|
|
| Pagina 422 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 420 421 422 423 424 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Waar is de tijd dat de fameuze "BLAVIER" in vrouwenkleding het PC stadion verliet
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Dec 2012, 14:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ach ja, in 1969 was er letterlijk een voetbaloorlog tussen Honduras en El Salvador, en ooit werd een colombiaanse international na de wereldbeker voetbal doodgeschoten.
Dichter bij huis had je het Heizeldrama, werd in de jaren '80 een Tottenhamsupporter gedood aan de vooravond van een europese match in Anderlecht, ik herinner me dat Standardsupporters het Ottenstadion verbouwd hebben, ik heb eens ook in Gent een invasie gezien van Standard-supporters in het Gent-vak,... Er is hierboven al verwezen naar Blavier, dat was een halve eeuw geleden. Het voetbalhooliganisme was 30 jaar geleden veel erger dan nu... Wie mijn posts hier wat volgt weet dat ik dat allemaal niet wijs vindt, en met grote klem afkeur. Ge moet den boel niet afbreken en er is geen enkele reden goed om geweld te gebruiken.Punt. Maar diegenen die telkens opnieuw doen alsof het nooit zo erg was als nu en het einde der tijden nabij is moeten weten dat dit een plaat is die al een paar millennia meegaat. En wellicht heb je in het westen nooit zo weinig kans gehad om door geweld gedood te worden als nu... Dus, aan Peter van den Bempt en aanverwanten: "Zet die plaat af..." |
| 10 Dec 2012, 21:39 |
|
|
Freak
salvador schreef: Ach ja, in 1969 was er letterlijk een voetbaloorlog tussen Honduras en El Salvador, en ooit werd een colombiaanse international na de wereldbeker voetbal doodgeschoten. Dichter bij huis had je het Heizeldrama, werd in de jaren '80 een Tottenhamsupporter gedood aan de vooravond van een europese match in Anderlecht, ik herinner me dat Standardsupporters het Ottenstadion verbouwd hebben, ik heb eens ook in Gent een invasie gezien van Standard-supporters in het Gent-vak,... Er is hierboven al verwezen naar Blavier, dat was een halve eeuw geleden. Het voetbalhooliganisme was 30 jaar geleden veel erger dan nu... Wie mijn posts hier wat volgt weet dat ik dat allemaal niet wijs vindt, en met grote klem afkeur. Ge moet den boel niet afbreken en er is geen enkele reden goed om geweld te gebruiken.Punt. Maar diegenen die telkens opnieuw doen alsof het nooit zo erg was als nu en het einde der tijden nabij is moeten weten dat dit een plaat is die al een paar millennia meegaat. En wellicht heb je in het westen nooit zo weinig kans gehad om door geweld gedood te worden als nu... Dus, aan Peter van den Bempt en aanverwanten: "Zet die plaat af..." mooi geschreven. groetjes Filip |
| 10 Dec 2012, 22:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Misbruik maken van racisme om je eigen domheid goed te praten .... juist gezegd P Van denBremt
De Smet ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2012, 22:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Misbruik maken van racisme om je eigen domheid goed te praten .... juist gezegd P Van denBremt De Smet ![]() Bijzonder knap journalistenwerk. Puur genieten zoals hij het staaft en verwoordt. Ik zou graag daarop de reactie van Mboyo eens zien. Wat een triestige mens zeg. Gilbert. |
| 10 Dec 2012, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De voorzitter van Beerschot kan ook een stukje zeveren seg
Legkip _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2012, 23:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
Bakkie schreef: De voorzitter van Beerschot kan ook een stukje zeveren seg Legkip niet normaal die man _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 10 Dec 2012, 23:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bakkie schreef: Misbruik maken van racisme om je eigen domheid goed te praten .... juist gezegd P Van denBremt De Smet ![]() Ook een niet meer dan terechte reactie zeker, ik had net hetzelfde gedacht als ik hem bezig hoorde. Een crapuleus kerelke zonder schaamte _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Dec 2012, 23:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Een mooi voorbeeld van integratie voor de allochtone jongeren. Vanaf als er iets niet in hun kraam past, gelijk hoe of wat, het is altijd de schuld van het racisme.
Als er in deze situatie één iemand racistisch is, is het wel Mboyo. Ik vind dat de pers nog heel vriendelijk blijft. En het CGKR hoor je ook niet. Het zou omgekeerd wat anders zijn. |
| 11 Dec 2012, 9:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Om nog even terug te komen op de dood van de grensrechter in Nederland.
Daar hebben ze tenminste geen schrik om te zeggen dat het marokkanen waren.... "Drie Marokkaanse spelers trapten op zijn hoofd en nek" Grensrechter Richard Nieuwenhuizen © Buiten Boys. De 41-jarige hobbygrensrechter Richard Nieuwenhuizen, die gistermiddag in het ziekenhuis stierf nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar hem half dood hadden geschopt, heeft zijn laatste woorden uitgesproken tegen de voorzitter van zijn club Buiten Boys, Marcel Oost. Oost kwam op bezoek in het ziekenhuis, waar de zwaargewonde Nieuwenhuizen lag. Volgens De Telegraaf herkende Nieuwenhuizen zijn voorzitter. 'Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè', zei hij. 'Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken', zegt de aangeslagen Oost in de ochtendkrant. 'Marokkaanse spelers' Nieuwenhuizen is waarschijnlijk overleden als gevolg van hersenschade, die hij opliep door de schoppen tegen zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van Buiten Boys B3 opliep. Marcel Oost: 'Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen.' _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Dec 2012, 10:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
[quote="Schepper"]Om nog even terug te komen op de dood van de grensrechter in Nederland.
Daar hebben ze tenminste geen schrik om te zeggen dat het marokkanen waren.... "Drie Marokkaanse spelers trapten op zijn hoofd en nek" Grensrechter Richard Nieuwenhuizen © Buiten Boys. De 41-jarige hobbygrensrechter Richard Nieuwenhuizen, die gistermiddag in het ziekenhuis stierf nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar hem half dood hadden geschopt, heeft zijn laatste woorden uitgesproken tegen de voorzitter van zijn club Buiten Boys, Marcel Oost. Oost kwam op bezoek in het ziekenhuis, waar de zwaargewonde Nieuwenhuizen lag. Volgens De Telegraaf herkende Nieuwenhuizen zijn voorzitter. 'Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè', zei hij. 'Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken', zegt de aangeslagen Oost in de ochtendkrant. 'Marokkaanse spelers' Nieuwenhuizen is waarschijnlijk overleden als gevolg van hersenschade, die hij opliep door de schoppen tegen zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van Buiten Boys B3 opliep. Marcel Oost: 'Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen.' _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Dec 2012, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Schepper schreef: Schepper schreef: Om nog even terug te komen op de dood van de grensrechter in Nederland. Daar hebben ze tenminste geen schrik om te zeggen dat het marokkanen waren.... "Drie Marokkaanse spelers trapten op zijn hoofd en nek" Grensrechter Richard Nieuwenhuizen © Buiten Boys. De 41-jarige hobbygrensrechter Richard Nieuwenhuizen, die gistermiddag in het ziekenhuis stierf nadat minstens drie jongeren van 15 en 16 jaar hem half dood hadden geschopt, heeft zijn laatste woorden uitgesproken tegen de voorzitter van zijn club Buiten Boys, Marcel Oost. Oost kwam op bezoek in het ziekenhuis, waar de zwaargewonde Nieuwenhuizen lag. Volgens De Telegraaf herkende Nieuwenhuizen zijn voorzitter. 'Hé Marcel, alles goed? Wat een kutvoetbal, hè', zei hij. 'Hij sprak wel wat warrig, maar maakte niettemin een positieve indruk en dacht dat hij wel weer zou herstellen. Het is de laatste keer geweest dat ik deze gouden voetbalvriend heb mogen spreken', zegt de aangeslagen Oost in de ochtendkrant. 'Marokkaanse spelers' Nieuwenhuizen is waarschijnlijk overleden als gevolg van hersenschade, die hij opliep door de schoppen tegen zijn hoofd en nek die hij direct na de wedstrijd van Buiten Boys B3 opliep. Marcel Oost: 'Na het laatste fluitsignaal gaven vrijwel alle spelers de scheidsrechter een hand om hem te bedanken voor de leiding. Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter, trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen.' In de verkiejrden topic zeker..? _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Dec 2012, 10:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Stijn schreef: Een mooi voorbeeld van integratie voor de allochtone jongeren. Vanaf als er iets niet in hun kraam past, gelijk hoe of wat, het is altijd de schuld van het racisme. Als er in deze situatie één iemand racistisch is, is het wel Mboyo. Ik vind dat de pers nog heel vriendelijk blijft. En het CGKR hoor je ook niet. Het zou omgekeerd wat anders zijn. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Dec 2012, 11:01 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: Stijn schreef: Ik vind dat de pers nog heel vriendelijk blijft. Ik vind dat ook. Als hij had verklaard dat hij 'gefrustreerd was door de negatieve gezangen', dan had iedereen gezegd dat het zijn job is om daar niet op in te gaan. Maar nu hij het heeft over racisme, zijn er sommigen die zijn gedrag wel 'begrijpen'. Dat is dus zever. Remember de zaak Hoefkens bij Brugge bijvoorbeeld. Racisme is verkeerd, iedereen weet wat ik daarover denk. Maar ik zie niet in waarom dat 'verkeerder' is dan iemand uit te lachen omdat hij dik is bijvoorbeeld. Maar als 'den dikke in de goal' aan de pers zou verklaren dat zo'n gezangen ontoelaatbaar zijn, dan lacht iedereen hem uit. Geef die keeper een kleurtje, en ineens hebt ge een match met gesloten deuren aan uw been. Anyway, we weten dat het strenger wordt bestraft dan andere zaken, dus dan passen we ons aan he. Maar ik heb zo de indruk dat Mboyo dingen als 'gefluit' al racistisch vond, omdat het tegen hem gericht was. Dan wordt het moeilijk natuurlijk. |
| 11 Dec 2012, 11:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: Maar ik heb zo de indruk dat Mboyo dingen als 'gefluit' al racistisch vond, omdat het tegen hem gericht was. Dan wordt het moeilijk natuurlijk. Dat is inderdaad het erge. Er is helemaal niets racistisch geroepen, maar tegenwoordig moogt ge enkel nog blanke spelers uitfluiten, want ne gekleurde speler uitfluiten, staat precies automatisch gelijk aan racisme. Hij probeert er zich volgens mij gewoon gemakkelijk vanaf te maken zo ipv er bij stil te staan dat het feit dat hij uitgefloten wordt misschien niet te maken heeft met zijn kleur maar met het feit dat hij daar ne penalty mist op een manier die ge zelfs in cafévoetbal nog niet ziet. Ach, tegenwoordig is racisme zo een modewoord dat te pas en vooral te onpas gebruikt wordt door mensen die er hun eigen falen mee willen verdoezelen. Terwijl degenen die een groep onterecht stigmatiseren als racistisch eigenlijk pas echt de gevaarlijke racisten zijn. |
| 11 Dec 2012, 12:18 |
|
| Pagina 422 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 420 421 422 423 424 … 500 Volgende |