Nooit Off-topic - Pagina 762 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 760 761 762 763 764 885
 Nooit Off-topic 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: Nooit Off-topic
Ik vind het vooral een schande vinden dat ze is kunnen vrijkomen hoewel ze nog geen frank schadevergoeding heeft uitgekeerd. Dat gaat er bij mij echt niet in dat je dan kan stellen dat iemand 'aan de voorwaarden van voorwaardelijke invrijheidstelling beantwoordt'.

20 Dec 2012, 21:58
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Stijn schreef:
Ik vind het vooral een schande vinden dat ze is kunnen vrijkomen hoewel ze nog geen frank schadevergoeding heeft uitgekeerd. Dat gaat er bij mij echt niet in dat je dan kan stellen dat iemand 'aan de voorwaarden van voorwaardelijke invrijheidstelling beantwoordt'.

Voila, dat vind ik ook. Maar voor de rest heeft Bakkie gelijk, die burgemeester moet gewoon zwijgen..

20 Dec 2012, 23:44
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bakkie schreef:
Wa ne zever weer seg over Michelle Martin,het gerecht heeft ze vrijgelaten en nu zou ze niet naar het zeetje mogen gaan,ze heeft haar straf toch uitgezeten,ik,praat zeker niet goed wat ze gedaan heeft.

excuseer, ze heeft haar straf NIET uitgezeten, maar is vroegtijdig vrijgelaten om bij die schijnheilige nonnekes te gaan zitten. Iemand heeft haar een dagje aan zee betaald en de coiffeur ook, maar ze had wel haar bookes bij: "real belgian soap !". Dat ze dan nog juist Knokke uitkiest, vind ik echt een goei mop. :fuck:

20 Dec 2012, 23:51
forumlegende

Leeftijd: 45
en de chauffeur was iemand van justitie...
zou da ook wel willen als ik nekeer zwaar wil gaan stappen
2 pinten te veel en ge hebt prijs,maar madam krijgt wel privé chauffeur om naar de kapper te gaan 185km verder :stom:

21 Dec 2012, 0:56
Nationale Ploeg

acrid schreef:
en de chauffeur was iemand van justitie...
zou da ook wel willen als ik nekeer zwaar wil gaan stappen
2 pinten te veel en ge hebt prijs,maar madam krijgt wel privé chauffeur om naar de kapper te gaan 185km verder :stom:

't was wel eens nodig om bij de kapper te gaan ook he. Eerst in de cel en nadien bij de nonnekes moet ze het al een tijd zonder conditioner stellen.

Jammer genoeg heeft Bakkie gelijk he. Niet omdat het bakkie is :D maar omdat dat mens (nu ja) vrij is. Als het gerecht beslist dat zij vrij kan komen, tja, dan gaat en staat zij natuurlijk wel waar ze wil. De vraag is wel of ze dan echt zo moet gepamperd worden. Chauffeur, bodyguards ... misschien moet zij, als ze vrij wil zijn, toch ook gewoon de konsekwenties daar van dragen. Als er dan toevallig iemand zou zijn die haar in een keldertje zou willen laten verhongeren, tja ... de risico's van het leven.

21 Dec 2012, 9:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bomber schreef:
Tis te hopen dat ze in februari nog eens naar de kapper moet, ik zit dan ook in Knokke...

begrijpelijk jouw reaktie, maar wie gaat er lachen als je haar iets doet en enkele jaren den bak in vliegt ?

21 Dec 2012, 11:20
forumlegende

Tja, eigenlijk kan je er niet veel op zeggen. Ze is vrijgelaten onder voorwaarden en die heeft ze niet geschonden. Dat ze als mens niets waard is, dat wist iedereen al lang en dat is nu ook weer eens bewezen. Een rasecht kutwijf kortom.

21 Dec 2012, 11:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Just oit moine keljer gekroepen, ik peisde da weir nog de iejnegste zouden zoin mor ik doen de deer oepen en moin schoeinmoeder stoat veeren moi ! Ik peisdegen al dat die alliens hiejl slim woaren da ze die ier achtergeloaten adden, mor bloikboar goat alles nog zoine gewoeine gang.
Alleijoep, tein beginnen we den 31 sten oan nen nieven kalender ein.

21 Dec 2012, 13:23
Ancien

Dirk schreef:
Just oit moine keljer gekroepen, ik peisde da weir nog de iejnegste zouden zoin mor ik doen de deer oepen en moin schoeinmoeder stoat veeren moi ! Ik peisdegen al dat die alliens hiejl slim woaren da ze die ier achtergeloaten adden, mor bloikboar goat alles nog zoine gewoeine gang.
Alleijoep, tein beginnen we den 31 sten oan nen nieven kalender ein.

:D

21 Dec 2012, 13:32
Ancien

Als er morgen vreemd volk aan uw deur staat, met pluimen op hun kop en een steen rond hun nek, gene paniek dat zijn de Maya's met hun nieuwe kalender ;) .

21 Dec 2012, 13:35
Nationale Ploeg

:plat:
DavidSeal schreef:
Als er morgen vreemd volk aan uw deur staat, met pluimen op hun kop en een steen rond hun nek, gene paniek dat zijn de Maya's met hun nieuwe kalender ;) .

Nog beter omda ier just den brandweer kommen bellen eet, die pluimen woaren vervangen deer nen helm :D

21 Dec 2012, 13:41
Ancien

Dirk schreef:
:plat:
DavidSeal schreef:

Nog beter omda ier just den brandweer kommen bellen eet, die pluimen woaren vervangen deer nen helm :D

Grapjas ;)

21 Dec 2012, 13:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
ajoin54 schreef:
Bakkie schreef:
Wa ne zever weer seg over Michelle Martin,het gerecht heeft ze vrijgelaten en nu zou ze niet naar het zeetje mogen gaan,ze heeft haar straf toch uitgezeten,ik,praat zeker niet goed wat ze gedaan heeft.

excuseer, ze heeft haar straf NIET uitgezeten, maar is vroegtijdig vrijgelaten om bij die schijnheilige nonnekes te gaan zitten. Iemand heeft haar een dagje aan zee betaald en de coiffeur ook, maar ze had wel haar bookes bij: "real belgian soap !". Dat ze dan nog juist Knokke uitkiest, vind ik echt een goei mop. :fuck:

Als je 1/3 van ne straf uitzit kan je vervroegd vrijkomen,dus had ze toch recht om vrij te komen,het rechtsysteem klopt gewoon niet in de Belgiek ,zo simpel is da.

21 Dec 2012, 18:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Een vra met ballen aan haar lijf.

Een inwoner van Spa is gisteravond overleden nadat hij door zijn levenspartner werd aangereden. Dat meldt het parket van Verviers. De omstandigheden worden onderzocht.
Zaterdagavond rond 20 uur brak een ruzie tussen de man (72) en zijn partner (60) uit. "Het lijkt erop dat de vrouw na de ruzie in allerijl wou wegrijden en daarbij haar partner dodelijk omverreed", aldus het parket.

Het parket, een wetsdokter en een autodeskundige kwamen ter plaatse. Het rapport van de deskundige en de lijkschouwing van het slachtoffer moeten de precieze omstandigheden van de feiten aan het licht brengen.

23 Dec 2012, 15:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Net opgevangen in de wandelgangen:
DavidSeal viert kerstavond bij Bakkie.
Dat wordt dus Linzensuppe, Truthahn en als dessert chebakia.
En op de achtergrond "alte Kameraden".... :D :drank:

24 Dec 2012, 14:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13266 berichten ]  Ga naar pagina 1 760 761 762 763 764 885