|
|
| Pagina 30 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 72 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Bericht Re: Tweede Klasse 2012-2013
Neen..
![]() Citeer: Eendracht Aalst: Van Den Noortgaete, Gunst, Filipovic, Bogaerts, Van Damme, Pietermaat, Martin (78' Hugelier), De Cuyper (73' Van Eyk), Di Gregorio, Glouftsis |
| 27 Dec 2012, 14:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Elektronized schreef: Neen.. ![]() Citeer: Eendracht Aalst: Van Den Noortgaete, Gunst, Filipovic, Bogaerts, Van Damme, Pietermaat, Martin (78' Hugelier), De Cuyper (73' Van Eyk), Di Gregorio, Glouftsis Ja en waar is den 11de starter? Mike smet werd na 63minuten vervangen met krampen door kestens tegen westerlo . |
| 27 Dec 2012, 14:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ten is den officiëlen uk nog ni up-to-date
![]() |
| 27 Dec 2012, 14:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Elektronized schreef: Ten is den officiëlen uk nog ni up-to-date ![]() Er staan wel meer fouten op de officiële, zo heeft De Munter zichzelf vervangen tegen Roeselare ... |
| 27 Dec 2012, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Iendrachter90 schreef: Elektronized schreef: Neen.. ![]() Citeer: Eendracht Aalst: Van Den Noortgaete, Gunst, Filipovic, Bogaerts, Van Damme, Pietermaat, Martin (78' Hugelier), De Cuyper (73' Van Eyk), Di Gregorio, Glouftsis Ja en waar is den 11de starter? Mike smet werd na 63minuten vervangen met krampen door kestens tegen westerlo . Bedankt, dat had ik over het hoofd gezien ![]() |
| 27 Dec 2012, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Kestens viel in Westerlo langer dan 1 minuut in dacht ik... ![]() Inderdoad, mor ik was afgeleitj deer onze zatte gebier op da moment. Kosteloik gelek dattem in 't sloap ont vallen was ![]() |
| 27 Dec 2012, 15:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Slecht nieuws voor Tubeke. De club uit Waals-Brabant kreeg vorige week een transferverbod opgelegd en werd zondag bovendien het slachtoffer van een diefstal.
Volgens la Capitale werden er zeven kistjes met geld gestolen uit het Stade Leburton. "Ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat de feiten zich zondagvoormiddag hebben voorgedaan", aldus een aangeslagen manager Guy Brison. "Zeven kistjes met geld werden meegenomen. Het gaat om duizenden euro's." De inbraak komt wel bijzonder ongelegen voor Tubeke, dat momenteel met een transferverbod kampt. "Het is duidelijk dat we hierdoor vertraging zullen oplopen. We moeten nog juist onderzoeken hoeveel geld er gestolen is. Dit komt ons zeer slecht uit, aangezien de wintertransferperiode eraan komt. Deze diefstal gaat ons in elk geval niet helpen, laat dat duidelijk zijn", besluit Brison. |
| 27 Dec 2012, 19:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Elektronized schreef: Slecht nieuws voor Tubeke. De club uit Waals-Brabant kreeg vorige week een transferverbod opgelegd en werd zondag bovendien het slachtoffer van een diefstal. Volgens la Capitale werden er zeven kistjes met geld gestolen uit het Stade Leburton. "Ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat de feiten zich zondagvoormiddag hebben voorgedaan", aldus een aangeslagen manager Guy Brison. "Zeven kistjes met geld werden meegenomen. Het gaat om duizenden euro's." De inbraak komt wel bijzonder ongelegen voor Tubeke, dat momenteel met een transferverbod kampt. "Het is duidelijk dat we hierdoor vertraging zullen oplopen. We moeten nog juist onderzoeken hoeveel geld er gestolen is. Dit komt ons zeer slecht uit, aangezien de wintertransferperiode eraan komt. Deze diefstal gaat ons in elk geval niet helpen, laat dat duidelijk zijn", besluit Brison. Wie laat er nu onbeheerd geldkistjes achter in onbewaakte lokalen ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Dec 2012, 20:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Onderkroiper schreef: Elektronized schreef: Slecht nieuws voor Tubeke. De club uit Waals-Brabant kreeg vorige week een transferverbod opgelegd en werd zondag bovendien het slachtoffer van een diefstal. Volgens la Capitale werden er zeven kistjes met geld gestolen uit het Stade Leburton. "Ik ben er niet zeker van, maar ik denk dat de feiten zich zondagvoormiddag hebben voorgedaan", aldus een aangeslagen manager Guy Brison. "Zeven kistjes met geld werden meegenomen. Het gaat om duizenden euro's." De inbraak komt wel bijzonder ongelegen voor Tubeke, dat momenteel met een transferverbod kampt. "Het is duidelijk dat we hierdoor vertraging zullen oplopen. We moeten nog juist onderzoeken hoeveel geld er gestolen is. Dit komt ons zeer slecht uit, aangezien de wintertransferperiode eraan komt. Deze diefstal gaat ons in elk geval niet helpen, laat dat duidelijk zijn", besluit Brison. Wie laat er nu onbeheerd geldkistjes achter in onbewaakte lokalen ? ![]() da was wss om de spelers te betalen hé, mocht het daglicht ni zing ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Dec 2012, 22:44 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
raar verhaal,precies of al da geld kon niet in 1 kist
|
| 28 Dec 2012, 0:39 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Bericht sint truiden precies ook 5 voor 12
Sint-Truiden zal in de terugronde met een bijzonder jonge kern voor de dag komen. De Limburgers moeten de tering naar de nering zetten en halen alle zware contracten uit hun kern.
Vincent Euvrard, Gregory Dufer, Dimitri Daeseleire en Maxime Annys kregen het nieuws dat ze best op zoek gaan naar een nieuwe club, want de loonlast moet dringen naar omlaag. De club zou anders de licentie niet meer kunnen halen. Eerder werden al Reza en Andrade weggedaan en nu moet ook voorgenoemd viertal zijn koffers pakken. "Ik heb begrepen dat ik een te dure speler ben", aldus Euvrard in HBvL. "Vrijdag werd mij verteld dat ik dus weg moet. STVV wil voluit de kaart van de jeugd trekken. Zij voetballen onder beperkte contracten. De club moet zelfbedruipend worden, de jongste jaren werd er telkens weer een pak verlies geleden. Blijkbaar werd het hoog tijd voor drastische maatregelen." De vier kregen ook het nieuws dat ze na Nieuwjaar niet meer in de kern worden opgenomen en dus geen wedstrijdpremies meer krijgen indien ze de voet stijf houden en toch willen blijven. |
| 29 Dec 2012, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: sint truiden precies ook 5 voor 12
krisken schreef: Sint-Truiden zal in de terugronde met een bijzonder jonge kern voor de dag komen. De Limburgers moeten de tering naar de nering zetten en halen alle zware contracten uit hun kern. Vincent Euvrard, Gregory Dufer, Dimitri Daeseleire en Maxime Annys kregen het nieuws dat ze best op zoek gaan naar een nieuwe club, want de loonlast moet dringen naar omlaag. De club zou anders de licentie niet meer kunnen halen. Eerder werden al Reza en Andrade weggedaan en nu moet ook voorgenoemd viertal zijn koffers pakken. "Ik heb begrepen dat ik een te dure speler ben", aldus Euvrard in HBvL. "Vrijdag werd mij verteld dat ik dus weg moet. STVV wil voluit de kaart van de jeugd trekken. Zij voetballen onder beperkte contracten. De club moet zelfbedruipend worden, de jongste jaren werd er telkens weer een pak verlies geleden. Blijkbaar werd het hoog tijd voor drastische maatregelen." De vier kregen ook het nieuws dat ze na Nieuwjaar niet meer in de kern worden opgenomen en dus geen wedstrijdpremies meer krijgen indien ze de voet stijf houden en toch willen blijven. Topic tweede klasse niet goed genoeg? ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 29 Dec 2012, 13:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Kent u Asanda Sishuba nog? De kleine dribbelaar maakte begin deze eeuw furore bij Moeskroen, Antwerp en STVV. Nu lijkt de inmiddels 32-jarige middenvelder al zijn ex-teams nog eens in de ogen te mogen kijken.
Sishuba vertoeft momenteel immers in de Kempen, waar hij de trainingen met Dessel Sport mee hervat. De Kempense promovendus is naarstig op zoek naar enkele versterkingen en wil de Zuid-Afrikaan een kans geven om zich te bewijzen bij Stijn Vreven en co. Ook Francesco Carratta maakt zijn opwachting. De verdedigende middenvelder komt over van Rupel Boom, waar hij zijn speelkansen geminimaliseerd zag. Carratta speelde eerder ook voor Bocholt en (even) voor Antwerp, aldus de Vlaamse kranten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Dec 2012, 20:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Kent u Asanda Sishuba nog? De kleine dribbelaar maakte begin deze eeuw furore bij Moeskroen, Antwerp en STVV. Nu lijkt de inmiddels 32-jarige middenvelder al zijn ex-teams nog eens in de ogen te mogen kijken. Sishuba vertoeft momenteel immers in de Kempen, waar hij de trainingen met Dessel Sport mee hervat. De Kempense promovendus is naarstig op zoek naar enkele versterkingen en wil de Zuid-Afrikaan een kans geven om zich te bewijzen bij Stijn Vreven en co. Ook Francesco Carratta maakt zijn opwachting. De verdedigende middenvelder komt over van Rupel Boom, waar hij zijn speelkansen geminimaliseerd zag. Carratta speelde eerder ook voor Bocholt en (even) voor Antwerp, aldus de Vlaamse kranten. was daar bij ons ook geen sprake van in het tussenseizoen ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Dec 2012, 23:23 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bij WS Wolwe heeft de geldschieter en sponsor zich teruggetrokken. De kost werd te groot.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Dec 2012, 18:17 |
|
| Pagina 30 van 72 |
[ 1070 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 72 Volgende |