Eerste klasse - Pagina 443 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 441 442 443 444 445 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Eerste klasse
De Jean schreef:
Ik wist dat anderlecht een brede kern had, maar hier verschiet ik toch van.

Nieuwsblad schreef:
Anderlecht plant een make-over. De Brusselaars hebben nu maar liefst 54 spelers onder contract en volgend seizoen willen ze de kern drastisch afslanken. Daar zijn verschillende redenen voor: de loonkost moet naar beneden, talent moet meer kansen krijgen en een kleine selectie is beter werkbaar. ‘Gelukkig’ voor Herman Van Holsbeeck komen er 37 (!) jongens in aanmerking voor een vertrek.
Wie op de website van Anderlecht de A-kern bekijkt ziet dertig fotootjes van spelers, maar dit seizoen leent Anderlecht ook maar liefst 19 spelers uit.

Al die contracten leiden uiteraard tot een zware salarismassa. Gisteren kon u in onze krant al lezen dat de loonkost van Anderlecht vorig seizoen 36 miljoen euro bedroeg. Opvallend, want dat is bijna het dubbele van wat Club Brugge aan salarissen uitgaf, namelijk 21 miljoen euro. Ook dit jaar ligt de salarismassa een stuk boven de helft van het totale budget en dat moet naar beneden.

MOETEN WEG

Denis Odoi 24, verdediger: Van den Brom is niet overtuigd, men leurde in de winter al met hem bij Lokeren.

Mehdi Tarfi 19, aanvaller: Aast op een uitleenbeurt om zich te kunnen bewijzen.

Karim Tarfi 19, middenvelder: Nu bij De Graafschap, wil net als zijn tweelingbroer opnieuw verhuurd worden.

Ronald Vargas 26, aanvaller: Te vaak geblesseerd, waardoor er twijfels rond hem zijn.

Fernando Canesin Matos 21, aanvaller: Anderlecht wil hem definitief verkopen, Van den Brom is niet overtuigd.

Ziguy Badibanga 21, aanvaller: Uitgeleend aan Charleroi, maar men zoekt een definitieve oplossing.

René Sterckx 22, middenvelder: Kan wellicht bij Waasland-Beveren tekenen, dicht bij een akkoord.

Roland Juhasz 29, verdediger: Vertrok voor zes maanden naar Videoton, men zoekt een definitieve oplossing.

Guillermo Molins 24, middenvelder: Overtuigde niet en komt ook niet aan de bak bij Real Betis.

Nathan Kabasele 19, aanvaller: Torino licht de optie niet, dus staat Kabasele opnieuw in de vitrine.

Mohammed Aoulad 21, aanvaller: Wil niet blijven bij Waasland-Beveren, maar komt te kort bij Anderlecht.

Dalibor Veselinovic 25, aanvaller: Kwijnt weg bij Beerschot, niet meer gewenst bij Anderlecht.

Christophe Diandy 22, middenvelder: Voldoet niet, Charleroi zou hem definitief willen overnemen.

Pablo Chavarria 25, aanvaller: Uitblinker bij Kortrijk, maar rekent niet meer op kansen bij paars-wit.

Lukas Marecek 23, middenvelder: Heerenveen heeft een optie, maar twijfelt nog om die te lichten.

Jonathan Vervoort 19, verdediger: Speelt regelmatig bij FC Eindhoven, wordt wellicht weer verhuurd.

Junior Kabananga 24, aanvaller: Verhuurd aan Roeselare, maar moet definitief vertrekken.

Yannick Nulens 18, middenvelder: Uitgeleend aan STVV, wordt wellicht weer verhuurd.

Jordan Garcia Calvete 20, aanvaller: Zou definitief naar De Graafschap kunnen gaan, waar hij nu speelt.

Bigan Yala-Lusala 20, aanvaller: Even verhuurd aan Woluwe maar terug bij Anderlecht, waar hij overbodig is.

Abdelhakim Bouhna 21, aanvaller: Verhuurd aan Roeselare, maar zal definitief moeten vertrekken.

Abdoulaye Seck 25, verdediger: Voldeed vorig seizoen niet en is momenteel al even geblesseerd.

Andreas Luckermans 20, middenvelder: Verhuurd aan het Nederlandse FC Dordrecht maar blinkt niet uit

WILLEN WEG

Thomas Kaminski 20, doelman: Wil absoluut spelen en wordt zo goed als zeker uitgeleend.

Matias Suarez 24, aanvaller: Moet topniveau terugvinden maar aast nog op grote transfer

Lucas Biglia 27, middenvelder:Zijn prijskaartje zal straks zakken, zodat een transfer dichterbij komt

Cheikhou Kouyaté 23, verdediger: Wil naar een topcompetitie en droomt luidop van Arsenal

Tom De Sutter 27, aanvaller: Anderlecht wil dat hij blijft, maar De Sutter wil meer spelen

Dieumerci Mbokani 27, aanvaller: Zijn doel is eerst kampioen spelen en dan naar de Premier League

Behrang Safari 28, verdediger: Wil meer spelen en zo weer in de Zweedse nationale ploeg raken

EINDE CONTRACT

Demy de Zeeuw 29, middenvelder: Moet dringend presteren of Anderlecht licht optie niet, kost twee miljoen

Milan Jovanovic 32, aanvaller: Is een dure vogel maar zou toch kunnen verlengen, al twijfelt hijzelf nog

Anthony Vanden Borre 25, verdediger: Heeft een jeugdcontract, maar kan volgens zijn entourage kunnen blijven

Marcin Wasilewski 32, verdediger: Zal niet verlengen, paars-wit zoekt naar beter

Sacha Iakovenko 25, aanvaller: Zou volgend seizoen bij Fiorentina spelen, al ontkent hij dat zelf

AL WEG

Bryan Verboom 21, verdediger: Zulte Waregem lichtte de aankoopoptie op de

Bruno Godeau 20, verdediger: Zelfde verhaal als Verboom, Zulte Waregem lichtte de optie

De gebroeders Tarfi hebben hier bij de jeugd gezeten, beiden ook belofte-internationals dacht ik.... interessante spelers maar onhaalbaar vrees ik.

25 Apr 2013, 9:56
Nationale Ploeg

Allemaal onhaalbaar, als ge't mij vraagt. Vooral als ge kijkt naar de posities die wij hier blijkbaar nog willen invullen: CV/CM en topspits.

25 Apr 2013, 10:14
forumlegende

Leeftijd: 45
Joren schreef:
El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:

:? Dan stond de vragensteller de laatste keer zeker op een stelling?!!

hela, over die vrouw van Telenet geen kwaad woord hé, t schijnt een hele lieve te zijn ;)

misschien was Van Den Brom gewoon naar haar (.)(.) aan het zien... :wadde:

En de ex van Leye blijkbaar..

Vroeg Dury even later of hij Thorgan zou ruilen voor zijn broer. Ik vond dat toch niet meteen een voorbeeld van klassejournalistiek..

ex van Leye klopt niet ;)
of mijn zus moet mij niet alles vertellen :)

25 Apr 2013, 23:58
nieuw in de eerste ploeg

acrid schreef:
Joren schreef:
El Corredor schreef:

hela, over die vrouw van Telenet geen kwaad woord hé, t schijnt een hele lieve te zijn ;)

misschien was Van Den Brom gewoon naar haar (.)(.) aan het zien... :wadde:

Vroeg Dury even later of hij Thorgan zou ruilen voor zijn broer. Ik vond dat toch niet meteen een voorbeeld van klassejournalistiek..

Kan niet meteen bron vinden, maar ben hier toch vrij zeker van. Hebben nooit een echte relatie gehad, eerder wat los gevogel. Was toen hij bij Gent speelde, dus toch al weer even geleden. Journaliste is overigens altijd héél positief over Leye.

Moet wel wat zijn om dat in uw slaapkamer te hebben. Als ge het licht uitdoet ziet ge die niet meer. Zo zwart!

Wat Anderlecht betreft: die kopen veel te veel opportuniteiten en veel te weinig gericht en met visie. Kabasele: krijg je de kans, dan moet je die halen. Groot talent, maar een nog moeilijker karakter dan Mbokani (denk dat Nathan zelfs familie van hem is..). Karim Tarfi is een leuke transfer voor op de rechtsback. Met Pietermaat en Gunst is die in principe wel al dubbel bezet.

Al denk ik niet dat beiden een profiel zijn waar Janssens naar op zoek is. Jong, mentaal zit het nog niet allemaal goed en beiden moeten echt nog wel wennen aan het fysieke voetbal van tweede. Maar zo'n Kabasele schat ik even hoog in als een Raman, zo niet hoger. Speelde een jaar of twee geleden echt de pannen van het dak op een groot Europees toernooi in Amsterdam dat de jeugd van Anderlecht dan ook won. Maakte echt indruk toen. Sindsdien niet zo vaak meer zien spelen, omdat buiten de WKs, EKs en wat grote jeugdtoernooien er niet al te veel te zien valt op TV.

26 Apr 2013, 0:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Joren schreef:
acrid schreef:
Joren schreef:

Kan niet meteen bron vinden, maar ben hier toch vrij zeker van. Hebben nooit een echte relatie gehad, eerder wat los gevogel. Was toen hij bij Gent speelde, dus toch al weer even geleden. Journaliste is overigens altijd héél positief over Leye.

Moet wel wat zijn om dat in uw slaapkamer te hebben. Als ge het licht uitdoet ziet ge die niet meer. Zo zwart!

Wat Anderlecht betreft: die kopen veel te veel opportuniteiten en veel te weinig gericht en met visie. Kabasele: krijg je de kans, dan moet je die halen. Groot talent, maar een nog moeilijker karakter dan Mbokani (denk dat Nathan zelfs familie van hem is..). Karim Tarfi is een leuke transfer voor op de rechtsback. Met Pietermaat en Gunst is die in principe wel al dubbel bezet.

Al denk ik niet dat beiden een profiel zijn waar Janssens naar op zoek is. Jong, mentaal zit het nog niet allemaal goed en beiden moeten echt nog wel wennen aan het fysieke voetbal van tweede. Maar zo'n Kabasele schat ik even hoog in als een Raman, zo niet hoger. Speelde een jaar of twee geleden echt de pannen van het dak op een groot Europees toernooi in Amsterdam dat de jeugd van Anderlecht dan ook won. Maakte echt indruk toen. Sindsdien niet zo vaak meer zien spelen, omdat buiten de WKs, EKs en wat grote jeugdtoernooien er niet al te veel te zien valt op TV.

Als ik het licht uidoe, zie ik ook niks meer, maar dit geheel terzijde...

26 Apr 2013, 9:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Mbokani en de RSCA supporters voelen zich allicht aangesproken als ik zeg...
http://www.youtube.com/watch?v=MDtSf9pseOw

28 Apr 2013, 16:32
Nationale Ploeg

Allemaal de schuld van de ref.

28 Apr 2013, 16:33
Freak

Leeftijd: 45
De Jean schreef:

het enige wat ik vroeg voor mijn Unibet prono was een gelijkspel, lamme neger! :fuck:

28 Apr 2013, 16:37
Ancien

Leeftijd: 65
Ik dacht even, bij die penalty: "Shit, mijn pronostiek!" Maar geen nood, 't is Anderlecht!

28 Apr 2013, 16:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
El Corredor schreef:
De Jean schreef:

het enige wat ik vroeg voor mijn Unibet prono was een gelijkspel, lamme neger! :fuck:
Volgende week op 2be in "wat als"
"Wat als anderlecht penalty's kon binnentrappen" :)

28 Apr 2013, 19:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Standard wint van Waregem en alles weer op ne zakdoek. Ge kunt van de PO zeggen wat ge wilt, maar niet dat ze niet spannend zijn.

28 Apr 2013, 20:14
Freak

Morgenavond kan mogelijk het doek vallen voor Beerschot. Gazet van Antwerpen weet immers dat Patrick Vanoppen nu helemaal met de handen in het haar zit nadat de laatste mogelijke investeerders ook hun handen wegtrekken.

Derde klasse is nu wel heel dichtbij voor de Ratten. Gisteren liet volgens GvA de Duitse investeerdersgroep Advancesport immers weten dat het niet langer geïnteresseerd is in Beerschot. De groep eiste van Vanoppen dat die zijn aandelen zou afstaan en garant zou blijven staan voor bijna alle schulden van de club. Een voorstel dat door de voorzitter van de Ratten niet werd aanvaard.

Daardoor zou de laatste reddingslijn van Beerschot weg zijn en voor morgenavond zal het moeilijk worden nog een andere oplossing te vinden. Het BAS buigt zich dan over het beroep van Beerschot nadat het eerst van de Licentiecommissie geen toestemming kreeg om in eerste of tweede klasse aan te treden. Dat zou betekenen dat Beerschot naar derde klasse zakt, maar met een schuldenlast van rond de 18 miljoen

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2RpheH75q

29 Apr 2013, 8:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
In de krant spreken ze van een mogelijke fusie met Westerlo of Lokeren. Wat een zielig gedrocht gaat daar uit voortkomen?

29 Apr 2013, 9:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Zienaa schreef:
In de krant spreken ze van een mogelijke fusie met Westerlo of Lokeren. Wat een zielig gedrocht gaat daar uit voortkomen?

WBL: WestelBeerLok :D

29 Apr 2013, 9:35
toevallige voorbijganger

Wat zouden jullie vinden van een fusie tussen Beerschot en Aalst?

Ik denk wel dat beide supportersclans met elkaar te verzoenen zijn

29 Apr 2013, 14:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 441 442 443 444 445 500