Stadion - Pagina 45 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Junior

Leeftijd: 36
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
witzwet schreef:
Van het hele seizoen vind ik dit nu es het spannendste ze...Wat een klucht (alweer). Uiteraard zijn de vorige stadsbesturen hier verantwoordelijk voor, VLD, CD&V en Sp.a mogen met schaamrood op de wangen naar de grond kijken, als blijkt dat een stad zoals Aalst moet uitwijken naar Dender(leeuw).

Ten tweede: een nieuw stadion waar het nu is, vergeet het, tegenwoordig wordt er al klacht neergelegd als men ne speeltuin voor ewa kindekes wil neerpoten. Ge kunt proberen, maar zeker dat het klachten zal regenen en jarenlange procedures!

Wetteren? Hebben ze dat stadion veranderd of is er daar amper zittribune? Terwijl ge hier toch wel serieus wel publiek hebt voor de zittribune?

Wa zou dan een geschikte locatie zijn voor een nieuw stadion? Als er nog maar 1 huis in een redelijke straal ligt, krijgt je scenario van klagen en zagen, klachten en procedures. Iemand die Aalst door en door kent? Waar is er ruimte voor een stadion voor pakweg 10.000man en deftige parkingen er rond?

zandberg?

Vind ik ook nog altijd het beste (ook omdak daar in 't straat woon :D ), maar ja 't moet allemaal kunnen e... Wa de uitkomst ook mag worden, hopelijk wordt het rap beslist, want die onduidelijkheid is voor niks of niemand goed.. Maar een fusie, nee, da geloof ek nooit da ze da zouden durven doen :) Precies of ze gaan efkes de schulden van Dender overpakken..

26 Apr 2013, 12:10
Reserve

Eindelijk na jaren eens een rustig seizoen op bestuursvlak,nu dit weer,
Ik hoop dat het sportieve daardoor niet op de achtergrond komt

26 Apr 2013, 12:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor schreef:
Jeroen schreef:
Ik begrijp de emotionele reacties, maar ons bestuur kan daar toch niet veel aan doen hé. De grote fout ligt bij het vorige stadsbestuur (onder leiding van Ilse Uytersprot, onnozel komen doen in de K was het enige wat die echt voor EA heeft gedaan).

Als je de komende jaren 4 tot 5 miljoen moet ophoesten om in ons verouderde stadion te spelen (met zijn slechte ligging), dan is dit gewoon onrealistisch en zijn dat kosten op't sterfhuis.

Ik heb geen probleem met een tijdelijke verhuis naar een ander stadion (ja, zelfs Dender) zolang het stad / de club zwart op wit de bouw van een nieuwe accommodatie afgesproken heeft en dit op een termijn van max. 5 jaar gerealiseerd kan worden.

Bovendien moet er uiteraard de garantie gegeven worden dat er niet wordt gefusioneerd met de twee voetbalgedrochten die momenteel in het Florent Beeckmanstadion...

(y)

Sluit er mij ook bij aan. Ik denk dat de politieke situatie in Aalst nu meer dan ooit belangrijk zal zijn voor de toekomst van Eendracht Aalst. Indien dit bestuur zover kan gekregen worden om een "belofte" te maken ivm bouw van een nieuw stadion, dat ze zich electoraal ook niet anders kunnen veroorloven. Wetende welke partij er nu vooral aan de macht is en dat Aalst een belangrijk speerpunt hiervoor is.

Ik maak mij ook zorgen om een verhuis naar Dender, maar als je een beetje rationeel denkt, dan weet je gewoon dat er geen ontsnappen meer aan is wilt de club een toekomstperspectief blijven houden.
Allé mensen, er zijn 4 miljoen euro kosten aan dit stadion, alleen om het te houden zoals het is maar dan met de minimale vereisten.... tel daarbij dus op dat er vanaf nu ook een alsmaar stijgende kost zal zijn om het alleen nog maar te bewaren. Als we die inspanning vragen van ons stadbestuur dan kan je niet tegelijk vragen dat er fondsen worden vrijgemaakt om uit te kijken naar een nieuw stadion dat we toch ooit eens gaan moeten zetten.
Laat ons nog 10 jaar in het huidige stadion spelen, en er is effectief een stuk van de tribune dat het begeeft hé.

De enige manier om Eendracht Aalst nog toekomstperspectief te geven is een nieuw stadion, maar zoals in het artikel aangegeven, kost dat geld en tijd. Dat maakt dat je de eerstvolgende 7 jaar geen verwezenlijking moet verwachten. De grote vraag is natuurlijk, welke zekerheid hebben de supporters (en het bestuur) van E. Aalst dat er effectief binnen de 7 jaar iets verwezenlijkt kan worden ? Ben dus niet tegen een tijdelijke verhuis naar Denderleeuw, maar er moeten wel toekomstperspectieven zijn. Op de huidige locatie blijven staat in mijn ogen gelijk aan nog descenia ploeteren in 2de en 3de klasse.

Ik hoop in ieder geval dat er snel duidelijkheid komt, en dat dit voor geen verdeeldheid zorgt bij de supporters (en het bestuur)

26 Apr 2013, 12:23
Scholier

Misschien is er dan eindelijk eens voetbal te zien op het veld van FC Azerty :lol:

26 Apr 2013, 12:39
Vaste Waarde

Zoals hier geschreven is, waarom niet het huidige Ottenstadion? Volgend jaar zijn die mannen van Gent naar hun nieuwe en kunnen wij dat toch gebruiken (of wordt dat afgebroken?). In ieder geval moeten er andere oplossingen mogelijk zijn dan naar Dender te gaan.

Geen Dender voor mij in ieder geval. Zie ze daar al bezig, 1 verlies match of een arbiter ewa tegen en de helft van de stoelkes worden afgebroken (aja tis toch dat van Dender)...

26 Apr 2013, 12:40
Vaste Waarde

Ace schreef:
Zoals hier geschreven is, waarom niet het huidige Ottenstadion? Volgend jaar zijn die mannen van Gent naar hun nieuwe en kunnen wij dat toch gebruiken (of wordt dat afgebroken?). In ieder geval moeten er andere oplossingen mogelijk zijn dan naar Dender te gaan.

Ottenstadion gaat begin volgend jaar tegen de vlakte en wordt een park.

26 Apr 2013, 12:42
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Ace schreef:

Ottenstadion gaat begin volgend jaar tegen de vlakte en wordt een park.

Dan op den Osbroek gaan shotten he :-)
als ze daar nu een tribune (tijdelijk of vast zetten?). Alle mogelijkheden genoeg...

Dender no way

26 Apr 2013, 12:45
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ace schreef:

Geen Dender voor mij in ieder geval. Zie ze daar al bezig, 1 verlies match of een arbiter ewa tegen en de helft van de stoelkes worden afgebroken (aja tis toch dat van Dender)...

Komt uiteraard een woonwijk, ze gaan dat niet laten verkrotten hé. Net zoals als wij zouden verhuizen, dan komt er ook een woonwijk.

26 Apr 2013, 12:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Als ik het goed begrijp dan is het bij de meesten dus vooral het feit dat "Denderleeuw" als alternatief naar voor geschoven wordt als tijdelijke oplossing.

Niet zozeer dat we moeten uitwijken naar een ander stadion op zich ?
Ondanks dat ik het wel kan begrijpen, toch wat bizar dat dit hetgeen is waarop wordt gefocust, wetende dat dit zowat HET hangijzer zal worden dat het verdere bestaan van Eendracht Aalst gaat inhouden. Allé, voor mij ook liever geen Dender, maar prioritair voor mij blijft toch wel dat er een belofte komt die E. Aalst toekomstperspectief biedt, en dat die belofte ook binnen een aanvaardbare termijn gerealiseerd gaat worden.
Wat er dan in de tussentijd als alternatief komt, zal hoogst waarschijnlijk simpelweg afhangen van wat het goedkoopst is ?

Ik vraag mij trouwens ook af, welke ploegen uit 2de de investering gaan kunnen dragen mbt 800 Lux die vanaf volgend jaar (of 2jaar ? ) gaat worden opgelegd ?

26 Apr 2013, 12:55
Vaste Waarde

Ik snap al de emotionele reacties hier heel goed, maar voor allen die beginnen praten in termen van "boycot", " geen poot in dat dendergedrochtstadion binnnenzetten " enz... toch dit :
- Wat mij betreft heeft " dat stadion" geen bal te maken met het gedrocht dat er in speelt.
- Leuk om te horen dat er hier zijn die hun " geliefde ploeg" ne kloot willen aftrekken door maar naar 50% van hun wedstrijden te gaan kijken ( enkel uitwedstrijden ?? :lol: allez zeg komaan !!), voor mij goed hoor, maar laat ons dan gewoon ambiëren om de volgende 15 jaar in tweede kerkhofklasse te blijven spelen..
- Je kan "tegen" het idee om daar te spelen zijn, maar kom dan wel met een werkbaar alternatief, wat mij betreft is wetteren (idioot stadion) dat niet, en gent of lokeren al even min ( te ver van oiljst )

En als laatste voor alle duidelijkheid : zolang het bij spelen in het FB stadion blijft, kan de ploeg op mij alvast rekenen
Indien het bestuur of eender wie echter stiekem aan een fusie zit te denken, awel, dan houdt het voor mij na 40 jaar trouwe dienst ook op .
:EA:

26 Apr 2013, 12:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik versta eigenlijk niet dat er hier nog zoveel mensen zijn die daar geen probleem van zouden maken om op Dender te gaan shotten. De eigenheid en ziel van een club vertaalt zich niet enkel in de kleuren of de naam van een club, maar ook in de fierheid over de stad die ge als club vertegenwoordigt. Hoe kunt ge nu vol trots pakweg 'Oilsjt stad van men droeimen' (het kippenvelmoment op de grote momenten) zingen, terwijl ge wel loopt te voetballen in Denderleeuw en in het stadion van onze grote rivaal? Sorry, maar daar kan ik echt niet bij. Het mag dan nog geen fusie zijn, maar voor mij is dat evenzeer uw ziel verkopen.

En wie denkt dat we volgende zomer al naar Denderleeuw verhuizen en tegelijkertijd al de harde garanties hebben dat er een nieuw stadion in Aalst komt ... amai, maar dat is wel heel naïef hoor.

26 Apr 2013, 12:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Dat kosten aan het huidige stadion kosten op het sterfhuis zijn dat weten we, dat stadion is goed voor maximaal tweede klasse (al is dat ook nog geen garantie). Tot over een week dachten de meesten hier (ik inclusief) dat het enkel de staantribune was die moet vervangen worden, en dit kon in één greep gedaan worden met de nodige vereisten voor eerste klasse. Maar nu blijkbaar de zittribune ook zou moeten vernieuwd worden werpt dit wel een totaal andere kijk op de zaak. Maar op onze huidige locatie blijven zitten zou sowieso niet mogelijk geweest zijn, je zit nog steeds in een woonwijk en qua parking en scheiding van supporters is het daar altijd een ramp geweest.

M.a.w. als we iet ofwat ambitie hebben moet er gewoon een totaal nieuw stadion komen, het beste was geweest dat we tot die tijd in het huidige stadion konden blijven spelen, maar aangezien dit nu afgekeurd gaat worden vervalt die optie.

Een nieuw stadion staat er niet op één jaar, reken dus maar op tien jaar als je de stadiondossiers in België wat gevolgd hebt. Eén of maximum twee seizoenen uitwijken naar Dender is een noodzakelijk kwaad, als dat betekende dat we na die twee jaar in een gloednieuw stadion van ONS konden shotten dan ga ik graag twee seizoenen naar onze thuismatchen kijken in Denderleeuw, maar als zo een dossier naar Belgische gewoonte tien jaar aansleept dan betekent dat niet dat ik tien jaar naar Denderleeuw ga afzakken, dit betekent hoe dan ook de doodsteek voor onze club.

Dus zonder uitspraken als "ik ga niet gaan kijken op Dender" zou ik graag eens willen weten welke realistische alternatieven de meesten hier dan wel hebben?

26 Apr 2013, 12:58
Vaste Waarde

Zienaa schreef:
Dat kosten aan het huidige stadion kosten op het sterfhuis zijn dat weten we, dat stadion is goed voor maximaal tweede klasse (al is dat ook nog geen garantie). Tot over een week dachten de meesten hier (ik inclusief) dat het enkel de staantribune was die moet vervangen worden, en dit kon in één greep gedaan worden met de nodige vereisten voor eerste klasse. Maar nu blijkbaar de zittribune ook zou moeten vernieuwd worden werpt dit wel een totaal andere kijk op de zaak. Maar op onze huidige locatie blijven zitten zou sowieso niet mogelijk geweest zijn, je zit nog steeds in een woonwijk en qua parking en scheiding van supporters is het daar altijd een ramp geweest.

M.a.w. als we iet ofwat ambitie hebben moet er gewoon een totaal nieuw stadion komen, het beste was geweest dat we tot die tijd in het huidige stadion konden blijven spelen, maar aangezien dit nu afgekeurd gaat worden vervalt die optie.

Een nieuw stadion staat er niet op één jaar, reken dus maar op tien jaar als je de stadiondossiers in België wat gevolgd hebt. Eén of maximum twee seizoenen uitwijken naar Dender is een noodzakelijk kwaad, als dat betekende dat we na die twee jaar in een gloednieuw stadion van ONS konden shotten dan ga ik graag twee seizoenen naar onze thuismatchen kijken in Denderleeuw, maar als zo een dossier naar Belgische gewoonte tien jaar aansleept dan betekent dat niet dat ik tien jaar naar Denderleeuw ga afzakken, dit betekent hoe dan ook de doodsteek voor onze club.

Dus zonder uitspraken als "ik ga niet gaan kijken op Dender" zou ik graag eens willen weten welke realistische alternatieven de meesten hier dan wel hebben?

(y) Bosj erop wat mij beteft se...

26 Apr 2013, 13:02
Vaste Waarde

mamananeto schreef:
Ik snap al de emotionele reacties hier heel goed, maar voor allen die beginnen praten in termen van "boycot", " geen poot in dat dendergedrochtstadion binnnenzetten " enz... toch dit :
- Wat mij betreft heeft " dat stadion" geen bal te maken met het gedrocht dat er in speelt.
- Leuk om te horen dat er hier zijn die hun " geliefde ploeg" ne kloot willen aftrekken door maar naar 50% van hun wedstrijden te gaan kijken ( enkel uitwedstrijden ?? :lol: allez zeg komaan !!), voor mij goed hoor, maar laat ons dan gewoon ambiëren om de volgende 15 jaar in tweede kerkhofklasse te blijven spelen..
- Je kan "tegen" het idee om daar te spelen zijn, maar kom dan wel met een werkbaar alternatief, wat mij betreft is wetteren (idioot stadion) dat niet, en gent of lokeren al even min ( te ver van oiljst )

En als laatste voor alle duidelijkheid : zolang het bij spelen in het FB stadion blijft, kan de ploeg op mij alvast rekenen
Indien het bestuur of eender wie echter stiekem aan een fusie zit te denken, awel, dan houdt het voor mij na 40 jaar trouwe dienst ook op .
:EA:

(y)

26 Apr 2013, 13:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
mamananeto schreef:
Zienaa schreef:

(y) Bosj erop wat mij beteft se...

Dus sowieso de doodsteek voor onze club?
Ze klappen al 20 jaar van een nieuw stadion, dat gaat er nu echt niet plots op 1 of 2 jaar staan hé. Ik denk dat zelfs als ze er concreet werk van wilt maken een jaar of tien me zeker niet onrealistisch lijkt. Nu zullen er misschien nog een paar honderd de verhuis naar Dender willen meemaken, maar hoeveel daarvan blijven naar Denderleeuw gaan als we een terugronde draaien zoals dit seizoen? Of als we enkele troosteloze seizoenen op rij draaien? Voor ge het weet, zijt ge afgegleden naar een club die qua beleving zo dood is als ne pier. Zoals de ploeg die nu al in dat stadion speelt.

26 Apr 2013, 13:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 462