|
|
| Pagina 40 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
De_steve schreef: Hopelijk nog een spits erbij ook... Heeft Di Gregorio al een nieuwe ploeg? Je hebt Staffie,Van Eyck,Steve Bael ,Yves Ngassue en Robin Nelis.dus ik denk dat we vooraan geen klagen hebben. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Mei 2013, 17:20 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: De_steve schreef: Hopelijk nog een spits erbij ook... Heeft Di Gregorio al een nieuwe ploeg? Je hebt Staffie,Van Eyck,Steve Bael ,Yves Ngassue en Robin Nelis.dus ik denk dat we vooraan geen klagen hebben. qua aantal niet nee |
| 12 Mei 2013, 17:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop op nog een rechtsback (die eventueel ook centraal kan, maar geen noodzaak aangezien Smet daar dan eventueel kan) en een vervanger voor Cerimagic.
|
| 12 Mei 2013, 17:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Bakkie schreef: Maandag zou er een nieuwe verdediger tekenen. Blijkbaar heeft Bakkie een goede bron ![]() 't Kaan oeik zèn dat'n ewa begintj te flippen van aal die giftege dampen in Wetteren... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 12 Mei 2013, 18:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: De_steve schreef: Hopelijk nog een spits erbij ook... Heeft Di Gregorio al een nieuwe ploeg? Je hebt Staffie,Van Eyck,Steve Bael ,Yves Ngassue en Robin Nelis.dus ik denk dat we vooraan geen klagen hebben. qua aantal niet nee Dus zit er geen enkele goeie spits bij ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Mei 2013, 19:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: De_steve schreef: Hopelijk nog een spits erbij ook... Heeft Di Gregorio al een nieuwe ploeg? Je hebt Staffie,Van Eyck,Steve Bael ,Yves Ngassue en Robin Nelis.dus ik denk dat we vooraan geen klagen hebben. qua aantal niet nee Ik vind de mix persoonlijk tot hiertoe wel goed. Er vanuitgaande nog altijd dat je Glouftsis kan houden en Ceremagic alsnog weet te vervangen. Ik veronderstel dat er voor het vervangen van Ceremagic maar kan gezorgd worden indien er zekerheid is dat een paar grootverdieners de club verlaten, genre Di Gregorio. Of misschien dat er nog iemand kan geleend worden.Als ik het goed voor heb, hebben we volgend jaar niemand meer op huurbasis ? Toch proberen er zo terug 2 bij te vinden. Zou wel niet meer dan dat binnen halen. 4 zoals op het eind van dit seizoen is al wat veel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Mei 2013, 20:15 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Je hebt Staffie,Van Eyck,Steve Bael ,Yves Ngassue en Robin Nelis.dus ik denk dat we vooraan geen klagen hebben. qua aantal niet nee Ik vind de mix persoonlijk tot hiertoe wel goed. Er vanuitgaande nog altijd dat je Glouftsis kan houden en Ceremagic alsnog weet te vervangen. Ik veronderstel dat er voor het vervangen van Ceremagic maar kan gezorgd worden indien er zekerheid is dat een paar grootverdieners de club verlaten, genre Di Gregorio. Of misschien dat er nog iemand kan geleend worden.Als ik het goed voor heb, hebben we volgend jaar niemand meer op huurbasis ? Toch proberen er zo terug 2 bij te vinden. Zou wel niet meer dan dat binnen halen. 4 zoals op het eind van dit seizoen is al wat veel. toch mijn post nog eens herlezen peisek. ik schreef dat de verhoging van het budget er kwam om Janssens, VS en VB aan te werven. En dat dat dan 3 dure vissen zullen zijn, dus helemaal niet wat jij nu insinueert. Ik schreef helemaal niet dat ik dat overdreven vond dat die drie erbij komen. kwantiteit, kwaliteit, nen centrale verdediger met inhoud moet erbij of je slikt dezelfde goals dan dit jaar. |
| 12 Mei 2013, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
19 jarige centrale verdediger Gianni De Neve van AA Gent naar E.Aalst
|
| 13 Mei 2013, 7:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Is dat enkel een CV? Of kan die nog ergens anders uit de voeten ook?
Ik hoop dan toch echt nog op een back rechts, al was het op uitleenbasis.. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 13 Mei 2013, 8:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
hansken schreef: Is dat enkel een CV? Of kan die nog ergens anders uit de voeten ook? Ik hoop dan toch echt nog op een back rechts, al was het op uitleenbasis.. Volgens een artikel uit 2011 ook al als middenvelder en eventjes rechtsback gespeeld http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=6P3J1B0J _________________ MCMXIX |
| 13 Mei 2013, 8:54 |
|
|
Freak
eendrachter'80 schreef: 19 jarige centrale verdediger Gianni De Neve van AA Gent naar E.Aalst de geest van Etienne De Wispelaere dwaalt nog steeds rond bij ons. ![]() |
| 13 Mei 2013, 9:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: de geest van Etienne De Wispelaere dwaalt nog steeds rond bij ons. ![]() Als dat effectief zo is, dan is dat een goeie zaak, want De Wispelaere heeft er in mijn ogen verstand van! Gianni De Neve blijkt ook jeugdinternational bij de U19 te zijn. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Mei 2013, 9:38 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Gianni De Neve tekent vandaag wellicht bij Eendracht Aalst (foto: HNB)
Eendracht Aalst kondigde gisteren op zijn officiële website aan dat het nog één inkomende transfer wil doen. Die komt wellicht uit Gent. Volgens Het Nieuwsblad tekent Gianni De Neve vandaag in het Pierre Cornelisstadion. De 18-jarige middenvelder komt over van AA Gent. De Neve verzamelde in het verleden al heel wat selecties in de nationale jeugdploegen. Vorig seizoen plukte Eendracht Aalst als Mathias Lievens weg uit het Ottenstadion. Op 6 juli nemen beide teams het wellicht tegen elkaar op in een oefenwedstrijd. Ik denk dat we volgend seizoen in een 2-7-1 opstelling gaan spelen ![]() |
| 13 Mei 2013, 10:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
hansken schreef: Is dat enkel een CV? Of kan die nog ergens anders uit de voeten ook? Ik hoop dan toch echt nog op een back rechts, al was het op uitleenbasis.. Lijkt mij de "man" te zijn die is binnengehaald voor het type speler waarvoor Dessaer en Martens bedankten en waarvoor Sint-Niklaas Mauro niet wou laten gaan: een sterke speler met gestalte die zowel op het midden als achteraan uit de voeten kan... Volgens mij is de polyvalentie ten opzichte van vorig jaar nog toegenomen met een Van Steenbrugghen De Neve en Janssens die toch op wat meer posities kunnen worden uitgespeeld zonder echt zwaar aan kwaliteit in te boeten dan pakweg een De Munter (die ze vergeten te vermelden zijn bij de vertrekkers op de officiële site) of een Di Gregorio. Het in extremis wegvallen van Cerimagic is een spijtige zaak maar in principe moet je toch in staat zijn dit vertrek op te vangen. Misschien toch eens langsgaan bij Anderlecht voor een Yala-Lusala of Canesin - kunnen beide centraal als op de flank uit de voeten, uiteraard zonder financiële inspanning te moeten leveren... Of Sofiane Bidaoui van Lierse? Moest toch weg daar dacht ik? Enig minpunt is voor mij niet echt het feit dat er geen back-up zou zijn voor bepaalde posities zoals rechtsback zoals ik hier lees, maar wel het feit dat er misschien gebrek is aan echte concurrentie voor bepaalde posities. In uiterste nood vind je altijd wel een oplossing voor een match of twee zoals Lander die heel goed zijn streng trekt op rechtsback bijvoorbeeld, ook De Neve blijkt dit te kunnen maar het is toch een ander gegeven als er twee effectief aan elkaar gewaagde spelers continue mekaar scherp houden voor 1 plaats. Vorig seizoen deed Weydisch dat bijvoorbeeld in het begin van het jaar met Martin om maar iets te zeggen. In derde hebben we gezien wat zo'n vrijgeleide deed bij een Cousin, een De Castro of een Galucci bijvoorbeeld. Geen concurrentie kon leiden tot het feit dat die mannen soms vijf matchen op rij niet meededen maar toch bleven staan... Daar zou ik toch enigszins waakzaam voor blijven... Met Lander, Gianni en Kevin zijn er - op papier - alvast ook lopende spelers bijgekomen wat echt wel een must was. Ik ben echt wel benieuwd naar de oefenwedstrijden... |
| 13 Mei 2013, 10:08 |
|
|
Nationale Ploeg
ik ben content met de transfers. allez, ge moet ze altijd eerst op de plein zien natuurlijk. vind het just wat jammer van Van de Walle en van ne rechtsback (nu ze ook Dooremont bij de vertrekkers zetten).
tis allemaal wat te zien waar da ge uw lat legt natuurlijk. ik zou heel content zijn met een stapje hoger qua spelniveau, rangschikking (door na Nieuwjaar dees seizoen niet in elkaar te duiken zoudt ge daar al een eind ver mee moeten kunnen zijn) en een jaar de poef afbouwen... als je eindronde-ambities hebt weet ik niet of dit voldoende zal zijn, maar ik zou als supporter zowieso niet moord en brand beginnen schreeuwen als blijkt dat we daarin niet gaan meespelen. als je kijkt welk een dingen rondom ons gebeuren momenteel mogen we héél blij zijn dat onze club in tamelijk goed vaarwater vertoeft (knocking on wood)... zelfs al is dat sportief dan rechterkolommetje 2de klasse. ik denk trouwens dat er ook volgend seizoen zowieso nog rare dingen gaan gebeuren bij clubs... _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 13 Mei 2013, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Mei 2013, 10:55 |
|
| Pagina 40 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 515 Volgende |