|
|
| Pagina 69 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Bericht Re: Stadion
Tribune X, de "nieuwe" staantribune van SVZW biedt plaats aan 1500 toeschouwers.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ OB17 |
| 15 Mei 2013, 21:18 |
|
|
Nationale Ploeg
ik ga hier nu weer alle forumhero's over mij krijgen (en el corredor 2 x als hij een schrijffoudt vind) maar wat had ene oplossing geweest waarmee iedereen had kunnen leven ?
ik kan er maar 1 bedenken: er komt een gloednieuw stadion op dezelfde locatie betaaldt door het stad. ik teken daar ook voor hoor, maar had me al lang neergelegt met minder. ALS we er ooit in slagen om binne de 5jaar onze schuldenberg weg te werken en op 1 of andere manier een defintieve oplossing te vinden voor ons stadion (waarmee ik bedoel: ok voor JL-normen) dan zeg ik: "noig goe gewerkt". ik zal wel weer de naïeven stomme groene wollen sokken positivo zijn voor de forumhero's hier maar dan toch efkes een cynische kanttekening: we live in Belgium, wtf did you expect ? el corredor, volgens mij staat in die engelse zin géén dt-foudt ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Mei 2013, 21:19 |
|
|
Freak
Het bestuur van Eendracht Aalst en het schepencollege bevestigden zonet op een persconferentie dat de club ook volgend seizoen in het Pierre Cornelisstadion speelt. Er wordt geopteerd voor een noodtribune. In de zomermaanden zal de huidige staantribune gesloopt worden, aangezien de veiligheid niet langer kan gegarandeerd worden. De intentie is er om tegen de start van de competitie de tijdelijke tribune in gebruik te nemen. Indien dat -gezien de korte tijdspanne- niet lukt, zal de club een vraag richten naar de voetbalbond om de wedstrijdkalender te herschikken. Later meer info.
|
| 15 Mei 2013, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Het bestuur van Eendracht Aalst en het schepencollege bevestigden zonet op een persconferentie dat de club ook volgend seizoen in het Pierre Cornelisstadion speelt. Er wordt geopteerd voor een noodtribune. In de zomermaanden zal de huidige staantribune gesloopt worden, aangezien de veiligheid niet langer kan gegarandeerd worden. De intentie is er om tegen de start van de competitie de tijdelijke tribune in gebruik te nemen. Indien dat -gezien de korte tijdspanne- niet lukt, zal de club een vraag richten naar de voetbalbond om de wedstrijdkalender te herschikken. Later meer info. De kogel is door de kerk, het stadsbestuur heeft een doorbraak in het dossier Eendracht Aalst. Concreet wordt de huidige staantribune zo snel mogelijk gesloopt, er komt dan hopelijk uiterlijk eind september een noodtribune met 1500 staanplaaatsen. De tribune wordt ook al zes meter achteruit geplaatst om in 2014-2015 het veld te kunenn verbreden. De stad zal de noodtribune betalen, alsook de nodige aanpassingswerken om nog zeker één seizoen te spelen in het Pierre Cornelisstadion. Ondertussen wordt onderzocht of er nog een andere locatie mogelijk is voor een nieuw stadion. Het nieuws werd vanavond bekendgemaakt door het bestuur van de club en het de schepenen Verdoodt, Uyttersprot, Van de Steen en burgemeester D'Haese. |
| 15 Mei 2013, 21:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
witteken schreef: El Corredor schreef: Het bestuur van Eendracht Aalst en het schepencollege bevestigden zonet op een persconferentie dat de club ook volgend seizoen in het Pierre Cornelisstadion speelt. Er wordt geopteerd voor een noodtribune. In de zomermaanden zal de huidige staantribune gesloopt worden, aangezien de veiligheid niet langer kan gegarandeerd worden. De intentie is er om tegen de start van de competitie de tijdelijke tribune in gebruik te nemen. Indien dat -gezien de korte tijdspanne- niet lukt, zal de club een vraag richten naar de voetbalbond om de wedstrijdkalender te herschikken. Later meer info. De kogel is door de kerk, het stadsbestuur heeft een doorbraak in het dossier Eendracht Aalst. Concreet wordt de huidige staantribune zo snel mogelijk gesloopt, er komt dan hopelijk uiterlijk eind september een noodtribune met 1500 staanplaaatsen. De tribune wordt ook al zes meter achteruit geplaatst om in 2014-2015 het veld te kunenn verbreden. De stad zal de noodtribune betalen, alsook de nodige aanpassingswerken om nog zeker één seizoen te spelen in het Pierre Cornelisstadion. Ondertussen wordt onderzocht of er nog een andere locatie mogelijk is voor een nieuw stadion. Het nieuws werd vanavond bekendgemaakt door het bestuur van de club en het de schepenen Verdoodt, Uyttersprot, Van de Steen en burgemeester D'Haese. Ze kunnen toch niet van begin augustus tot eind september alleen op verplaatsing spelen. Hoeveel speeldagen zijn dat wel niet. Zullen er toch wel minstens 5 à 6 zijn + wat bekermatchen |
| 15 Mei 2013, 21:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik denk dat ik mij misschien juist wel een abo ga kopen dit seizoen. Anders geraak ik niet binnen bij de topwedstrijden.
Wat niet wilt zeggen dat ik heel het gedoe niet schandalig vind natuurlijk. |
| 15 Mei 2013, 21:48 |
|
|
Nationale Ploeg
kan het huidige bestuur hier veel aan doen ?
en zo neen: heeft het zin ze (en de club zelf uiteraard) te 'straffen' ? misschien juist net de moment om allemaal tesamen een abonnement te pakken he ? for better or for worse. and this ain't even the worse part in our case ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Mei 2013, 21:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2013, 22:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bomber schreef: pff, 6 meter achteruit al, plezant... Das voor de veiligheid zo kunnen ze geen bier meer op de spelers gooien _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Mei 2013, 22:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Woensdagavond om 19u vond er in het stadhuis te Aalst een persconferentie plaats om de verdere ontwikkelingen omtrent ons stadion toe te lichten. Burgemeester D’Haese en schepenen Uyttersprot, Van de Steen en Verdoodt beargumenteerde samen met onze voorzitter Frank De Roose hun beslissingen in dit dossier.
Zoals iedereen al wist gaat de staantribune onder de sloophamer. Burgemeester D’Haese benadrukte dat de veiligheid van de toeschouwers primeert en hij geen enkel risico wil nemen. De sloopvergunning om deze werken te kunnen uitvoeren werd reeds enkele weken terug aangevraagd. Deze vergunning zal uiterlijk op het einde van de maand worden uitgereikt door Stedenbouw in Gent. Het stadsbestuur geeft de opdracht voor de sloop en neemt dus de kosten volledig op zich. Op de eerstvolgende gemeenteraad (28 mei) komt dit punt op de agenda en daarna zullen de afbraakfirma’s aangeschreven worden. Ook zullen de nodige herstellingen gebeuren aan de zittribune. Na de afbraak zal er een tijdelijke, overdekte staantribune worden geplaats. Deze tribune zal een capaciteit bieden aan 1500 toeschouwers. Door deze tijdelijke tribune te plaatsen hebben de bevoegde personen nog de tijd om de nodige stappen te ondernemen inzake vergunningen of bestemmingswijzigingen. Een volledig nieuw stadion (2016/2017) of een renovatie in fases van het huidige stadion zijn aan de orde. Er zal niet alleen gewerkt worden in het Pierre Cornelisstadion. Ook op de Zandberg zijn de plannen klaar en wordt er eerstdaags met verschillende herstellingswerken gestart. Dit alles ook in samenspraak met het stadsbestuur. Frank De Roose is heel opgezet met de goede samenwerking tussen Eendracht en het stadsbestuur. Hij benadrukte ook dat deze beslissing in het stadiondossier een motivatie moet zijn voor alle leden van onze club om zich 100 % te blijven inzetten. De voorzitter richtte ook het woord tot de supporters: “Ik wil hen nu reeds bedanken voor hun geduld en verdraagzaamheid”. “Wij zullen proberen om de last dat deze werken met zich mee brengen zo miniem mogelijk te houden, maar met de idee van een mooi stadion op Aalsterse bodem in ons achterhoofd mag en kan dit geen probleem zijn”. Over het laatste was De Roose nogmaals heel duidelijk: Eendracht Aalst zal Aalst nooit verlaten. Burgemeester D’haese voegde hier het volgende aan toe: “Mijn sportieve hart zou bloeden moest Eendracht de stad Aalst verlaten. Okapi, carnaval en den Iendracht zijn van Aalst!”. Er is dus eindelijk meer duidelijkheid gekomen omtrent het stadiondossier. We weten waar we aan toe zijn en kunnen de laatste nodige stappen ondernemen. |
| 15 Mei 2013, 22:12 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Ik persoonlijk ben blij dat we in ons eigen pierre cornelisstadion kunnen blijven!een verhuis zag ik echt niet zitten,we gaan er het beste van maken en misschien zal het wel een sfeervolle bedoening kunnen zijn in onze tijdelijke staantribune?steeds goed gevuld gezellig dicht bij elkaar
![]() _________________
|
| 15 Mei 2013, 22:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen. Is echt geen triestige tribune en als je weet dat daar nu momenteel het sfeervak van Zulte-Waregem inzit (die ook werken met plateaus dacht ik), lijkt ze me zowel voor sfeer als stevigheid toch nog ok te zijn. Enige kanttekening: bij Waregem is dat een tribune in de breedte van het veld - bij ons zal ze in de lengte komen te staan wat misschien een wat troosteloze aanblik kan geven vanuit de zittribune... Ik zie nog een voordeel: kost voor de club is 0 EUR en dat is in deze tijden al een succes te noemen. Een verhuis naar een ander stadion had de club alleen maar geld gekost. Ik zie ook voorziendheid naar de toekomst toe met die verbreding van het veld in het achterhoofd, dus ook positief daar. En mensen: niet panikeren over die datum hé zeg. De tekst zegt "uiterlijk tegen eind september". Ik lees dat dus als uiterste einddatum, nu de kogel door de kerk is, kan het hele proces in gang worden gezet en lijkt begin september toch niet zo onrealistisch... Bouwen gewoon wat voorzichtigheid in, who cares? Laatste puntje: wel gek dat er nu met geen woord over de zittribune meer wordt gerept... |
| 15 Mei 2013, 22:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: Die tribune die Tokkie hier poste,ziet er nog zo slecht niet uit,zie maar dat we ze vol krijgen,want als ge de toeschouwers aantallen beziet van vorig seizoen. toch onze 4de mee he na een 2de tamelijk grijs seizoen, nog voor 'kampioen' Rotte Vis en op een scheet van westerlo (dat als het niet overgaat dicht tegen een beerschot -sequel zal hangen)... fles is half vol of half leeg... ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Mei 2013, 22:53 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
DT schreef: Laatste puntje: wel gek dat er nu met geen woord over de zittribune meer wordt gerept... Er wordt toch gesproken over "herstellingswerken" tijdens de sloopwerken vd staantribune? ![]() |
| 15 Mei 2013, 23:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
dit betekent 2014-2015 op een andere locatie of zelfs maar in 2015-2016. Aangezien er zeker geen nieuwe bouwvergunning wordt toegekend op de huidige plaats moet er wel een nieuw stadion worden gebouwd ergens in Groot-Aalst. Maar dat is natuurlijk nog ver van hun bedshow, tegen dan kunnen ze nog 10 keer vergaderen, en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat alles toch wat in het teken staat wat er in Lieje gaat gebeuren in de nabije toekomst. (fusies, failissement, )
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 15 Mei 2013, 23:30 |
|
| Pagina 69 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 67 68 69 70 71 … 462 Volgende |