|
|
| Pagina 79 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Stadion
Xander schreef: Het beste van al zou nog het 'Jan de Nul stadion' zijn... Maar dan wel om financiële redenen. Spijtig dat diene ni zot genoeg is om onzen hoofdsponsor te worden.. Ik daar vandaag ook nog toevallig over gefantaseerd. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Mei 2013, 20:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
DavidSeal schreef: Xander schreef: Het beste van al zou nog het 'Jan de Nul stadion' zijn... Maar dan wel om financiële redenen. Spijtig dat diene ni zot genoeg is om onzen hoofdsponsor te worden.. Ik daar vandaag ook nog toevallig over gefantaseerd. als 't vannacht ni was is 't goe _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Mei 2013, 20:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Xander schreef: Het beste van al zou nog het 'Jan de Nul stadion' zijn... Maar dan wel om financiële redenen. Spijtig dat diene ni zot genoeg is om onzen hoofdsponsor te worden.. Ik daar vandaag ook nog toevallig over gefantaseerd. Goi fantaseirt oever Jan De Nul? Da attek van aa na ni gepeisd zé... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Mei 2013, 21:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
kreezie nonkeltje schreef: DavidSeal schreef: Xander schreef: Het beste van al zou nog het 'Jan de Nul stadion' zijn... Maar dan wel om financiële redenen. Spijtig dat diene ni zot genoeg is om onzen hoofdsponsor te worden.. Ik daar vandaag ook nog toevallig over gefantaseerd. als 't vannacht ni was is 't goe Viezerikken ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Mei 2013, 21:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: DavidSeal schreef: Xander schreef: Het beste van al zou nog het 'Jan de Nul stadion' zijn... Maar dan wel om financiële redenen. Spijtig dat diene ni zot genoeg is om onzen hoofdsponsor te worden.. Ik daar vandaag ook nog toevallig over gefantaseerd. Goi fantaseirt oever Jan De Nul? Da attek van aa na ni gepeisd zé... ![]() Hij heeft zelfs zijne naam op de wc deur van den delhaize geschreven ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Mei 2013, 21:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Bakkie schreef: jammen schreef: DavidSeal schreef: Ik daar vandaag ook nog toevallig over gefantaseerd. Goi fantaseirt oever Jan De Nul? Da attek van aa na ni gepeisd zé... ![]() Hij heeft zelfs zijne naam op de wc deur van den delhaize geschreven ![]() Klopt!! En è zitj dikkes op 't wc zelle.. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Mei 2013, 14:04 |
|
|
Ancien
Schepper schreef: Bakkie schreef: jammen schreef: Goi fantaseirt oever Jan De Nul? Da attek van aa na ni gepeisd zé... ![]() Hij heeft zelfs zijne naam op de wc deur van den delhaize geschreven ![]() Klopt!! En è zitj dikkes op 't wc zelle.. Ja, elke keer als jij me van uw vrouw haar bakkunsten laat proeven... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Mei 2013, 14:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: Schepper schreef: Bakkie schreef: Hij heeft zelfs zijne naam op de wc deur van den delhaize geschreven ![]() Klopt!! En è zitj dikkes op 't wc zelle.. Ja, elke keer als jij me van uw vrouw haar bakkunsten laat proeven... ![]() Dat wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe man.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Mei 2013, 14:54 |
|
|
Ancien
Schepper schreef: DavidSeal schreef: Schepper schreef: Klopt!! En è zitj dikkes op 't wc zelle.. Ja, elke keer als jij me van uw vrouw haar bakkunsten laat proeven... ![]() Dat wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe man.. ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Mei 2013, 14:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Pixie72 schreef: Klodde schreef: witzwet schreef: Als het stadion in de toekomst niet meer in de Bredestraat zou zijn, zou ik he t' 't oileg ert' verkiezen als stadionnaam. Zo blijft ons clublied kloppen a ja... Ik had daar ook al op gepijst . 't Hoileg ertstadion. En als we het nog naar een persoon zouden noemen, dan weet ik ook wel wat. Keizer Kamielstadion. Nen iendrachter in ert en nieren .Dat vind ik nu eens een goe gedacht zie ! Maar eerst zien dat we ooit aan een nieuw stadion geraken..... Daarnet vroeg ik aan mijn vrouwke of zij een naam wou bedenken voor een Oilsjters stadion. Ze hoefde niet lang na te denken: 't Ajoinenkot! Geloof het of niet, ik had al langer dezelfde naam in gedachten. 't Ajoine(n)kot is op en top Oilsjters, op zijn minst apart, authentiek én klinkt toch bekend bij het overgrote deel van de (nationale) voetballiefhebbers. D.w.z. de meesten zullen niet lang moeten nadenken in welke stad 't Ajoinenkot ligt !De voeballisten van 't Ajoinkot die zèn iér !! |
| 25 Mei 2013, 9:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Citeer: Daarnet vroeg ik aan mijn vrouwke of zij een naam wou bedenken voor een Oilsjters stadion. Ze hoefde niet lang na te denken: 't Ajoinenkot! Geloof het of niet, ik had al langer dezelfde naam in gedachten. 't Ajoine(n)kot is op en top Oilsjters, op zijn minst apart, authentiek én klinkt toch bekend bij het overgrote deel van de (nationale) voetballiefhebbers. D.w.z. de meesten zullen niet lang moeten nadenken in welke stad 't Ajoinenkot ligt !De voeballisten van 't Ajoinkot die zèn iér !!Voor pakweg ne Spanjaard zal dat toch moeilijk uitspreekbaar zijn als we binnen 5 jaar tegen Barcelona in de Champions League spelen.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Mei 2013, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jammen schreef: Citeer: Daarnet vroeg ik aan mijn vrouwke of zij een naam wou bedenken voor een Oilsjters stadion. Ze hoefde niet lang na te denken: 't Ajoinenkot! Geloof het of niet, ik had al langer dezelfde naam in gedachten. 't Ajoine(n)kot is op en top Oilsjters, op zijn minst apart, authentiek én klinkt toch bekend bij het overgrote deel van de (nationale) voetballiefhebbers. D.w.z. de meesten zullen niet lang moeten nadenken in welke stad 't Ajoinenkot ligt !De voeballisten van 't Ajoinkot die zèn iér !!Voor pakweg ne Spanjaard zal dat toch moeilijk uitspreekbaar zijn als we binnen 5 jaar tegen Barcelona in de Champions League spelen.... ![]() "Y, mejores amantes del deporte, en la actualidad estamos en Aalst, Bélgica, en el estadio de Eendracht Aalst, también llamada "'t Ajoinekot" que se puede traducir como el hogar de las cebollas" Zou zoiets kunnen zijn dus, maar "keep on dreaming" ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 25 Mei 2013, 10:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
't Ajoinenkot, prachtige naam voor een nieuw stadion!
Een mens mag toch al eens dromen, toch? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 25 Mei 2013, 11:44 |
|
|
Knaap
de katinne's achter de k blijven staan
|
| 25 Mei 2013, 13:09 |
|
|
Nationale Ploeg
bruintje schreef: de katinne's achter de k blijven staan En de koater kroigder gratis en vér niet boi. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 25 Mei 2013, 13:12 |
|
| Pagina 79 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 77 78 79 80 81 … 462 Volgende |