Eerste klasse - Pagina 459 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 457 458 459 460 461 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eerste klasse
zwetzat schreef:
als ik het goe interpreteer: op een bepaald moment in de voorbije competitie gaat de veurzitter KVO naar de veurzitter SVZW en verkoopt hem zijn aandelen.
De veurzitter van KVO wil niet in tweede wegkwijnen en wil dus een satellietploegje zijn van SVZW.
Maar OOH, zijn ploegje speelt dus wel onverhoopt kampioen. Nou, dat valt wel effe tegen zèg !
Zit met zo een voorzitter.
Moest ik sup zijn van KVO: buiten met die gast.
Of hoe hou je 3000 ( alhoewel)sups voor de gek ? (n)

Hoe erg het ook gesteld is en dan mag je die als supporter nog zo graag buiten willen, maar als iemand 95% van de aandelen in handen heeft, moet je wel iemand hebben die ze dan wil overkopen.

Trouwens, ik wist nu wel dat in de voetbal alles te koop is voor genoeg geld, maar ik vind het toch redelijk schrijnend hoeveel clubleiders blijkbaar voor de juiste prijs gewoon hun club zomaar van de hand zouden doen, zelfs al is het om die te laten verdwijnen en er een andere voor in de plaats (zelfs aan de andere kant van het land) te krijgen zeg.

24 Mei 2013, 14:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bartos schreef:
zwetzat schreef:
als ik het goe interpreteer: op een bepaald moment in de voorbije competitie gaat de veurzitter KVO naar de veurzitter SVZW en verkoopt hem zijn aandelen.
De veurzitter van KVO wil niet in tweede wegkwijnen en wil dus een satellietploegje zijn van SVZW.
Maar OOH, zijn ploegje speelt dus wel onverhoopt kampioen. Nou, dat valt wel effe tegen zèg !
Zit met zo een voorzitter.
Moest ik sup zijn van KVO: buiten met die gast.
Of hoe hou je 3000 ( alhoewel)sups voor de gek ? (n)

Hoe erg het ook gesteld is en dan mag je die als supporter nog zo graag buiten willen, maar als iemand 95% van de aandelen in handen heeft, moet je wel iemand hebben die ze dan wil overkopen.

Trouwens, ik wist nu wel dat in de voetbal alles te koop is voor genoeg geld, maar ik vind het toch redelijk schrijnend hoeveel clubleiders blijkbaar voor de juiste prijs gewoon hun club zomaar van de hand zouden doen, zelfs al is het om die te laten verdwijnen en er een andere voor in de plaats (zelfs aan de andere kant van het land) te krijgen zeg.

"money makes the world go round "

24 Mei 2013, 14:16
Freak

De grote baas van Zulte-Waregem laat er geen twijfel over bestaan dat hij de eigenaar van de aandelen van de Kustploeg is. "Ik heb een akkoord met KV Oostende gesloten met als doel van hen een statellietclub van Zulte-Waregem te maken. Ik heb nu het stamnummer van twee eersteklassers in handen. Wat ik hiermee ga doen? Ik ga er eerst een nachtje over slapen", klinkt het in een reactie aan VTM.

'GEEN BAND MET KVO'

Decuyper zal in elk geval opnieuw met KVO-voorzitter Yves Lejaeghere aan tafel aanschuiven. "Ik ga een oplossing zoeken waarin iedereen zich kan vinden. Of het zeker is dat KVO aan de kust blijft spelen? Daarvoor moeten we samen zitten. De mogelijkheid bestaat nog steeds om het stamnummer van KV Oostende te verkopen aan investeerders uit Antwerpen of andere geïnteresseerden."

"Ik wil verder ook benadrukken dat het nooit de bedoeling was om met Zulte-Waregem naar Antwerpen te verhuizen. Met Oostende heb ik niet de band, die ik met 'Essevee' wel heb. Ik heb de aandelen van Yves Lejaeghere gekocht om jongere spelers in zijn club te laten rijpen. Het was niet mijn bedoeling om met KVO naar eerste klasse te gaan. Hun promotie is eigenlijk negatief voor mij. Anderzijds heb ik het voordeel dat ik twee stamnummers in handen heb. Met ééntje kan ik iets doen", besluit Decuyper.

t is nog niet gedaan.

24 Mei 2013, 15:29
nieuw in de eerste ploeg

Et voilà, het is zover.

15:18

"Het is geen plan-B, het is de realiteit", antwoordt De Wever op de vraag of er nu zal ingezet worden op de club R Antwerp FC.

De schijnmanoeuvers om het doel van de Antwerpclan (ook binnen het stadsbestuur/NVA -W Muyters, Van Campenhout) te bereiken is bereikt.

Beerschot is kapot en iedereen danst op hun graf, ook het stadsbestuur.

24 Mei 2013, 15:29
Nationale Ploeg

Kielse Rat schreef:
Et voilà, het is zover.

15:18

"Het is geen plan-B, het is de realiteit", antwoordt De Wever op de vraag of er nu zal ingezet worden op de club R Antwerp FC.

De schijnmanoeuvers om het doel van de Antwerpclan (ook binnen het stadsbestuur/NVA -W Muyters, Van Campenhout) te bereiken is bereikt.

Beerschot is kapot en iedereen danst op hun graf, ook het stadsbestuur.

en KVO is de sigaar

24 Mei 2013, 17:29
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Niet dat ik die man expliciet wil gaan verdedigen, maar ik dacht dat de voorzitter van KVO voor aanvang van het seizoen een sabbatjaar had ingelast en een heel jaar in het buitenland heeft doorgebracht om na te denken over zijn toekomst, enz. Als je zo'n beslissing neemt, is er toch al een deel van uzelf dat niet meer 100% bij die club is dan (of waarschijnlijk zelfs niet meer bij voetbal in het algemeen). Als uw sabbat dat enkel bevestigt, dan kunnen zo'n situaties gebeuren natuurlijk. Was ook nooit de lieveling van de supporters en in een onaantrekkelijke tweede klasse blijven klooien, zag hij waarschijnlijk ook niet meer zitten: werd door de achterban van Oostende tot voor het seizoen altijd verweten om geen ambitie te hebben en dat hij Oostende dood maakte... En op het moment dat zijn beslissing is gemaakt (anders verkoop je uw aandelen niet), wordt zijn cluppie toch wel geen kampioen zeker??

Laat gewoon zien dat het nooit een goed idee is om maar over 1 sterke man te beschikken... Ik denk dat ze bij Lokeren, Lierse, Westerlo, enz. en zelfs bij Brugge en Standard ook wel zullen beginnen nadenken nu...

24 Mei 2013, 17:34
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DT schreef:
Bartos schreef:

Niet dat ik die man expliciet wil gaan verdedigen, maar ik dacht dat de voorzitter van KVO voor aanvang van het seizoen een sabbatjaar had ingelast en een heel jaar in het buitenland heeft doorgebracht om na te denken over zijn toekomst, enz. Als je zo'n beslissing neemt, is er toch al een deel van uzelf dat niet meer 100% bij die club is dan (of waarschijnlijk zelfs niet meer bij voetbal in het algemeen). Als uw sabbat dat enkel bevestigt, dan kunnen zo'n situaties gebeuren natuurlijk. Was ook nooit de lieveling van de supporters en in een onaantrekkelijke tweede klasse blijven klooien, zag hij waarschijnlijk ook niet meer zitten: werd door de achterban van Oostende tot voor het seizoen altijd verweten om geen ambitie te hebben en dat hij Oostende dood maakte... En op het moment dat zijn beslissing is gemaakt (anders verkoop je uw aandelen niet), wordt zijn cluppie toch wel geen kampioen zeker??

Laat gewoon zien dat het nooit een goed idee is om maar over 1 sterke man te beschikken... Ik denk dat ze bij Lokeren, Lierse, Westerlo, enz. en zelfs bij Brugge en Standard ook wel zullen beginnen nadenken nu...

Die man moet alleszins wel ofwel heel naïef ofwel heel dom zijn om eerst zelf uw handtekening onder de verkoop van uw aandelen te zetten en dan te denken dat Decuyper dat uit menslievendheid wel zo zo zal laten en dan nog te denken dat het toch niet rechtsgeldig genoeg zal zijn omdat die verkoopsakte maar op een gewoon stukske papier gezet wordt.

24 Mei 2013, 17:50
Nationale Ploeg

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... tm_medium=

25 Mei 2013, 9:20
Nationale Ploeg

en;
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -407686086

25 Mei 2013, 9:22
Ancien

Leeftijd: 65
Megalomaan Antwerpen wil zich profileren als dé sporthoofdstad van het land, wellicht bedoelen ze van het Vlaamse land, maar dit terzijde...
Genant natuurlijk als je geen enkele ploeg meer hebt in de topklasse van dé sport van hét land, en de ploeg die zichzelf de "Great Old" noemt wegkwijnt in tweede klasse. En als je even verder kijkt naar die andere volkssport waar je wel een sportpaleis hebt maar geen zesdaagse meer, en de tweede balsport waar de "Antwerp Giants" (die namen toch, hé) uit de play offs gewipt zijn voor ze écht beginnen...
En de burgemeester van de stad, die gaat onderhandelen met de rijkere en nog minder scrupuleuze moderne versies van de Orlansen van deze wereld om dat "op te lossen". Jongens, toch...

25 Mei 2013, 15:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
salvador schreef:
Megalomaan Antwerpen wil zich profileren als dé sporthoofdstad van het land, wellicht bedoelen ze van het Vlaamse land, maar dit terzijde...
Genant natuurlijk als je geen enkele ploeg meer hebt in de topklasse van dé sport van hét land, en de ploeg die zichzelf de "Great Old" noemt wegkwijnt in tweede klasse. En als je even verder kijkt naar die andere volkssport waar je wel een sportpaleis hebt maar geen zesdaagse meer, en de tweede balsport waar de "Antwerp Giants" (die namen toch, hé) uit de play offs gewipt zijn voor ze écht beginnen...
En de burgemeester van de stad, die gaat onderhandelen met de rijkere en nog minder scrupuleuze moderne versies van de Orlansen van deze wereld om dat "op te lossen". Jongens, toch...

Niets aan toe te voegen.
As 't just es, es 't just. ;)

25 Mei 2013, 19:17
Freak

de kwekskes staan al 4-0 achter. :lol:

26 Mei 2013, 15:13
Ancien

Leeftijd: 65
waly 2 schreef:
de kwekskes staan al 4-0 achter. :lol:

Na alle gedoe de voorbije week, toch een leuk vaststelling:
Er is toch nog rechtvaardigheid in het voetbal!
Laatste Europees ticket gaat naar de ploeg die het over het hele jaar meest verdient!

26 Mei 2013, 15:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek 7 X :D :D

26 Mei 2013, 16:06
Scholier

Nieuwe sponsor van HaHa Gent is 7up :lol:

http://www.sevenup.be/#/NL/products/

26 Mei 2013, 16:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 457 458 459 460 461 500