|
|
| Pagina 460 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 458 459 460 461 462 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eerste klasse
bij de G5
![]() |
| 26 Mei 2013, 16:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
maar ze gaan toch in een nieuwe tempel spelen, nèm !
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 26 Mei 2013, 17:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Tja wel goedkoop natuurlijk om met Gent te lachen vind ik. Ze hebben op iets meer dan 10 jaar een enorme schuldenberg van 23 miljoen euro VOLLEDIG weggewerkt en terwijl sportief zich meer dan behoorlijk uit de slag getrokken. Bovendien spelen ze vanaf volgend seizoen in een nieuw stadion.
De natte droom van vele clubs. Ik noem dat goed beleid. |
| 26 Mei 2013, 17:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
chunga schreef: Tja wel goedkoop natuurlijk om met Gent te lachen vind ik. Ze hebben op iets meer dan 10 jaar een enorme schuldenberg van 23 miljoen euro VOLLEDIG weggewerkt en terwijl sportief zich meer dan behoorlijk uit de slag getrokken. Bovendien spelen ze vanaf volgend seizoen in een nieuw stadion. De natte droom van vele clubs. Ik noem dat goed beleid. Dat is waar. Er is hier in Gent ook een enorme campagne bezig voor (goedkope) abonnementen. Wijs beleid, zeker als je verhuist naar een groter stadion. Al wil ik wel nog zien of de toegangswegen op tijd klaar gaan zijn, ik vrees dat ze de eerste matchen in Aalst gaan moeten komen spelen... Maar gewoon sportief toch correct dat Standard (6de in reguliere competitie) en niet Gent (12de) naar Europa gaat. |
| 26 Mei 2013, 19:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Necky schreef: 16 september 2000 Standard Liège - Eendracht Aalst ...... 7 - 0 Wij zijn ook al eens gesponsord geweest van 7UP ![]() Je bent niet alleen, er zijn er nog die aan 7UP dachten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Mei 2013, 20:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Onderkroiper schreef: Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek Kwek 7 X ![]() Alé, mijn seizoen is al een beetje minder slecht. |
| 27 Mei 2013, 8:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Das ook weer nen uitleg da kan tellen
Standard-coach Mircea Rednic werd ondanks de kwalificatie voor de Europa League bedankt voor bewezen diensten. De onbekende Guy Luzon volgt de Roemeen op. Opmerkelijk, gezien de resultaten die Rednic bij de Rouches kon voorleggen gezien mogen worden. Voorzitter Duchâtelet steekt de pluim voor het aanwerven van de Roemeen dan ook op zijn eigen hoed. "Ik werd gefeliciteerd voor het aantrekken van Mircea Rednic. De Play Offs waren goed en we spelen Europees. Mircea is een van de beste coaches in België. Op defensief vlak zet hij zijn pionnen steeds goed neer. We zijn tevreden met zijn prestaties, maar hebben toch beslist om met een nieuwe trainer verder te gaan." _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2013, 15:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: Das ook weer nen uitleg da kan tellen Standard-coach Mircea Rednic werd ondanks de kwalificatie voor de Europa League bedankt voor bewezen diensten. De onbekende Guy Luzon volgt de Roemeen op. Opmerkelijk, gezien de resultaten die Rednic bij de Rouches kon voorleggen gezien mogen worden. Voorzitter Duchâtelet steekt de pluim voor het aanwerven van de Roemeen dan ook op zijn eigen hoed. "Ik werd gefeliciteerd voor het aantrekken van Mircea Rednic. De Play Offs waren goed en we spelen Europees. Mircea is een van de beste coaches in België. Op defensief vlak zet hij zijn pionnen steeds goed neer. We zijn tevreden met zijn prestaties, maar hebben toch beslist om met een nieuwe trainer verder te gaan." grootheidswaanzin ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Mei 2013, 15:42 |
|
|
Freak
Roland Duchâtelet is van plan om 20 miljoen euro, in de vorm van dividenden, uit het kapitaal van de nv Standaard Luik te halen. Dat berichten de Sudpresse-kranten vandaag. "Het gaat om een fiscale operatie om te vermijden dat te veel belastingen moeten betaald worden", zegt de voorzitter van Standard.
"Als ik dat doe", zegt Duchâtelet, "is dat op basis van het nieuwe beleid van de regering, omdat het interessanter is om het kapitaal van Standard te verminderen, omdat dat gevolgen heeft voor de notionele interestaftrek. Je moet er niets anders in zien. Het is puur fiscaal." Op 10 juni vindt een bijzondere algemene vergadering plaats. Tijdens die vergadering zal gestemd worden over het uitkeren van 20 miljoen euro aan dividenden, zoals vermeld staat in de dagorde. Het gaat om een wettelijk manoeuvre. De som zal verdeeld worden onder de aandeelhouders van de club, met name de Antwerpse diamantair Robert Lesman, de voormalige bestuurder van RFC Seraing Paul Plateus en Roland Duchâtelet, de eigenaar van het holding Elex. De eerste twee hebben elk een aandeel, de andere aandelen zijn van Duchâtelet. wat denk je daar van? |
| 27 Mei 2013, 15:48 |
|
|
waly 2 schreef: Roland Duchâtelet is van plan om 20 miljoen euro, in de vorm van dividenden, uit het kapitaal van de nv Standaard Luik te halen. Dat berichten de Sudpresse-kranten vandaag. "Het gaat om een fiscale operatie om te vermijden dat te veel belastingen moeten betaald worden", zegt de voorzitter van Standard. "Als ik dat doe", zegt Duchâtelet, "is dat op basis van het nieuwe beleid van de regering, omdat het interessanter is om het kapitaal van Standard te verminderen, omdat dat gevolgen heeft voor de notionele interestaftrek. Je moet er niets anders in zien. Het is puur fiscaal." Op 10 juni vindt een bijzondere algemene vergadering plaats. Tijdens die vergadering zal gestemd worden over het uitkeren van 20 miljoen euro aan dividenden, zoals vermeld staat in de dagorde. Het gaat om een wettelijk manoeuvre. De som zal verdeeld worden onder de aandeelhouders van de club, met name de Antwerpse diamantair Robert Lesman, de voormalige bestuurder van RFC Seraing Paul Plateus en Roland Duchâtelet, de eigenaar van het holding Elex. De eerste twee hebben elk een aandeel, de andere aandelen zijn van Duchâtelet. wat denk je daar van? goed gezien van diene gast, hij is begonnen met het leegzuigen van den Standard kan dan achteraf mss wa geld "voorschieten" aan St Trond ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 27 Mei 2013, 16:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Necky schreef: 16 september 2000 Standard Liège - Eendracht Aalst ...... 7 - 0 Wij zijn ook al eens gesponsord geweest van 7UP ![]() Je bent niet alleen, er zijn er nog die aan 7UP dachten ![]() Heeft ons geliefde Eendracht in '91-'92 niet tegen Lierse ook eens 7-0 verloren. Ik herinner me dat ze op TV de reportage afsloten met: "Tegen dit Eendracht Aalst had zelfs FC De Kampioenen kunnen winnen." |
| 27 Mei 2013, 20:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
het was maar 6 - 0
![]() 08 02 1992 !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Mei 2013, 20:44 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: het was maar 6 - 0 ![]() 08 02 1992 !!! sorry, ik heb onze ploeg weeral onderschat! ![]() |
| 27 Mei 2013, 21:58 |
|
|
salvador schreef: Onderkroiper schreef: het was maar 6 - 0 ![]() 08 02 1992 !!! sorry, ik heb onze ploeg weeral onderschat! ![]() Zulke resultaten blijven jaren plakken zowel winst als verlies !!! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 27 Mei 2013, 22:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
salvador schreef: Onderkroiper schreef: Necky schreef: 16 september 2000 Standard Liège - Eendracht Aalst ...... 7 - 0 Wij zijn ook al eens gesponsord geweest van 7UP ![]() Je bent niet alleen, er zijn er nog die aan 7UP dachten ![]() Heeft ons geliefde Eendracht in '91-'92 niet tegen Lierse ook eens 7-0 verloren. Ik herinner me dat ze op TV de reportage afsloten met: "Tegen dit Eendracht Aalst had zelfs FC De Kampioenen kunnen winnen." Die laatste zin kan ik mij ook nog voor de geest halen, maar tegenstander en uitslag zitten al iets verder in het geheugen... _________________ MCMXIX |
| 27 Mei 2013, 23:15 |
|
| Pagina 460 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 458 459 460 461 462 … 500 Volgende |