Stadion - Pagina 83 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 81 82 83 84 85 462
 Stadion 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bericht Re: Stadion
de clerus schreef:
Misschien is het hier al gezegd maar worden enkel de lichten vervangen of komt er een volledige nieuwe mast?

Nieuwe mast

30 Mei 2013, 16:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
de clerus schreef:
Misschien is het hier al gezegd maar worden enkel de lichten vervangen of komt er een volledige nieuwe mast?

Alles nieuw, masten en verlichting !!!

30 Mei 2013, 16:34
forumlegende

hansken schreef:
Tzal volgens mij of colruyt worden ofwel renovatie van het huidige... (louter persoonlijk gedacht he, ik weet niets meer dan jullie!)

'k denk het laatste, of eerlijk gezegd : 'k ben er bijna zeker van :EA:

30 Mei 2013, 16:49
forumlegende

Zou spijtig zijn als het bij renoveren blijft...toch een gemiste kans, maar ja er moeten genoeg middelen zijn natuurlijk.

30 Mei 2013, 17:00
nieuw in de eerste ploeg

tympanum2 schreef:
Zou spijtig zijn als het bij renoveren blijft...toch een gemiste kans, maar ja er moeten genoeg middelen zijn natuurlijk.

vind ik ook , ik blijf erbij , al datgene je nu renoveerd in ons "vervallen" stadion is verloren geld , ook al is de renovatie nu op dit ogenblik nodig en hebben we geen keuze ...als je echt ambitie hebt vr een eersteklasser te worden in de toekomst ( wat toch kan verwacht worden vr een stad van meer dan 80 duizend inwoners) dan is alleen een volledige nieuwe stadion op de juiste plaats de enige echte juiste beslissing! Spijtig genoeg heeft "de politiek" 6 jaar stil gestaan en niks ondernomen , en nu zitten ze natuurlijk met hun handen in het haar om toch een oplossing te zoeken op zeer korte termijn en daar kan je de huidige politieke bestuur moeilijk de schuld voor geven ....6 jaar onder ons Ilse = 6 jaar verloren ...jammer mr het is zo

30 Mei 2013, 18:32
nieuw in de eerste ploeg

tympanum2 schreef:

Voordeel van renoveren is wél dat ons clublied actueel blijft... "On 't hoileg ert, speeltj wit en zwet".

We kunnen moeilijk zingen : "Achter de Colruyt, speeltj...." :plat:

30 Mei 2013, 18:39
nieuw in de eerste ploeg

tzou nochtans gemakkelijk zijn , als ze op een vrijdag of zaterdagavond moesten spelen eerst nog wat komisjes doen in de colruyt...en dan nr de voetbal ..... de kans bestaat dan wel dat de vrouw meegaat , das wa minder ... ;)

30 Mei 2013, 18:45
nieuw in de eerste ploeg

tsjoep schreef:
tzou nochtans gemakkelijk zijn , als ze op een vrijdag of zaterdagavond moesten spelen eerst nog wat komisjes doen in de colruyt...en dan nr de voetbal ..... de kans bestaat dan wel dat de vrouw meegaat , das wa minder ... ;)

En dan uw diepgevrozen pizza's en magnums in de koffer laten liggen zeker. 't zal schuun zijn na de match :plat:

30 Mei 2013, 18:48
nieuw in de eerste ploeg

Petroe69 schreef:
tsjoep schreef:

En dan uw diepgevrozen pizza's en magnums in de koffer laten liggen zeker. 't zal schuun zijn na de match :plat:

:) daar had ik nog niet aan gedacht m.a.w. de vrouw moet dan toch nr huis.....

30 Mei 2013, 18:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Eventjes update van stadion van gent gezien. Ja mooi! Als je ziet dat dat het eerste deftige (na Genk) stadion wordt in jaaaaaren, is het toch wel triestig dat het Belgisch voetbal op zijn minst 20 jaar stil is blijven staan qua aanpak, infrastructuur en visie...

Iendracht nor 2e

30 Mei 2013, 21:25
nieuw in de eerste ploeg

en als je dit vergelijkt met onze zuiderburen ..amai men frak!

30 Mei 2013, 21:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
tsjoep schreef:

De buren uit al de andere windrichtingen zijn ons anders ook al een pak stappen voor ze ;)

31 Mei 2013, 0:14
Nationale Ploeg

Tokkie schreef:
tsjoep schreef:

De buren uit al de andere windrichtingen zijn ons anders ook al een pak stappen voor ze ;)

Ik ging het ook juist zeggen, Duitsland en Nederland hebben toch ook een grote voorsprong op onze infrastructuur.

31 Mei 2013, 7:04
nieuw in de eerste ploeg

idd , altijd lachen met de keeskoppen mor wij zitten op da gebied nog enkele jaren achter zelle.....

31 Mei 2013, 9:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
jowwan schreef:
hansken schreef:
Tzal volgens mij of colruyt worden ofwel renovatie van het huidige... (louter persoonlijk gedacht he, ik weet niets meer dan jullie!)

'k denk het laatste, of eerlijk gezegd : 'k ben er bijna zeker van :EA:

Nochtans als ik schepen Uyttersprot vorige week bezig hoorde op de commissie, vreest men bijna zeker geen bouwvergunning meer te krijgen op de huidige locatie.
De deadline van 31/12 zal het uitwijzen zeker. Ik heb alvast een mooie aftelkalender naar 31/12 in elkaar geboxt :D
(P.S.: dat laatste is geen verwijt, integendeel. Chapeau dat ze er een datum op plakken)

31 Mei 2013, 10:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 81 82 83 84 85 462