|
|
| Pagina 195 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Rode Duivels
waly 2 schreef: djokovic heeft verloren van nadal,nu de andere serviers nog. Moet dat niet in de tennisrubriek? En d'r zitten volgens mij geen Serviërs meer op Roland Garros... |
| 07 Jun 2013, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
'k zal er volgende keer een
bijzetten... |
| 07 Jun 2013, 19:26 |
|
|
Ancien
Prachtige aanval en 1-0, terwijl Kroatië achterstaat tegen Schotland!
|
| 07 Jun 2013, 21:04 |
|
|
Ancien
Brazilië is wel een heel stukje dichterbij gekomen.
Goede overwinning, maar weinig overschot, we zijn nog lang geen werledkampioenen... |
| 07 Jun 2013, 22:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Ondanks het feit dat we gisteren weer een grote stap richting Brazilië gezet hebben, kan deze generatie mij nog altijd niet bekoren. Misschien eigen aan deze tijd, maar ik vind deze groep nog altijd te speels. Talent hebben we in overvloed, maar er mag nog wat meer discipline in de groep. Ze beginnen vrij aardig aan de wedstrijd, al wisselden goede en minder goede acties zich wat af in de aanvangsfase. We komen dat vrij vlug op voorsprong, maar kort erna zie je aan het spel van sommigen al dat ze denken dat het al show-time is en daar kan ik me aan storen. Zoiets kan je doen als je 3-0 voorstaat met nog een kwartier te spelen, maar niet na een goede 20' spelen bij een 1-0 score.
De Rode Duivels hebben gewoon het geluk dat ze met Courtois een topkeeper in de ploeg hebben. Als je gisteren alleen al de doelmannen verwisselden, waren we eraan voor de moeite! _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 08 Jun 2013, 11:47 |
|
|
Ancien
Als den hemel valt, dan zijn alle mussen dood...
Courtois is er nu éénmaal bij. Een goede keeper wordt vaak als een geluksfactor gezien, maar dat klopt niet, hé. Als Brazili¨Pele niet gehad... en Argentinië Maradona... tja? Hadden we Pfaff in '86 niet gehad tegen de Sovjetunie dan was dat één van onze slechtste tornooien ooit geweest... Het was niet de sterkste match van deze Rode Duivels maar als je ziet dat ze nog 2 loepzuivere kansen creëren die eigenlijk altijd moeten goal zijn (de eerste stiften en de tweede gewoon op den bal shotten) dan zie je dat deze ploeg niet fantastisch moet spelen om voldoende kansen bij elkaar te spelen om zo een wedstrijd te winnen. Ik vond dat er wel een goede mentaliteit op het veld was. Strafste voorbeeld daarvan is Kompany, natuurlijk. Ik vond wel dat ze Hazard misten en het was ook duidelijk dat Kompany achteraan heel belangrijk is, vooral toen hij er niet op stond. Sterkte van dit team is dat het onder druk resultaten neerzet. Vroeger zetten we ook resultaten neer maar (bijna altijd) van uit de underdog positie, heel verschil. Even kijken naar onze tegenstander: Kroatië (nummer 4 op wereld, wat dat ook betekent) is gisteren onder die druk wel bezweken. De Rode Duivels net zoals Kroatië alleen maar verliezen, en dat hebben ze niet gedaan, en omdat Kroatië het verrassend wel deed hebben ze uiteindelijk toch gewonnen,. Zijn we nu in Brazilië? Neen, nog lang niet... al zou het wel eens heel snel kunnen gaan. Als we gaan winnen in Schotland wil ik nog wel eens zijn of Kroatië de oorlogmatch in Servië tot een goed einde gaat brengen en dan kunnen de tickets plots heel dichtbij zijn. Maat: twee voetjes op de grond en match per match kijken en dat heeft deze relatief jonge ploeg gisteren wel gedaan. Nog één vaststelling: leuk om zien hoe Dries die een hele match op de bank zit mee viert en geniet. Zegt iets over de teamspirit, en is meteen ook een pluim voor das Kampfschwein! |
| 08 Jun 2013, 13:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode- ... anje.dhtml
Een kleine nuance, ginder moeten ze géén actie's enz...opzetten om die sfeer te verkrijgen! Ik vind dat ze nu wel goede ploeg/generatie hebben en nu durf ik al eens match te volgen, maar jongens toch, zo'n opgeklopte boel! Nog niet zo lang geleden kwam er geen kat kijken m'n beste Vincent!_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 08 Jun 2013, 16:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/1648101/2013/06/07/Kompany-Wil-onze-fans-wel-eens-vergelijken-met-die-van-Oranje.dhtml Een kleine nuance, ginder moeten ze géén actie's enz...opzetten om die sfeer te verkrijgen! Ik vind dat ze nu wel goede ploeg/generatie hebben en nu durf ik al eens match te volgen, maar jongens toch, zo'n opgeklopte boel! Nog niet zo lang geleden kwam er geen kat kijken m'n beste Vincent!Ach ja, tes moeilijk om iedereen kontent te stellen hé, ja, nog niet zo lang geleden kwam er geen kat kijken, en zie nu: 40000 man en vrouw op de Heizel en een ongeziene sfeer, en ja, er is een hype , wat zouden we dan moeten doen; bij deze fantastische resultaten en dito groep: in een hoekje zitten kniezen ? En ja, wij zijn nr 10 van de wereld, en dan ? tes toch nog altijd beter dan nummer 71 te staan hé. Ik weet 1 ding: in Juli 2014 zal het dikwijls feestavonden (of in dit geval feestnachten) zijn en ik herinner mij nog 1986, was me dat een fantastische periode zèg. Laat die tijden nog maar eens herleven, ik zal tegen dan wel den Samba leren dansen ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Jun 2013, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/1648101/2013/06/07/Kompany-Wil-onze-fans-wel-eens-vergelijken-met-die-van-Oranje.dhtml Een kleine nuance, ginder moeten ze géén actie's enz...opzetten om die sfeer te verkrijgen! Ik vind dat ze nu wel goede ploeg/generatie hebben en nu durf ik al eens match te volgen, maar jongens toch, zo'n opgeklopte boel! Nog niet zo lang geleden kwam er geen kat kijken m'n beste Vincent!Correct!! Ik ben blij da 'k ni alleen ben. Een dikke pluim voor de mensen van de pr dus.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Jun 2013, 17:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Schepper schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/1648101/2013/06/07/Kompany-Wil-onze-fans-wel-eens-vergelijken-met-die-van-Oranje.dhtml Een kleine nuance, ginder moeten ze géén actie's enz...opzetten om die sfeer te verkrijgen! Ik vind dat ze nu wel goede ploeg/generatie hebben en nu durf ik al eens match te volgen, maar jongens toch, zo'n opgeklopte boel! Nog niet zo lang geleden kwam er geen kat kijken m'n beste Vincent!Correct!! Ik ben blij da 'k ni alleen ben. Een dikke pluim voor de mensen van de pr dus.... de Hollandse mentaliteit vergelijken met die van de Belg is niet slim en heeft totaal geen nut. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 08 Jun 2013, 17:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Schepper schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/16076/De-Rode-Duivels/article/detail/1648101/2013/06/07/Kompany-Wil-onze-fans-wel-eens-vergelijken-met-die-van-Oranje.dhtml Een kleine nuance, ginder moeten ze géén actie's enz...opzetten om die sfeer te verkrijgen! Ik vind dat ze nu wel goede ploeg/generatie hebben en nu durf ik al eens match te volgen, maar jongens toch, zo'n opgeklopte boel! Nog niet zo lang geleden kwam er geen kat kijken m'n beste Vincent!Correct!! Ik ben blij da 'k ni alleen ben. Een dikke pluim voor de mensen van de pr dus.... Idd, pakweg een jaar of 2 geleden zaten er amper betalende supporters in de tribune. Heb het ook moeilijk met die opgeklopte boel. Wat niet wegneemt dat ik er mijzelf nu op betrap uit te kijken naar de wedstrijden, terwijl ik vroeger na pakweg een kwartier da kaske van den tv al aan mijn vrouw gaf. _________________ MCMXIX |
| 08 Jun 2013, 20:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ach zolang de resultaten er zijn...
|
| 08 Jun 2013, 21:47 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
stuk marketing misschien,maar denkt ge nu echt dat daar 45000 man zit alleen door marketing??
resultaten is wat telt ![]() |
| 09 Jun 2013, 0:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Die toestanden zoals in Holland zijn niet aan mij besteedt hoor, wat een clowns... En die spionkop voor vrouwen? Was ik de enige die zich daar aan ergerde? Wat is het volgende? Een spionkop voor huisdieren? , idd ge waard ni alleen ...en dan allemaal samen " waar is dat feestje ..hier is dat feestje" , kan er nog iets ergers bestaan dan dat , allemaal goed en wel vr vrijgezellenavonden en verjaardagsfeestjes maar toch niet vr de voetbal zeker ....volgende keer vak vol met 80-ers en 90-ers ...kzal al beginnen op twerk een schifting te maken ..... ![]() |
| 09 Jun 2013, 9:06 |
|
|
Freak
Vincent Kompany liep in de eerste helft tegen Servië een gebroken neus, een barst in de oogkas en een hersenschudding op, maar speelde de wedstrijd toch uit. 'Geef hem een standbeeld', zeggen kenners en fans in koor, maar sportarts Chris Goossens vond het risico van de aanvoerder te groot. 'Ik zou hem meteen van het plein gehaald hebben, hij riskeerde een hersenbloeding.' Bondsdokter Kris Van Crombrugge relativeert.
‘Ik heb Vincent meteen gevraagd of het niet beter was te stoppen’, zegt de bondsdokter. ‘Maar hij dacht er nog niet aan, zei hij.' Van Crombrugge geeft toe dat hem laten doorspelen op de grens van het toelaatbare was. ‘Het was op de grens, maar er net niet over.’ Daar is zijn collega-sportarts Chris Goossens het niet mee eens. ‘Als ik naast de zijlijn had gestaan, had ik Kompany meteen van het plein gehaald.' |
| 09 Jun 2013, 9:15 |
|
| Pagina 195 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 242 Volgende |