|
|
| Pagina 196 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 194 195 196 197 198 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Rode Duivels
Bomber schreef: Die toestanden zoals in Holland zijn niet aan mij besteedt hoor, wat een clowns... En die spionkop voor vrouwen? Was ik de enige die zich daar aan ergerde? Wat is het volgende? Een spionkop voor huisdieren? En daar nog eens bij, ons koningshuis dat opgevoerd MOEST worden._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Jun 2013, 9:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
In België zijn er weinig zaken echt spontaan é, alles moet georchestreerd worden.
|
| 09 Jun 2013, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
en mor bèzze geven zèg, amaai, wie weet er nog iets negatiefs uit de kast te halen ?
Volg de matchen dan niet en drink u een stuk in jullie kraag of ga wat mi aa vraa bezig aaven hé zèg Vroeger trok het op niks (vandaar rang 71), nu rang 10 en goed spelen en goede resultaten, nu zijn het de sups die ni deugen, het koningshuis is er teveel aan, de kommentaar deugt niet, de kleur van de schoenen is vir jeanetten, het gras is ni groen genoeg enz enz enz ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Jun 2013, 9:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwetzat schreef: en mor bèzze geven zèg, amaai, wie weet er nog iets negatiefs uit de kast te halen ? Volg de matchen dan niet en drink u een stuk in jullie kraag of ga wat mi aa vraa bezig aaven hé zèg Vroeger trok het op niks (vandaar rang 71), nu rang 10 en goed spelen en goede resultaten, nu zijn het de sups die ni deugen, het koningshuis is er teveel aan, de kommentaar deugt niet, de kleur van de schoenen is vir jeanetten, het gras is ni groen genoeg enz enz enz ... ![]() En ze speilen in een aad stadion, in e nief zèllen ze nóg beiter speilen..... Azoi kennen we blijven zjieveren ein. Momenteil est goed, poentj andere loin.... _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Jun 2013, 13:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 29 Aug 2010, 16:14 Berichten: 592 |
Bij die vrouwenspionkop wil ik wel graag de nuance maken tussen de vrouwen die wel vaak naar het voetbal gaan en zij die amper weten dat de bal rond is. Dat er met die vrouwenspionkop gelachen wordt, ok, maar die eerste groep moet niet de stront van de tweede groep over zich krijgen.
|
| 09 Jun 2013, 18:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: zwetzat schreef: en mor bèzze geven zèg, amaai, wie weet er nog iets negatiefs uit de kast te halen ? Volg de matchen dan niet en drink u een stuk in jullie kraag of ga wat mi aa vraa bezig aaven hé zèg Vroeger trok het op niks (vandaar rang 71), nu rang 10 en goed spelen en goede resultaten, nu zijn het de sups die ni deugen, het koningshuis is er teveel aan, de kommentaar deugt niet, de kleur van de schoenen is vir jeanetten, het gras is ni groen genoeg enz enz enz ... ![]() Gij moogt op alles commentaar geven maar als een ander iets zegt moet er gezwegen worden. Als ik da nu overdreven vond die vrouwenspionkop en het bijhorende lawaai (dat verslagje tijdens de rust, amai zeg pff), dan mag ik dat toch zeggen zeker? Of stond ge der zelf tussen, jeannettte? Héél juist, Bomber, ik ben hier pas terug van weggeweest. En ook ik dacht hetzelfde als jij, als er hier éénen moet zwijgen over commentaar geven is het Ajoin54/zwetzat wel...die reactie van hem is echt met de haren getrokken!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Jun 2013, 20:25 |
|
|
Nationale Ploeg
't Is duidelijk dat de ene het hier zwart zie en de andere wit! Niemand zal hier ontkennen dat het sportief beter gaat met de Rode Duivels dan enkele jaren terug, maar ook ik ben van mening dat de huidige sfeer die er rond de Rode Duivels momenteel hangt, bij het grote publiek niet echt spontaan overkomt. Men heeft het over een spontaan volksfeest, maar buiten de muren van het Koning Boudewijnstadion heb ik daar nog niet veel van gemerkt. Wie Mexico '86 heeft meegemaakt, weet wel wat ik bedoel. Met manier van spreken, was er toen na elke zege, een karavaan van toeterende wagens, sjaals, vlaggen en weet ik veel wat allemaal nog ... in elke zichzelf respecterende plaats van Aarlen tot Oostende.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 09 Jun 2013, 22:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: 't Is duidelijk dat de ene het hier zwart zie en de andere wit! Niemand zal hier ontkennen dat het sportief beter gaat met de Rode Duivels dan enkele jaren terug, maar ook ik ben van mening dat de huidige sfeer die er rond de Rode Duivels momenteel hangt, bij het grote publiek niet echt spontaan overkomt. Men heeft het over een spontaan volksfeest, maar buiten de muren van het Koning Boudewijnstadion heb ik daar nog niet veel van gemerkt. Wie Mexico '86 heeft meegemaakt, weet wel wat ik bedoel. Met manier van spreken, was er toen na elke zege, een karavaan van toeterende wagens, sjaals, vlaggen en weet ik veel wat allemaal nog ... in elke zichzelf respecterende plaats van Aarlen tot Oostende. Ja, in '86, en telkens om een uur of 3 's morgens want de mtachen begonnen daar altijd om 12 uur en met telkens verlengingen. Pas op, er begonnen toen ook mensen te klagen over nachtlawaai... Maar sowieso was toen alles spontaner dan nu, hoor, overal, ook op den Iendracht. |
| 09 Jun 2013, 22:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bomber schreef: zwetzat schreef: en mor bèzze geven zèg, amaai, wie weet er nog iets negatiefs uit de kast te halen ? Volg de matchen dan niet en drink u een stuk in jullie kraag of ga wat mi aa vraa bezig aaven hé zèg Vroeger trok het op niks (vandaar rang 71), nu rang 10 en goed spelen en goede resultaten, nu zijn het de sups die ni deugen, het koningshuis is er teveel aan, de kommentaar deugt niet, de kleur van de schoenen is vir jeanetten, het gras is ni groen genoeg enz enz enz ... ![]() Gij moogt op alles commentaar geven maar als een ander iets zegt moet er gezwegen worden. Als ik da nu overdreven vond die vrouwenspionkop en het bijhorende lawaai (dat verslagje tijdens de rust, amai zeg pff), dan mag ik dat toch zeggen zeker? Of stond ge der zelf tussen, jeannettte? ja en ik was ni verklidj ! _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 09 Jun 2013, 22:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Jules Destrooper schreef: Bij die vrouwenspionkop wil ik wel graag de nuance maken tussen de vrouwen die wel vaak naar het voetbal gaan en zij die amper weten dat de bal rond is. Dat er met die vrouwenspionkop gelachen wordt, ok, maar die eerste groep moet niet de stront van de tweede groep over zich krijgen. Heb ook nog steeds de indruk dat de gemiddelde mannelijke supporter van de nationale ploeg tijdens de competitie amper een stadion bezoekt. Getuige de waar-is-da-feestje en mexican-wave toestanden . Een vergelijking met het Holland-legioen is wat dat betreft ook geen compliment.Dat staat natuurlijk los van het niveau en de resultaten die we momenteel halen; wat dat betreft is onze nationale ploeg top, en hoop ik zoals iedereen dat we naar Brazilie gaan! _________________ MCMXIX |
| 09 Jun 2013, 23:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Die toestanden zoals in Holland zijn niet aan mij besteedt hoor, wat een clowns... En die spionkop voor vrouwen? Was ik de enige die zich daar aan ergerde? Wat is het volgende? Een spionkop voor huisdieren? U was niet de enige. 5 min. gekeken (als voetbalfan) en de TV afgezet. Wat een gedoe!! Maar volgens Koning Kompany zijn de Rode Duivels-supporters de beste ter wereld. En als hij dat zegt, dan zal dat wel zo zij hé! Wie zijn wij om Hem in vraag te stellen?! |
| 10 Jun 2013, 9:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kielse Rat schreef: Maar volgens Koning Kompany zijn de Rode Duivels-supporters de beste ter wereld. En als hij dat zegt, dan zal dat wel zo zij hé! Wie zijn wij om Hem in vraag te stellen?! Man man met u cynisme heb ik toch ook al dikwijls moeten lachen ze ![]() |
| 10 Jun 2013, 9:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Opgeklopt gedoe of niet, de Duivels staan binnenkort toch schoon op nummer 10 van de wereldranglijst.
De sfeer bij de supporters komt soms inderdaad artificieel over. Vaderlandsliefde is gewoon niet meer wat het vroeger was. In '86 had ge 10 miljoen Belgen en niks anders, nu zijn er meer en meer 'Vlamingen' die van België niks moeten hebben. In '86 zag het bijvoorbeeld zwart van't volk als de koning ne keer buitenkwam, nu lacht iedereen er ne keer mee als hij die gasten een hand gaat geven. Moest onzen Albert morgen een hartaanval krijgen, zeker weten dat we dan niet hetzelfde gaan zien als bij Boudewijn (in 1993?). Dan is het eigenlijk een beetje normaal dat we hier nu niet allemaal de driekleur aan onze venster hangen he.. |
| 10 Jun 2013, 12:03 |
|
|
De Jean schreef: Opgeklopt gedoe of niet, de Duivels staan binnenkort toch schoon op nummer 10 van de wereldranglijst. De sfeer bij de supporters komt soms inderdaad artificieel over. Vaderlandsliefde is gewoon niet meer wat het vroeger was. In '86 had ge 10 miljoen Belgen en niks anders, nu zijn er meer en meer 'Vlamingen' die van België niks moeten hebben. In '86 zag het bijvoorbeeld zwart van't volk als de koning ne keer buitenkwam, nu lacht iedereen er ne keer mee als hij die gasten een hand gaat geven. Moest onzen Albert morgen een hartaanval krijgen, zeker weten dat we dan niet hetzelfde gaan zien als bij Boudewijn (in 1993?). Dan is het eigenlijk een beetje normaal dat we hier nu niet allemaal de driekleur aan onze venster hangen he.. Laten we het gewoon beschouwen als een reden om de bloemetjes nog eens ongebreideld buiten te kunnen zetten, niets meer, niets minder. ![]() |
| 10 Jun 2013, 12:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Zienaa schreef: De Jean schreef: Opgeklopt gedoe of niet, de Duivels staan binnenkort toch schoon op nummer 10 van de wereldranglijst. De sfeer bij de supporters komt soms inderdaad artificieel over. Vaderlandsliefde is gewoon niet meer wat het vroeger was. In '86 had ge 10 miljoen Belgen en niks anders, nu zijn er meer en meer 'Vlamingen' die van België niks moeten hebben. In '86 zag het bijvoorbeeld zwart van't volk als de koning ne keer buitenkwam, nu lacht iedereen er ne keer mee als hij die gasten een hand gaat geven. Moest onzen Albert morgen een hartaanval krijgen, zeker weten dat we dan niet hetzelfde gaan zien als bij Boudewijn (in 1993?). Dan is het eigenlijk een beetje normaal dat we hier nu niet allemaal de driekleur aan onze venster hangen he.. Laten we het gewoon beschouwen als een reden om de bloemetjes nog eens ongebreideld buiten te kunnen zetten, niets meer, niets minder. ![]() Als de koning nen hartaanval krijgt? ![]() _________________ MCMXIX |
| 10 Jun 2013, 12:13 |
|
| Pagina 196 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 194 195 196 197 198 … 242 Volgende |