|
|
| Pagina 87 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Stadion
tympanum2 schreef: Wordt dat op de gevoelige plaat vereeuwigd? Onderkroiper? Ik zal er eens langs gaan is 300 meter van mijn deur ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Jun 2013, 15:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Na de openingsspeeldag op Antwerp, spelen we 3!! X thuis?! Is dat omdat we vroegen om in het begin buitenhuis te spelen
Kunnen ze daar op de ***bond wel normaal doen?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Jun 2013, 18:41 |
|
|
Freak
dan is het wel al 1 september.daartegen zal dat tribunneke er wel al staan zeker,
|
| 27 Jun 2013, 19:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DavidSeal schreef: Na de openingsspeeldag op Antwerp, spelen we 3!! X thuis?! Is dat omdat we vroegen om in het begin buitenhuis te spelen Kunnen ze daar op de ***bond wel normaal doen?Om op uw vraag te antwoorden: neen |
| 28 Jun 2013, 13:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
3 keer tegen een tegenstander met zo goed als geen supporters uiteraard...
Zittribune zal wel voldoende zijn zeker voor enkel onze fans? |
| 28 Jun 2013, 14:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Jeroen schreef: 3 keer tegen een tegenstander met zo goed als geen supporters uiteraard... Zittribune zal wel voldoende zijn zeker voor enkel onze fans? Start met 9op9 en kwil nog is zien of ons zittribune alleen genoeg zal zijn... Nuja, we kunnen er wel niets meer aan doen he nu. Ik hoop allesinds dat die aannemer er wa vaart achter zet! Vanaf die sloopvergunning er is direct beginnen me gedacht! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Jun 2013, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
|
| 01 Jul 2013, 19:30 |
|
|
Freak
Noodtribune Eendracht tegen eind september.
De Stedenbouwkundige aanvraag voor de bouw van een tijdelijke staantribune van Eendracht Aalst is goedgekeurd. De aanvraag gaat over de bouw van twee tribunes. Eén tribune met afmetingen 63m x 5.35 m voor de thuissupporters en een tribune van 22,5 m op 5.35 meter voor de bezoekers. Ze wordt opgericht in gegalvaniseerde staalconstructie en omvatten 7 gradins. Het dak is eveneens een staalconstructie en wordt afgedekt met zeildoek, tussen de tribunes komt een vrije ruimte van 15 meter. Eerder werd op 27 mei al de sloopvergunning goedgekeurd. De sloop kan meteen na het bouwverlof starten. De aannemer krijgt hiervoor dertig dagen. De opbouw van de noodtribune kan aansluitend starten, vermoedelijk begin september. |
| 02 Jul 2013, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
waly 2 schreef: Noodtribune Eendracht tegen eind september. De Stedenbouwkundige aanvraag voor de bouw van een tijdelijke staantribune van Eendracht Aalst is goedgekeurd. De aanvraag gaat over de bouw van twee tribunes. Eén tribune met afmetingen 63m x 5.35 m voor de thuissupporters en een tribune van 22,5 m op 5.35 meter voor de bezoekers. Ze wordt opgericht in gegalvaniseerde staalconstructie en omvatten 7 gradins. Het dak is eveneens een staalconstructie en wordt afgedekt met zeildoek, tussen de tribunes komt een vrije ruimte van 15 meter. Eerder werd op 27 mei al de sloopvergunning goedgekeurd. De sloop kan meteen na het bouwverlof starten. De aannemer krijgt hiervoor dertig dagen. De opbouw van de noodtribune kan aansluitend starten, vermoedelijk begin september. dwz dat we het 4 of max 5 thuiswedstrijden zonder staantribune moeten doen. Gelukkig ontvangen we in het begin niet de meest tot verbeelding sprekende tegenstanders. _________________ MCMXIX |
| 02 Jul 2013, 18:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwetzat schreef: Bakkie schreef: zwetzat schreef: Nog een geluk dat we zo een geweldige informatiestroom van de clubleiding uit over ons krijgen hé ! Misschien via de supportersafgevaardige ? Anders 1 maand voor de nieuwe start is tijd genoeg om de K af te breken en er een tent op te zetten. ![]() Waarschijnlijk heb je nog nooit geholpen op een groot evenement, daar moet alles gebeuren op nog geen 14 dagen tijd,als je dit niet kan op een maand tijd,dan moet je opzoek naar mensen die wel weten hoe ze een hamer moeten hanteren. afbreken kunnen die brekers op 1 dag, maar een nieuwe bouwen, no way, en een voorlopige gehuurde installeren, ??? ... mss een verplaatsbare op wielekes ja. ![]() Blijkbaar hebben ze dan toch de juiste firma gevonden,die een tribune kan plaatsen op 14 dagen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jul 2013, 15:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43 Berichten: 602 Leeftijd: 34 Locatie: Lede |
Ik gok op Vermeersch Construct.
![]() |
| 03 Jul 2013, 20:32 |
|
|
Staantribune is afgekeurd maar ze zijn er hier wel al ne gansen avond filmopnames op aant doen...
Kvraag mij af voor wa het is.. Seffes loopt george clooney in mijnen hof en weet ik het nie ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Jul 2013, 23:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
hansken schreef: Staantribune is afgekeurd maar ze zijn er hier wel al ne gansen avond filmopnames op aant doen... Kvraag mij af voor wa het is.. Seffes loopt george clooney in mijnen hof en weet ik het nie ![]() Electrabel: het is jouw energie Opname van nieuwe spot Electrabel... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Jul 2013, 23:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachtzot schreef: hansken schreef: Staantribune is afgekeurd maar ze zijn er hier wel al ne gansen avond filmopnames op aant doen... Kvraag mij af voor wa het is.. Seffes loopt george clooney in mijnen hof en weet ik het nie ![]() Electrabel: het is jouw energie Opname van nieuwe spot Electrabel... Zo brengt de tribune nog iets op voor ze afgebroken wordt _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Jul 2013, 1:19 |
|
|
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: hansken schreef: Staantribune is afgekeurd maar ze zijn er hier wel al ne gansen avond filmopnames op aant doen... Kvraag mij af voor wa het is.. Seffes loopt george clooney in mijnen hof en weet ik het nie ![]() Electrabel: het is jouw energie Opname van nieuwe spot Electrabel... Zo brengt de tribune nog iets op voor ze afgebroken wordt Echt? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 09 Jul 2013, 8:39 |
|
| Pagina 87 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 462 Volgende |