Transfers volgend seizoen - Pagina 60 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 47
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
witteken schreef:
De Jean schreef:
Bram schreef:
Glouftsis is één van de beste spitsen van 2de, maar net als heel wat jongens uit onze kern moet ge hem uitspelen op zijn kwaliteiten.
Tuurlijk hebben ze allemaal hun beperkingen, 't is 2de klasse van godbetert de Belgische competitie, hadden we nu verwacht van hier een ruwe versie van Messi te gaan aantrekken ? Dat lijkt mij in ieder geval hetgeen te zijn waar heel wat mensen binnen de club naar op zoek zijn..... tenzij we plots een ezel hebben die geld schijt gaan we die in ieder geval niet kunnen aantrekken.

Idem met een Van Damme, krijgt waarschijnlijk terechte kritiek te verwerken, maar laat die jongen eens doen waar hij al 5 jaar garant voor staat hé zeg.

Exact wat ik ook denk. Volgens mij kunnen we echt op de linkerkolom mikken met de huidige kern, ze kunnen allemaal voetballen. Maar ze moeten op hun plaats staan.

Op het middenveld zit ge wel met een serieuze knoop natuurlijk... die moet doorgehakt worden.

Wat ik graag eens zou zien:
--------------------------Kevin
Smet------Bogaerts-----Lievens-----Vanbelle
---------------------------Van Damme
De Cuyper--------Skhodra---------------Martin
----------------------------------Ngasseu
------------------Glouftsis

Da's dus geen Flipo, geen Janssens en geen Cerimagic...

Van damme en skhodra centraal in het midden is om problemen vragen we worden nu al op het midden overlopen .
hopelijk komen lander en kabeya ( en weydisch ) snel terug , ipv van damme en skhodra , weydisch ipv ngasseu en dan nog een nieuwe spits iemand zoals een Gounongbe

Ngasseu op de plaats van Glouftsis en Cerimagic erachter. Al zou ik durven opteren voor Bogaerts-De greef

20 Aug 2013, 20:56
Scholier

DT schreef:
De_steve schreef:
Van Belle speelde enkele seizoenen geleden tegen ons met Club Brugge, vond dat geen slechte speler

Kan best, maar is dit het type dat we nodig hebben? Van Eyk en Nelis zijn nagenoeg identiek, als C. Janssens dan toch iets ziet in Robin, gebruik hem dan ook. Anders geef je hem toch ook geen contract?

Ge moet elk jaar 1 jeugdspeler een contract geven om uw A label te houden dacht ik.
Ik zie dat dan ook als reden waarom ze Gigli, Dooremont en Nelis een contract voorgeschoteld hebben

20 Aug 2013, 21:56
Nationale Ploeg

Bael had toch ook een goede voorbereiding ? als snelle wendbare spits met een actie in de voeten wordt die blijkbaar al afgeserveerd ?zie ook Skhodra, De Neve: ik vraag mij af waar een voorbereiding op Aalst eigenlijk nog voor dient ? tegen de competitie begint is alleman vermoeid en wordt er een speler ingehaald voor elke positie waar er enen deftig durfde presteren. :wadde:

20 Aug 2013, 22:18
Ancien

Leeftijd: 46
Josken001 schreef:
DT schreef:
De_steve schreef:
Van Belle speelde enkele seizoenen geleden tegen ons met Club Brugge, vond dat geen slechte speler

Kan best, maar is dit het type dat we nodig hebben? Van Eyk en Nelis zijn nagenoeg identiek, als C. Janssens dan toch iets ziet in Robin, gebruik hem dan ook. Anders geef je hem toch ook geen contract?

Ge moet elk jaar 1 jeugdspeler een contract geven om uw A label te houden dacht ik.
Ik zie dat dan ook als reden waarom ze Gigli, Dooremont en Nelis een contract voorgeschoteld hebben

Ok, wist ik niet al betwijfel ik of Pieter-Jan ooit een contract heeft gekregen... Soit, dan had je beter iemand als Falco een contract gegeven - tot voor de komst van De Greef, de enige back-up voor Smet.

En wat er ook van zij: als je Robin een toekomst toedicht (again, de woorden van C. Janssens), gebruik hem dan ook en ga vooral niet op zoek naar een speler die net over dezelfde kwaliteiten beschikt. Maak je u gewoon onsterfelijk belachelijk mee. Snap ook die voorliefde voor de grote sterke spits niet - of je moet de beste in huis halen wat je als modale tweedeklasser niet kan, of je weet dat je het met mannen van minder allooi moet doen, waarbij je dus ook al zeker weet dat je in een match of vijftien weinig plezier zult beleven aan uw targetman omdat de verdedigers die met twee op zijn lijf zullen plakken wel altijd de bovenhand zullen halen... Zie bijvoorbeeld naar de stormrammen van Antwerp vorig jaar - Van Tornhout en Mombongo zaten twee wedstrijden zo goed als in de zak van Filipovic/Bogaerts... Van Tornhout is trouwens al weer weg daar na 1 seizoentje...

Wat de kritiek op het doel van de voorbereiding betreft: zo zie je maar dat het nog iets helemaal anders is dan in de krant te zeggen of op vergaderingen te verkondigen dat je niet naar namen kijkt en dat dan ook effectief te doen en over te brengen naar uw spelers...

En nu we toch over opstellingen beginnen - even de mijne (rekening houdend met de blessures):

Doel: VDN
Verdediging (van rechts naar links): Smet - De Greef - Filipovic - Van Belle
Midden (van rechts naar links): Martin - De Neve - Shkodra - Cerimagic
Voorin: Glouftsis - Bael (Glouftsis krijgt nog voordeel van de twijfel, maar persoonlijk denk ik dat het duo Bael-Ngasseu het meest complementair is - bovendien heb je de tandem Shkodra - Ngasseu dan in uw ploeg die toch een zeker automatisme moeten hebben)

Bank: Verhoeven - Van Damme - De Cuyper (veel te weinig in de matchen die hij al de kans kreeg) - Janssens - Ngasseu - Bogaerts - Lievens

21 Aug 2013, 8:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
DT schreef:
Josken001 schreef:
DT schreef:

Ok, wist ik niet al betwijfel ik of Pieter-Jan ooit een contract heeft gekregen... Soit, dan had je beter iemand als Falco een contract gegeven - tot voor de komst van De Greef, de enige back-up voor Smet.

En wat er ook van zij: als je Robin een toekomst toedicht (again, de woorden van C. Janssens), gebruik hem dan ook en ga vooral niet op zoek naar een speler die net over dezelfde kwaliteiten beschikt. Maak je u gewoon onsterfelijk belachelijk mee. Snap ook die voorliefde voor de grote sterke spits niet - of je moet de beste in huis halen wat je als modale tweedeklasser niet kan, of je weet dat je het met mannen van minder allooi moet doen, waarbij je dus ook al zeker weet dat je in een match of vijftien weinig plezier zult beleven aan uw targetman omdat de verdedigers die met twee op zijn lijf zullen plakken wel altijd de bovenhand zullen halen... Zie bijvoorbeeld naar de stormrammen van Antwerp vorig jaar - Van Tornhout en Mombongo zaten twee wedstrijden zo goed als in de zak van Filipovic/Bogaerts... Van Tornhout is trouwens al weer weg daar na 1 seizoentje...

Wat de kritiek op het doel van de voorbereiding betreft: zo zie je maar dat het nog iets helemaal anders is dan in de krant te zeggen of op vergaderingen te verkondigen dat je niet naar namen kijkt en dat dan ook effectief te doen en over te brengen naar uw spelers...

En nu we toch over opstellingen beginnen - even de mijne (rekening houdend met de blessures):

Verdediging (van rechts naar links): Smet - De Greef - Filipovic - Van Belle
Midden (van rechts naar links): Martin - De Neve - Shkodra - Cerimagic
Voorin: Glouftsis - Bael (Glouftsis krijgt nog voordeel van de twijfel, maar persoonlijk denk ik dat het duo Bael-Ngasseu het meest complementair is - bovendien heb je de tandem Shkodra - Ngasseu dan in uw ploeg die toch een zeker automatisme moeten hebben)

Bank: Verhoeven - Van Damme - De Cuyper (veel te weinig in de matchen die hij al de kans kreeg) - Janssens - Ngasseu - Bogaerts - Lievens

Dat lijkt mij nu nekeer een slechte opstelling seg :D

Ik zou zeker 4 andere spelers op het plein zetten dan gij :p

21 Aug 2013, 10:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
hansken schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Als die Van Steenbrugge fit en gezond is, gaat Van Damme niet meer spelen denk ik.

Werd al twee keer vervangen, zondag zelfs direct na die misser. Ook altijd leuk om er dan meteen af te moeten. :cool:

Hij speelt dan ook niet op de plaats dat hij zou moeten spelen... Omdat KJ steeds te ver terug zakte! Of omdat CJ hem daar gezet heeft? Wie zal het zeggen... Hij loopt wel al 2 weken ontgoocheld over die wissels (begrijpelijk) Ik hoop maar dat hij nimeer vertrekt voor 1/9...

Ne Van Damme met vertrouwen en op de juiste positie moet voor mij altijd basis staan

21 Aug 2013, 10:27
Nationale Ploeg

Van Belle, 1 jaar gehuurd van Westerlo:

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... erlo-spits

sorry maar geen 'hoera' van mij zenne. soep met ballekes, zijn ze er van aan het maken.

21 Aug 2013, 10:54
forumlegende

augustus is traditioneel de maand van de leasingen bij veel ploegen.

21 Aug 2013, 11:00
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Een extra spits was zeker welkom na het vertrek van Sander, maar ik zou voor een ander type kiezen.

21 Aug 2013, 11:08
Ancien

Fanatix schreef:

Een chance dat er verschillende meningen zijn hé!

Toelichting bij "mijn" elf

Doel: VDN - redelijk duidelijk zeker?

Verdediging (van rechts naar links):

Smet - voor mij nog altijd een echte centrale verdediger, maar wegens echt degelijk alternatief (Falco kan maar nog veel te jong om op dit moment al gebracht te worden en Arnaud is nog minder rechtsachter dan Mike) en gezien zijn degelijke prestaties dit seizoen op die positie, Mike dus op rechtsachter

De Greef - speelde fantastisch op deze positie in de jeugd bij Anderlecht - heeft uitstekende lange bal en durft als CV wel inschuiven als hij de ruimte krijgt voor zich zonder balverlies te leiden (iets wat Bogaerts toch wel merkelijk minder heeft) - het meest complementair met Flippo zonder twijfel

Filipovic - ligt zwaar onder vuur, maar bewees in de voorbereiding, tegen Antwerp en voor zijn slipper tegen Hoogstraten dat hij nog steeds zijn mannetje kan staan. Hoe je het ook draait en keert, is de enige die coacht. Haal dat element weg en er zakt weer een deel van het niet al bijster secure fundament weg

Van Belle - beste linksachter die we hebben, maar moet de Nederlandse manier van spelen achter zich laten. Vaak te veel aanvaller dan verdediger wat uw centraal duo zowel achterin als op het midden vaak voor problemen stelt. Mag opkomen, maar wel in samenspraak met Mike

Midden:

Martin op rechts - zie hem liever op links, wegens mogelijkheid om naar binnen te komen en met rechts uit te halen, maar op dit moment haalt hij gewoon meer rendement op rechts dan een De Cuyper, die volgens mij op het zelfde moment vorig seizoen veel frisser stond en ook veel gevaarlijker was dan de huidige Tjendo. Gezien meer alternatieven op links en Martin altijd in de ploeg moet, Niels dus op rechtsmidden

De Neve - zwaar onderschat tot op heden vind ik persoonlijk. Niet altijd super op CV, maar in elke match dat hij een rij naar voor geschoven werd, bewees hij gewoon de geknipte man voor de verdedigende middenveldpositie - recupereert ballen, heeft présence en heeft echt goeie passing + vista. Kan het spel van daaruit ook verleggen/verdelen zonder dat hij zijn defensieve taken verloochent

Shkodra - minder recuperator dan Cerimagic op die positie wat soms een risico kan zijn, maar is aanvallend gewoon slimmer en beslissender in deze fase van de competitie. Forceert nu soms teveel de boel, daar waar hij in de voorbereiding net door het simpel te doen allemaal, net het meeste rendement haalde en dus ook opviel. Beste persoon ook om stilstaande fases te geven, niet onbelangrijk. Zou moeten klikken met Gianni.

Cerimagic - speelde vorig seizoen zijn beste matchen vanop de linkerkant, heeft een actie en is nadrukkelijker aanwezig in een match dan een De Cuyper bijvoorbeeld die te veel teert op 1 of 2 kwaliteiten. Leg je die aan banden zoals Antwerp dat deed, heeft een Armin gewoon meer variatie in zijn spel om er meer aan te hebben... Heeft ook meer die klasseflits in zijn voeten dan Tjendo die persoonlijk ook minder kan forceren als hij geen ruimte krijgt (wat tegen Heist oa zeker zo zal zijn).

Aanval:

Glouftsis - gewoon de beste aanvaller die we hebben en die al bewezen heeft te kunnen scoren als je hem op zijn kwaliteiten aanspeelt.

Bael - zou Stavros een pak kunnen ontlasten doordat Steve op andere manieren kan aangespeeld worden voorin... Heeft snelheid waardoor de verdedigers van een tegenstander niet enkel kopduels moeten aangaan, maar ook gaan gedwongen worden om keuzes te maken. Met de flanken en een opkomende Shkodra zou je toch in staat moeten zijn om meer dreiging te creëren gezien verschillende vormen van creativiteit. Bovendien heeft Steve een neus voor goals en is hij vooral gevaarlijk met het hoofd in de zone van de waarheid bij stilstaande fases, zelfs al heeft hij twintig minuten geen bal geraakt. Was zo tegen Bergen, op Hamme, enz. Is bovendien een echte lefgozer/opportunist en dat missen we - bij Stavros is dat er precies uitgeveild daar waar dat net een van zijn onvoorspelbare truken was...

Waarom geen Lievens achterin? Moet voorlopig nog een ervaren man naast zich hebben die coacht - zonder Filipovic heb je niemand die dat doet en op Hamme bijvoorbeeld bleek dat als hij zelf de leiding moet nemen, het allemaal net iets minder loopt. Ontbreekt ook ervaring om op cruciale momenten foutloos te blijven - slipper tegen Tubize eind vorig seizoen vijf minuten voor tijd, laat zijn man lopen tegen Temse twee minuten voor de rust... Lag in balans met De Greef, maar voor de ploeg en het evenwicht denk ik dat Arnaud daar voorlopig beter tot zijn recht gaat komen.

Tot slot: blijkbaar deal met Van Belle - had ik twee jaar geleden super gevonden, nu groot vraagteken... Waar Marijn al weinig trainingsijver werd verweten vorig seizoen, scoort Nick normaliter nog tien keer slechter... Dat wordt dus nog genieten... Lijkt mij niet wat we ontbraken en lijkt me niet complementair met Stavros...

21 Aug 2013, 11:10
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
DT schreef:
Fanatix schreef:

Een chance dat er verschillende meningen zijn hé!

Toelichting bij "mijn" elf

Doel: VDN - redelijk duidelijk zeker?

Verdediging (van rechts naar links):

Smet - voor mij nog altijd een echte centrale verdediger, maar wegens echt degelijk alternatief (Falco kan maar nog veel te jong om op dit moment al gebracht te worden en Arnaud is nog minder rechtsachter dan Mike) en gezien zijn degelijke prestaties dit seizoen op die positie, Mike dus op rechtsachter

De Greef - speelde fantastisch op deze positie in de jeugd bij Anderlecht - heeft uitstekende lange bal en durft als CV wel inschuiven als hij de ruimte krijgt voor zich zonder balverlies te leiden (iets wat Bogaerts toch wel merkelijk minder heeft) - het meest complementair met Flippo zonder twijfel

Filipovic - ligt zwaar onder vuur, maar bewees in de voorbereiding, tegen Antwerp en voor zijn slipper tegen Hoogstraten dat hij nog steeds zijn mannetje kan staan. Hoe je het ook draait en keert, is de enige die coacht. Haal dat element weg en er zakt weer een deel van het niet al bijster secure fundament weg

Van Belle - beste linksachter die we hebben, maar moet de Nederlandse manier van spelen achter zich laten. Vaak te veel aanvaller dan verdediger wat uw centraal duo zowel achterin als op het midden vaak voor problemen stelt. Mag opkomen, maar wel in samenspraak met Mike

Midden:

Martin op rechts - zie hem liever op links, wegens mogelijkheid om naar binnen te komen en met rechts uit te halen, maar op dit moment haalt hij gewoon meer rendement op rechts dan een De Cuyper, die volgens mij op het zelfde moment vorig seizoen veel frisser stond en ook veel gevaarlijker was dan de huidige Tjendo. Gezien meer alternatieven op links en Martin altijd in de ploeg moet, Niels dus op rechtsmidden

De Neve - zwaar onderschat tot op heden vind ik persoonlijk. Niet altijd super op CV, maar in elke match dat hij een rij naar voor geschoven werd, bewees hij gewoon de geknipte man voor de verdedigende middenveldpositie - recupereert ballen, heeft présence en heeft echt goeie passing + vista. Kan het spel van daaruit ook verleggen/verdelen zonder dat hij zijn defensieve taken verloochent

Shkodra - minder recuperator dan Cerimagic op die positie wat soms een risico kan zijn, maar is aanvallend gewoon slimmer en beslissender in deze fase van de competitie. Forceert nu soms teveel de boel, daar waar hij in de voorbereiding net door het simpel te doen allemaal, net het meeste rendement haalde en dus ook opviel. Beste persoon ook om stilstaande fases te geven, niet onbelangrijk. Zou moeten klikken met Gianni.

Cerimagic - speelde vorig seizoen zijn beste matchen vanop de linkerkant, heeft een actie en is nadrukkelijker aanwezig in een match dan een De Cuyper bijvoorbeeld die te veel teert op 1 of 2 kwaliteiten. Leg je die aan banden zoals Antwerp dat deed, heeft een Armin gewoon meer variatie in zijn spel om er meer aan te hebben... Heeft ook meer die klasseflits in zijn voeten dan Tjendo die persoonlijk ook minder kan forceren als hij geen ruimte krijgt (wat tegen Heist oa zeker zo zal zijn).

Aanval:

Glouftsis - gewoon de beste aanvaller die we hebben en die al bewezen heeft te kunnen scoren als je hem op zijn kwaliteiten aanspeelt.

Bael - zou Stavros een pak kunnen ontlasten doordat Steve op andere manieren kan aangespeeld worden voorin... Heeft snelheid waardoor de verdedigers van een tegenstander niet enkel kopduels moeten aangaan, maar ook gaan gedwongen worden om keuzes te maken. Met de flanken en een opkomende Shkodra zou je toch in staat moeten zijn om meer dreiging te creëren gezien verschillende vormen van creativiteit. Bovendien heeft Steve een neus voor goals en is hij vooral gevaarlijk met het hoofd in de zone van de waarheid bij stilstaande fases, zelfs al heeft hij twintig minuten geen bal geraakt. Was zo tegen Bergen, op Hamme, enz. Is bovendien een echte lefgozer/opportunist en dat missen we - bij Stavros is dat er precies uitgeveild daar waar dat net een van zijn onvoorspelbare truken was...

Waarom geen Lievens achterin? Moet voorlopig nog een ervaren man naast zich hebben die coacht - zonder Filipovic heb je niemand die dat doet en op Hamme bijvoorbeeld bleek dat als hij zelf de leiding moet nemen, het allemaal net iets minder loopt. Ontbreekt ook ervaring om op cruciale momenten foutloos te blijven - slipper tegen Tubize eind vorig seizoen vijf minuten voor tijd, laat zijn man lopen tegen Temse twee minuten voor de rust... Lag in balans met De Greef, maar voor de ploeg en het evenwicht denk ik dat Arnaud daar voorlopig beter tot zijn recht gaat komen.

Tot slot: blijkbaar deal met Van Belle - had ik twee jaar geleden super gevonden, nu groot vraagteken... Waar Marijn al weinig trainingsijver werd verweten vorig seizoen, scoort Nick normaliter nog tien keer slechter... Dat wordt dus nog genieten... Lijkt mij niet wat we ontbraken en lijkt me niet complementair met Stavros...

Ja iedereen zijn mening uiteraard.
Er zijn wel 1000 Aalsterse trainers maar CJ is den enigen momenteel :p

Mijn opstelling zou zijn:
Verdediging (van rechts naar links): Smet - De Greef - Bogaerts - Van Belle
Midden (van rechts naar links): Martin - Van Damme - Shkodra - De Cuyper
Voorin: Ngasseu - Cerimagic

21 Aug 2013, 12:18
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Mariner schreef:
hansken schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Als die Van Steenbrugge fit en gezond is, gaat Van Damme niet meer spelen denk ik.

Werd al twee keer vervangen, zondag zelfs direct na die misser. Ook altijd leuk om er dan meteen af te moeten. :cool:

Hij speelt dan ook niet op de plaats dat hij zou moeten spelen... Omdat KJ steeds te ver terug zakte! Of omdat CJ hem daar gezet heeft? Wie zal het zeggen... Hij loopt wel al 2 weken ontgoocheld over die wissels (begrijpelijk) Ik hoop maar dat hij nimeer vertrekt voor 1/9...

Ne Van Damme met vertrouwen en op de juiste positie moet voor mij altijd basis staan

volledig akkoord
uitstekende speler in tweede klasse op zijn positie (en terecht man van het seizoen geworden)

21 Aug 2013, 12:57
Ancien

Davy schreef:
Mariner schreef:
hansken schreef:

volledig akkoord
uitstekende speler in tweede klasse op zijn positie (en terecht man van het seizoen geworden)

Dat stukje tussen haakjes vind ik toch wel contesteerbaar want speelde toch geen fantastische terugronde vorig seizoen, mede door toen al de verschillende omzettingen in het midden met de ene week Pietermaat naast zich, dan weer Delic, dan weer beide met Ken in een aanvallende rol en weet ik nog wat.

Wat positie en vertrouwen betreft: dat hangt helaas helemaal af van wat uw trainer wil hé... Ken is uitstekend als breker/recuperator met een geslaagde infiltratie als hij zijn momenten kiest + grote actieradius/motor, maar zijn sterkte hangt wel grotendeels samen natuurlijk met wie er naast hem speelt. Ken komt het beste uit de verf met een laag spelende pure centrale middenvelder naast zich die bijstuurt en coacht waar nodig (zoals Lander bijvoorbeeld of Ewen voorheen).

De spelers die nu rond hem worden geplaatst, zijn aanvallend ingestelde middenvelders (Armin, Kevin, Donjet, zelfs Tevin) waardoor Ken niet alleen moet breken en recupereren, maar ook nog de bal moet inleveren bij die mensen (en hem dus vaak moet komen ophalen bij de centrale verdedigers) en bovendien het spel zelf moet lezen en verdedigend organiseren centraal op het midden... Daarom weet ik niet of hij in deze kern en een puur 4-mansmiddenveld in een 4-4-2 of in een 4-3-3 wel de aangewezen man is... Als een ploeg dan niet draait zoals nu het geval is, komt Ken gewoon veel te veel aan de bal - meer nog, als de andere zich verstoppen, moet hij zowat alles doen en dan komen helaas voor hem ook de beperkingen boven...

Speel je centraal met twee controllerende spelers en 1 ervoor + 1 spits, waarbij de andere controllerende speler zich laat terugzakken om de bal naar voor te brengen (zoals Pietermaat vorig seizoen vaak deed) , die ook verdedigend denkt en er afwisselend georganiseerd wordt op het midden, dan heb je veel meer aan Ken en voelt hij zich zelf ook veel beter denk ik. Het is niet toevallig dat Ken in de voorbereiding zijn beste matchen speelde met Lander of Gianni naast zich...

21 Aug 2013, 14:17
Vaste Waarde

@ DT : ik kan akkoord gaan met jouw uitgebreide analyse van de spelers voor de verschillende posities op het veld. Doch, je mag er de beste voetballers zetten die er zijn, je moet ze ook de juiste lijnen laten lopen he. Vorige zondag liepen ze allemaal op een hoopje, ipv de ruimte op te zoeken. Blijkbaar zijn ze dan toch niet intelligent genoeg om te beseffen dat het vrij simpel kan ook : als ge u vrijloopt kan je de bal krijgen en heb je tijd genoeg om er iets nuttig mee te doen. Lijkt mij toch iets voor de coach om het erin te slijpen he.

21 Aug 2013, 14:38
Ancien

Volledig akkoord nonkeltje, dat zou zelfs de basis moeten zijn ongeacht wie er op het veld staat, want dat is het te spelen systeem...

Groot was dan ook mijn verbazing als ik het interview las met de T2 en zijn uitspraken over de organisatie... Wat ik dan wel niet snap, zijn de uitspraken van de spelers die blijven herhalen dat er professioneel gewerkt wordt op training... Liever een simpele uitleg dat iedereen weet wat te doen/waar te lopen, dan ingewikkelde schema's waardoor iedereen mekaar voor de voeten loopt... Dat zal waarschijnlijk te logisch zijn hé :)

21 Aug 2013, 14:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62 515