|
|
| Pagina 10 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 24 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Lommel - Eendracht Aalst
mijn hart zal bloeden, doch zolang diene pipo hier nog rondloopt kom ik ni meer zien, ik kan daar gewoon ni tegen. Nondemiljaarde zeg.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 21 Sep 2013, 20:51 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
rataplan schreef: Ze moeten altijd namen hebben he, wel, ze hebben nu ne naam. Wat heeft CJ al bewezen als trainer ? Niets, nul komma nul. Ze krijgen nog maar eens het deksel op de neus. Schitterend werk van de sportief verantwoordelijke, proficiat, los het nu maar op ook en wacht niet te lang of volgend seizoen is 't in 't vagevuur van derde. Kunnen ze de abbonementsprijzen terug laten zakken, tegen hun goesting. EN GEEF ONS STAVROS TERUG. Diene verdient het niet van in de pers zo behandeld te worden door da stuksken trainer, niemand verdient da trouwens. Bende prutsers. Anders moeten we meteen een standbeeld voor Stavros oprichten e. Beetje serieus blijven e. Glouftsis is al maanden slecht. Voor de rest volledig mee eens. Nog niks bewezen en hier weet hij het ook niet. |
| 21 Sep 2013, 20:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Niet meer komen zien, is geen oplossing. Ik kom zeker nog, al moest ik hem in mijn eentje buiten roepen!! Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik niet alleen zal zijn.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Sep 2013, 20:55 |
|
|
Vaste Waarde
rataplan schreef: DavidSeal schreef: We kunnen misschien al een poll openen op het forum over de "trainerskwestie". Wie moet de CJ zijn opvolger worden volgens de supporters,kwestie van iets duidelijk te maken aan ons bestuur. Want die zijn ziende blind! Ze moeten altijd namen hebben he, wel, ze hebben nu ne naam. Wat heeft CJ al bewezen als trainer ? Niets, nul komma nul. Ze krijgen nog maar eens het deksel op de neus. Schitterend werk van de sportief verantwoordelijke, proficiat, los het nu maar op ook en wacht niet te lang of volgend seizoen is 't in 't vagevuur van derde. Kunnen ze de abbonementsprijzen terug laten zakken, tegen hun goesting. EN GEEF ONS STAVROS TERUG. Diene verdient het niet van in de pers zo behandeld te worden door da stuksken trainer, niemand verdient da trouwens. Bende prutsers. De wie/wat na CJ - daar kunnen ze nu wel nog effekes over nadenken he.. Eerst zien of ze diene pipo aan de deur krijgen/willen...!! ![]() |
| 21 Sep 2013, 20:56 |
|
|
Vaste Waarde
DavidSeal schreef: Niet meer komen zien, is geen oplossing. Ik kom zeker nog, al moest ik hem in mijn eentje buiten roepen!! Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik niet alleen zal zijn. Donkerbruin vermoeden DavidSeal ? Maak daar maar pekzwart van dedju !! Ik kan haast niet wachten tot volgende week se...!!!! ![]() |
| 21 Sep 2013, 20:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Gilles schreef: rataplan schreef: Ze moeten altijd namen hebben he, wel, ze hebben nu ne naam. Wat heeft CJ al bewezen als trainer ? Niets, nul komma nul. Ze krijgen nog maar eens het deksel op de neus. Schitterend werk van de sportief verantwoordelijke, proficiat, los het nu maar op ook en wacht niet te lang of volgend seizoen is 't in 't vagevuur van derde. Kunnen ze de abbonementsprijzen terug laten zakken, tegen hun goesting. EN GEEF ONS STAVROS TERUG. Diene verdient het niet van in de pers zo behandeld te worden door da stuksken trainer, niemand verdient da trouwens. Bende prutsers. Anders moeten we meteen een standbeeld voor Stavros oprichten e. Beetje serieus blijven e. Glouftsis is al maanden slecht. Voor de rest volledig mee eens. Nog niks bewezen en hier weet hij het ook niet. Akkoord, Stavros speelt niet goed, doch speelt Kevin Janssens goed ? Cerimagic ? superspitsen Nick Van Belle en Niels Martin ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 21 Sep 2013, 20:58 |
|
|
Freak
trainer ,bestier en speilers,ien benje amateurs godver.
|
| 21 Sep 2013, 20:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Alles staat of valt niet met Stavros in of uit de ploeg.
Het is gewoon een feit dat CJ geen ploeg kan kneden/vormen/motiveren die er vol voor gaan. Kwaliteit is er zeker aanwezig maar het is aan de trainer om dit eruit te laten komen op het veld. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Sep 2013, 21:00 |
|
|
Freak
filipovic versleiten?wades de rest ten?sikkeleers.
|
| 21 Sep 2013, 21:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bomber schreef: Gerets... Ariël Jacobs |
| 21 Sep 2013, 21:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Krijg net sms-je van iemand ter plaatse: Wij staan hier weer voor lul...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Sep 2013, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
rood martin
|
| 21 Sep 2013, 21:05 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Nu rood voor Martin ! We spelen nog met 9
![]() |
| 21 Sep 2013, 21:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Krijg net sms-je van iemand ter plaatse: Wij staan hier weer voor lul... voor die gasten die er elke week staan.Ik kan me goed voorstellen dat er bij een paar het potje zal overkoken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Sep 2013, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Voor diegene die dachten dat vorige week het dieptepunt bereikt werd...
_________________ MCMXIX |
| 21 Sep 2013, 21:06 |
|
| Pagina 10 van 24 |
[ 351 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 24 Volgende |