|
|
| Pagina 113 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Stadion
boer touch schreef: Was dat een nieuwe tribun dat ze zouden zetten of heb ik dat verkeerd begrepen? Is dat de nieuwe kleur, het nieuwe roest en de huidige houtplanken zien er nieuw rustiek afgeleefd uit , dat is de nieuwste trend en alvast een gokje over het dak dat zal geplaatst worden in het nieuwe kleur op de markt : wit afgeleefd met schimmelmotief. Merci stad Aalst en eendracht Aalst ! De basj dat er moet overkomen is oranje en blauw van kleur. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 26 Sep 2013, 15:13 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: ik kijk eigenlijk wel al uit naar zondag, OPC zal wel een ludiek liedje ten berde brengen vermoed ik. over onze staantribune.moet ik foldertjes van ons meebrengen voor een tifo? of anders: z'es zelfs ni goed, z'es zelfs ni goed, z'es zelfs ni goed ver dolf ottoey, ze's zelfs ni goed ver dolf ottooooooeeeey, z'es zelfs ni goed ver dolf ottoey! |
| 26 Sep 2013, 15:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
davy1919 schreef: boer touch schreef: Was dat een nieuwe tribun dat ze zouden zetten of heb ik dat verkeerd begrepen? Is dat de nieuwe kleur, het nieuwe roest en de huidige houtplanken zien er nieuw rustiek afgeleefd uit , dat is de nieuwste trend en alvast een gokje over het dak dat zal geplaatst worden in het nieuwe kleur op de markt : wit afgeleefd met schimmelmotief. Merci stad Aalst en eendracht Aalst ! De basj dat er moet overkomen is oranje en blauw van kleur. Aah teljoren en denjer brol komen hier thuis spelen! ![]() |
| 26 Sep 2013, 15:17 |
|
|
forumlegende
het hoongelach begint al: collega komt mijnen bureau binnen...
awel jong, wa es da voor iet? Verft ze wit, tein toontj ze groter... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 26 Sep 2013, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: het hoongelach begint al: collega komt mijnen bureau binnen... awel jong, wa es da voor iet? Verft ze wit, tein toontj ze groter... ![]() mor 't es wel e goeiken! |
| 26 Sep 2013, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Da ter in Oilsjt zo veel dramma's geberen, ne mensj verskietj der nie af hein.
De wintjer stoat veer de deer en na dees misere der nog boi. _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 26 Sep 2013, 15:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Een echte schande is het en dit gedrocht plaatsen in een (voetbalstadion????) is vragen om problemen.
Voorzitter en bestuur alsook burgemeester en de rest van de bende jullie zijn een bende onverantwoorde klungelaars. En nu maar hopen dat het spel afgekeurd wordt want diegene die dit gaat goedkeuren is een debiel. Als het zo verder gaat op den iendracht zowel sportief als organisatorisch houdt het voor mij op na 37 jaar trouwe supporter! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Sep 2013, 15:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Fillou schreef: El Corredor (Light) schreef: ik kijk eigenlijk wel al uit naar zondag, OPC zal wel een ludiek liedje ten berde brengen vermoed ik. over onze staantribune.moet ik foldertjes van ons meebrengen voor een tifo? of anders: z'es zelfs ni goed, z'es zelfs ni goed, z'es zelfs ni goed ver dolf ottoey, ze's zelfs ni goed ver dolf ottooooooeeeey, z'es zelfs ni goed ver dolf ottoey! 6 meter dieper, ze kan nog 6 meter dieper... _________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Sep 2013, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
ze adden ze beter in't koper gezetj , tein zoumen der rapper vanaf geweest zoin
![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 26 Sep 2013, 15:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor (Light) schreef: het hoongelach begint al: collega komt mijnen bureau binnen... awel jong, wa es da voor iet? Verft ze wit, tein toontj ze groter... ![]() Just een sms'ken g'had van ne collega: "As ge nog aat moetj emmen, in Oilsjt stoat er nog ieveranst een tribun vér op te stoeven".... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Sep 2013, 15:45 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: het hoongelach begint al: collega komt mijnen bureau binnen... awel jong, wa es da voor iet? Verft ze wit, tein toontj ze groter... ![]() Hier van't zelfde. Blijkbaar staat het redelijk prominent op de sportpagina van HLN. |
| 26 Sep 2013, 15:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jowwan schreef: Er komen bovenop die balken nog een houten laag van +/- 3 cm dik uit een speciale houtsoort ; die "tegels" van +/- 50 cmx50 cmx 3 cm lagen daarnet klaar om te monteren ; dan worden alle treden met elkaar verbonden en vastgeankerd met ijzeren platen. Geen gaten dus tussen de treden. Eens zien of BZ een goedkeuring geeft (als ik hierboven het relaas van op Lierse lees .....). Daarnet was schepen van sport Ilse ook aanwezig. De schepen van sport en de rest van de bende zouden beschaamd moeten zijn om als Oilsjteneer dit afschuwelijke gedrocht in onze strot te duwen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Sep 2013, 15:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ik peis dat die tribune van Eiremonne naar ier gewaaid es
_________________ www.spionkoplede.com |
| 26 Sep 2013, 15:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Of ipv "'t is stil aan den overkant" "t'is brol aan den overkant"... Als mijn zoontje van 5 dit seizoen (en de volgende, want da gedrocht zal er wel een tijdje staan) nog eens meewil naar den Iendracht, zal ik hem moeten teleurstellen. Op zo een gevaarlijk gedrocht is het onverantwoord om kinderen mee te nemen. |
| 26 Sep 2013, 15:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Uit protest moesten er niemand gaan opstaan en ons er gewoon gaan voorzetten.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Sep 2013, 15:55 |
|
| Pagina 113 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 462 Volgende |