Stadion - Pagina 116 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 114 115 116 117 118 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bericht Re: Stadion
69 schreef:
Dani schreef:
Maar jongens toch, zien jullie dat dan niet?

De strook voor de tribune is gewoon een atletiekpiste! Usain Bolt zal hier volgende zomer zijn wereldrecord verbreken op de 100 meter!

t zal ierder de crosscup zijn peizek

Ik weit in alle geval woar dak mènnen bbq kaan placeiren. Plosj genoeg!! :D

26 Sep 2013, 19:38
Junior

Leeftijd: 54
Schepper schreef:
69 schreef:
Dani schreef:

De strook voor de tribune is gewoon een atletiekpiste! Usain Bolt zal hier volgende zomer zijn wereldrecord verbreken op de 100 meter!

t zal ierder de crosscup zijn peizek

Ik weit in alle geval woar dak mènnen bbq kaan placeiren. Plosj genoeg!! :D

Dat was ook toegelaten op Oilsjt beach, ruimte genoeg voorzien tussen zonnebaden en zwembad :lol: :lol:

26 Sep 2013, 19:46
Ancien

Leeftijd: 56
Als we nu het veld eens willen bestormen, gaan we ne ferme fysiek moeten hebben. Ik breng in elk geval ne verrekijker mee, ondanks dat mijn zicht nog goed is.

26 Sep 2013, 19:49
forumlegende

daarstraks toch efkes tot daar geweest omdat ik telefoontje had gekregen dat het allemaal wel mee viel.

tja, ik vind het een schandalige tribune, dan nog met die ruimte ertussen. :stom:

echt erg voor onze club, en voor die prijs zeg. Ik hoop nog altijd dat het om een verkeerde levering gaat.

al pleit ikzelf ook schuldig, ik heb een aantal maanden geleden een mail gestuurd naar het stadsbestuur om onze atletiekpiste te renoveren. Eén en ander is verkeerd begrepen geweest denk ik, ze hebben nu een piste voor onze tribune gelegd...

als ik nu Filipovic een bees wil geven, moet ik eerst een halfuur wandelen. :D

26 Sep 2013, 19:55
Freak

De nieuwe staantribune, die de voorbije uren het voorwerp werd van een storm van kritiek, wordt dinsdag conform de voetbalwet gekeurd door Binnenlandse Zaken. "Indien de normen niet worden gehaald, zal de aannemer verantwoordelijk worden gesteld", zegt burgemeester Christop D'Haese.

D'Haese ging deze middag persoonlijk poolshoogte nemen van de toestand van de tribune, die door aanhang van Eendracht Aalst als "een schande" wordt omschreven of "een constructie die past bij een pensenkermis". De burgemeester nuanceert: "Ik denk dat de meeste supporters iets te vroeg hebben gereageerd. Wat je nu ziet, is inderdaad een houten geraamte, maar bovenop de planken wordt nog betonplex geschroefd, zodat het geheel er niet alleen degelijk zal uitzien, maar het ook gewoon is."

"Op 15 september zakten enkele supporters door enkele planken op de gelijkaardige noodtribune van SK Lierse. Op de beelden kun je zien, dat op die planken geen betonplex was aangebracht, wat een heel verschil maakte."

"Wat wellicht wel wennen wordt, is dat de noodtribune zes meter achteruit werd opegtrokken. Om helemaal conform de regels te kunnen voetballen, moest het veld namelijk zes meter breder worden gemaakt, een absolute noodzaak om op dit niveau te kunnen blijven meedraaien."

"Ik kan iedereen verzekeren dat ik een hart heb voor Eendracht Aalst", benadrukt de burgemeester. "Toen ik burgemeester werd, heb ik een barak gekregen, maar we nemen in sneltempo maatregelen om de toekomst van den Eendracht te blijven verzekeren. Maandag keuren we op het college bijvoorbeeld ook nog een investering van ruim 70.000 euro goed zodat de stookinstallatie kan worden aangepast."

26 Sep 2013, 20:03
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor (Light) schreef:
daarstraks toch efkes tot daar geweest omdat ik telefoontje had gekregen dat het allemaal wel mee viel.

tja, ik vind het een schandalige tribune, dan nog met die ruimte ertussen. :stom:

echt erg voor onze club, en voor die prijs zeg. Ik hoop nog altijd dat het om een verkeerde levering gaat.

al pleit ikzelf ook schuldig, ik heb een aantal maanden geleden een mail gestuurd naar het stadsbestuur om onze atletiekpiste te renoveren. Eén en ander is verkeerd begrepen geweest denk ik, ze hebben nu een piste voor onze tribune gelegd...

als ik nu Filipovic een bees wil geven, moet ik eerst een halfuur wandelen. :D

het is het gokje niet waard

26 Sep 2013, 20:05
forumlegende

http://www.tvoost.be/nl/2013-09-26/eend ... oodtribune

26 Sep 2013, 20:10
Junior

Voor geen geld kruip ik op die tribune.
Ik blijf liever op de huidige zitjes.

Echt beschamend!!

Wie dit heeft beslist(stadbestuur), of ermee instemt dat "het" wordt geplaatst(EA bestuur) daar is maar één woord voor: Debiel!!

26 Sep 2013, 20:14
nieuw in de eerste ploeg

supersossis schreef:
Dani schreef:

haha , k zie hem daar al met zijn bakkes tegen da stuk overgebleven tribune aan de bezoekersingang plakken ... :D

:plat: :plat: :plat: Schitterende commentaar!!! Raf Coppens kan hier op 't forum nen hele show ineensteken (y) ! Alién in Oilsjt!! :lol: :lol: :lol:

26 Sep 2013, 20:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
http://www.jeanjacquesdegucht.be/verkiezingen-aalst/in-de-kijker/item/356-open-vld-aalst-wordt-moedeloos-van-de-slechte-voorbereiding-van-de-aalsterse-dossiers

26 Sep 2013, 20:35
forumlegende

daar was het wachten op hé, op een reactie van Open VLD. En wat hebben zij gerealiseerd in Aalst?

26 Sep 2013, 20:40
nieuw in de eerste ploeg

Als ge dat hier allemaal leest: het heeft er de schijn naar dat de stad Aalst -op kousevoeten weliswaar- bezig is met de bouw van het eerste Vlaamse multifunctioneel stadion :D ...

26 Sep 2013, 20:42
Junior

El Corredor (Light) schreef:

daar was het wachten op hé, op een reactie van Open VLD. En wat hebben zij gerealiseerd in Aalst?

Denk niet dat JJ de Gucht ooit al eens in ons stadion geweest is, tenzij als VIP op uitnodiging.

De frustratie druipt eraf....zou Ilse nu ook nog komen kijken naar de matchen op dit gedrocht?

26 Sep 2013, 20:45
Vaste Waarde

Man man....

Zit in Lyon voor zaken en val her bijna op mijn gat !
Dit is gewoonweg hilarisch !
Zag net dat interview met Davy op TV Oost : die gast gaat effekes op die tribune staan - en dat spel begint al te wiebelen en door te buigen ?
Very nice, wat gaat dit dan zijn met enkele honderden fanatieke K'ers ?
Voeg daarbij de leuk ogende open ruimte voor die tribune :lol: Dat wordt leuk in de winter met bevroren water erop - kan er lekker geschaatst worden :D De gebroken benen, armen enzomeer - da's dan eenvoudigweg zijdelingse schade waarschijnlijk...
Hopelijk zijn ze bij BZ meer bijdehands dan diegenen die het opportuun vonden hieraan onze poen te vergooien !
Boodschap aan Dhr D'haese : Beste Christophe, for old times sake ( we speelden nog samen zaalvoetbal) - reageer gepast alsjeblief, want ik kan me niet voorstellen dat dit hetgene is wat het stadsbestuur voor ogen had......

26 Sep 2013, 20:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Een ploeg waar geen inzet in is en een hoop schandalen er bovenop.
En waar eens onze mooie staantribune stond staat nu een barak dat nog te slecht is om er woorden aan vuil te maken.
Ze zijn den Iendracht klinisch dood aan het maken op alle vlakken.
Hopelijk staan er rap mensen op met verstand van zaken om het tij te doen keren.

26 Sep 2013, 21:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 114 115 116 117 118 462