|
|
| Pagina 128 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Stadion
Goh ja, al zetten ze mij nog in ne koeienstal, dan nog zal ik naar Den Iendracht gaan kijken, al zal ik er geen 180€ voor moeten betalen. Ik verwacht dan ook ofwel een daling van de abonnementsprijs voor volgend jaar, ofwel een daling van de abonnementen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Okt 2013, 15:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Enige kamions grove kiezel, da kan toch zoveel niet kosten? En het zou al heel wat helpen. Die tribune staat er nu, nu moeten het er maar mee doen ook. Ze is IETS beter dan ik ze me in eerste instantie voorstelde, maar wat betreft de rostoelgebruikers die hebben ze gisteren letterlijk en figuurlijk in de kou (en regen)laten staan. Zo'n constructie zoals een dugout (zonder bank weliswaar
) moet toch een oplossing kunnen zijn?_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Okt 2013, 16:04 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: Enige kamions grove kiezel, da kan toch zoveel niet kosten? En het zou al heel wat helpen. Die tribune staat er nu, nu moeten het er maar mee doen ook. Ze is IETS beter dan ik ze me in eerste instantie voorstelde, maar wat betreft de rostoelgebruikers die hebben ze gisteren letterlijk en figuurlijk in de kou (en regen)laten staan. Zo'n constructie zoals een dugout (zonder bank weliswaar ) moet toch een oplossing kunnen zijn?Kiezel zal wel geen optie zijn, denk ik, daarmee kan men gooien hé. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Okt 2013, 16:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: DavidSeal schreef: Enige kamions grove kiezel, da kan toch zoveel niet kosten? En het zou al heel wat helpen. Die tribune staat er nu, nu moeten het er maar mee doen ook. Ze is IETS beter dan ik ze me in eerste instantie voorstelde, maar wat betreft de rostoelgebruikers die hebben ze gisteren letterlijk en figuurlijk in de kou (en regen)laten staan. Zo'n constructie zoals een dugout (zonder bank weliswaar ) moet toch een oplossing kunnen zijn?Kiezel zal wel geen optie zijn, denk ik, daarmee kan men gooien hé. ![]() Ze kunnen dan toch zo een plaatje maken "als men met steentjes smijt,krijg je stadion verbod " ze kunnen die kindercreche opstarten op de parking,zet wa plastieken eendjes op de plassen en de kindjes kunnen al eens vissen.Bij mij hangt het ferm mijn kloten uit,hun kinderachtige regeltjes ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Okt 2013, 16:29 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21 Berichten: 212 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
De stad is verantwoordelijk voor de tribune/tent: en das een klucht, zoveel is duidelijk.
Maar is EA niet verantwordelijk voor de modderpoel/zandbak? Denk dat het EA bestuur netjes hoog en droog in hun zittribune zaten... Een club met niveau onwaardig. _________________ ______________________ Geboeren en getoegen Oilsjteneer |
| 14 Okt 2013, 18:24 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
JohanD schreef: De stad is verantwoordelijk voor de tribune/tent: en das een klucht, zoveel is duidelijk. Maar is EA niet verantwordelijk voor de modderpoel/zandbak? Denk dat het EA bestuur netjes hoog en droog in hun zittribune zaten... Een club met niveau onwaardig. Idd de accommodatie in en rond het stadion is echt wel schrijnend en EA onwaardig aan het worden |
| 15 Okt 2013, 8:43 |
|
|
forumlegende
We zakken idd stilaan weg naar het niveau van een vierdeklasser/eersteprovincialer.
En de holle woorden van het (stads)bestuur brengen eerlijk gezegd weinig geruststelling. |
| 15 Okt 2013, 11:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Zulte-Waregem zou volgend jaar ook een nieuw stadion beginnen bouwen. Wanneer ist onzen toer?
_________________ MCMXIX |
| 15 Okt 2013, 11:15 |
|
|
Ancien
69 schreef: Zulte-Waregem zou volgend jaar ook een nieuw stadion beginnen bouwen. Wanneer ist onzen toer? Volgend jaar nog ni maar zeker volgende eeuw... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 15 Okt 2013, 12:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
jammen schreef: 69 schreef: Zulte-Waregem zou volgend jaar ook een nieuw stadion beginnen bouwen. Wanneer ist onzen toer? Volgend jaar nog ni maar zeker volgende eeuw... ![]() Sta mij toe dat ik zelfs daar aan twijfel... _________________ MCMXIX |
| 15 Okt 2013, 12:31 |
|
|
al by al mogen we nog ni klagen over onze voorlopige nieuwe K, behalve we horen niets( boxen misschien omhoog hangen aan de tribune,dichter by de supporters)!
|
| 17 Okt 2013, 10:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
deverb schreef: al by al mogen we nog ni klagen over onze voorlopige nieuwe K, behalve we horen niets( boxen misschien omhoog hangen aan de tribune,dichter by de supporters)! de laatste jaren kon je in de K zo goed als niks verstaan van de kommentaar in de boxen, zo niks niefs onder de zon ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 17 Okt 2013, 11:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
zwetzat schreef: deverb schreef: al by al mogen we nog ni klagen over onze voorlopige nieuwe K, behalve we horen niets( boxen misschien omhoog hangen aan de tribune,dichter by de supporters)! de laatste jaren kon je in de K zo goed als niks verstaan van de kommentaar in de boxen, zo niks niefs onder de zon ![]() In de K was alles weldegelijk goed te verstaan. (vorig seizoen) Vanop uw zitplaats kan het inderdaad zijn dat je de boxen in de K iets minder goed hoort.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 17 Okt 2013, 12:14 |
|
|
forumlegende
deverb schreef: al by al mogen we nog ni klagen over onze voorlopige nieuwe K, behalve we horen niets( boxen misschien omhoog hangen aan de tribune,dichter by de supporters)! ne modderpoel, een tentzeil, 6 meter van het plein, inderdaad ne mens mag nie klagen. t kon altijd slechter, ze konden er nen oplegger mee caféstoelen ook gezet hebben. jaren geleden begon iedereen te lachen toen we op verplaatsing gingen naar Ieper, Koksijde, Opstal, ... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Okt 2013, 12:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
El Corredor (Light) schreef: deverb schreef: al by al mogen we nog ni klagen over onze voorlopige nieuwe K, behalve we horen niets( boxen misschien omhoog hangen aan de tribune,dichter by de supporters)! ne modderpoel, een tentzeil, 6 meter van het plein, inderdaad ne mens mag nie klagen. t kon altijd slechter, ze konden er nen oplegger mee caféstoelen ook gezet hebben. jaren geleden begon iedereen te lachen toen we op verplaatsing gingen naar Ieper, Koksijde, Opstal, ... Da vinnek ook! Het is gewoon belachelijk (mss iets minder dan eerst gevreesd) maar tis nog altijd beschamend voor tweede klasse he zeg! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 17 Okt 2013, 13:10 |
|
| Pagina 128 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 126 127 128 129 130 … 462 Volgende |