Rode Duivels - Pagina 211 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 209 210 211 212 213 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Rode Duivels
De grap van den avond,wandelende tak Stromaken "Als de rode duivels wilt mijn liedje op de gras in brazilië" :hmm:

16 Okt 2013, 11:22
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
De grap van den avond,wandelende tak Stromaken "Als de rode duivels wilt mijn liedje op de gras in brazilië" :hmm:

Hij probeert ten minste.

16 Okt 2013, 11:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bakkali is zeker een talent maar die moet zich toch nog serieus ontwikkelen momenteel zie ik echt geen reden om die al in de nationale ploeg te droppen. Als hij daar op het einde trouwens die bal op rechts afgeeft(ik dacht aan de Bruyne) dan winnen we die match nog.

16 Okt 2013, 11:25
Nationale Ploeg

Fanatix schreef:

Spelers zoals Simons en Ciman houden ze dan beter thuis, echt een toekomst hebben die niet (of het zou in de kleedkamer moeten zijn).

Ik denk dat die erbij zitten omdat ze een positieve invloed hebben op de sfeer in de groep. Alletwee wijs genoeg om te begrijpen dat ze nooit gaan spelen, maar ze gaan daar zeker niet over zagen. En een paar weken samen op afzondering... voor jonge gasten is dat niet altijd even evident. Kijk naar ne Lestienne en ne Batshuai die blijkbaar zelfs geen drie dagen zonder feesje kunnen.

Wilmots zal wel zijn redenen hebben. In deze campagne kunt ge hem in ieder geval niks verwijten, ook niet wat zijn selecties betreft.

16 Okt 2013, 11:26

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De Jean schreef:
Bakkie schreef:

Hij probeert ten minste.

Vive la republic! Lang leef het republik!

16 Okt 2013, 11:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Haha ja ge moest hem daar zien kruipen op da plein, precies nen hoop stront.

16 Okt 2013, 11:40
forumlegende

Hehe, en dan Boskamp : 'Hij heeft precies buikpijn' :D
Kan die Stromae niet horen of zien. Formidable...nee, eerder kotsopwekkend die man.
Als dat ons nationaal uithangbord moet worden.

16 Okt 2013, 11:56
Nationale Ploeg

Dat snap ik nu eens echt niet. Wat wilt ge dan? Dat hij geen moeite doet en gewoon Frans spreekt?

Aanpassen of opkrassen zeggen ze toch altijd? Wat doet die kerel dan verkeerd?

16 Okt 2013, 11:57
forumlegende

Zienaa schreef:

"Où est ton kaka" zing hij toch? :D

16 Okt 2013, 11:59
Ancien

El Corredor (Light) schreef:
Zienaa schreef:

"Où est ton kaka" zing hij toch? :D

Nee, tis " Ou est ma kaka",het origineel is echter van Yannick Ferrera.... :D

16 Okt 2013, 12:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Bakkie schreef:

Ne walgelijke gast. Zing uw liedje(s) en verkoopt wa show, maar wat dienen liet zien.. Man man man.
Een moil vér blaâ stiejn op te slijpen.... :kots:

16 Okt 2013, 12:18

Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
Die hebben in de kwalificatie maar 2 punten minder behaald dan wij, dus dan kan je evengoed vragen wat wij daar tussen staan te doen.
Nu draait die FIFA ranking trouwens in ons voordeel uit, maar ik blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat ge daar met 1 goeie kwalificatieronde na 12 jaar gebrossel plots bekanst op nummer één staat. Ze zouden in die ranking toch iets meer rekening mogen houden met prestaties op de voorbij tornooien bijvoorbeeld. Nu zijn wij reekshoofd ten koste van o.a. Nederland (finale op het laatste WK) en Italië (finale op het voorbije EK), daar klopt toch iets niet.

Vind ik ook, al vrees ik dat de balans dan weer snel ook te veel naar de andere kant zou kunnen gaan doorwegen..
Eén eindronde vind ik dan wel het maximum dat zou mogen teruggegaan worden. Zoniet zouden deze generatie belgen misschien ook nooit zich kunnen manifesteren omwille van alle geflopte generaties die hun vooraf gingen. En langs de andere kant zou een mislukte generatie (bijvoorbeeld de fransen) dan weer voorgetrokken worden op basis van prestaties van 2 of 3 WK's terug ? Het probleem bij FIFA is dat ze nogal dikwijls extreme standpunten inpakken.

16 Okt 2013, 12:20
Ancien

Leeftijd: 46
tympanum2 schreef:
Hehe, en dan Boskamp : 'Hij heeft precies buikpijn' :D
Kan die Stromae niet horen of zien. Formidable...nee, eerder kotsopwekkend die man.
Als dat ons nationaal uithangbord moet worden.

Ik denk toch dat sommige mensen echt spoken willen zien zenne... Volgens mij is Stromae een liedje komen zingen omdat de helft van de Rode Duivels-kern fan is van zijn muziek... Stromae heeft echt de Rode Duivels niet nodig om nationaal uithangbord te worden - is hij op muzikaal gebied al lang na zijn monsterhit "Alors on danse" - bekijk even zijn globale verkoopstatistieken...

En als voetbalclubs een feestje willen bouwen of iets van animatie willen voorzien, grijpen ze al eens gauw naar een muzikale vedette hé... Op Genk was dat vroeger 2 Fabiola, bij ons was dat Touch of Joy... Snap dus echt die heisa niet... Vind de reacties eigenlijk eerder heel bekrompen overkomen...

Dat Stromae nu toevallig ook een van de weinige artiesten is die het in België langs beide kanten van de taalgrens weet te maken, zal wel geholpen hebben... Maar ik ben wel eens benieuwd of er zo'n bekrompen reacties waren geweest als pakweg Milk Inc. had opgetreden gisteren...

Laatst gewijzigd door DT op 16 Okt 2013, 12:28, 2 keer totaal gewijzigd.

16 Okt 2013, 12:23
Ancien

Leeftijd: 38
chunga schreef:
Gilles schreef:
Ben gisteren eens gaan kijken naar onze sterren. (Ik had gratis kaarten voor alle duidelijkheid :D )

Snertmatch gezien, je zit daar 50 meter van het terrein (per manier van spreken).

En de 'fantastische' sfeer is ook lichtelijk overdreven. Veel meer dan 'Brazil', dat ongelofelijk onnozel 'waar is da feestje' en 'tous ensemble' komt er niet uit.

Ik zat dan nog in een vak vol Walen die uit volle borst 'waar is de feestje' zongen. :plat:

Jongens toch, we hebben een goeie ploeg (met voor mij Witsel op kop) maar die opgeklopte bucht errond. :kots:
goh ja blijf dan thuis he seg, ik kan er begrip voor opbrengen dat er mensen zijn die het gedoe rond de duivels storend vinden, ieder zijn mening niks mis mee. Maar mij hangt dat gekreft erop evengoed mijn voeten uit. Zijn we er na 12 jaar eindelijk nog eens bij met een talentvolle ploeg is het weer zagen en kreften pfff. Als het straks weer eens minder gaat zullen dat dan weer de eerste zijn waarschijnlijk die de ploeg gaan afbreken tot op de grond. Ik ben alvast content dat we er weer eens bij zijn op een wk en aan die randzaken ga ik mij echt niet ergeren, succes brengt dat mee das overal zo.

Mor jongen toch. Ik zeg gewoon dat ik eens gaan kijken ben omdat ik een gratis kaart had en dat ik het een ongelofelijk opgeklopte boel vond.

Ik zeg zelf dat we een goeie ploeg hebben. Als ge daarvoor moet thuisblijven omdat ge u mening geeft, leest ze dan niet e meneer god de vader.

16 Okt 2013, 12:24
Nationale Ploeg

DT schreef:
Maar ik ben wel eens benieuwd of er zo'n bekrompen reacties waren geweest als pakweg Milk Inc. had opgetreden gisteren...

Dan zou ik evenzeer gelachen hebben

16 Okt 2013, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 209 210 211 212 213 242