|
|
| Pagina 129 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Bericht Re: Stadion
volgend jaar moet dat plein 6 meter breder worden en spelen ze wel voor ons voeten, het is toch logisch dat ze den tribuun direct op de juiste plaats zetten of niet soms?
|
| 17 Okt 2013, 13:34 |
|
|
forumlegende
Euh...kan iemand mij eens uitleggen waarom die tribune 'meteen op de goede plaats' moet staan voor volgend jaar? Als ik het goed voor heb, dan zou dat noodkrot maar tot eind dit seizoen zijn. Waarna ze plaats maakt voor iets nieuws, tenzij we verhuizen naar een andere locatie. Of gaan ze ons nog een jaar of tien met dat gedrocht opzadelen?
|
| 17 Okt 2013, 14:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Schepper schreef: zwetzat schreef: deverb schreef: al by al mogen we nog ni klagen over onze voorlopige nieuwe K, behalve we horen niets( boxen misschien omhoog hangen aan de tribune,dichter by de supporters)! de laatste jaren kon je in de K zo goed als niks verstaan van de kommentaar in de boxen, zo niks niefs onder de zon ![]() In de K was alles weldegelijk goed te verstaan. (vorig seizoen) Vanop uw zitplaats kan het inderdaad zijn dat je de boxen in de K iets minder goed hoort.... ![]() tot verleden seizoen stond ik in de K ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 17 Okt 2013, 16:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
tympanum2 schreef: Euh...kan iemand mij eens uitleggen waarom die tribune 'meteen op de goede plaats' moet staan voor volgend jaar? Als ik het goed voor heb, dan zou dat noodkrot maar tot eind dit seizoen zijn. Waarna ze plaats maakt voor iets nieuws, tenzij we verhuizen naar een andere locatie. Of gaan ze ons nog een jaar of tien met dat gedrocht opzadelen? Die vraag stel ik mij oeik _________________ www.spionkoplede.com |
| 17 Okt 2013, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Mariner schreef: tympanum2 schreef: Euh...kan iemand mij eens uitleggen waarom die tribune 'meteen op de goede plaats' moet staan voor volgend jaar? Als ik het goed voor heb, dan zou dat noodkrot maar tot eind dit seizoen zijn. Waarna ze plaats maakt voor iets nieuws, tenzij we verhuizen naar een andere locatie. Of gaan ze ons nog een jaar of tien met dat gedrocht opzadelen? Die vraag stel ik mij oeik aha, ze hebben zich verraden, die tent blijft daar blijkbaar staan voor ettelijke jaren. Met zen allen lekker onder de tent, haha, belachelijk, ware het niet zo triest. _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 17 Okt 2013, 16:34 |
|
|
forumlegende
tympanum2 schreef: Euh...kan iemand mij eens uitleggen waarom die tribune 'meteen op de goede plaats' moet staan voor volgend jaar? Als ik het goed voor heb, dan zou dat noodkrot maar tot eind dit seizoen zijn. Waarna ze plaats maakt voor iets nieuws, tenzij we verhuizen naar een andere locatie. Of gaan ze ons nog een jaar of tien met dat gedrocht opzadelen? Ze weten maar op het einde van dit jaar wat ze juist gaan doen. Of denk je dat een (eventuele) nieuwe tribune op 7 maanden er zal staan? |
| 17 Okt 2013, 20:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Kunnen ze gewoon da veld ni wa rapper verbreden, met de winterstop of zo? Of is da practisch niet mogelijk?
_________________ MCMXIX |
| 17 Okt 2013, 21:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
69 schreef: Kunnen ze gewoon da veld ni wa rapper verbreden, met de winterstop of zo? Of is da practisch niet mogelijk? In putje winter extra gazon aanleggen? |
| 18 Okt 2013, 7:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Zienaa schreef: 69 schreef: Kunnen ze gewoon da veld ni wa rapper verbreden, met de winterstop of zo? Of is da practisch niet mogelijk? In putje winter extra gazon aanleggen? ik denk dat dat bij die matten weinig problemen geeft, tuiniers op het forum? _________________ MCMXIX |
| 18 Okt 2013, 8:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
zwetzat schreef: Schepper schreef: zwetzat schreef: de laatste jaren kon je in de K zo goed als niks verstaan van de kommentaar in de boxen, zo niks niefs onder de zon ![]() In de K was alles weldegelijk goed te verstaan. (vorig seizoen) Vanop uw zitplaats kan het inderdaad zijn dat je de boxen in de K iets minder goed hoort.... ![]() tot verleden seizoen stond ik in de K ![]() Tein moeje nor a oeiren insj loaten koiken kameroad.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 18 Okt 2013, 10:23 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
69 schreef: Zienaa schreef: 69 schreef: Kunnen ze gewoon da veld ni wa rapper verbreden, met de winterstop of zo? Of is da practisch niet mogelijk? In putje winter extra gazon aanleggen? ik denk dat dat bij die matten weinig problemen geeft, tuiniers op het forum? Ik denk dat die matten een beetje te duur zullen zijn voor ons. |
| 18 Okt 2013, 10:40 |
|
|
Vaste Waarde |
ze kunnen wel diene reclame tegen de tribune zetten daarom moet je nog nie direct het veld zelf breder te maken e
| 18 Okt 2013, 20:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
OPC059 schreef: ze kunnen wel diene reclame tegen de tribune zetten daarom moet je nog nie direct het veld zelf breder te maken e Voila! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Okt 2013, 20:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
OPC059 schreef: ze kunnen wel diene reclame tegen de tribune zetten daarom moet je nog nie direct het veld zelf breder te maken e Simpele maar briljante oplossing, dat daar nog niemand aan gedacht heeft. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Okt 2013, 11:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
jammen schreef: OPC059 schreef: ze kunnen wel diene reclame tegen de tribune zetten daarom moet je nog nie direct het veld zelf breder te maken e Simpele maar briljante oplossing, dat daar nog niemand aan gedacht heeft. iedereen die vorige zondag op de tribune stond heeft da wel eens gedacht ... en zelfs daarvoor ook |
| 19 Okt 2013, 12:20 |
|
| Pagina 129 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 462 Volgende |