|
|
| Pagina 62 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
Jeroen schreef: ne stommen aap zijt ge als ge da nie ziet ja ![]() Dat was uiterlijk ook niet zichtbaar, die pinnen. Het reclamebord waarop hij stond, begaf het. Hij heeft zich willen vasthouden, maar is toch weggegleden, met alle gevolgen vandien. Dat is al een betere weergave van de feiten. Het is niet dat er op die omheining pinnen van 10 meter stonden, geen enkele andere speler heeft zich eraan gekwetst. |
| 24 Apr 2006, 22:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Zouden we hem geen spandoek maken volgende week?
"Opgepast scherpe pinnen" en dan zo'n paar pijltjes naar boven wijzend :dans: :grijns:_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 24 Apr 2006, 23:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kheb toch gehoord da em gewoon sprong naar supporters die ook op de hekken hangde, hij greep ene vast maar die moest hem lossen, op de pinnekes enjah alle gevolge vandien....
nogtans gehoord van de persoon die hem vasthad duss
toch blijvek et grappig vinne! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 24 Apr 2006, 23:04 |
|
|
|
Gaskonijn schreef: Zouden we hem geen spandoek maken volgende week? "Opgepast scherpe pinnen" en dan zo'n paar pijltjes naar boven wijzend ![]() Zie maar dat hij geen spandoek maakt met "Opgepast steile afgrond', met zo'n paar pijltjes naar beneden! :lachen: ;) |
| 24 Apr 2006, 23:05 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
poipeplekker schreef: Gaskonijn schreef: Zouden we hem geen spandoek maken volgende week? "Opgepast scherpe pinnen" en dan zo'n paar pijltjes naar boven wijzend ![]() Zie maar dat hij geen spandoek maakt met "Opgepast steile afgrond', met zo'n paar pijltjes naar beneden! ![]() da spandoek zou een paar jaar te laat komen voor ons ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Apr 2006, 23:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Volgens het nieuwsblad zouden Moeskroen en La Louvière naast de licentie pakken. Ook beroep zou weinig uitdoen omdat de financiele kloven te groot zouden zijn.
Resultaat, volgend seizoen met 17 in eerste klasse. Moeskroen en La Lou naar derde klasse. Deinze zou hierdoor aan de degradatie ontsnappen en in tweede klasse blijven. Wat de gevolgen zijn voor derde klasse zal de bond zo snel mogelijk ( ) beslissen.
Zou er dan toch een sprankeltje hoop zijn op rechtstreeks behoud ??? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Apr 2006, 9:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Volgens het nieuwsblad zouden Moeskroen en La Louvière naast de licentie pakken. Ook beroep zou weinig uitdoen omdat de financiele kloven te groot zouden zijn. Resultaat, volgend seizoen met 17 in eerste klasse. Moeskroen en La Lou naar derde klasse. Deinze zou hierdoor aan de degradatie ontsnappen en in tweede klasse blijven. Wat de gevolgen zijn voor derde klasse zal de bond zo snel mogelijk ( ) beslissen.Zou er dan toch een sprankeltje hoop zijn op rechtstreeks behoud ??? Als Moeskroen en La Louvière maar naar derde klasse zakken, gaan wij daar volgens mij geen profijt uit halen hoor. Desnoods misschien een ploeg meer die van derde naar tweede gaat, maar zeker geen ploeg extra van vierde naar derde hoor. |
| 25 Apr 2006, 9:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: BVW schreef: Volgens het nieuwsblad zouden Moeskroen en La Louvière naast de licentie pakken. Ook beroep zou weinig uitdoen omdat de financiele kloven te groot zouden zijn. Resultaat, volgend seizoen met 17 in eerste klasse. Moeskroen en La Lou naar derde klasse. Deinze zou hierdoor aan de degradatie ontsnappen en in tweede klasse blijven. Wat de gevolgen zijn voor derde klasse zal de bond zo snel mogelijk ( ) beslissen.Zou er dan toch een sprankeltje hoop zijn op rechtstreeks behoud ??? Als Moeskroen en La Louvière maar naar derde klasse zakken, gaan wij daar volgens mij geen profijt uit halen hoor. Desnoods misschien een ploeg meer die van derde naar tweede gaat, maar zeker geen ploeg extra van vierde naar derde hoor. Dacht da ook, maar ging twijfelen omdat er staat "... in tweede zou Deinze aan de degradatie ontsnappen. Wat de gevolgen zijn voor de lagere reeksen wordt door de bond beslist..." Vandaar mijn twijfel _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Apr 2006, 9:44 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
BVW schreef: Bartos schreef: BVW schreef: Volgens het nieuwsblad zouden Moeskroen en La Louvière naast de licentie pakken. Ook beroep zou weinig uitdoen omdat de financiele kloven te groot zouden zijn. Resultaat, volgend seizoen met 17 in eerste klasse. Moeskroen en La Lou naar derde klasse. Deinze zou hierdoor aan de degradatie ontsnappen en in tweede klasse blijven. Wat de gevolgen zijn voor derde klasse zal de bond zo snel mogelijk ( ) beslissen.Zou er dan toch een sprankeltje hoop zijn op rechtstreeks behoud ??? Als Moeskroen en La Louvière maar naar derde klasse zakken, gaan wij daar volgens mij geen profijt uit halen hoor. Desnoods misschien een ploeg meer die van derde naar tweede gaat, maar zeker geen ploeg extra van vierde naar derde hoor. Dacht da ook, maar ging twijfelen omdat er staat "... in tweede zou Deinze aan de degradatie ontsnappen. Wat de gevolgen zijn voor de lagere reeksen wordt door de bond beslist..." Vandaar mijn twijfel Dat isjuist omdat er dan anders een club te weinig in 2de speelt (la lou dat niet daar terecht komt), Deze ploeg komt echter wel terecht in 3de, dus geen extra die blijft! Trouwens in 3de kunnen ze niet zeggen wie extra zal blijven, want je zit ook met een B reeks die voor de bond evensterk is. Ze weten dan niet welke derde laatste ze moeten houden, dus kiezen ze voor de eindronde te laten beslissen! |
| 25 Apr 2006, 9:57 |
|
|
|
Ik zie Moeskroen nog wel een licentie krijgen, bij La Louvière lijken ze te berusten. Het zou daar wel eens tot een fusie kunnen komen. Ik ben in ieder geval content dat we de titel gepakt hebben en geen eindronde moeten spelen, want het ziet er naar uit dat dit nog wéken zal aanslepen...
|
| 25 Apr 2006, 9:57 |
|
|
forumlegende
Moeskroens schulden lopen op tot 13 miljoen euro!!
Das ni niks eh... |
| 25 Apr 2006, 12:54 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Moeskroens schulden lopen op tot 13 miljoen euro!! Das ni niks eh... Dat stond wel in de krant vandaag ja, maar de zaken die echt als struikelblok opgesomd werden, leken me niet van die aard dat een licentie in beroep onmogelijk wordt. Soit, stel dat ze alsnog naar 3de moeten, dan is dit compleet onleefbaar en mogen ze de boeken toedoen. |
| 25 Apr 2006, 12:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Bjorn Cool en El Bodmossi naar Maldegem. Over Cool weet ik ni veel, maar El Bodmossi is da ni den topschutter van Harelbeke?
|
| 05 Mei 2006, 9:44 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Titus schreef: Bjorn Cool en El Bodmossi naar Maldegem. Over Cool weet ik ni veel diene naam zegt mij wel iets eeft diene geen famillie da naar den eendracht komt kijken :grijns: |
| 05 Mei 2006, 11:20 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Titus schreef: Bjorn Cool en El Bodmossi naar Maldegem. Over Cool weet ik ni veel, maar El Bodmossi is da ni den topschutter van Harelbeke? El Bodmossi is idd de topschutter van Harelbeke _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 05 Mei 2006, 11:34 |
|
| Pagina 62 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 60 61 62 63 64 … 103 Volgende |