|
|
| Pagina 831 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 829 830 831 832 833 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Nooit Off-topic
luistert hé gasten: nie kontent hoe het er hier aan toe gaat ? Er is hier niemand die jullie belet om naar jullie geliefde roots terug te keren in jullie "homeland" hé.
Blijf voor de rest met jullie fikken van onze tradities want dan pas gaan jullie TE VER. En voor de SOSSEN: doe zo maar verder met jullie flauwekul en jullie gaan het zeker al voelen bij de eerstvolgende verkiezingen. Nee maar zeg, wa nog è ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Okt 2013, 20:33 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
zwetzat schreef: En voor de SOSSEN: doe zo maar verder met jullie flauwekul en jullie gaan het zeker al voelen bij de eerstvolgende verkiezingen. Nee maar zeg, wa nog è ... ![]() Ze zakken steeds verder en verder weg ( ondanks een kunstmatig vergroot kiespubliek, de nieuwe belgen)... maar strafst van al blijven ze alles minimaliseren en tolereren met de eeuwige steun van de zuiderse rode troepen. ![]() |
| 22 Okt 2013, 21:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Okt 2013, 9:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Sommigen kunnen er misschien mee lachen maar ik vind dit beangstigend. Wat bezielt de mensen om eeuwenoude kindertradities op een week tijd te verbieden enkel omdat een kleine gemeenschap er aanstoot aan neemt? Waar moet ik me aanmelden om te zeggen dat ik me enorm stoor aan het offerfeest? Gaat de VN dit ook verbieden aangezien het hier om dierenleed gaat? Inderdaad allemaal extreem storend, maar we leven nu éénmaal in een politiek correcte dictatuur. Er is echter nog geen enkele dictaturr omver gegooid in een stemhokje, en ook niet via fora (waar ik zelf dus ook aan "zondig"), lezersrubrieken, enz. ... . We zagen er lustig op los en het schip der Europese waarden en tradities zinkt rustig verder. Binnen 10 jaar vinden we het normaal dat Zwarte Piet niet meer bestaat en maken we ons druk over het feit dat we geen varkensvlees meer mogen eten en geen hout meer mogen verbranden in onze gezellige en oervlaamse houtstoof. |
| 23 Okt 2013, 10:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Kielse Rat schreef: Zienaa schreef: Sommigen kunnen er misschien mee lachen maar ik vind dit beangstigend. Wat bezielt de mensen om eeuwenoude kindertradities op een week tijd te verbieden enkel omdat een kleine gemeenschap er aanstoot aan neemt? Waar moet ik me aanmelden om te zeggen dat ik me enorm stoor aan het offerfeest? Gaat de VN dit ook verbieden aangezien het hier om dierenleed gaat? Inderdaad allemaal extreem storend, maar we leven nu éénmaal in een politiek correcte dictatuur. Er is echter nog geen enkele dictaturr omver gegooid in een stemhokje, en ook niet via fora (waar ik zelf dus ook aan "zondig"), lezersrubrieken, enz. ... . We zagen er lustig op los en het schip der Europese waarden en tradities zinkt rustig verder. Binnen 10 jaar vinden we het normaal dat Zwarte Piet niet meer bestaat en maken we ons druk over het feit dat we geen varkensvlees meer mogen eten en geen hout meer mogen verbranden in onze gezellige en oervlaamse houtstoof. dat verbranden van hout zit er wel degelijk zo al aan te komen hoor. Heeft ook niets te maken met een andere cultuur, maar met "groene" motieven. Het zou een belangrijke bron van luchtverontreiniging zijn. Ik denk alleen dat het sociaal niet zo goed zal kunnen verkocht worden, want hoe moet iemand die er niet warmpjes in zit, dan zijn of haar huis verwarmen? Mochten enkel bedrijven stoken op hout, het was al lang verboden. Of er was een leuke tax op gekomen. Nog beter! |
| 23 Okt 2013, 11:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Uiteraard is dat door groene motieven, en uiteraard zit het er aan te komen (ik vind dat echt niet uit). Ik bedoel maar dat alle culturele eigenheden (en een houtstoof reken ik daar echt wel toe) worden verboden (of zwaar belast), en dat het altijd, maar dan ook altijd uit linkse (rood-groene) hoek komt.
De vettaks is ook nog zo ééntje dat er zit aan te komen, steevast onder de uitvlucht van "anders kost het te veel aan de volksgezondheid". Het rookverbod (en ik ben zelf een niet-roker) is ook zo ééntje die door de linkse jongens is doorgevoerd. De enige voorstanders van het rookverbod die ik kende waren links tot extreem links. Geen enkele was een vaste caféklant (onder het mom van, dat is ongezond als ik in de rook zit en mijn kleren stinken), wel van al diegene die voorstander waren van het verbod heb ik er in die meer dan twee jaar dat het rookverbod in voege is, nog geen enkele op café tegen gekomen (en ik zit genoeg op café ).Alsof iemand die zijn leven lang gezond leeft, en 100 jaar wordt (als hij het al wordt natuurlijk), nooit ziek wordt, en van de ene op de ander dag dood valt. En dan zwijg ik nog over de zo goed als lege pensioenskas. Links (progressiviteit) is in de ganse geschiedenis ALTIJD de ondergang van een beschaving geweest, nu ook van de West-Europese. Djembé cursussen organiseren op kosten van de belastingsbetaler, daar zijn onze linkse vrienden wel goed in. Leve de culturele verrijking. Laatst gewijzigd door Kielse Rat op 23 Okt 2013, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 23 Okt 2013, 12:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kielse Rat schreef: Links (progressiviteit) is in de ganse geschiedenis ALTIJD de ondergang van een beschaving geweest, nu ook van de West-Europese. Immigratie is ook steeds de ondergang geweest van een beschaving, alsook het feit dat de democratie zwaar gefaald heeft in West-Europa. Een hond met een hoedje op kan tegenwoordig een wetsvoorstel lanceren of een miljardenproject op hold zetten. |
| 23 Okt 2013, 13:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Kielse Rat schreef: Links (progressiviteit) is in de ganse geschiedenis ALTIJD de ondergang van een beschaving geweest, nu ook van de West-Europese. Immigratie is ook steeds de ondergang geweest van een beschaving, alsook het feit dat de democratie zwaar gefaald heeft in West-Europa. Een hond met een hoedje op kan tegenwoordig een wetsvoorstel lanceren of een miljardenproject op hold zetten. Immigratie komt er pas na een links (progressief en pacifistisch) beleid. |
| 23 Okt 2013, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Nog zoiets:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... antiefonds Vlaams minister van Wonen Freya Van den Bossche (SP.A) heeft vanmiddag het huurgarantiefonds voorgesteld. Het nieuwe systeem, dat in werking treedt in januari, beschermt verhuurders tegen wanbetaling en moet tegelijk voorkomen dat huurders die door tegenslag of ziekte hun huur niet meer kunnen betalen, op straat worden gezet. ... Dit fonds zal gevuld worden met bijdragen van de verhuurders, die deze bijdrage uiteraard onmiddellijk zullen doorrekenen aan de huurders. En indien deze bijdrage niet zullen voldoen zal de overheid en dus de belastingbetaler mogen bijspringen om de huur te betalen van diegenen die het niet meer kunnen. We stevenen hier recht op communistische toestanden af. |
| 23 Okt 2013, 13:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 23 Okt 2013, 13:19 |
|
|
_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 23 Okt 2013, 14:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Gisteren tijdens de gemeenteraad nog een mooi staaltje van tjevenpolitiek gezien. Toen de debatten ivm de aankoop van de hopzaal als fuifzaal nog volop bezig waren, vond CD&V'er Couckuyt er niets beter op dan op zijn facebook te plaatsen dat de stemming achter de rug was en te zeggen wie voor en tegengestemd had, met naam en toenaam. Nog voor de stemming effectief had plaatsgevonden.
Vreemd dat hierover nog niets in de pers verschenen is. Moest het een NVA'er geweest zijn, de kranten stonden er vol van. Alliejn in Oilsjt zeker? |
| 23 Okt 2013, 14:36 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Urzua schreef: Gisteren tijdens de gemeenteraad nog een mooi staaltje van tjevenpolitiek gezien. Toen de debatten ivm de aankoop van de hopzaal als fuifzaal nog volop bezig waren, vond CD&V'er Couckuyt er niets beter op dan op zijn facebook te plaatsen dat de stemming achter de rug was en te zeggen wie voor en tegengestemd had, met naam en toenaam. Nog voor de stemming effectief had plaatsgevonden. Vreemd dat hierover nog niets in de pers verschenen is. Moest het een NVA'er geweest zijn, de kranten stonden er vol van. Alliejn in Oilsjt zeker? Hoog tijd om bij Couckuyt te gaan en mijne lotto in te laten vullen. Knap staaltje waarzeggerij, met naam en toenaam al kunnen zeggen wie wat stemt, nog voor de effectieve stemming. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Okt 2013, 22:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Urzua schreef: Gisteren tijdens de gemeenteraad nog een mooi staaltje van tjevenpolitiek gezien. Toen de debatten ivm de aankoop van de hopzaal als fuifzaal nog volop bezig waren, vond CD&V'er Couckuyt er niets beter op dan op zijn facebook te plaatsen dat de stemming achter de rug was en te zeggen wie voor en tegengestemd had, met naam en toenaam. Nog voor de stemming effectief had plaatsgevonden. Vreemd dat hierover nog niets in de pers verschenen is. Moest het een NVA'er geweest zijn, de kranten stonden er vol van. Alliejn in Oilsjt zeker? http://www.aalstnieuws.be/jeugd/item/17 ... mif_-AaySM Stoot op internet ![]() |
| 24 Okt 2013, 6:19 |
|
|
forumlegende
Fillou schreef: Kielse Rat schreef: Zienaa schreef: Sommigen kunnen er misschien mee lachen maar ik vind dit beangstigend. Wat bezielt de mensen om eeuwenoude kindertradities op een week tijd te verbieden enkel omdat een kleine gemeenschap er aanstoot aan neemt? Waar moet ik me aanmelden om te zeggen dat ik me enorm stoor aan het offerfeest? Gaat de VN dit ook verbieden aangezien het hier om dierenleed gaat? Inderdaad allemaal extreem storend, maar we leven nu éénmaal in een politiek correcte dictatuur. Er is echter nog geen enkele dictaturr omver gegooid in een stemhokje, en ook niet via fora (waar ik zelf dus ook aan "zondig"), lezersrubrieken, enz. ... . We zagen er lustig op los en het schip der Europese waarden en tradities zinkt rustig verder. Binnen 10 jaar vinden we het normaal dat Zwarte Piet niet meer bestaat en maken we ons druk over het feit dat we geen varkensvlees meer mogen eten en geen hout meer mogen verbranden in onze gezellige en oervlaamse houtstoof. dat verbranden van hout zit er wel degelijk zo al aan te komen hoor. Heeft ook niets te maken met een andere cultuur, maar met "groene" motieven. Het zou een belangrijke bron van luchtverontreiniging zijn. Ik denk alleen dat het sociaal niet zo goed zal kunnen verkocht worden, want hoe moet iemand die er niet warmpjes in zit, dan zijn of haar huis verwarmen? Mochten enkel bedrijven stoken op hout, het was al lang verboden. Of er was een leuke tax op gekomen. Nog beter! Wij worden in een nietig landje als België langs alle kanten zwaar belast op de uitstoot van CO2. Hier wordt alles gedaan om de klimaatverandering tegen te gaan. Allemaal volgens de Europese regelgeving..en wij maar betalen. Terwijl ze quasi overal ter wereld hun grootste smeerlapperij verbranden onder de blote hemel.. |
| 24 Okt 2013, 11:36 |
|
| Pagina 831 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 829 830 831 832 833 … 885 Volgende |