|
|
| Pagina 132 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Stadion
khad feitelijk met diene jongen wat kompasje.....waarom zetten ze juist diene gast voor de K ipv de zittribune....
|
| 29 Okt 2013, 12:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Volgens mij mag ons bestuur ook eens een klapken doen met de flikken,er moeten grenzen zijn da geef ik toe,maar zoals ze nu bezig zijn,zullen alle sfeermakers binnen de korste keren een SV aan hun kloten hebben,ze moeten eens beseffen dat ze verkeerd bezig zijn,of de volgende jaren spelen ze nog voor amper 1000 supps. Tijdens de wedstrijd tegen STVV zei er zelfs ne spotter,met nen big smile,de volgende misstap heb je weer prijs,nu komen ze zelfs al zien dat ge tegen den draad niet staat te pissen,tijdens de rust,om toch maar een SV aan uw kloten te lappen. Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . |
| 30 Okt 2013, 16:25 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Kielse Rat schreef: Bakkie schreef: Volgens mij mag ons bestuur ook eens een klapken doen met de flikken,er moeten grenzen zijn da geef ik toe,maar zoals ze nu bezig zijn,zullen alle sfeermakers binnen de korste keren een SV aan hun kloten hebben,ze moeten eens beseffen dat ze verkeerd bezig zijn,of de volgende jaren spelen ze nog voor amper 1000 supps. Tijdens de wedstrijd tegen STVV zei er zelfs ne spotter,met nen big smile,de volgende misstap heb je weer prijs,nu komen ze zelfs al zien dat ge tegen den draad niet staat te pissen,tijdens de rust,om toch maar een SV aan uw kloten te lappen. Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . Sportief directeur ... ![]() |
| 30 Okt 2013, 16:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Kielse Rat schreef: Bakkie schreef: Volgens mij mag ons bestuur ook eens een klapken doen met de flikken,er moeten grenzen zijn da geef ik toe,maar zoals ze nu bezig zijn,zullen alle sfeermakers binnen de korste keren een SV aan hun kloten hebben,ze moeten eens beseffen dat ze verkeerd bezig zijn,of de volgende jaren spelen ze nog voor amper 1000 supps. Tijdens de wedstrijd tegen STVV zei er zelfs ne spotter,met nen big smile,de volgende misstap heb je weer prijs,nu komen ze zelfs al zien dat ge tegen den draad niet staat te pissen,tijdens de rust,om toch maar een SV aan uw kloten te lappen. Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . Ik ben 36 jaar treinbegeleider geweest en slechts 1 keer een agressie meegemaakt.....je mag slechts 1 keer raden met wie Ik zal bij die 2/10 geweest zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Okt 2013, 17:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Kielse Rat schreef: Bakkie schreef: Volgens mij mag ons bestuur ook eens een klapken doen met de flikken,er moeten grenzen zijn da geef ik toe,maar zoals ze nu bezig zijn,zullen alle sfeermakers binnen de korste keren een SV aan hun kloten hebben,ze moeten eens beseffen dat ze verkeerd bezig zijn,of de volgende jaren spelen ze nog voor amper 1000 supps. Tijdens de wedstrijd tegen STVV zei er zelfs ne spotter,met nen big smile,de volgende misstap heb je weer prijs,nu komen ze zelfs al zien dat ge tegen den draad niet staat te pissen,tijdens de rust,om toch maar een SV aan uw kloten te lappen. Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . Ik ben 36 jaar treinbegeleider geweest en slechts 1 keer een agressie meegemaakt.....je mag slechts 1 keer raden met wie Ik zal bij die 2/10 geweest zijn ![]() Een ontevreden reiziger op doorreis naar Mekka? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Okt 2013, 18:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Onderkroiper schreef: Kielse Rat schreef: Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . Ik ben 36 jaar treinbegeleider geweest en slechts 1 keer een agressie meegemaakt.....je mag slechts 1 keer raden met wie Ik zal bij die 2/10 geweest zijn ![]() Een ontevreden reiziger op doorreis naar Mekka? ![]() 't was ienen van Bujumbura ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Okt 2013, 18:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Onderkroiper schreef: jammen schreef: Onderkroiper schreef: Ik ben 36 jaar treinbegeleider geweest en slechts 1 keer een agressie meegemaakt.....je mag slechts 1 keer raden met wie Ik zal bij die 2/10 geweest zijn ![]() Een ontevreden reiziger op doorreis naar Mekka? ![]() 't was ienen van Bujumbura ![]() ienen bij wie zijn geconsumeerde en gepaneerde varkensanussen waren mis(ge)vallen ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 30 Okt 2013, 21:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Onderkroiper schreef: Kielse Rat schreef: Bakkie schreef: Volgens mij mag ons bestuur ook eens een klapken doen met de flikken,er moeten grenzen zijn da geef ik toe,maar zoals ze nu bezig zijn,zullen alle sfeermakers binnen de korste keren een SV aan hun kloten hebben,ze moeten eens beseffen dat ze verkeerd bezig zijn,of de volgende jaren spelen ze nog voor amper 1000 supps. Tijdens de wedstrijd tegen STVV zei er zelfs ne spotter,met nen big smile,de volgende misstap heb je weer prijs,nu komen ze zelfs al zien dat ge tegen den draad niet staat te pissen,tijdens de rust,om toch maar een SV aan uw kloten te lappen. Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . Ik ben 36 jaar treinbegeleider geweest en slechts 1 keer een agressie meegemaakt.....je mag slechts 1 keer raden met wie Ik zal bij die 2/10 geweest zijn ![]() Ik zeg graag dat jij bij die 2 op 10 bent. Ik zal zelfs meer zeggen: Bij treinbegeleiders ben ik iets milder iets milder in de verhoudingen (daar loopt het bij 7 op 10 fout). Maar het principe blijft voor mij hetzelfde. Bovendien heb ik het niet over agressie hoor. Gewoon over het kicken op dat beetje macht die ze krijgen. Het belerende vingertje aan de (werkende) pendelaar die zijn abonnement vergat of die het zelfs vergat te verlengen ... en in een hoekje kruipen tijdens een rit tussen Antwerpen en Charleroi. |
| 31 Okt 2013, 9:24 |
|
|
Kielse Rat schreef: Onderkroiper schreef: Kielse Rat schreef: Dat is iets dat al zo oud is als het ontstaan van het begrip hiërarchie. Geef een verstandelijk minder bedeelde wat macht en het loopt in 8 gevallen op 10 fout. Voorbeelden zijn er genoeg: Flikken, stewards, seingevers in de koers, treinbegeleiders, ... . Ik ben 36 jaar treinbegeleider geweest en slechts 1 keer een agressie meegemaakt.....je mag slechts 1 keer raden met wie Ik zal bij die 2/10 geweest zijn ![]() Ik zeg graag dat jij bij die 2 op 10 bent. Ik zal zelfs meer zeggen: Bij treinbegeleiders ben ik iets milder iets milder in de verhoudingen (daar loopt het bij 7 op 10 fout). Maar het principe blijft voor mij hetzelfde. Bovendien heb ik het niet over agressie hoor. Gewoon over het kicken op dat beetje macht die ze krijgen. Het belerende vingertje aan de (werkende) pendelaar die zijn abonnement vergat of die het zelfs vergat te verlengen ... en in een hoekje kruipen tijdens een rit tussen Antwerpen en Charleroi. Tussen 1976 & 1979 heb ik honderden treinritten verzekerd tussen Antwerpen CL- Charleroi Sud.... het feit was dat toen er géén reden was zich op te houden in de pakwagen..... momenteel is het zo dat dat bij het personeel het beklijvend zweet uitbreekt, alleen maar als je weet dat je op de lijn 12 - 124 treinen moet verzekeren .... niet in de spitsuren maar in de WE dan is het cowboyland dat je met 3 personeelsleden moet zijn om veilig controle uit te oefenen .... hoe zou dat nu komen ??? Ieder begin van het schooljaar in september was het ons taak wat " Schoolmeester" te spelen om wat orde te krijgen op de studententreinen 's morgens en 's avonds .... gevolg ... nadien géén of amper problemen met die gastjes ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2013, 11:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dat je op die lijnen in uw broek schijt, in het weekend en 's avonds dan, tot daar aan toe. Maar hang dan niet de held uit tegen de pendelaar die zijn abonnement vergat te verlengen of in eerste klasse gaat zitten omdat hij geen zin heeft om recht te staan in "het gangske".
Ook dat zal wel de spiegel van de maatschappij zijn zeker? |
| 31 Okt 2013, 11:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik vind het tof dat ze in onze noodtribune boxen gehangen hebben.
Alleen ze nu nog deftig afstellen en 't is _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 31 Okt 2013, 12:06 |
|
|
Kielse Rat schreef: Dat je op die lijnen in uw broek schijt, in het weekend en 's avonds dan, tot daar aan toe. Maar hang dan niet de held uit tegen de pendelaar die zijn abonnement vergat te verlengen of in eerste klasse gaat zitten omdat hij geen zin heeft om recht te staan in "het gangske". Ook dat zal wel de spiegel van de maatschappij zijn zeker? Zelfs een staanplaats in 1st klasse vereist een1st klasse ticket ![]() In de reglementering voor niet verlengen van abo is zelfs géén extra kost indien vervaldatum onder de 2 dagen blijft !!! wel verlengen vanaf vervaldag ... Ook zijn er strategische reizigers die een abo hebben tot bv 30 oktober ..... rijden dan op 31 oktober onder het mom " Oei ik ben het vergeten" op maandag 4 november verlengen ze dan hun abo en is de periode weer 4 dagen opgeschoven snap je het plaatje ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 31 Okt 2013, 13:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Schepper schreef: Ik vind het tof dat ze in onze noodtribune boxen gehangen hebben. Alleen ze nu nog deftig afstellen en 't is Ja, had de indruk dat ze zondag direkt kapot moesten gelijk ze stonden te geven. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Okt 2013, 13:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
stonden echt wel hard, de spelers waren de supporters nog aan 't groeten, vollenbak gezang, dan plots die boksen vollen tuub open --> weg gezangen
_________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Okt 2013, 14:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Onderkroiper schreef: Kielse Rat schreef: Dat je op die lijnen in uw broek schijt, in het weekend en 's avonds dan, tot daar aan toe. Maar hang dan niet de held uit tegen de pendelaar die zijn abonnement vergat te verlengen of in eerste klasse gaat zitten omdat hij geen zin heeft om recht te staan in "het gangske". Ook dat zal wel de spiegel van de maatschappij zijn zeker? Zelfs een staanplaats in 1st klasse vereist een1st klasse ticket ![]() In de reglementering voor niet verlengen van abo is zelfs géén extra kost indien vervaldatum onder de 2 dagen blijft !!! wel verlengen vanaf vervaldag ... Ook zijn er strategische reizigers die een abo hebben tot bv 30 oktober ..... rijden dan op 31 oktober onder het mom " Oei ik ben het vergeten" op maandag 4 november verlengen ze dan hun abo en is de periode weer 4 dagen opgeschoven snap je het plaatje ![]() Natuurlijk snap ik het plaatje, maar als je stipt bent voor een ander, begin dan stipt te zijn bij jezelf. Als je de ganse dag door de luidsprekers hoort: "Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen", mag je ook wat sneller een reiziger verontschuldigen. Vergeet ook niet dat de meesten van die pendelaars een abonnement hebben van de werkgever, en er dus niks met gebaat zijn dit vergeten te verlengen. In hun geval is "vergeten" meestal echt vergeten hoor. En uiteindelijk ga je om mijn punt heen: Op de lijn Antwerpen-Charleroi kruipen er velen in een hoekje en op een typische pendelaarslijn gaan ze dan stipt en correct de regeltjes toepassen. Daar gaat het over. Wil je stipt en correct zijn, begin dan bij jezelf, en ben je stipt en correct, wees het dan ook voor iedereen. |
| 31 Okt 2013, 15:35 |
|
| Pagina 132 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 462 Volgende |