Transfers volgend seizoen - Pagina 88 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Mariner schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Bakkie schreef:
Dat maakt de komst van Moreels weer bespreekbaar.

de stijgende vormcurve van Skhodra indachtig, weet ik toch niet echt goed waar ze Moreels gaan zetten.

is echt iemand voor naast een spits met diepgang. Dus in een 4-4-2 systeem. Nu spelen we toch 4-2-3-1...

toch liever een echt goede spits erbij met Nieuwjaar als ze enen willen halen.

Skohdra doet het echt fantastisch, een genot om bezig te zien, is al een tijdje dé man!

(y) Skhodra en Van Belle(nee, ni de spits :) ) steken er bovenuit.

18 Nov 2013, 18:26
Ancien

Leeftijd: 47
Tom_1919 schreef:
Mariner schreef:

de stijgende vormcurve van Skhodra indachtig, weet ik toch niet echt goed waar ze Moreels gaan zetten.

is echt iemand voor naast een spits met diepgang. Dus in een 4-4-2 systeem. Nu spelen we toch 4-2-3-1...

Skohdra doet het echt fantastisch, een genot om bezig te zien, is al een tijdje dé man!

Al mogen Janssens en De Greef toch nu ook bij dat rijtje van de betere aankopen.

18 Nov 2013, 19:29
Nationale Ploeg

Tom_1919 schreef:
Mariner schreef:

klopt. ben stiekem ook wel fan van Gianni De Neef. als die ook offensief iets meer gaat brengen in de toekomst en zich nog ietske meer manifesteert, wordt da nen hele goeien.

ook Tjendo is nu toch bezig een tandje hoger te draaien quoi efficientie. vreesde een beetje dat die stagneerde, maar dat hij nu al een tijdje ononderbroken het vertrouwen krijgt doet hem precies wel deugd.

18 Nov 2013, 19:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Petroe69 schreef:
Cerimagic mag beschikken, aldus Chris Janssens in de krant.
Onvoldoende teamgeest, wou gisteren de supporters niet groeten na de match.
Toch een beetje jammer want iedereen had toch veel verwacht toen ze hem terug haalden. Maar als hij zich te goed voelt als bankzitter, mag hij idd opkrassen.

Op het verslag van tv Aalst zie je wie den andere speler was(komt aangelopen met ceremagic)die CJ op zijn plichten moest wijzen en de supps moest komen groeten.

18 Nov 2013, 20:05
Ancien

Leeftijd: 46
witzwet schreef:
Tom_1919 schreef:
Mariner schreef:

Al mogen Janssens en De Greef toch nu ook bij dat rijtje van de betere aankopen.

Bwah, ik ga niet akkoord met die stelling over Janssens...

Is aangetrokken als nummer 10 en heeft nu een aantal goeie wedstrijden gespeeld op linksmidden, maar dat is het dan toch ook? Vind die prijs/kwaliteit zeker niet top - prestaties zijn nu aanvaardbaar maar zijn eerste maanden (inclusief voorbereiding) waren gewoonweg desastreus - mocht hij niks gekost hebben, had hij de kern zelfs niet gehaald op basis van prestaties...

Vergelijk je hem met Di Gregorio op hetzelfde moment vorig seizoen, dan had Alex toch wel iets meer laten zien, zeker qua rendement...

Hoe je het ook draait of keert, Kevin Janssens wordt op dit moment wel uit de ploeg gehouden op de nummer 10 door een speler die van Ronse komt... Link dat aan het kostenplaatje dat eraan hangt en er moet nog heel veel gebeuren eer Kevin als toptransfer kan worden gezien...

18 Nov 2013, 20:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
DT schreef:
witzwet schreef:
Tom_1919 schreef:

Is aangetrokken als nummer 10 en heeft nu een aantal goeie wedstrijden gespeeld op linksmidden, maar dat is het dan toch ook? Vind die prijs/kwaliteit zeker niet top - prestaties zijn nu aanvaardbaar maar zijn eerste maanden (inclusief voorbereiding) waren gewoonweg desastreus - mocht hij niks gekost hebben, had hij de kern zelfs niet gehaald op basis van prestaties...

Vergelijk je hem met Di Gregorio op hetzelfde moment vorig seizoen, dan had Alex toch wel iets meer laten zien, zeker qua rendement...

Hoe je het ook draait of keert, Kevin Janssens wordt op dit moment wel uit de ploeg gehouden op de nummer 10 door een speler die van Ronse komt...

Belachelijke redenering, Shkodra doet het gewoon heel erg goed. En Janssens begint het beter en beter te doen op links.
Of je nu van Ronse komt of je komt van Anderlecht, maakt toch geen bal uit. De prestaties hier tellen en de enige uit onze kern die het even goed als Shkodra dit seizoen waren W Van Belle en VDN... (y)

18 Nov 2013, 20:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik bekijk spelers liever niet op een vaste positie.
Wouter Moreels werd ooit aangetrokken als linksmidden en werd nadien 2de spits/nummer 10, De Greef was eerst centrale verdediger en nu rechtsback en zo kunnen we doorgaan. Janssens is misschien geen zuivere linksmidden, maar doet het daar verre van slecht en momenteel is Shkodra op de nummer 10 gewoon heel goed

18 Nov 2013, 20:49
forumlegende

Er komt geen extra doelman. De volgende wedstrijden zullen afgewerkt worden met Gertjan Verhoeven tussen de palen en de jonge Lenny Dobbelaere als tweede doelman. Tegen half januari geraakt Kevin Van Den Noortgaete wellicht opnieuw fit.

18 Nov 2013, 23:10
Nationale Ploeg

Bakkie schreef:
Petroe69 schreef:
Cerimagic mag beschikken, aldus Chris Janssens in de krant.
Onvoldoende teamgeest, wou gisteren de supporters niet groeten na de match.
Toch een beetje jammer want iedereen had toch veel verwacht toen ze hem terug haalden. Maar als hij zich te goed voelt als bankzitter, mag hij idd opkrassen.

Op het verslag van tv Aalst zie je wie den andere speler was(komt aangelopen met ceremagic)die CJ op zijn plichten moest wijzen en de supps moest komen groeten.

eh Weydisch ?

18 Nov 2013, 23:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Stijn schreef:
pattaboem schreef:
Toch altijd jammer dat we het nieuws van Emiles' speelgerechtigheid, ( zijn papieren zouden binnen 7 dagen opgestuurd worden..) en thans zijn lichte blessure altijd te moeten vernemen ...via, ...via, ..via... en rondvraag bij forumbezoekers.

Jij hebt 8 maanden op de verkeerde website zitten kijken. Zou jij dan niet beter zwijgen over hoe de informatie doorstroomt?

Off-topic maar interessant :
je moet je computer eens ergens binnensteken om te herstellen. Er gebeuren bij u rare dingen als je op die quote-knop klikt.

Stijn, er zijn op dit forum ook nog andere supporters die niet in de mogelijkheid zijn om naar de supportersvergaderingen te komen. Of naar trainingen te gaan kijken. (gezondheidstoestand bvb of arbeidsomstandgheden, of andere familiale redenen).
Ik zie op het forum dat ook nog meerdere anderen deze vraag stelden "én hoe zit dat nu met Mpenza, wanneer speelt die mee?" Waarop dan door sommigen belachelijk wordt op gereageerd.
Een klein beetje respect voor alle "andere" supporters. De club heeft àlle supporters nodig, en niet alleen de die-hards. Het is juist dat doorstroming van informatie wordt niet altijd onmiddellijk op de officiêle weergegeven. Daarvoor zijn er die andere kanalen: bvb reacties op sites van persartikels, forum enz...
Spijtig van zo'n mentaliteit. Er zou bij sommigen een beetje meer 'eendracht' mogen zijn onder Eendrachtsupporters, die toch allemaal eenzelfde doel hebben.

19 Nov 2013, 9:17
Ancien

Josken11 schreef:
DT schreef:
witzwet schreef:

Hoe je het ook draait of keert, Kevin Janssens wordt op dit moment wel uit de ploeg gehouden op de nummer 10 door een speler die van Ronse komt...

Belachelijke redenering, Shkodra doet het gewoon heel erg goed. En Janssens begint het beter en beter te doen op links.
Of je nu van Ronse komt of je komt van Anderlecht, maakt toch geen bal uit. De prestaties hier tellen en de enige uit onze kern die het even goed als Shkodra dit seizoen waren W Van Belle en VDN... (y)

Denk dat je de nuance niet helemaal begrijpt... Ik breek de kwaliteiten van Shkodra helemaal niet af, maar plaats gewoon de rol van K. Janssens even in perspectief... Als Kevin het loon had van een François Kompany, had hij op basis van voorbereiding/eerste competitiematchen gewoon niet meer bij de kern gezeten in de volgende matchen en dat is de nuance die ik even wilde meegeven naar Shkodra toe...

Itt anderen bekijk ik een speler wel in functie van de positie waar ze zijn voor aangetrokken: met Martin en Weydisch had je immers al voldoende kwaliteit op linksmidden. Kevin Janssens haalt stilaan niveau, maar in mijn ogen niet van dien aard dat hij zoveel meer bijdraagt dan wat Martin op die positie deed vorig seizoen... Integendeel... En dat is gewoon mijn punt: als je iemand aantrekt voor nummer 10 en je moet hem noodgedwongen posteren op links om er iets aan te hebben, had je uw geld beter ergens anders in gestoken... Bovendien barreer je mensen die hun strepen al verdienden op die positie en kost het u eigenlijk dubbel... Tijdens de voorbereiding haalde Martin het trouwens duidelijk van K. Janssens op die linksmidden positie. Vergelijking met een Wouter Moreels gaat enkel op wat de kwaliteiten betreft, maar ook loonkost speelt mee, zeker voor onze club die het niet breed heeft, en op dat gebied zit de vergelijking tussen de twee wel heel scheef vrees ik...

Ik plaatste gewoon een kanttekening bij het feit dat Janssens een topaankoop is, that's all...

19 Nov 2013, 12:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:
Kevin Janssens haalt stilaan niveau, maar in mijn ogen niet van dien aard dat hij zoveel meer bijdraagt dan wat Martin op die positie deed vorig seizoen... Integendeel... En dat is gewoon mijn punt: als je iemand aantrekt voor nummer 10 en je moet hem noodgedwongen posteren op links om er iets aan te hebben, had je uw geld beter ergens anders in gestoken... Bovendien barreer je mensen die hun strepen al verdienden op die positie en kost het u eigenlijk dubbel... Tijdens de voorbereiding haalde Martin het trouwens duidelijk van K. Janssens op die linksmidden positie. Vergelijking met een Wouter Moreels gaat enkel op wat de kwaliteiten betreft, maar ook loonkost speelt mee, zeker voor onze club die het niet breed heeft, en op dat gebied zit de vergelijking tussen de twee wel heel scheef vrees ik...

Ik plaatste gewoon een kanttekening bij het feit dat Janssens een topaankoop is, that's all...

In het begin was ik verre van een fan van K. Janssens maar ondertussen haalt hij het toch met verve van Martin, die tot hiertoe enkel nog maar opviel door een drieste actie op Lommel.
K. Janssens was afgelopen weekend wel terug wat minder zichbaar (eerste kwartier en nadien volledig uit beeld verdwenen) maar in eerdere wedstrijden nam hij de ploeg al eens op sleeptouw (bv. Westerlo waar we het aanvankelijk niet onder de markt hadden). Janssens is ook één van de weinigen die een versnelling brengt in deze ploeg. Skhodra is een fantastische voetballer, maar een spijtende vernselling moeten we daar ook niet van verwachten. Die laatste lijkt mij trouwens elke week meer te beginnen beseffen waar zijn kwaliteiten liggen.

Ik had Janssens na zijn mislukte start ook volledig afschreven maar nu wil ik hem toch minstens tot het einde vh seizoen geven. Er is ondertussen niemand die hem een topaankoop noemt, maar ik denk toch ook niet dat je hem nog als een mislukte transfer kan beschouwen ? Een Martin gaat trouwens in de minuten die hij speelt toch veel meer moeten gaan tonen dan die op Boussu om nog eens kans te kunnen maken op een basisplaats, wetende dat Tjendo echt wel aan het groeien is op de andere flank.

En als Skhodra dan de 10 is waar we naar op zoek waren, maakt het toch niet uit hoeveel hij kost of van waar hij komt ? De stukjes beginnen nu eindelijk te passen en als er enkele jongens zijn (wiens contract zelfs in het begin van het seizoen werd verlengd) en nu blijken er anderen beter te zijn... so be it hé

19 Nov 2013, 13:46
Nationale Ploeg

ik ben het toch ook niet eens met DT zijn redeneringen in deze...

19 Nov 2013, 14:17
Ancien

Mannekes, enige element wat ik in de hele discussie mis, is gewoon het in vraag stellen van het financiële plaatje gelinkt aan al de aankopen en de effectieve return van die investeringen in de sportieve prestaties en het klassement... Ik dacht dat Aalst niet in een positie zat om zotte dingen te doen en in die optiek vind ik de transfer van Kevin Janssens gewoonweg niet genoeg renderen op dit moment, punt. Ja hij haalt niveau de laatste anderhalve maand, maar de anderhalve maand daarvoor was het dan ook enorm slecht en voor een club als de onze kan je het u niet veroorloven dat uw aangekondigde toptransfer veel te laat gaat renderen... En wat is renderen - vergelijk met het afgelegde parcours vorig seizoen tot op dit moment... Is hij daarvoor puur sportief bekeken een mislukking? Neen, verre van. Maar qua totaalplaatje durf ik daar voorlopig toch vraagtekens bij te plaatsen...

En waarom? Ik dacht dat we vorig seizoen met een goedkope kern speelden maar blijkbaar was dat een illusie (gegevens hier verstrekt zoals verkondigd op de laatste supportersvergadering). Als ik dan de namen zie die erbij zijn gekomen, degenen die behouden zijn geweest inclusief degenen wiens contract voor 1 of meerdere jaren werd verlengd (VDN, Smet, Martin en Weydisch), dan ben ik heel benieuwd naar de winterstop (zowel inzake sportieve en financiële balans). Maar het is denk ik wel al duidelijk dat we met meer geïnvesteerde middelen geen forse stappen vooruit hebben gezet... Voor mij is Shkodra het bewijs dat je niet met geld moet gooien om een goeie speler te hebben - de denkwijze begin vorig seizoen - en voorlopig zit Kevin Janssens voor mij langs de andere kant van de schaal inzake prijs/kwaliteit...

Indicaties over de vorm van Martin op dit moment of in competitieverband zijn voer voor een andere discussie al kan ik me wel inbeelden dat het onnozele geschuif in de ploeg bij aanvang van de competitie niet door iedereen even goed is verteerd.

Laatst gewijzigd door DT op 19 Nov 2013, 15:18, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Nov 2013, 15:02
Nationale Ploeg

hehe... ik dacht gewoon bij mezelf: "laat ik den DT nog eens een 2-alinea antwoord ontlokken". had daar wel zin in... :p

19 Nov 2013, 15:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 86 87 88 89 90 515