|
|
| Pagina 102 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 100 101 102 103 104 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef: Met zijn eerste geel komt hij nochtans goed weg.. 2e was inderdaad licht gegeven. . Kvond hem wel wat te licht voor 2e (eigen mening e) Mja maar was ook moeilijk te beoordelen vond ik in een draak van een wedstrijd... Enige min of meer genietbare stuk van de wedstrijd was het eerste kwartier na rust en daarin had die tester wel vaak een voet. Liet in elk geval op 30 min meer zien dan Diouck op een halve wedstrijd... Helaas liet hij ook zien dat hij niet meteen de intelligentste speler is... Soit, minste wat je kon zeggen, is dat het een stevig potje was want beide ploegen trokken het voetje niet terug... Vond het dan ook jammer voor de tester dat hij in de tweede helft tweemaal geel kreeg terwijl er in de eerste helft minstens even zware fouten werden gemaakt die onbestraft bleven... Hebben misschien ook onze toekomstige nieuwe centrale verdediger gezien |
| 06 Jan 2014, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
DT schreef: hansken schreef: Met zijn eerste geel komt hij nochtans goed weg.. 2e was inderdaad licht gegeven. . Kvond hem wel wat te licht voor 2e (eigen mening e) Mja maar was ook moeilijk te beoordelen vond ik in een draak van een wedstrijd... Enige min of meer genietbare stuk van de wedstrijd was het eerste kwartier na rust en daarin had die tester wel vaak een voet. Liet in elk geval op 30 min meer zien dan Diouck op een halve wedstrijd... Helaas liet hij ook zien dat hij niet meteen de intelligentste speler is... Soit, minste wat je kon zeggen, is dat het een stevig potje was want beide ploegen trokken het voetje niet terug... Vond het dan ook jammer voor de tester dat hij in de tweede helft tweemaal geel kreeg terwijl er in de eerste helft minstens even zware fouten werden gemaakt die onbestraft bleven... Hebben misschien ook onze toekomstige nieuwe centrale verdediger gezien Nick,bedoel je? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Jan 2014, 10:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
DavidSeal schreef: Hebben misschien ook onze toekomstige nieuwe centrale verdediger gezien Nick,bedoel je? [/quote]Inderdaad... Was met voorsprong zijn beste match voor den Iendracht... |
| 06 Jan 2014, 10:57 |
|
|
Freak
volgens chris janssens is h' maidat een aanvallende middenvelder en van dat type spelers hebben we er genoeg.ik vraag me af wie dat allemaal zijn.
|
| 06 Jan 2014, 11:08 |
|
|
forumlegende
DT schreef: DavidSeal schreef: Hebben misschien ook onze toekomstige nieuwe centrale verdediger gezien Nick,bedoel je? ![]() Inderdaad... Was met voorsprong zijn beste match voor den Iendracht...[/quote] en dat was moeilijk... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Jan 2014, 11:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
waly 2 schreef: volgens chris janssens is h' maidat een aanvallende middenvelder en van dat type spelers hebben we er genoeg.ik vraag me af wie dat allemaal zijn. Ik denk dat Janssens het heeft op Shkodra, Janssens, De Cuyper, Weydisch, Martin, Bael. |
| 06 Jan 2014, 13:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Klopt, en hij heeft groot gelijk, qua aanvallend ingestelde middenvelders is er toch écht geen nood aan extra versterking.
|
| 06 Jan 2014, 13:26 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: Klopt, en hij heeft groot gelijk, qua aanvallend ingestelde middenvelders is er toch écht geen nood aan extra versterking. Met Mpenza en Dobbelaere erbij zitten we momenteel aan 25 A-kern spelers zeker? Voor de terugronde af te werken zou dat dus toch wel ruimschoots moeten volstaan me dunkt, voor alle posities... Snap dan ook die testcultuur niet... Afgaand op de commentaar van CJ lijkt hij dan precies toch ook niet helemaal mee te stappen in dat verhaal... Die twee testers kwamen nu wel goed van pas om de afwezigheid van Kevin Janssens en Niels Martin op te vangen, maar voor de rest? Die diepgang waar CJ ook over praat, moet hij maar kunnen creëren met het materiaal dat nu aanwezig is... Was zaterdag opnieuw heel duidelijk - zonder Tjendo alle diepgang weg... En tot die vaststelling was iedereen vorig seizoen al gekomen... |
| 06 Jan 2014, 13:57 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Jeroen schreef: Klopt, en hij heeft groot gelijk, qua aanvallend ingestelde middenvelders is er toch écht geen nood aan extra versterking. Met Mpenza en Dobbelaere erbij zitten we momenteel aan 25 A-kern spelers zeker? Voor de terugronde af te werken zou dat dus toch wel ruimschoots moeten volstaan me dunkt, voor alle posities... Snap dan ook die testcultuur niet... Afgaand op de commentaar van CJ lijkt hij dan precies toch ook niet helemaal mee te stappen in dat verhaal... Die twee testers kwamen nu wel goed van pas om de afwezigheid van Kevin Janssens en Niels Martin op te vangen, maar voor de rest? Die diepgang waar CJ ook over praat, moet hij maar kunnen creëren met het materiaal dat nu aanwezig is... Was zaterdag opnieuw heel duidelijk - zonder Tjendo alle diepgang weg... En tot die vaststelling was iedereen vorig seizoen al gekomen... tikje schrijnend toch. Temeer daar ik dit op een supportersvergadering eens vroeg... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Jan 2014, 14:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
DT schreef: Jeroen schreef: Klopt, en hij heeft groot gelijk, qua aanvallend ingestelde middenvelders is er toch écht geen nood aan extra versterking. Met Mpenza en Dobbelaere erbij zitten we momenteel aan 25 A-kern spelers zeker? Voor de terugronde af te werken zou dat dus toch wel ruimschoots moeten volstaan me dunkt, voor alle posities... Snap dan ook die testcultuur niet... Afgaand op de commentaar van CJ lijkt hij dan precies toch ook niet helemaal mee te stappen in dat verhaal... Die twee testers kwamen nu wel goed van pas om de afwezigheid van Kevin Janssens en Niels Martin op te vangen, maar voor de rest? Die diepgang waar CJ ook over praat, moet hij maar kunnen creëren met het materiaal dat nu aanwezig is... Was zaterdag opnieuw heel duidelijk - zonder Tjendo alle diepgang weg... En tot die vaststelling was iedereen vorig seizoen al gekomen... Inderdaad, op Mpenza reken ik niet echt, maar ik denk niet dat we in de problemen zullen komen met de huidige kern. Ik heb dan veel liever dat nu grondig het huiswerk voor volgend jaar wordt gemaakt, bepaalde spelers worden bedankt en échte versterkingen worden gehaald, zodat de ambitie van een vaste subtopper te worden gerealiseerd kan worden. Filipovic, Glouftsis, Smet, Van Belle, Ngasseu (?) ... hiervoor mag men toch al op zoek naar (betere) alternatieven. |
| 06 Jan 2014, 15:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Die testers dat is dikwijls om die managers te plezieren, ook al weet je dat je geen aankopen gaat doen.
Je kan die mannen (managers) altijd nog eens nodig hebben! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Jan 2014, 16:42 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: Die testers dat is dikwijls om die managers te plezieren, ook al weet je dat je geen aankopen gaat doen. Je kan die mannen (managers) altijd nog eens nodig hebben! Klopt volledig, maar ik zou dan wel verwachten dat ze op zijn minst spelers afvaardigen voor posities waar een club ook effectief naar op zoek is... Diouck kon ik dan nog enigzins begrijpen al is dat eerder een tweede/zwervende spits dan een pure aanvalsleider... En ik denk toch dat de prioriteit naar volgend seizoen toe net bij het strikken van zo'n aanvalsleider ligt... Het kan nuttig zijn om voor de terugronde wat oefenmatchen in te lassen, maar als die dan gebruikt worden om testers kansen te geven, eerder dan met uw eigenlijke kern nieuwe dingen uit te proberen, dan vrees ik dat die matchen hun doel toch enigzins missen. De startopstelling van de tweede helft tegen Brakel bijvoorbeeld leek me een mooi experimentele tactische variant, maar net in die variant werd er toch een redelijk aanzienlijke rol weggelegd voor de testende middenvelder (eiste bijvoorbeeld zelf een corner op)... Op diens positie had ik dan liever iemand uit het duo Van Damme/Van Steenbrugghe gezien om te zien hoe dat zou klikken... En zou ik Tjendo laten vervangen hebben door Diouck om te zien wat diens capaciteiten zouden zijn als eenzame spits... Erger wordt het dan nog als uw tester zich laat uitsluiten natuurlijk want dan wordt het helemaal een maat voor niks... Soit, is uiteraard mijn persoonlijke mening hé... |
| 06 Jan 2014, 17:02 |
|
|
Ancien
DT schreef: DavidSeal schreef: Die testers dat is dikwijls om die managers te plezieren, ook al weet je dat je geen aankopen gaat doen. Je kan die mannen (managers) altijd nog eens nodig hebben! Klopt volledig, maar ik zou dan wel verwachten dat ze op zijn minst spelers afvaardigen voor posities waar een club ook effectief naar op zoek is... Diouck kon ik dan nog enigzins begrijpen al is dat eerder een tweede/zwervende spits dan een pure aanvalsleider... En ik denk toch dat de prioriteit naar volgend seizoen toe net bij het strikken van zo'n aanvalsleider ligt... Het kan nuttig zijn om voor de terugronde wat oefenmatchen in te lassen, maar als die dan gebruikt worden om testers kansen te geven, eerder dan met uw eigenlijke kern nieuwe dingen uit te proberen, dan vrees ik dat die matchen hun doel toch enigzins missen. De startopstelling van de tweede helft tegen Brakel bijvoorbeeld leek me een mooi experimentele tactische variant, maar net in die variant werd er toch een redelijk aanzienlijke rol weggelegd voor de testende middenvelder (eiste bijvoorbeeld zelf een corner op)... Op diens positie had ik dan liever iemand uit het duo Van Damme/Van Steenbrugghe gezien om te zien hoe dat zou klikken... En zou ik Tjendo laten vervangen hebben door Diouck om te zien wat diens capaciteiten zouden zijn als eenzame spits... Erger wordt het dan nog als uw tester zich laat uitsluiten natuurlijk want dan wordt het helemaal een maat voor niks... Soit, is uiteraard mijn persoonlijke mening hé... Denk er net zo over, man. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 06 Jan 2014, 20:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Volgens de live zit tester Normal Sylla op de bank. Zal wel Norman Sylla (oa ex-dender) zijn
|
| 07 Jan 2014, 20:48 |
|
|
forumlegende
Inderdaad, Norman Sylla zit op de bank als tester. Heeft de laatste jaren wel niet te veel gespeeld denk ik.
|
| 07 Jan 2014, 20:55 |
|
| Pagina 102 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 100 101 102 103 104 … 515 Volgende |