|
|
| Pagina 107 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
England4ever schreef: Niels Martin wordt uitgeleend aan Berchem. Hopen dat we tegen volgend seizoen een bekwame trainer hebben die hem er terug bij neemt. |
| 13 Jan 2014, 19:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Josken11 schreef: England4ever schreef: Niels Martin wordt uitgeleend aan Berchem. Hopen dat we tegen volgend seizoen een bekwame trainer hebben die hem er terug bij neemt. Bwa, da zou wel eens kunnen meevallen hé... De limiet van aantal off-days van zijn ploeg heeft CJ nu toch wel stilaan bereikt en ons volgende drieluik is Moeskroen uit, Eupen thuis en Tubeke uit... Als we daar maar evenveel uit halen als uit onze drie vorige matchen - die eigenlijk allemaal haalbare kaarten waren - kan het eigenlijk rap gaan in de verkeerde richting... Niet vergeten dat BVR op dit moment vorig seizoen helemaal niet ter discussie stond hé, is pas ook eind februari dat de poppen aan het dansen gingen... En CJ heeft nu zijn keuzes gemaakt want heeft de kern uitgedund - slaat het tegen, is hij verantwoordelijk... |
| 13 Jan 2014, 19:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
DT schreef: Josken11 schreef: England4ever schreef: Niels Martin wordt uitgeleend aan Berchem. Hopen dat we tegen volgend seizoen een bekwame trainer hebben die hem er terug bij neemt. Bwa, da zou wel eens kunnen meevallen hé... De limiet van aantal off-days van zijn ploeg heeft CJ nu toch wel stilaan bereikt en ons volgende drieluik is Moeskroen uit, Eupen thuis en Tubeke uit... Als we daar maar evenveel uit halen als uit onze drie vorige matchen - die eigenlijk allemaal haalbare kaarten waren - kan het eigenlijk rap gaan in de verkeerde richting... Niet vergeten dat BVR op dit moment vorig seizoen helemaal niet ter discussie stond hé, is pas ook eind februari dat de poppen aan het dansen gingen... En CJ heeft nu zijn keuzes gemaakt want heeft de kern uitgedund - slaat het tegen, is hij verantwoordelijk... Het is inderdaad duidelijk dat de trainer niet goed bezig is. Het spelbeeld is momenteel al weken zeer triestig tegen zwakkere ploegen. En zulks met al dat "bijgehaald talent" waarmee de subtop (5de-8ste plaats) toch het doel is...Niet de rangschikking of het degradatiegevaar schrikt me af. Wel het huidige vertoon op het veld... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 14 Jan 2014, 10:29 |
|
|
forumlegende
François Kompany is niet langer een speler van Eendracht Aalst. In december raakte al bekend dat de broer van Rode Duivels-aanvoerder Vincent naar een andere club mocht uitkijken, nu is zijn contract verbroken. Dat werd door de club bevestigd aan de redactie van VoetbalNieuws.
"Zijn contract werd in onderling overleg verbroken", vertelt communicatieverantwoordelijke Peter Van Den Bossche. "Hij bracht niet het rendement dat van hem verwacht werd, en bovendien moet de club besparen." Kompany is nu een vrije speler, bevestigt Van Den Bossche nog. "Ik weet niet of hij al gesproken heeft met een andere ploeg." De 24-jarige middenveldr tekende pas afgelopen zomer een contract bij de tweedeklasser. Voordien speelde hij onder meer voor FC Brussels. In zijn jeugd speelde hij net als zijn broer voor RSC Anderlecht, maar daar raakte hij nooit tot in de eerste ploeg. bron: voetbalnieuws.be _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 14 Jan 2014, 14:18 |
|
|
Nationale Ploeg
"Zo meldt Nord Eclair dat de Great Old geïnformeerd heeft naar Dylan De Belder. De 21-jarige aanvaller wordt naar verluidt al langer gevolgd door Antwerp. Eerdere pogingen om De Belder los te weken mislukten, maar nu lijkt de Great Old meer kans te maken. De Belder slaagt er in het Stade Tondreau immers niet in om een basisplaats te bemachtigen en ziet na het seizoen zijn contract bij de Draken aflopen. De belofteninternational ging bovendien niet in op de intenties van Bergen om zijn contract open te breken. "
misschien iets voor ons, als diejen vooral wil kunnen spelen ? ken hem voor de rest totaal niet zenne... _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Jan 2014, 11:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor (Light) schreef: François Kompany is niet langer een speler van Eendracht Aalst. In december raakte al bekend dat de broer van Rode Duivels-aanvoerder Vincent naar een andere club mocht uitkijken, nu is zijn contract verbroken. Dat werd door de club bevestigd aan de redactie van VoetbalNieuws. "Zijn contract werd in onderling overleg verbroken", vertelt communicatieverantwoordelijke Peter Van Den Bossche. "Hij bracht niet het rendement dat van hem verwacht werd, en bovendien moet de club besparen." Kompany is nu een vrije speler, bevestigt Van Den Bossche nog. "Ik weet niet of hij al gesproken heeft met een andere ploeg." De 24-jarige middenveldr tekende pas afgelopen zomer een contract bij de tweedeklasser. Voordien speelde hij onder meer voor FC Brussels. In zijn jeugd speelde hij net als zijn broer voor RSC Anderlecht, maar daar raakte hij nooit tot in de eerste ploeg. bron: voetbalnieuws.be Eigenlijk belachelijk he, hij BRACHT niet wat van hem VERWACHT werd dat wist quasi iedereen hier dat dit een nutteloze transfer is/ was._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 15 Jan 2014, 17:46 |
|
|
Nationale Ploeg
DavidSeal schreef: El Corredor (Light) schreef: François Kompany is niet langer een speler van Eendracht Aalst. In december raakte al bekend dat de broer van Rode Duivels-aanvoerder Vincent naar een andere club mocht uitkijken, nu is zijn contract verbroken. Dat werd door de club bevestigd aan de redactie van VoetbalNieuws. "Zijn contract werd in onderling overleg verbroken", vertelt communicatieverantwoordelijke Peter Van Den Bossche. "Hij bracht niet het rendement dat van hem verwacht werd, en bovendien moet de club besparen." Kompany is nu een vrije speler, bevestigt Van Den Bossche nog. "Ik weet niet of hij al gesproken heeft met een andere ploeg." De 24-jarige middenveldr tekende pas afgelopen zomer een contract bij de tweedeklasser. Voordien speelde hij onder meer voor FC Brussels. In zijn jeugd speelde hij net als zijn broer voor RSC Anderlecht, maar daar raakte hij nooit tot in de eerste ploeg. bron: voetbalnieuws.be Eigenlijk belachelijk he, hij BRACHT niet wat van hem VERWACHT werd dat wist quasi iedereen hier dat dit een nutteloze transfer is/ was.nochtans heeft François Company mij in een officiele wedstrijd nooit teleurgesteld ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 15 Jan 2014, 18:28 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: Arne Naudts, spits (nu racing mechelen, eigendom van cercle). in het oog te houden. is genen slechten voor derde klasse, maar ik denk toch niet dat dat al tweedeklassemateriaal is. http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... en-is-mooi ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 16 Jan 2014, 13:29 |
|
|
Nationale Ploeg
dienen Lorenzon gaat er nogal eens vanonder, daar in 3de.
_________________ may the FORCE be with you. |
| 16 Jan 2014, 13:31 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: Arne Naudts, spits (nu racing mechelen, eigendom van cercle). in het oog te houden. is genen slechten voor derde klasse, maar ik denk toch niet dat dat al tweedeklassemateriaal is. http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... en-is-mooi ![]() scoren is één ding, bevestigen een ander natuurlijk. voorbeelden zijn legio, van "one hit wonders" ![]() ps: ik schreef geen tweedeklassemateriaal, dus voor eerste. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Jan 2014, 14:12 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: El Corredor (Light) schreef: is genen slechten voor derde klasse, maar ik denk toch niet dat dat al tweedeklassemateriaal is. http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... en-is-mooi ![]() scoren is één ding, bevestigen een ander natuurlijk. voorbeelden zijn legio, van "one hit wonders" ![]() ps: ik schreef geen tweedeklassemateriaal, dus voor eerste. ![]() boekhouders ! ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 16 Jan 2014, 15:24 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: scoren is één ding, bevestigen een ander natuurlijk. voorbeelden zijn legio, van "one hit wonders" ![]() ps: ik schreef geen tweedeklassemateriaal, dus voor eerste. ![]() boekhouders ! ![]() ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 16 Jan 2014, 15:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: "Zo meldt Nord Eclair dat de Great Old geïnformeerd heeft naar Dylan De Belder. De 21-jarige aanvaller wordt naar verluidt al langer gevolgd door Antwerp. Eerdere pogingen om De Belder los te weken mislukten, maar nu lijkt de Great Old meer kans te maken. De Belder slaagt er in het Stade Tondreau immers niet in om een basisplaats te bemachtigen en ziet na het seizoen zijn contract bij de Draken aflopen. De belofteninternational ging bovendien niet in op de intenties van Bergen om zijn contract open te breken. " misschien iets voor ons, als diejen vooral wil kunnen spelen ? ken hem voor de rest totaal niet zenne... Als je zo iemand aantrekt, moet je toch wel overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Een belofteninternational die uit eerste komt, gaat niet voor niks aan de slag gaan maar heeft anderzijds ook geen ervaring in tweede... Ook stel ik me de vraag waarom hij in een ploeg die zo moeilijk een goal maakt en pas in haar laatste matchen wat punten sprokkelt, dan niet meer speelkansen krijgt... Als hij echt heel goed zou zijn, zou hij dan toch iemand binnen de technische staf moeten kunnen overtuigen... Soit, wij hebben ook een trainer met rare kronkels dus het zou niet de eerste zijn wiens talent miskent wordt maar we zijn niet echt in staat om nog een pak mislukte transfers te doen denk ik... En we zijn toch op zoek naar iemand die de aanval kan dragen hé... Bovendien - in alle matchen die ik hem al heb zien spelen (ook tegen ons bijvoorbeeld in onze matchen tegen Bergen) vond ik die allesbehalve overtuigend... |
| 17 Jan 2014, 10:21 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Still standing ! schreef: "Zo meldt Nord Eclair dat de Great Old geïnformeerd heeft naar Dylan De Belder. De 21-jarige aanvaller wordt naar verluidt al langer gevolgd door Antwerp. Eerdere pogingen om De Belder los te weken mislukten, maar nu lijkt de Great Old meer kans te maken. De Belder slaagt er in het Stade Tondreau immers niet in om een basisplaats te bemachtigen en ziet na het seizoen zijn contract bij de Draken aflopen. De belofteninternational ging bovendien niet in op de intenties van Bergen om zijn contract open te breken. " misschien iets voor ons, als diejen vooral wil kunnen spelen ? ken hem voor de rest totaal niet zenne... Als je zo iemand aantrekt, moet je toch wel overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Een belofteninternational die uit eerste komt, gaat niet voor niks aan de slag gaan maar heeft anderzijds ook geen ervaring in tweede... Ook stel ik me de vraag waarom hij in een ploeg die zo moeilijk een goal maakt en pas in haar laatste matchen wat punten sprokkelt, dan niet meer speelkansen krijgt... Als hij echt heel goed zou zijn, zou hij dan toch iemand binnen de technische staf moeten kunnen overtuigen... Soit, wij hebben ook een trainer met rare kronkels dus het zou niet de eerste zijn wiens talent miskent wordt maar we zijn niet echt in staat om nog een pak mislukte transfers te doen denk ik... En we zijn toch op zoek naar iemand die de aanval kan dragen hé... Bovendien - in alle matchen die ik hem al heb zien spelen (ook tegen ons bijvoorbeeld in onze matchen tegen Bergen) vond ik die allesbehalve overtuigend... gewoon wat namedropping. heb dien mens nog niet zelf zien spelen. nu, als jonge Belg in een ploeg als Mons, waar elk jaar een karrenvracht buitenlanders gedrupt wordt,... maar zo dat genre spelers zou je op je visier moeten kunnen nemen voor scouting. we zitten toch in tweede nu he, blijkbaar nemen we zelfs het profstatuut aan. dan is dat theoretisch ook een profiel van speler dat je bij clubs als Lokeren, Zulte-Waregem, Waasland, Gent... moeten proberen op te snorren: jonge Belgen die daar net niet goed genoeg zijn of gebarreerd worden door nen niet-Belg of gewoon willen spelen. maar idd, je moet niet kopen om te kopen. dat bedoelde ik ook niet. _________________ may the FORCE be with you. |
| 17 Jan 2014, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Jan 2014, 12:10 |
|
| Pagina 107 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 105 106 107 108 109 … 515 Volgende |