Transfers volgend seizoen - Pagina 112 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Ook al zouden we Stavros' loon kwijtspelen, hou gewoon uw geld bij (het is niet dat we over hebben) en geef ofwel vol de kans aan Ngasseu/Nelis of zet gewoon Tjendo diep en pas uw opstelling op het midden zo aan dat uw rechtsachter de aanvoer kan verzorgen vanop rechts...

Uw enige flankspeler centraal zetten? Da's mij net iets te creatief hoor, DT.

29 Jan 2014, 13:50
Freak

awel ja .zonder spitsen spelen gaat ook.

29 Jan 2014, 13:57
Ancien

Leeftijd: 46
De Jean schreef:
DT schreef:
Ook al zouden we Stavros' loon kwijtspelen, hou gewoon uw geld bij (het is niet dat we over hebben) en geef ofwel vol de kans aan Ngasseu/Nelis of zet gewoon Tjendo diep en pas uw opstelling op het midden zo aan dat uw rechtsachter de aanvoer kan verzorgen vanop rechts...

Waarom? Tjendo is de enige speler waar er dreiging van uit gaat, mij lijkt het dan ook niet te vergezocht om die ook effectief korter bij doel te zetten... Was de dreigendste speler tegen Eupen maar uit zijn voorzetten kwam er uiteindelijk geen enkele bal op doel... Vanop links komt er nauwelijks een bruikbare voorzet tenzij met een persoonlijke inspanning van Wesley... Dan gok je mijn insziens beter op een doorsteekbal van een Janssens of een Skhodra op Tjendo recht op doel af, dan een hele tactiek te brouwen rond flankspel wat er nog in geen enkele match dit seizoen is uitgekomen...

Kijk naar mijn opstelling onder de rubriek Tubize - Aalst, ben ervan overtuigd dat je meer voetbal te zien zou krijgen...

Het kwartier dat Tjendo diep stond tegen Olsa Brakel was trouwens het enige kwartier voetbal dat we in 2014 al gezien hebben van onze ploeg...

29 Jan 2014, 14:37
Vaste Waarde

DT schreef:
De Jean schreef:
DT schreef:

Waarom? Tjendo is de enige speler waar er dreiging van uit gaat, mij lijkt het dan ook niet te vergezocht om die ook effectief korter bij doel te zetten... Was de dreigendste speler tegen Eupen maar uit zijn voorzetten kwam er uiteindelijk geen enkele bal op doel... Vanop links komt er nauwelijks een bruikbare voorzet tenzij met een persoonlijke inspanning van Wesley... Dan gok je mijn insziens beter op een doorsteekbal van een Janssens of een Skhodra op Tjendo recht op doel af, dan een hele tactiek te brouwen rond flankspel wat er nog in geen enkele match dit seizoen is uitgekomen...

Kijk naar mijn opstelling onder de rubriek Tubize - Aalst, ben ervan overtuigd dat je meer voetbal te zien zou krijgen...

Het kwartier dat Tjendo diep stond tegen Olsa Brakel was trouwens het enige kwartier voetbal dat we in 2014 al gezien hebben van onze ploeg...

Zeg DT - Wilt gij uw tactisch meesteroog niet eens enkele weken uitlenen aan ene zekere CJ ?
Ik ben er namelijk ook tamelijk zeker van dat wat je stelt zeker niet slechter kan/zal zijn dan de verschrikkelijk afgezaagde wanhoopspogingen die onze proficoach op dit moment uit zijn hoed tovert :D

29 Jan 2014, 20:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Hoe zit da feitelijk met die jonge gast van Bergen die ze hebben? Ik heb die eens bezig gezien met de reserven, goeien indruk nagelaten. En dacht dat die vanaf nieuwjaar speelgerechtigd was.

30 Jan 2014, 10:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Mariner schreef:
Hoe zit da feitelijk met die jonge gast van Bergen die ze hebben? Ik heb die eens bezig gezien met de reserven, goeien indruk nagelaten. En dacht dat die vanaf nieuwjaar speelgerechtigd was.

Is die niet doorgestuurd?

Mijn hart is wit en zwart !

30 Jan 2014, 10:19
forumlegende

De_steve schreef:
Mariner schreef:

da was een leasing/sale and lease back.

30 Jan 2014, 10:29
Ancien

Leeftijd: 46
De_steve schreef:
Mariner schreef:

Yep, den Toufik is doorgestuurd, hebben zelfs nog geprobeerd om hem te verpatsen aan ploegen in derde dacht ik.

@ Mariner: by the way, die match die je van hem gezien hebt, bleek zijn beste te zijn... In alle andere viel hij blijkbaar telkens door de mand...

30 Jan 2014, 10:40

Leeftijd: 11
DT schreef:
De_steve schreef:
Mariner schreef:

Yep, den Toufik is doorgestuurd, hebben zelfs nog geprobeerd om hem te verpatsen aan ploegen in derde dacht ik.

@ Mariner: by the way, die match die je van hem gezien hebt, bleek zijn beste te zijn... In alle andere viel hij blijkbaar telkens door de mand...

ok, scheet in een fles dus

30 Jan 2014, 11:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Aangezien we volgend seizoen toch een profclub worden zou ik toch ook eens overwegen om bij het afsluiten van transfers fysieke en medische testen te laten uitvoeren. Dat gaat ons ook al een pak gezever besparen.

30 Jan 2014, 14:58
Ancien

Leeftijd: 56
Van die samenwerking met Anderlecht, hebben we toch OOK al écht kunnen genieten. Zoals die hier bij ons hun talenten stallen! :hmm:

30 Jan 2014, 18:16

Leeftijd: 37
Ik zou graag nog eens een update te horen krijgen ivm ons transferverbod!!!

Het blijft akelig stil hierover!! Gaat dit eigenlijk nog worden opgeheven? Morgenavond 00.00 zit de periode er op he! Ge zit met 1,5 fitte spitsen, waar van er 0! al een doelpunt hebben gescoord! :hmm:

Ik hoop dat ze al met enkele spelers een principe-akkoord hebben, en dat tegen morgenvroeg ons transferverbod is opgeheven zodat ze morgen officiëel kunnen tekenen... Maar ik vrees dat dit wishful thinking zal zijn en blijven! :stom:

Dan nog die geruchten over de jeugdtrainers en de spelers die (niet of half) betaald zijn, en dat terwijl het budget toch in het begin van het seizoen opgemaakt word?? De kern is afgeslankt, er is bespaard op de loonkost, wij hebben meer betaald voor ons abbo's (waarvan er een recordaantal verkocht zijn!!) en toch stijgen de geruchten de kop op dat er problemen zijn qua betalingen? kan toch niet??

Ik zou graag eens weten wanneer de volgende supportersvergadering is! :wadde:

30 Jan 2014, 21:23
Vaste Waarde

hansken schreef:
Ik zou graag nog eens een update te horen krijgen ivm ons transferverbod!!!

Het blijft akelig stil hierover!! Gaat dit eigenlijk nog worden opgeheven? Morgenavond 00.00 zit de periode er op he! Ge zit met 1,5 fitte spitsen, waar van er 0! al een doelpunt hebben gescoord! :hmm:

Ik hoop dat ze al met enkele spelers een principe-akkoord hebben, en dat tegen morgenvroeg ons transferverbod is opgeheven zodat ze morgen officiëel kunnen tekenen... Maar ik vrees dat dit wishful thinking zal zijn en blijven! :stom:

Dan nog die geruchten over de jeugdtrainers en de spelers die (niet of half) betaald zijn, en dat terwijl het budget toch in het begin van het seizoen opgemaakt word?? De kern is afgeslankt, er is bespaard op de loonkost, wij hebben meer betaald voor ons abbo's (waarvan er een recordaantal verkocht zijn!!) en toch stijgen de geruchten de kop op dat er problemen zijn qua betalingen? kan toch niet??

Ik zou graag eens weten wanneer de volgende supportersvergadering is! :wadde:

Wanneer die vergadering is weet ik niet Hansken, maar tenzij die Lama ( zie topic ex-spelers) nog opduikt in de hof van de houthandelaar dan moogt ge het opheffen van dat transferverbod in uw…. steken :D

Bekijk de "loze beloftenlijst van DT anders eens in dezelfde topic- en begin dan samen met mij te sidderen en te beven.
Sidder en beef dan bij de gedachte dat de officiële website ( het " professionele " communicatieorgaan van het bestuur) binnen enkele dagen opnieuw iets zal publiceren in de trend van :
" Eendracht is er jammergenoeg niet in geslaagd om het transferverbod te laten opheffen. Ofschoon dit transferverbod totaal nergens is op gebaseerd ( lees : die van de bond zijn ezels want wij zagen enkele maanden terug het licht) ging de bond niet in op onze staalharde argumenten. Eendracht zorgt nu voor een waterdicht dossier met betrekking tot de licentie"

Allez…….Laat er ons maar ne keer mee lachen, want da's zo ongeveer het enige dat nog rest... :D

30 Jan 2014, 22:01
forumlegende

het punt is dat men een transferverbod heeft omdat er nog een BTW-schuld dient betaald te worden. Maar ze gaan die schuld betalen met de vordering die ze hebben bij de bedrijfsvoorheffing wegens het verkeerd berekenen van de lonen. Dit wil uiteraard wel zeggen dat er een cashflowprobleem is. Men spreekt tegoeden aan die men nog niet ontvangen heeft voor openstaande schulden.

Is een jammere zaak natuurlijk.

30 Jan 2014, 22:13
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Ik had ook graag eens een UPDATE gehoord over MPENZA. Het optrekken van het mistgordijn rond die transfert. De voorzitter praat steeds met onduidelijke taal. Is klare wijn schenken nu ZO moeilijk?
De voorzitter stelt dat er 10% kans is, dat "het"nog zal opgelost geraken en hij nog zal spelen, maar hoogstwaarschijnlijk niet meer. Verder wil hij niks kwijt. Wat bedoelt hij daarmee?
Van "transparant beleid" gesproken. ... Oh wat haat ik dergelijke dubieuze taal!
Wie weet er iets meer over Mpenza?
Wat gaat er met hem gebeuren na dit seizoen?

30 Jan 2014, 22:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 515