|
|
| Pagina 123 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef: Smetje schreef: DT schreef: Vraag me dat ook al lang af, maar kunnen het blijkbaar wel hé... Meer nog, kunnen zowel Ambroise, Neels als Vandenbroeck betalen, tot voor kort zelfs Heris en Onana er ook nog bij... God ja, is ook moeilijk in te schatten hé: als je ziet wat Somé normaal standaard vraagt en je ziet die dan uiteindelijk terechtkomen bij STVV, die precies een jaar geleden meer dan de helft van hun kern op straat moesten zetten wegens te duur, denk ik toch dat er ook in tweede veel meer privé-sponsers zijn dan we denken... Volgens Wikipedia is Ambroise geboren in Frankrijk. Ik vermoed dat die naast Haitiaan ook Fransman is, waardoor die niet-EU regel niet geldt. Heris en Onana zitten toch nog steeds bij Tubize? Is er al geweten waar die naatoe trekken? Ook twee goeie spelers, maar waarschijnlijk onbetaalbaar. Niet zeker dat die niet-EU regel niet geldt, maar dan nog. Je weet dat hij sowieso een appartement gaat vragen, een auto, etc. Begin er maar aan. Jonathan Heris is bij de winterstop naar Ujpest getransfereerd, een van de clubs van Duchatelet en het contract met Onana werd dacht ik verbroken in onderling overleg... Of het loopt tot eind van het seizoen door, maar Herve moet zich niet meer aanmelden... Somé is zoals Ambroise zijn prijskaartje. 3000 euro + premies, tankkaart, appartement, auto. @DT: ik heb me zaterdag dezelfde bedenking gemaakt ivm Somé en STVV. Eerst de tering naar de nering, en dan haalt men zo nen dure vogel. Maar als je die mannen hun accommodatie ziet, denk ik dat de Roland daar wel nog wat zilverlingen toesteekt. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Mar 2014, 18:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: @DT: ik heb me zaterdag dezelfde bedenking gemaakt ivm Somé en STVV. Eerst de tering naar de nering, en dan haalt men zo nen dure vogel. Maar als je die mannen hun accommodatie ziet, denk ik dat de Roland daar wel nog wat zilverlingen toesteekt. Kan bijna niet anders... Meen wel onlangs ergens gelezen te hebben dat bepaalde bouwpromotoren niet echt akkoord gaan met de manier van werken van de Roland inzake het stadion daar (ttz huurgelden, enz.)... Maar is natuurlijk wel een pareltje van een verwezenlijking... Nu wordt de initiële hoofdtribune aangepakt zeker? |
| 10 Mar 2014, 19:12 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: @DT: ik heb me zaterdag dezelfde bedenking gemaakt ivm Somé en STVV. Eerst de tering naar de nering, en dan haalt men zo nen dure vogel. Maar als je die mannen hun accommodatie ziet, denk ik dat de Roland daar wel nog wat zilverlingen toesteekt. Kan bijna niet anders... Meen wel onlangs ergens gelezen te hebben dat bepaalde bouwpromotoren niet echt akkoord gaan met de manier van werken van de Roland inzake het stadion daar (ttz huurgelden, enz.)... Maar is natuurlijk wel een pareltje van een verwezenlijking... Nu wordt de initiële hoofdtribune aangepakt zeker? ken niet echt de volgorde van hun bouwproces, ik volg volop onze bouwprocedure in ieder geval, zo een stadion is niet voor in tweede. als dat spel af is, is het zelfs één van de mooiste van eerste klasse. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Mar 2014, 19:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: @DT: ik heb me zaterdag dezelfde bedenking gemaakt ivm Somé en STVV. Eerst de tering naar de nering, en dan haalt men zo nen dure vogel. Maar als je die mannen hun accommodatie ziet, denk ik dat de Roland daar wel nog wat zilverlingen toesteekt. Kan bijna niet anders... Meen wel onlangs ergens gelezen te hebben dat bepaalde bouwpromotoren niet echt akkoord gaan met de manier van werken van de Roland inzake het stadion daar (ttz huurgelden, enz.)... Maar is natuurlijk wel een pareltje van een verwezenlijking... Nu wordt de initiële hoofdtribune aangepakt zeker? ken niet echt de volgorde van hun bouwproces, ik volg volop onze bouwprocedure :-) in ieder geval, zo een stadion is niet voor in tweede. als dat spel af is, is het zelfs één van de mooiste van eerste klasse. De afbraak procedure zeker _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Mar 2014, 19:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: @DT: ik heb me zaterdag dezelfde bedenking gemaakt ivm Somé en STVV. Eerst de tering naar de nering, en dan haalt men zo nen dure vogel. Maar als je die mannen hun accommodatie ziet, denk ik dat de Roland daar wel nog wat zilverlingen toesteekt. Kan bijna niet anders... Duchatelet staat er niet echt om bekend om (veel) geld van zijn eigen in zijn clubs te steken. Is nogal gierig op dat gebied. |
| 10 Mar 2014, 20:26 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: DT schreef: El Corredor (Light) schreef: @DT: ik heb me zaterdag dezelfde bedenking gemaakt ivm Somé en STVV. Eerst de tering naar de nering, en dan haalt men zo nen dure vogel. Maar als je die mannen hun accommodatie ziet, denk ik dat de Roland daar wel nog wat zilverlingen toesteekt. Kan bijna niet anders... Duchatelet staat er niet echt om bekend om (veel) geld van zijn eigen in zijn clubs te steken dan ben je wel heel slecht geïnformeerd denk ik. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 10 Mar 2014, 20:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Somé is zoals Ambroise zijn prijskaartje. 3000 euro + premies, tankkaart, appartement, auto. En hoeveel zou ne Kevin Janssens hier verdienen? Zal op het appartement na niet veel schelen zeker? |
| 11 Mar 2014, 9:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Somé is zoals Ambroise zijn prijskaartje. 3000 euro + premies, tankkaart, appartement, auto. En hoeveel zou ne Kevin Janssens hier verdienen? Zal op het appartement na niet veel schelen zeker? Als dat zo is, reden te meer dat we voorzichtig moeten zijn om nog zo'n grootverdiener aan te trekken hé... Kevin ligt nog voor een jaar vast trouwens... |
| 11 Mar 2014, 11:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DT schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Somé is zoals Ambroise zijn prijskaartje. 3000 euro + premies, tankkaart, appartement, auto. En hoeveel zou ne Kevin Janssens hier verdienen? Zal op het appartement na niet veel schelen zeker? Als dat zo is, reden te meer dat we voorzichtig moeten zijn om nog zo'n grootverdiener aan te trekken hé... Kevin ligt nog voor een jaar vast trouwens... Vinden jullie die dan zo slecht? Vind dat nen degelijke voetballer. toegegeven, hij werd aangetrokken als nummer 10 maar vind hem op de flank toch niet slecht. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Mar 2014, 13:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
witzwet schreef: DT schreef: Smetje schreef: En hoeveel zou ne Kevin Janssens hier verdienen? Zal op het appartement na niet veel schelen zeker? Als dat zo is, reden te meer dat we voorzichtig moeten zijn om nog zo'n grootverdiener aan te trekken hé... Kevin ligt nog voor een jaar vast trouwens... Vinden jullie die dan zo slecht? Vind dat nen degelijke voetballer. toegegeven, hij werd aangetrokken als nummer 10 maar vind hem op de flank toch niet slecht. Nee, hij doet dat niet slecht, maar onze echte linkerflankspeler speelt nu in derde klasse. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Mar 2014, 13:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
komaan zeg, op STVV was hij WEER simpelweg zwak. Voor het loon dat die hier heeft zou hij de ploeg naar een hoger niveau moeten tillen en dat doet hij niet. Een Skohdra brengt meer dan een Kevin Janssens.
Dus eens de doublure beter is dan het origineel mag je het origineel toch eens in vraag stellen. Slecht is het allemaal zeker niet, maar voor dat type speler moet de lat toch hoger liggen. De 2 sterkhouders voor aanvang van dit seizoen zouden Van Steenbrughe en Janssens moeten zijn geweest, geen van de 2 heeft zijn rol kunnen waarmaken. Meteen ook de reden waarom het positie 8-12 zal worden ipv tussen 4 en 8. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mar 2014, 13:20 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: komaan zeg, op STVV was hij WEER simpelweg zwak. Voor het loon dat die hier heeft zou hij de ploeg naar een hoger niveau moeten tillen en dat doet hij niet. Een Skohdra brengt meer dan een Kevin Janssens. Dus eens de doublure beter is dan het origineel mag je het origineel toch eens in vraag stellen. Slecht is het allemaal zeker niet, maar voor dat type speler moet de lat toch hoger liggen. De 2 sterkhouders voor aanvang van dit seizoen zouden Van Steenbrughe en Janssens moeten zijn geweest, geen van de 2 heeft zijn rol kunnen waarmaken. Meteen ook de reden waarom het positie 8-12 zal worden ipv tussen 4 en 8. @witzwet: blijkbaar pak matchen gemist dit jaar. Janssens maakt het op de tien niet waar, en omdat hij veel te veel kost voor wat hij brengt, persen ze hem maar op de linkerflank. Bikkelt niet, haalt amper de achterlijn, en zaterdag stond hij zijn haar te kammen in plaats van 3 meter naar binnen te verdedigen waardoor die looplijn was afgesneden. Janssens is denk ik het type speler, dat zijn haar nog goed legt tijdens de rust. En terechte opmerking van Bram, Skhodra loopt wel veel te veel met zijn bal, maar brengt 10x meer dan KJ. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Mar 2014, 13:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
in mijn ogen komt Donjet voor de top van 2de klasse op de 10 ook nog (redelijk) wat te kort.
Maar hij heeft dit seizoen wel al matchen helpen beslissen.. iets wat ik van een K. Janssens toch niet direkt kan zeggen. Zet naast Donjet een speler die hem kan coachen of dring als coach tot Donjet door hem vooral inzicht-matig wat bij te sturen en je hebt een topper vast. Daarnaast heb je nog een element van snelheid maar dat ga je nu niet meer bijsturen. Pas op, ik ben al heel blij met wat Donjet brengt hé, overstijgt ruimschoots de verwachtingen die er van hem waren VOORafgaand aan het seizoen. Maar er valt nog zoveel meer uit te halen want lijkt mij wel de goede mentaliteit te hebben ook. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mar 2014, 13:58 |
|
|
Ancien
Bram schreef: in mijn ogen komt Donjet voor de top van 2de klasse op de 10 ook nog (redelijk) wat te kort. Maar hij heeft dit seizoen wel al matchen helpen beslissen.. iets wat ik van een K. Janssens toch niet direkt kan zeggen. Zet naast Donjet een speler die hem kan coachen of dring als coach tot Donjet door hem vooral inzicht-matig wat bij te sturen en je hebt een topper vast. Daarnaast heb je nog een element van snelheid maar dat ga je nu niet meer bijsturen. Pas op, ik ben al heel blij met wat Donjet brengt hé, overstijgt ruimschoots de verwachtingen die er van hem waren VOORafgaand aan het seizoen. Maar er valt nog zoveel meer uit te halen want lijkt mij wel de goede mentaliteit te hebben ook. Mja, is wat dubbel natuurlijk... Het is heel moeilijk om een speler op de 10 te gaan coachen... Spelers krijgen net vaak die rol toebedeeld omdat ze zelf net dat specifieke inzicht hebben, zoals een Thomas Troch in zijn beste jaren. Ideaal zou zijn dat er in de rij achter hem iemand zou lopen met ervaring op de tien, maar die een rij naar achter is geschoven omdat de jaren beginnen te wegen. Van een Di Gregorio of een Verheyden had Donjet bijvoorbeeld veel kunnen opsteken. Donjet heeft volgens mij het inzicht wel hoor, maar doordat er heel weinig gevaar van de diepe spits komt en de linkerflank aanvallend ook maar sporadisch wordt gebruikt, is Donjet vaak verplicht om net iets te lang met de bal te lopen en zelf de boel als "den 10" te forceren. In de voorbereiding viel hij net op door zijn simpel spelen... Als er op links iemand zou staan zoals Tjendo op rechts - dus iemand die effectief over Donjet zelf kan geraken - of een spits die je het straatje kan insturen, zou hij al een pak beter rendereren... Speelt Papa Sene niet meer, zou toch niet slecht zijn om onze vuurlinie te bevolken volgend seizoen... Krachtige, snelle spits... |
| 11 Mar 2014, 14:21 |
|
|
DT schreef: Speelt Papa Sene niet meer, zou toch niet slecht zijn om onze vuurlinie te bevolken volgend seizoen... Krachtige, snelle spits... Speelt blijkbaar bij Oosterzonen waar hij dit seizoen nog maar 3 goals maakte. Was heel goed bij Coxijde, maar kon bij Cercle of Roeselare toch nooit echt bevestigen. |
| 11 Mar 2014, 14:29 |
|
| Pagina 123 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 515 Volgende |