|
|
| Pagina 124 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 122 123 124 125 126 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef: DT schreef: Speelt Papa Sene niet meer, zou toch niet slecht zijn om onze vuurlinie te bevolken volgend seizoen... Krachtige, snelle spits... Speelt blijkbaar bij Oosterzonen waar hij dit seizoen nog maar 3 goals maakte. Was heel goed bij Coxijde, maar kon bij Cercle of Roeselare toch nooit echt bevestigen. Ik denk dat hij nog maar twee maand bij Oosterzonen zit hoor (sinds de winterstop) en scoorde dus AL 3 keer... Maakt mij niet echt uit of hij kon bevestigen of niet bij een eersteklasser, is een type speler die we kunnen gebruiken en is einde contract dit seizoen... Bij Roeselare is ondertussen iedereen al door het ijs gezakt, zelfs Di Lallo is nog maar een schim van zichzelf... |
| 11 Mar 2014, 15:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Smetje schreef: DT schreef: Speelt Papa Sene niet meer, zou toch niet slecht zijn om onze vuurlinie te bevolken volgend seizoen... Krachtige, snelle spits... Speelt blijkbaar bij Oosterzonen waar hij dit seizoen nog maar 3 goals maakte. Was heel goed bij Coxijde, maar kon bij Cercle of Roeselare toch nooit echt bevestigen. Ik denk dat hij nog maar twee maand bij Oosterzonen zit hoor (sinds de winterstop) en scoorde dus AL 3 keer... Maakt mij niet echt uit of hij kon bevestigen of niet bij een eersteklasser, is een type speler die we kunnen gebruiken en is einde contract dit seizoen... Bij Roeselare is ondertussen iedereen al door het ijs gezakt, zelfs Di Lallo is nog maar een schim van zichzelf... Even opgezocht en wordt inderdaad nog maar sinds 14 januari door Cercle uitgeleend aan Oosterzonen |
| 11 Mar 2014, 15:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Smetje schreef: DT schreef: Speelt Papa Sene niet meer, zou toch niet slecht zijn om onze vuurlinie te bevolken volgend seizoen... Krachtige, snelle spits... Speelt blijkbaar bij Oosterzonen waar hij dit seizoen nog maar 3 goals maakte. Was heel goed bij Coxijde, maar kon bij Cercle of Roeselare toch nooit echt bevestigen. Ik denk dat hij nog maar twee maand bij Oosterzonen zit hoor (sinds de winterstop) en scoorde dus AL 3 keer... Maakt mij niet echt uit of hij kon bevestigen of niet bij een eersteklasser, is een type speler die we kunnen gebruiken en is einde contract dit seizoen... Bij Roeselare is ondertussen iedereen al door het ijs gezakt, zelfs Di Lallo is nog maar een schim van zichzelf... Zelfs Thomas Troch ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Mar 2014, 17:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Bram schreef: in mijn ogen komt Donjet voor de top van 2de klasse op de 10 ook nog (redelijk) wat te kort. Maar hij heeft dit seizoen wel al matchen helpen beslissen.. iets wat ik van een K. Janssens toch niet direkt kan zeggen. Zet naast Donjet een speler die hem kan coachen of dring als coach tot Donjet door hem vooral inzicht-matig wat bij te sturen en je hebt een topper vast. Daarnaast heb je nog een element van snelheid maar dat ga je nu niet meer bijsturen. Pas op, ik ben al heel blij met wat Donjet brengt hé, overstijgt ruimschoots de verwachtingen die er van hem waren VOORafgaand aan het seizoen. Maar er valt nog zoveel meer uit te halen want lijkt mij wel de goede mentaliteit te hebben ook. Mja, is wat dubbel natuurlijk... Het is heel moeilijk om een speler op de 10 te gaan coachen... Spelers krijgen net vaak die rol toebedeeld omdat ze zelf net dat specifieke inzicht hebben, zoals een Thomas Troch in zijn beste jaren. Ideaal zou zijn dat er in de rij achter hem iemand zou lopen met ervaring op de tien, maar die een rij naar achter is geschoven omdat de jaren beginnen te wegen. Van een Di Gregorio of een Verheyden had Donjet bijvoorbeeld veel kunnen opsteken. Donjet heeft volgens mij het inzicht wel hoor, maar doordat er heel weinig gevaar van de diepe spits komt en de linkerflank aanvallend ook maar sporadisch wordt gebruikt, is Donjet vaak verplicht om net iets te lang met de bal te lopen en zelf de boel als "den 10" te forceren. In de voorbereiding viel hij net op door zijn simpel spelen... Als er op links iemand zou staan zoals Tjendo op rechts - dus iemand die effectief over Donjet zelf kan geraken - of een spits die je het straatje kan insturen, zou hij al een pak beter rendereren... Speelt Papa Sene niet meer, zou toch niet slecht zijn om onze vuurlinie te bevolken volgend seizoen... Krachtige, snelle spits... Ja inderdaad in de voorbereiding had hij dat wel in, zeer slim en rendement aan 100%. Maar sinds dan heb ik hem toch ook de boel zien forceren. En als je dan zegt dat hij geen coaching nodig heeft, maar wel een coach achter hem dan volg ik je ook wel ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Mar 2014, 20:27 |
|
|
Reserve
Onyeka van temse naar geel.
Maakte tegen ons in beker wel indruk,scoorde 2 maal en maakte onze verdediging nog een paar maal belachelijk ook,lijkt me goeie transfer voor geel |
| 13 Mar 2014, 11:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Rechtsback Vinck van de beloften van Gent, wil volgend seizoen absoluut spelen maar weet nu al dat hij ginds geen kans gaat maken. Zou dat niks voor ons zijn? Dieje zijne pa, liet dat al nekeer verstaan...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Mar 2014, 18:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DavidSeal schreef: Rechtsback Vinck van de beloften van Gent, wil volgend seizoen absoluut spelen maar weet nu al dat hij ginds geen kans gaat maken. Zou dat niks voor ons zijn? Dieje zijne pa, liet dat al nekeer verstaan... Jonge gast, speelt al enkele jaren bij de beloften van Gent. Doet het daar zeker niet slecht maar moet vaak wijken voor de grote groep die afzakt van de eerste ploeg. Zou goed zijn voor hem en voor ons! |
| 13 Mar 2014, 19:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
gweninho schreef: DavidSeal schreef: Rechtsback Vinck van de beloften van Gent, wil volgend seizoen absoluut spelen maar weet nu al dat hij ginds geen kans gaat maken. Zou dat niks voor ons zijn? Dieje zijne pa, liet dat al nekeer verstaan... Jonge gast, speelt al enkele jaren bij de beloften van Gent. Doet het daar zeker niet slecht maar moet vaak wijken voor de grote groep die afzakt van de eerste ploeg. Zou goed zijn voor hem en voor ons! Mja, maar zoeken we eigenlijk wel versterking op die positie? Optie voor De Greef werd gelicht, Smet ligt nog voor een jaar vast, Lievens speelt daar nu waarin heel veel mensen geloven en we hebben altijd nog Falco achter de hand die eigenlijk nog nooit ontgoocheld heeft als hij zijn kans kreeg in vriendschappelijke matchen... Ik denk persoonlijk dat er posities zijn die dringender ingevuld moeten worden... |
| 14 Mar 2014, 10:13 |
|
|
forumlegende
ne goede voetballende linkse centrale verdediger (Santermans). ne centrale middenvelder met voetballend vermogen, body (type Vandendriessche). Ne spits die ge ook op de kanten kunt zetten (vb. Ambroise), en dan nog nen diepe spits met diepgang-snelheid.
en liefst geen mannen om den hoop te vullen maar echte versterkingen. de Kabeya's, Kompany's en Van Belle's mogen ze laten waar ze zijn dit jaar. Ga voor kwaliteit ipv kwantiteit. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 14 Mar 2014, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor (Light) schreef: nen diepe spits met diepgang-snelheid. Zoals elke club, elk seizoen Ik denk dat dat de moeilijkste positie zal zijn om in te vullen. |
| 14 Mar 2014, 11:15 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: ne goede voetballende linkse centrale verdediger (Santermans). ne centrale middenvelder met voetballend vermogen, body (type Vandendriessche). Ne spits die ge ook op de kanten kunt zetten (vb. Ambroise), en dan nog nen diepe spits met diepgang-snelheid. en liefst geen mannen om den hoop te vullen maar echte versterkingen. de Kabeya's, Kompany's en Van Belle's mogen ze laten waar ze zijn dit jaar. Ga voor kwaliteit ipv kwantiteit. Mmmmm.... Santermans weet me toch niet altijd te bekoren... Heeft vaak heel veel fouten nodig om zijn directe tegenstander af te stoppen (zie het aantal gele kaarten dat hij neemt per seizoen, quasi altijd owv een fout op zijn tegenstander) en was in de match hier bij ons echt niet goed (voetbalde ook nauwelijks zelf uit)... Zijn collega-verdediger (Christiaens dacht ik) was toen veel beter - zowel uitvoetballend als qua duelkracht... Ik zou graag Kassim Doumbia zien komen of Hugo Nwadikwa van Woluwe-Zaventem... Keuze op het middenveld hangt af van de speelwijze van de coach... Wil je met twee spitsen spelen, dan moet er idd op het midden een motor bij die ook voetballende eigenschappen heeft. Blijf je vasthouden aan 1 spits en een tien, kan je blijven vasthouden aan een duo dat de boel dicht moet houden. Ik ben wel voorstander van een typische nummer 8 om de opties voor de trainer te vergroten... Een Seppe Brulmans zou die rol ook wel kunnen vervullen. Vandendriessche mag je ook opnieuw vergeten want zitten minimaal 5 eersteklassers achter. Mijn geliefkoosde speler voor de positie was Rachid Bourabia, heeft itt wat de pers zegt, nog niet bijgetekend bij Lierse... Lozen van Van Steenbrugghe, Janssens en Glouftsis zou toch enige ruimte moeten kunnen vrijmaken... Bovendien is Rachid goed voor een goal of 7 per seizoen... Inzake spitsen ga ik niet akkoord met uw opvatting, want wat jij aangeeft zijn eigenlijk twee dezelfde types. Je hebt naast een snelle spits met diepgang en een actie, in tweede ook een stevige duelspits nodig. Ambroise kan dat een of twee matchen, maar dan stopt het ook - raakt hij gefrustreerd, pakt hij kaarten en is het over. Een Papa Sene combineerde al deze eigenschappen maar hoe ver die staat na zijn jaar vol blessures, Joost mag het weten. Een oorlogsmaker zoals een Krasniqi weet mij toch ook te bekoren... Gaby Loemba lijkt mij het type te zijn dat qua snelheid en actie iets zou kunnen betekenen (en die kan ook vanop links opduiken)... Op rechts lijkt Julien Guerenne me ook een topper... En iemand die op alle aanvallende posities + flanken kan ingezet worden zoals Tibo Van de Velde lijkt mij toch een opportuniteit die je niet mag laten liggen... Bovendien raak ik week na week meer gecharmeerd door Florent Stevance van Boussu - verbeterde versie van een Dempsey Vervaeke... En gezien het feit dat Boussu het financieel weer zeer moeilijk heeft... Keuze genoeg dus... Vraag blijft natuurlijk wie je nog gaat houden van uw huidige kern... |
| 14 Mar 2014, 11:18 |
|
|
forumlegende
die Stevance is inderdaad een prima voetballer.
Ik vond die Vervaecke ook wel goed. Maar dan wel Dempsey, nie den dienen die hier is gepasseerd... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 14 Mar 2014, 20:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Ze zijn Lonsana Doumbouya aan het volgen. Speelt bij Tubeke. Iemand een gedacht of het een versterking zou zijn ?
|
| 20 Mar 2014, 9:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik heb het even niet meer gevolgd, maar waar zit Jimmy Fockaerts eigenlijk?
|
| 20 Mar 2014, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Zienaa schreef: Ik heb het even niet meer gevolgd, maar waar zit Jimmy Fockaerts eigenlijk? Capellen _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Mar 2014, 10:28 |
|
| Pagina 124 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 122 123 124 125 126 … 515 Volgende |