|
|
| Pagina 156 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Stadion
task force.
![]() |
| 04 Apr 2014, 19:46 |
|
|
Vaste Waarde
@zienaa: ge zetj er bosj op!
|
| 04 Apr 2014, 19:48 |
|
|
Vaste Waarde
@zienaa: ge zetj er bosj op!
|
| 04 Apr 2014, 19:48 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: task force. ![]() Toch wel eigenaardig dat er hier blijkbaar nog zijn die hier van verschieten.. Wie geloofde er nu dat ze hier in aalst een nieuw eerste klasse stadion zouden gaan bouwen, terwijl er op nog geen 10 km in vogelvlucht een spiksplinternieuw stadion staat te rotten….. Wakker worden he zeg !!! Ik zal al content zijn als er volgend jaar überhaupt nog nationaal voetbal te zien zal zijn in Aalst, want het wordt met de seconde duidelijker dat zowel het bestuur als de stad Aalst al maanden met de supporters aan het lachen zijn... ![]() |
| 04 Apr 2014, 19:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zienaa schreef: Wees eens eerlijk, wie buiten ons ligt wakker van Eendracht Aalst? Antwerp kan toch ook al jaren op zijn kin kloppen, er zijn nog veel ploegen die vroeger in eerste speelden en een bescheiden Europees succesje hadden, maar die zijn toch ook allemaal de vergeetput ingesukkeld? Wij hebben gewoon nog een deftige aanhang dat is alles. Ik hoor ons in derde klas nog bezig, zo uitkijken naar tweede klasse want dat zou hét van hét zijn met wekelijks uitverkocht spektalmatchen. Awel ik ging veel liever op mijn gemakske zonder combizever voor 10 Euro gaan kijken op Olsa Brakel om daar te gaan winnen met grote cijfers dan de triestige miserie waar we nu in zitten ze. Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Ik heb alvast heimwee... |
| 04 Apr 2014, 19:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Josken11 schreef: Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Dat was Yombo en niet Moreels |
| 04 Apr 2014, 20:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Elektronized schreef: Kaan der iemand Dozzje bellen, en wa rap ? ![]() ella. ge hebt het hier wel over de 'kracht der vernieuwing" he. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 04 Apr 2014, 20:17 |
|
|
Ancien
Josken11 schreef: Zienaa schreef: Wees eens eerlijk, wie buiten ons ligt wakker van Eendracht Aalst? Antwerp kan toch ook al jaren op zijn kin kloppen, er zijn nog veel ploegen die vroeger in eerste speelden en een bescheiden Europees succesje hadden, maar die zijn toch ook allemaal de vergeetput ingesukkeld? Wij hebben gewoon nog een deftige aanhang dat is alles. Ik hoor ons in derde klas nog bezig, zo uitkijken naar tweede klasse want dat zou hét van hét zijn met wekelijks uitverkocht spektalmatchen. Awel ik ging veel liever op mijn gemakske zonder combizever voor 10 Euro gaan kijken op Olsa Brakel om daar te gaan winnen met grote cijfers dan de triestige miserie waar we nu in zitten ze. Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Ik heb alvast heimwee...Hopelijk krijgen we volgende week goed nieuws, maar in het slechtste geval good luck in derde klasse maar het zal alvast zonder den dezen zen, heb in al die jaren al teveel vernederingen meegemaakt met den Iendracht, voor mij persoonlijk is het dan genoeg geweest. Heimwee naar derde klasse voetbal.... _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Apr 2014, 20:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: Josken11 schreef: Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Dat was Yombo en niet Moreels Klopt was inderdaad Yombo |
| 04 Apr 2014, 20:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: Josken11 schreef: Zienaa schreef: Wees eens eerlijk, wie buiten ons ligt wakker van Eendracht Aalst? Antwerp kan toch ook al jaren op zijn kin kloppen, er zijn nog veel ploegen die vroeger in eerste speelden en een bescheiden Europees succesje hadden, maar die zijn toch ook allemaal de vergeetput ingesukkeld? Wij hebben gewoon nog een deftige aanhang dat is alles. Ik hoor ons in derde klas nog bezig, zo uitkijken naar tweede klasse want dat zou hét van hét zijn met wekelijks uitverkocht spektalmatchen. Awel ik ging veel liever op mijn gemakske zonder combizever voor 10 Euro gaan kijken op Olsa Brakel om daar te gaan winnen met grote cijfers dan de triestige miserie waar we nu in zitten ze. Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Ik heb alvast heimwee...Hopelijk krijgen we volgende week goed nieuws, maar in het slechtste geval good luck in derde klasse maar het zal alvast zonder den dezen zen, heb in al die jaren al teveel vernederingen meegemaakt met den Iendracht, voor mij persoonlijk is het dan genoeg geweest. Heimwee naar derde klasse voetbal.... In derde zagen we voetbal, was er ambiance en beleving. Nu in tweede is er niks, nul de botten, ja ik heb heimwee. Net zoals de momenten dat Lauwers 2 keer in 5 seconden op de lat trapt op kv mechelen of de 5-0 overwinning tegen germinal ekeren. Nu is er niks meer en het is zo goed als zeker dat we onzen Iendracht kwijt zijn. |
| 04 Apr 2014, 20:32 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Josken11 schreef: Zienaa schreef: Wees eens eerlijk, wie buiten ons ligt wakker van Eendracht Aalst? Antwerp kan toch ook al jaren op zijn kin kloppen, er zijn nog veel ploegen die vroeger in eerste speelden en een bescheiden Europees succesje hadden, maar die zijn toch ook allemaal de vergeetput ingesukkeld? Wij hebben gewoon nog een deftige aanhang dat is alles. Ik hoor ons in derde klas nog bezig, zo uitkijken naar tweede klasse want dat zou hét van hét zijn met wekelijks uitverkocht spektalmatchen. Awel ik ging veel liever op mijn gemakske zonder combizever voor 10 Euro gaan kijken op Olsa Brakel om daar te gaan winnen met grote cijfers dan de triestige miserie waar we nu in zitten ze. Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Ik heb alvast heimwee...Hopelijk krijgen we volgende week goed nieuws, maar in het slechtste geval good luck in derde klasse maar het zal alvast zonder den dezen zen, heb in al die jaren al teveel vernederingen meegemaakt met den Iendracht, voor mij persoonlijk is het dan genoeg geweest. Heimwee naar derde klasse voetbal.... dus in derde gaat ge nie meer kijken maar ge hebt er heimwee naar? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Apr 2014, 20:37 |
|
|
Ancien
Josken11 schreef: Hugo schreef: Josken11 schreef: Op Olsa Brakel, in de laatste minuut Depoitre met een staalharde vrije trap en Moreels di e de 3-4 binnen tikt. Ik heb alvast heimwee...Hopelijk krijgen we volgende week goed nieuws, maar in het slechtste geval good luck in derde klasse maar het zal alvast zonder den dezen zen, heb in al die jaren al teveel vernederingen meegemaakt met den Iendracht, voor mij persoonlijk is het dan genoeg geweest. Heimwee naar derde klasse voetbal.... In derde zagen we voetbal, was er ambiance en beleving. Nu in tweede is er niks, nul de botten, ja ik heb heimwee. Net zoals de momenten dat Lauwers 2 keer in 5 seconden op de lat trapt op kv mechelen of de 5-0 overwinning tegen germinal ekeren. Nu is er niks meer en het is zo goed als zeker dat we onzen Iendracht kwijt zijn. Je speelde toen twee seizoenen in derde klasse met een tweede klasse ploeg, met een titel als gevolg. Dat waren natuurlijk als supporter heerlijke tijden, als je ploeg altijd dominant speelt voor de titel als hoofdprijs. Als we nu zakken gaan de meeste spelers andere oorden opzoeken en een pak sponsors afhaken. Welke brokkelpakken zullen dan nog betaalbaar zijn voor onze club en welke rol gaan we nog spelen in je zo geliefde derde klasse? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Apr 2014, 20:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bekijk het positief, onze tent is derde klasse waardig.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Apr 2014, 20:47 |
|
|
Vaste Waarde
Gewoon een algemene
aan de kbvb en de rest vh seizoen boycotten door thuis te blijven en forfait te geven. Ach ja volgend jaar derde of vierde maakt mij niet uit forever! De beleving is nog nooit zo zwak geweest als dit seizoen, vooral bij thuismatchen dus wat zijn we uiteindelijk als supporters met de bejubelde belgacom league? Terug met de smile te voet ,te paard of maakt niet uit hoe op verplaatsing gaan en 10 euro betalen en 1,5 euro voor een bonneken : waarom niet ? Laatst gewijzigd door Neutralboy op 04 Apr 2014, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Apr 2014, 20:57 |
|
|
Ancien
jammen schreef: Bekijk het positief, onze tent is derde klasse waardig. Ja die tent amaai Ik blijf erbij besteken, een degelijke tweede klasser is toch niet teveel gevraagd voor een stad als Aalst. We zijn er nu eindelijk weer en dat je die jaren werk weer laat verloren gaan dat kan er bij mij niet in. Tot morgen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Apr 2014, 20:57 |
|
| Pagina 156 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 462 Volgende |