|
|
| Pagina 163 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 161 162 163 164 165 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Stadion
chunga schreef: Zijn er eigenlijk mensen die geloven dat FDR die investeerders klaar heeft ??? Is volgens mij zijn zoveelste luchtkasteel dat hij verkoopt, zonder de man bestonden we al niet meer dat klopt en ook mijn dank daarvoor maar hij moet echt stoppen met ons blazen wijs te maken. Als het stad nu moest zeggen "ok wij kopen de grond Frank, zet jij er een stadion op met privé kapitaal (dat je toch al rond hebt) dan heeft de man wel een groot probleem. Verkoop die grond dus maar snel aan dat bedrijf dan zijn we zeker dat er nog iets goed uitkomt zoals werkgelegenheid, anders ligt dat stuk binnen tien jaar nog braak. Ons bestuur is nog niet in staat om een tuinhuis op die grond te zetten laat staan een nieuwe voetbaltempel _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Apr 2014, 13:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bomber schreef: jammen schreef: Ik ga FDR niet ophemelen, maar één ding weet ik zeker, als hij er de stekker uittrekt is het stante pede over and out. Inderdaad, maar geeft dat het recht om altijd die goednieuws-show op te voeren? Zeg gewoon waar het op staat en als de supporters opmerkingen en suggesties hebben luister daar dan naar, ipv ons met een kluitje het riet in te sturen. Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Apr 2014, 14:02 |
|
|
Vaste Waarde
jammen schreef: Bomber schreef: jammen schreef: Ik ga FDR niet ophemelen, maar één ding weet ik zeker, als hij er de stekker uittrekt is het stante pede over and out. Inderdaad, maar geeft dat het recht om altijd die goednieuws-show op te voeren? Zeg gewoon waar het op staat en als de supporters opmerkingen en suggesties hebben luister daar dan naar, ipv ons met een kluitje het riet in te sturen. Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. Alles hierboven klopt dan allemaal wel, maar licentie of niet - het probleem met ons stadion dient te worden opgelost… indien niet dan….. ![]() |
| 18 Apr 2014, 14:58 |
|
|
forumlegende
Ondertussen zet Lokeren er nog 'een tribuneke' bij, zoals Lambrecht het verwoordt...
Een stalen constructie die tegen begin juli klaar moet zijn. En de zitcapaciteit wordt tot 8000 opgetrokken. Kosten : een slordige 3 miljoen euro, evenwel met steun van de stad Lokeren. Ok, als Lambrecht er niet meer is hebben ze misschien de nodige problemen, maar ondertussen staat hun stadion wel in orde. |
| 18 Apr 2014, 16:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bomber schreef: jammen schreef: Bomber schreef: Inderdaad, maar geeft dat het recht om altijd die goednieuws-show op te voeren? Zeg gewoon waar het op staat en als de supporters opmerkingen en suggesties hebben luister daar dan naar, ipv ons met een kluitje het riet in te sturen. Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. Ja, maar nu klapt ge al zoals die mannen. Elk jaar wordt de licentie gehaald door op het laatste nipperke geld te injecteren, en dan komen de persberichten: we hebben hard gewerkt en gaan nu verder bouwen. Maar dat zeggen ze nu al jaren... Ik denk dat we niet willen weten hoeveel schuldvorderingen er tegen za lopen van leveranciers ed... En dan net voor er beslag gaat gelegd worden betalen ze vlug, maar tegen dan zijn de kosten door alle procedures al zo goed als verdubbeld natuurlijk... Eerlijk gezegd zie ik dan liever dat ze bijpassen en dat we daardoor in 2de blijven, als ze dat niet doen dan belandt je in 3de, om dan misschien in een paar jaar terug te promoveren naar 2de en dan begint die cinema opnieuw. Maar ok, iedere keer bijpassen is ook niet dé oplossing op lange termijn. Er moeten mensen aangesteld worden die het product Eendracht Aalst kunnen verkopen waarbij iedereen er beter van wordt. En dat zie ik op korte termijn niet gebeuren. By the way, perfect tijdstip om jouw reactie te posten... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Apr 2014, 19:32 |
|
|
Nationale Ploeg
jammen schreef: Bomber schreef: jammen schreef: Ik ga FDR niet ophemelen, maar één ding weet ik zeker, als hij er de stekker uittrekt is het stante pede over and out. Inderdaad, maar geeft dat het recht om altijd die goednieuws-show op te voeren? Zeg gewoon waar het op staat en als de supporters opmerkingen en suggesties hebben luister daar dan naar, ipv ons met een kluitje het riet in te sturen. Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. ivm met het stadion - problematiek die al héél lang duurt- denk ik dat er veel gepokerd wordt. en moet worden, gezien politiek/electorale kortetermijnvisies. en FDR pokert dan mee. kan meevallen, kan tegenvallen. ben zeker geen FDR vazal (of om terminologie op niveau van dit forum te gebruiken "holmaat") maar FDR pokert voor 'onze kant'. en alleen voor dat op zich al verdient hij in my humble opinion enige (misschien zelfs volle) support. wees maar gerust, met welke burgemeester ook van het maakt niks uit welke partij, dat je aan die zever moet meedoen om een kans te maken. zie ook Muyters/vlaamse subsidies: als EA al een goed dossier zou ingediend hebben, we hadden die subsidies niet gehad. was een nepexcuus voor stemmenronselarij in de meest onvervalste 'old style school' wat politiek betreft... allez, laat maar komen... _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 18 Apr 2014, 23:26, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Apr 2014, 23:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Still standing ! schreef: jammen schreef: Bomber schreef: Inderdaad, maar geeft dat het recht om altijd die goednieuws-show op te voeren? Zeg gewoon waar het op staat en als de supporters opmerkingen en suggesties hebben luister daar dan naar, ipv ons met een kluitje het riet in te sturen. Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. misschien vinden wij onze Marc Coucke ook nog eens ? ik hoorde onlangs dat Jan De Nul met Cercle Brugge ondrehandeld zou hebben ivm sponsoring van een van hun supporters. _________________ may the FORCE be with you. |
| 19 Apr 2014, 8:55 |
|
|
Ancien
Still standing ! schreef: Still standing ! schreef: jammen schreef: Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. misschien vinden wij onze Marc Coucke ook nog eens ? ik hoorde onlangs dat Jan De Nul met Cercle Brugge ondrehandeld zou hebben ivm sponsoring van een van hun supporters. Sponsoring in Brugge en 0,0 in Aalst! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Apr 2014, 10:19 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: Still standing ! schreef: jammen schreef: Daar geef ik je ook gelijk in natuurlijk, iets suggereren en dan nadien niet nakomen schept meer teleurstelling bij de supporters dan totaal niets zeggen. FDR heeft er nu voor gezorgd dat de licentie binnen is en hierop kan verder gebouwd worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat er qua financiën, organisatie en infrastructuur nog enorm veel werk te verzetten is, om dan nog over het sportieve te zwijgen. misschien vinden wij onze Marc Coucke ook nog eens ? ik hoorde onlangs dat Jan De Nul met Cercle Brugge ondrehandeld zou hebben ivm sponsoring van een van hun supporters. ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Apr 2014, 11:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: Still standing ! schreef: misschien vinden wij onze Marc Coucke ook nog eens ? ik hoorde onlangs dat Jan De Nul met Cercle Brugge ondrehandeld zou hebben ivm sponsoring van een van hun supporters. ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2014, 12:17 |
|
|
Reserve
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: misschien vinden wij onze Marc Coucke ook nog eens ? ik hoorde onlangs dat Jan De Nul met Cercle Brugge ondrehandeld zou hebben ivm sponsoring van een van hun supporters. ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren Zou er in die 30 j als eens deftig mee gesproken zijn,heb er mijn twijfels over |
| 19 Apr 2014, 12:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
willempie schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: ALS JDN al zou willen sponsoren, dan had hij dat al lang gedaan. Ieder jaar keert dat verhaal weer terug. Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren Zou er in die 30 j als eens deftig mee gesproken zijn,heb er mijn twijfels over Da weet ik niet zelle,het zou moeten lukken dat er de afgelopen 30 jaar,het allemaal kloefkappers waren die in ons bestuur zaten ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2014, 12:30 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: willempie schreef: Bakkie schreef: Das een verhaal dat ik al 30 jaar hoor,net als da Amylum ging sponsoren Zou er in die 30 j als eens deftig mee gesproken zijn,heb er mijn twijfels over Da weet ik niet zelle,het zou moeten lukken dat er de afgelopen 30 jaar,het allemaal kloefkappers waren die in ons bestuur zaten ![]() Bakkie, ge zetj veel te negatief. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Apr 2014, 12:34 |
|
|
El Corredor (Light) schreef: Bakkie, ge zetj veel te negatief. ![]() Ik zal eens positief zijn mijne maat heeft na 13 maand eindelijk zijn factuur gekregen,van zijn restaurant bezoek en weet ge wat nu de reden was,ze hadden een verkeerd huis nummer tomme toch._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2014, 12:39 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Bakkie, ge zetj veel te negatief. ![]() Ik zal eens positief zijn mijne maat heeft na 13 maand eindelijk zijn factuur gekregen,van zijn restaurant bezoek en weet ge wat nu de reden was,ze hadden een verkeerd huis nummer tomme toch.kijk eens aan, mooi mooi mooi ! _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 19 Apr 2014, 12:51 |
|
| Pagina 163 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 161 162 163 164 165 … 462 Volgende |