Transfers volgend seizoen - Pagina 133 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
zwawi schreef:
Voorin is het veel te weinig en daar moet uiteraard versterking komen. Maar ge moet er ook hebben die de ballen daar brengt en das momenteel ook een probleem waardoor er ook daar versterking gewenst is. Moeilijke huistaak als je over weinig middelen beschikt.

Is een vicieuze cirkel hé - als uw sportieve visie zou zijn dat je met jonge beloftevolle spelers wil werken en die vijf jaar kan laten doorgroeien, kan je met de verkoop van een of twee ervan op den duur wel iets opbouwen en gericht versterken. Als je u echter ieder jaar laat overrompelen door een trainer die - met name voor zichzelf - liever snel resultaat ziet en dus steeds maar hamert op versterking op basis van naam ipv op kwaliteit, drijf je elk jaar iets verder weg van dat streven. En zoals ik al van het begin van het seizoen zeg: dit zou wel eens een heel duur seizoen kunnen geweest zijn...

En het grootste probleem blijkt niemand te willen beseffen maar het begin van uw falen ligt niet voorin of achterin maar wel op het midden waar er in balbezit hoogstens twee echte aanspeelpunten zijn voor een eventuele voortzetting waar er toch 5 zijn opgesteld. De verdediging wordt week na week gehekeld maar toch slik je dit seizoen denk ik een derde minder tegendoelpunten dan de vijf voorgaande jaren... Niet vergeten dat de achterlijn uit ons eerste jaar terug in tweede de meest gepasseerde achterlijn van tweede was hé met meer dan 60 tegendoelpunten... Het midden daarentegen brengt naast te weinig voetballend vermogen ook nauwelijks productie... Al uw linksmiddens samen realiseren 3 goals dit jaar... Al uw nr 10s zeven... Uw rechterkant 0... Een geluk dat uw controllerende middenvelders samen nog bijna aan 5 stuks komen... Maar hoop en al 15 goals op een seizoen waar je telkens met 5 middenvelders start, zegt veel hoor... Dat er in de spits iets bijmoet is duidelijk, maar ik ga akkoord met Zwawi - investeer je niet in de linie daarachter gaat het verdorie al een wonderboy moeten zijn vooraan... En naast het feit dat die niet betaalbaar zou zijn, zie ik die momenteel ook nergens rondlopen...

Ik blijf erbij - onze diepe spits moet veel te veel werken, zeker in een systeem waar het middenveld door 5 mensen wordt bevolkt... Zolang men dat niet inziet, gaan er hier vooraan nog veel sneuvelen... In voetbal hoor je altijd dat de bal het werk moet doen, maar hoe rijm je dat als uw diepe spits in een vijfmansmiddenveld de bal moet kaatsen tegen de middencirkel? Dat moet de stof tot nadenken zijn voor volgend seizoen, niet de vraag of we Ambroise of Gounongbe kunnen aantrekken want in hetzelfde spelsysteem gaan ze hoogtens vijf goals meer maken dan een Nick Van Belle... En dan moeten ze nog een heel jaar topfit blijven hé, wat zeker voor die laatste geen sinecure is... Een spits moet geen tamzak zijn maar het zou toch wel enigzins helpen moest je hem op zijn kwaliteiten aanspelen... Vergeet niet dat ondanks dat we hem in 1,5 jaar nauwelijks echt op zijn kwaliteiten hebben aangespeeld, Glouftsis 20 goals heeft gemaakt voor ons... Dat aantal vervangen zal al geen sinecure zijn...

21 Apr 2014, 14:21
forumlegende

je kan hier epistels vol schrijven, bottomline...

er moet in IEDERE linie kwaliteit bij. niet meer niet minder.

kritiek aan het adres van de sommige verdedigers, middenvelders is volledig terecht, dat niet inzien, is het licht van de zon ontkennen. :hmm:

je zit gewoon in deze ploeg met een aantal jongens die gewoon niet kunnen voetballen, en voor wie 3e klasse het maximum is, en dan bij een middenmoter best.

21 Apr 2014, 15:20
Nationale Ploeg

weet iemand waarom Nick niet speelde ? bedoelde Desaeyere met Nick kwijt zijn dat hij geblesseerd is ?

ik vind de beoordelingen hier voor Desaeyere wat hard. de mens wist dat we gered zijn, heeft hier geen voorbereiding meegemaakt en kende de meeste spelers niet, dus die probeert nu wat uit... enfin, wat trainers betreft ben ik blijkbaar wat een einzelgänger... toch heb ik vaak het gevoel op EA dat of we nu een goeie of een minder goeie t1 hebben, een die 'in de diepte werkt' en lief en leed wil delen met de club of ene die voor het rijzende komeet principe gaat, uitgescheten zal hij worden door onze (o zo mondige) stuurlui aan de wal...

21 Apr 2014, 18:21
Ancien

Still standing ! schreef:
weet iemand waarom Nick niet speelde ? bedoelde Desaeyere met Nick kwijt zijn dat hij geblesseerd is ?

ik vind de beoordelingen hier voor Desaeyere wat hard. de mens wist dat we gered zijn, heeft hier geen voorbereiding meegemaakt en kende de meeste spelers niet, dus die probeert nu wat uit... enfin, wat trainers betreft ben ik blijkbaar wat een einzelgänger... toch heb ik vaak het gevoel op EA dat of we nu een goeie of een minder goeie t1 hebben, een die 'in de diepte werkt' en lief en leed wil delen met de club of ene die voor het rijzende komeet principe gaat, uitgescheten zal hij worden door onze (o zo mondige) stuurlui aan de wal...

Ik heb niets tegen Desaeyere, maar je kan toch niet zeggen dat we plots beter zijn gaan voetballen, verscheidene spelers halen zelfs hun normaal niveau niet meer o.a. De Greef.
Het heeft wel een groot deel te maken met een gebrek aan kwaliteit maar iets geeft mij het gevoel dat René niet de geknipte persoon is om op langere termijn mee samen te werken.
Ik heb hier al de naam van Wim De Corte zien vallen, past volgens mijn bescheiden mening veel beter bij onze club, waar ook nog veel werk buiten het sportieve moet gebeuren.
Enfin, eerst en vooral moet er serieuse versterking bij komen, want van de huidige spelersgroep haalden maar enkele spelers een degelijk tweede klasse niveau (VDN, W.V.B en De Cuyper).
Ken Van Damme, De Greef en Shkodra zijn ook normaal spelers die dit niveau aankunnen, maar dan stopt het, de rest zijn in mijn ogen derde klassers.
De Flippo tel ik niet meer mee, want alleen maar bewondering wat die nog kan op zijn leeftijd, haalt nog een hoger niveau als sommigen die hier met vedette-allures rondlopen. :worship:

21 Apr 2014, 18:54
Nationale Ploeg

rondje namedropping: Mombongo (Antwerp) is einde contract. heeft geen schitterend seizoen achter de rug, slechts 6 doelpunten maar is wel het profiel dat we zoeken, en zal vermoedelijk geen overdreven looneisen moeten stellen... voor mij was Lorenzon de targetspits te halen, maar die tekende bij. zullen we next season dus life kunnen beoordelen... ook met Seppe Kil hadden we iets kunnen doen, denk ik.

22 Apr 2014, 10:55
Junior

Is het niet- aanblijven van Desaeyere 100% zeker?

Spreekt in zijn reactie na de match (testen spelers naar volgend seizoen toe,..) alsof hij dat alvast nog niet weet.

22 Apr 2014, 11:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
didi schreef:

Spreekt in zijn reactie na de match (testen spelers naar volgend seizoen toe,..) alsof hij dat alvast nog niet weet.

Staat in elk geval nog niet op de officiële site.

Waar haalden degenen die dat hier gespost hebben deze info?

22 Apr 2014, 11:48
forumlegende

Leeftijd: 61
by the way : in Het Nieuwsblad van zaterdag stond er dat Niels Martin terugkomt. Bovendien zou het nog niet zeker zijn dat Thomas Weydisch terugkomt.

22 Apr 2014, 11:52
Nationale Ploeg

didi schreef:

tja, das de leeftijd he :D

22 Apr 2014, 11:59
nieuw in de eerste ploeg

kreezie nonkeltje schreef:
by the way : in Het Nieuwsblad van zaterdag stond er dat Niels Martin terugkomt. Bovendien zou het nog niet zeker zijn dat Thomas Weydisch terugkomt.

martin komt terug weydisch niet
gaan : nick van belle, company, ngasseu, van steenbrugge
komt erbij : 2 spitsen, middenvelder en centrale verdediger.

22 Apr 2014, 12:00
Ancien

didi schreef:

Ook het artikel in het Nieuwsblad van zaterdag ligt in die lijn - titel is Desaeyere langer bij Eendracht Aalst...

22 Apr 2014, 12:09
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... d-van-rene

hier sé, daarmee is er duidelijkheid

22 Apr 2014, 14:16
Nationale Ploeg

ik heb het gevoel dat Desaeyere dit niet zag aankomen en dat het zal aankomen. spreek mij niet uit over terecht of onterecht maar heb er wel wat compaschje mee...

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 22 Apr 2014, 15:02, 2 keer totaal gewijzigd.

22 Apr 2014, 14:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Voilà zie, zo moet dat: Eén telefoontje en de kous is af.... :hmm:

22 Apr 2014, 14:35
Ancien

Schepper schreef:
Voilà zie, zo moet dat: Eén telefoontje en de kous is af.... :hmm:

Het is toch al beter dan wat Moyes bij Manchester United te beurt viel ;)

Neen serieus, ik denk eerder dat de communicatie op de website iets te droog is weergegeven en dat dit wel niet binnen 1 telefoontje is bedisseld...

22 Apr 2014, 14:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 131 132 133 134 135 515