|
|
| Pagina 140 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 138 139 140 141 142 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: Still standing ! schreef: Wijns, ex-heist/kortrijk nu ohl. das toch ne linksen he. zou die niet wat willen inleveren na 2 mislukte avonturen om zich te relanceren ? was da genen back rechts? ich bin hielegans nicht sicher in diese. ik herinner me een paar fazes waarin hij op links "ravageerde" aber müglicherweise warre ich der match ündersteboven aan het bekaajken oder etwass in dien trent. anyway, hij mag van mij ook altijd de Mike kommen vervangen als back rechts ook ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Apr 2014, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waly 2 schreef: Het ziet ernaar uit dat Eendracht Aalst voor volgend seizoen Regi Van Acker wil als trainer. Van Acker probeert dit weekend eerst nog VW Hamme te redden maar zou dan niet afkerig staan voor een contract bij Eendracht. Het nieuws is blijkbaar vroegtijdig gelekt via bevriende pers en staat vandaag al te lezen in enkele kranten. Mogelijks wordt de piste Van Acker toch nog verlaten, net omwille van dit perslek. wtf ? edit: van waar komt dat bericht ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Apr 2014, 22:16 |
|
|
forumlegende
Bram sprak profetische woorden:
bron: HNB Het geplande onderhoud tussen sportief manager Luc Van Hauwermeiren en René Desaeyere werd afgeblazen. De Aalsterse raad van bestuur besliste dat het op zoek gaat naar een nieuwe coach. Technisch directeur Roland Vanden Bosch werd zo teruggefloten. Technisch directeur Roland Vanden Bosch verklaarde in onze krant dat het huiswerk van Eendracht grotendeels af is. Dat zette kwaad bloed in de Aalsterse bestuurskamer. Sportief manager Luc Van Hauwermeiren trad dinsdag naar buiten met de verrassende mededeling dat Eendracht op zoek gaat naar een nieuwe coach. Daarmee onderstreepte Van Hauwermeiren in de machtsstrijd met Vanden Bosch wie baas is. ‘Ik spreek in naam van de raad van bestuur die vijf leden telt. Roland Vanden Bosch kreeg de bevoegdheid om de lijnen uit te tekenen, maar hij moet wel langs de raad van bestuur passeren. De voorbije dagen voelde ik me voor schut gezet. Ik kan me inbeelden dat Desaeyere graag trainer bleef bij Aalst, maar de eindbeslissing wordt in de bestuurskamer genomen. Daar leidden we uit de feedback vanuit de spelersgroep af dat niet iedereen 100% achter Desaeyere staat. We leveren geen kritiek aan het adres van Desaeyere die prima resultaten boekte en ons naar het behoud loodste, maar zijn contract wordt niet verlengd.’ Desaeyere lijkt het slachtoffer van een interne machtsstrijd, maar de Antwerpenaar reageert sereen. ‘Ik kon goed werken met deze groep waar ik ook het maximum uit haalde. Ik zag dan ook geen enkel probleem in een nieuwe verbintenis. Vanuit de groep ving ik nooit enig signaal op dat het niet klikte tussen coach en groep. Ik voel me wel geen slachtoffer van deze vreemde wending. Ik vroeg zelf om een contract van vier maanden bij mijn aanstelling om elkaar beter te leren kennen. Die verbintenis voer ik uit tot de slotmatch op Dessel.’ Vanden Bosch blijft diplomatisch. ‘Desaeyere staat voor stabiliteit en leek me een goede keuze. Als werknemer van de club verzoen ik me met wat het bestuur beslist.’ _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 24 Apr 2014, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Apr 2014, 7:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
nu gaan ze onderling ook nog wat ambras maken. Goe bezig, ik denk dat we dat wel kunnen missen
|
| 24 Apr 2014, 8:27 |
|
|
Nationale Ploeg
al draagt de aap een gouden ring, hij is en blijft een lelijk ding
ego's op Oilsjt, versie XXVIII... _________________ may the FORCE be with you. |
| 24 Apr 2014, 9:07 |
|
|
Junior
Het huiswerk is af? Da ze hem dan buitensmijten, want anders is hij technisch werkloos. Lol
Dat die da durven zeggen in de gazet.... Het huiswerk is af, amaai men kl..... ![]() |
| 24 Apr 2014, 9:11 |
|
|
forumlegende
Ik heb me laten vertellen dat onzen Regi "not amused" is met deze situatie...
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Apr 2014, 9:17 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
Het zoveelste hoofdstuk in deze malaise, alst zo nen thriller blijft zal het einde van het boek er rap zen vrees ik :evil:
|
| 24 Apr 2014, 9:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Davy schreef: [ Veel zaken op 1 hoop gesmeten en daardoor toch een heel deel nuance gemist die toch in mijn posts zaten denk ik... 1) Heb geen moeite dat de supporters naar boven kijken en ook niet dat de prognoses er klasch naast zijn. Ik zeg alleen dat als je het huiswerk van het bestuur bekijkt voor aanvang van het seizoen en je vergelijkt dat met de meningen van veel supporters hier, het allemaal zeer gelijklopend was qua meningen... Als je dan ziet waar we nu effectief staan en hoe alles en iedereen binnen de club op de korrel wordt genomen (zowel terecht als niet terecht), dan vind ik gewoon dat er iets niet klopt en dat in dat denken de supporters ook een hand hebben, meer niet... Concreet voorbeeld: als er in het begin van het seizoen gezegd wordt door met name de supporters hier dat met deze kern de ambities toch eerder op een eindronde moeten liggen dan bij top 8 (en dat was nog zonder Nick Van Belle, Emile Mpenza en Arnaud De Greef in de kern) en er uiteindelijk na het seizoen aangegeven wordt dat er maar max 7 geschikt materiaal is voor tweede klasse, dan vind ik het sportief beleid-bashen achteraf gewoon iets te makkelijk... Op de Playstation laadt je dan gewoon hetzelfde seizoen onder een nieuw spelletje en begin je voorafaan, maar in real life brengt dat jammer genoeg telkens consequenties mee. Veel mensen willen enerzijds dat alles binnen de club op wieltjes verloopt maar durven anderzijds niet altijd te zien dat het ene onmiskenbaar een effect heeft op het andere: enerzijds moet er een degelijke kwalitatieve ploeg op het veld staan die prachtig voetbal opdisselt en als het even kan ook nog voor de prijzen kan spelen maar anderzijds moet de club ook structureel volledig goed draaien en als het nog even kan, moet er ook nog eens gesaneerd worden want ja die schuldenberg dat blijft toch het grote zorgenkind bij elke licentietoekenning... En die ideale combinatie kan gewoon niet... En ik vind dat onze plicht als supporter om daar toch ook even over na te denken en soms eens zowel het negatieve tegen het positieve af te wegen ipv enkel de grote negatieve hoop keer op keer in het daglicht te plaatsen... Dat er zotte kosten zijn gedaan, klopt maar met het - op voorhand - kwalitatief versterken van 3 posities - linksback (Wesley), centraal midden (Lander) en nr 10 (Kevin J.) - was nagenoeg iedereen akkoord... Die posities waren contractmatig ook de zwaarste kosten en gezien het rendement van amper 1 van de 3 heeft dat dus wel een grote invloed op uw financiële kant. Vandaar dat ik nu ook huiver als ik de wil/druk van de supporters zie om voor een grote naam in spits te gaan terwijl je al seizoen na seizoen ziet dat het veelal die namen zijn die hier keer op keer door de mand vallen, maar anderzijds wel het grootste stuk uit uw budget opsoeperen: als Ambroise of Gounongbe buiten uw budget vallen, awel laat ze gewoon waar ze zijn... Je kan dan wel weer een extra efforken doen (lees - nieuw putje maken), maar als de mayonnaise niet pakt hé volgend seizoen, heb je weer eens je broek gescheurd en zit je het jaar erop nog wat dieper... En was het sportieve beleid weer een ramp, enz. En daar vind ik dat de supporters inderdaad wel eens zelf in de spiegel mogen kijken ja. Wie over welke info beschikt over de interne keuken, enz. heeft bovendien ook niets te maken met bovenstaand standpunt - gaat enerzijds over de samenstelling van de kern in het begin van het seizoen, de verwachtingen van de supporters daaraan gelinkt en het uiteindelijke resultaat op het einde van de seizoensrit... Die "info" is voor iedereen hetzelfde... 2) Uwen ten derde vind ik er persoonlijk een beetje over - als je als Eendracht-supporter vandaag de dag nog niet weet hoe precair de financiële situatie is en waar je als club voorstaat, dan heb je de laatste 10 jaar op Mars vertoefd... Dat het bestuur dan nog eens voor aanvang van het seizoen de stand van zaken uit de doeken moet doen om geen valse hoop te geven aan de supporters, vind ik er dan ook wel wat over. Iendracht vert leven was in het leven geroepen omdat het toen echt wel do or die was - als je dan denkt dat het twee jaar later allemaal peis en vree is, zou me toch wel heel sterk lijken... Ik vind ook dat er toch iets teveel mensen zomaar over dat feit - lag die EUR 300 k er niet in December 2011 was het schluss en gedaan - stappen. Tot slot wil ik toch even opmerken dat hoewel de gegeven informatie niet altijd het achterste van de tong laat zien, Eendracht Aalst ongeveer de enige ploeg is die op geregelde tijdstippen supportersvergaderingen organiseert. Als er dan een pertinent gebrek aan informatie zou zijn in het algemeen (via website of welke andere bronnen dan ook), ben ik wel een beetje verbaasd dat het steeds dezelfde supporters zijn die afzakken naar die vergaderingen... Dus ook daar zeg ik - niet meer of niet minder - dat de supporters zelf ook wel een rol te spelen hebben... Van achter een pc gal spuien, kan iedereen maar dat helpt niks om effectief iets te veranderen hoor... |
| 24 Apr 2014, 9:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Davy schreef: [ Edit |
| 24 Apr 2014, 9:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
El Corredor (Light) schreef: Ik heb me laten vertellen dat onzen Regi "not amused" is met deze situatie... ![]() Als het hem niet aanstaat komt hij beter niet, want tis hier altijd soep, cirque en cinema. Welkom in oilsjt Regi _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Apr 2014, 9:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor (Light) schreef: Ik heb me laten vertellen dat onzen Regi "not amused" is met deze situatie... ![]() Man man man, miserie miserie, er zelfs geen discipline in onze bestuurskring ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Apr 2014, 9:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Ik heb me laten vertellen dat onzen Regi "not amused" is met deze situatie... ![]() Wie zegt eigenlijk dat er een perslek was vanuit het bestuur ofzo? Voor het zelfde geld heeft JVL gewoon goed gegokt of zich gebasseerd op wat op het forum staat (t zou de eerste journalist niet zijn). Iedereen weet dat Van Acker een topkandidaat was na het ontslag van Janssens en dat hij toen enkel na het seizoen wou komen. Het is dan ook niet moeilijk om na het ontslag van Desaeye te bedenken dat Van Acker wel weer (top)kandidaat zou zijn. |
| 24 Apr 2014, 9:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Laat ons hopen dat deze ruzie niet escaleert,want het was op aanraden van flippo dat rvdb werd binnengehaald, FDR zou wel eens een keuze moeten maken tussen zijn standbeeld en LVH.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Apr 2014, 10:55 |
|
|
forumlegende
op facebookpagina van VW Hamme (of van mij
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Apr 2014, 11:26 |
|
| Pagina 140 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 138 139 140 141 142 … 515 Volgende |