|
|
| Pagina 141 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 139 140 141 142 143 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: op facebookpagina van VW Hamme (of van mij En nu maar hopen dat Hamme zich niet kan redden zeker. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Apr 2014, 11:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
DT schreef: Davy schreef: [ Veel zaken op 1 hoop gesmeten en daardoor toch een heel deel nuance gemist die toch in mijn posts zaten denk ik... 1) Heb geen moeite dat de supporters naar boven kijken en ook niet dat de prognoses er klasch naast zijn. Ik zeg alleen dat als je het huiswerk van het bestuur bekijkt voor aanvang van het seizoen en je vergelijkt dat met de meningen van veel supporters hier, het allemaal zeer gelijklopend was qua meningen... Als je dan ziet waar we nu effectief staan en hoe alles en iedereen binnen de club op de korrel wordt genomen (zowel terecht als niet terecht), dan vind ik gewoon dat er iets niet klopt en dat in dat denken de supporters ook een hand hebben, meer niet... Concreet voorbeeld: als er in het begin van het seizoen gezegd wordt door met name de supporters hier dat met deze kern de ambities toch eerder op een eindronde moeten liggen dan bij top 8 (en dat was nog zonder Nick Van Belle, Emile Mpenza en Arnaud De Greef in de kern) en er uiteindelijk na het seizoen aangegeven wordt dat er maar max 7 geschikt materiaal is voor tweede klasse, dan vind ik het sportief beleid-bashen achteraf gewoon iets te makkelijk... Op de Playstation laadt je dan gewoon hetzelfde seizoen onder een nieuw spelletje en begin je voorafaan, maar in real life brengt dat jammer genoeg telkens consequenties mee. Veel mensen willen enerzijds dat alles binnen de club op wieltjes verloopt maar durven anderzijds niet altijd te zien dat het ene onmiskenbaar een effect heeft op het andere: enerzijds moet er een degelijke kwalitatieve ploeg op het veld staan die prachtig voetbal opdisselt en als het even kan ook nog voor de prijzen kan spelen maar anderzijds moet de club ook structureel volledig goed draaien en als het nog even kan, moet er ook nog eens gesaneerd worden want ja die schuldenberg dat blijft toch het grote zorgenkind bij elke licentietoekenning... En die ideale combinatie kan gewoon niet... En ik vind dat onze plicht als supporter om daar toch ook even over na te denken en soms eens zowel het negatieve tegen het positieve af te wegen ipv enkel de grote negatieve hoop keer op keer in het daglicht te plaatsen... Dat er zotte kosten zijn gedaan, klopt maar met het - op voorhand - kwalitatief versterken van 3 posities - linksback (Wesley), centraal midden (Lander) en nr 10 (Kevin J.) - was nagenoeg iedereen akkoord... Die posities waren contractmatig ook de zwaarste kosten en gezien het rendement van amper 1 van de 3 heeft dat dus wel een grote invloed op uw financiële kant. Vandaar dat ik nu ook huiver als ik de wil/druk van de supporters zie om voor een grote naam in spits te gaan terwijl je al seizoen na seizoen ziet dat het veelal die namen zijn die hier keer op keer door de mand vallen, maar anderzijds wel het grootste stuk uit uw budget opsoeperen: als Ambroise of Gounongbe buiten uw budget vallen, awel laat ze gewoon waar ze zijn... Je kan dan wel weer een extra efforken doen (lees - nieuw putje maken), maar als de mayonnaise niet pakt hé volgend seizoen, heb je weer eens je broek gescheurd en zit je het jaar erop nog wat dieper... En was het sportieve beleid weer een ramp, enz. En daar vind ik dat de supporters inderdaad wel eens zelf in de spiegel mogen kijken ja. Wie over welke info beschikt over de interne keuken, enz. heeft bovendien ook niets te maken met bovenstaand standpunt - gaat enerzijds over de samenstelling van de kern in het begin van het seizoen, de verwachtingen van de supporters daaraan gelinkt en het uiteindelijke resultaat op het einde van de seizoensrit... Die "info" is voor iedereen hetzelfde... 2) Uwen ten derde vind ik er persoonlijk een beetje over - als je als Eendracht-supporter vandaag de dag nog niet weet hoe precair de financiële situatie is en waar je als club voorstaat, dan heb je de laatste 10 jaar op Mars vertoefd... Dat het bestuur dan nog eens voor aanvang van het seizoen de stand van zaken uit de doeken moet doen om geen valse hoop te geven aan de supporters, vind ik er dan ook wel wat over. Iendracht vert leven was in het leven geroepen omdat het toen echt wel do or die was - als je dan denkt dat het twee jaar later allemaal peis en vree is, zou me toch wel heel sterk lijken... Ik vind ook dat er toch iets teveel mensen zomaar over dat feit - lag die EUR 300 k er niet in December 2011 was het schluss en gedaan - stappen. Tot slot wil ik toch even opmerken dat hoewel de gegeven informatie niet altijd het achterste van de tong laat zien, Eendracht Aalst ongeveer de enige ploeg is die op geregelde tijdstippen supportersvergaderingen organiseert. Als er dan een pertinent gebrek aan informatie zou zijn in het algemeen (via website of welke andere bronnen dan ook), ben ik wel een beetje verbaasd dat het steeds dezelfde supporters zijn die afzakken naar die vergaderingen... Dus ook daar zeg ik - niet meer of niet minder - dat de supporters zelf ook wel een rol te spelen hebben... Van achter een pc gal spuien, kan iedereen maar dat helpt niks om effectief iets te veranderen hoor... Beste DT Zowel ik als jij weten dat het op bestuursvlak al jaren niet goed zit, het zoveelste bewijs lees je hierboven over de machtstrijd tussen Van Hauwermeiren en Vanden Bosch. Het is nochthans simpel zolang ze in het bestuur niet gaan samenwerken en geen bekwame mensen op de juiste plaats gaan posten kunnen we hier nog jaren over liggen lullen! Van achter de pc je gal spuien kan iedereen zeg je, wat stel jij dan voor wat er moet gebeuren? Ze mogen van geluk spreken en dat wij zo'n hondstrouwe supporters zijn die door weer en wind er telkens opnieuw staan, als dat er ook al niet meer was dan waren we al lang dood, morsdood! Je kan het hier telkens prachtig verwoorden, maar ik ben meer van het principe geen woorden maar daden, dus wat kunnen wij als supporter hier aan verhelpen... Het is trouwens toch onze geliefkoosde club die we niet ten onder willen zien gaan! |
| 24 Apr 2014, 12:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: op facebookpagina van VW Hamme (of van mij En nu maar hopen dat Hamme zich niet kan redden zeker. wa wadde ? los van wat ik eerst al vond over hem als trainer vind ik nu nog meer dat die niet naar Aalst moet komen. laat VW Hamme (dat een mooie club is) zich zeker maar redden in 3de. en laat Regi maar waar hij is. en laat ons eens bij ons eigen sportief bestuur zelf eens kijken: wie heeft hier (mee)gezord voor al die fluttransfers die dan nog buiten budget gingen ? wie ontsloeg een goeie trainer omdat 'men' zijne kop beu was om dan een CJ aan te stellen en die carte blanche te geven voor een van de meest labiele beleiden sedert Dillen ? wie stelt een sportief manager aan en voelt zich dan in zijn gat gebeten als die een mening heeft ook al zit daar eventueel wél een visie in ? vanwaar komt da perslek (ik peis niet van rvdb of van desaeyere he) ? allez, elk zijn mening uiteraard. maar als je 1 + 1 begint bijeen te tellen mag er eens iemand serieus voor de spiegel gaan beginne staan. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 24 Apr 2014, 12:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
England4ever schreef: Beste DT Zowel ik als jij weten dat het op bestuursvlak al jaren niet goed zit, het zoveelste bewijs lees je hierboven over de machtstrijd tussen Van Hauwermeiren en Vanden Bosch. Het is nochthans simpel zolang ze in het bestuur niet gaan samenwerken en geen bekwame mensen op de juiste plaats gaan posten kunnen we hier nog jaren over liggen lullen! Van achter de pc je gal spuien kan iedereen zeg je, wat stel jij dan voor wat er moet gebeuren? Ze mogen van geluk spreken en dat wij zo'n hondstrouwe supporters zijn die door weer en wind er telkens opnieuw staan, als dat er ook al niet meer was dan waren we al lang dood, morsdood! Je kan het hier telkens prachtig verwoorden, maar ik ben meer van het principe geen woorden maar daden, dus wat kunnen wij als supporter hier aan verhelpen... Het is trouwens toch onze geliefkoosde club die we niet ten onder willen zien gaan! Antwoord is simpel - als het er allemaal zo erg aan toegaat, moet je zien dat je de financiële middelen vindt/hebt om een alternatief te bieden voor de huidige structuur. Heb je die niet, dan mag je met zoveel daden over de brug komen als je wil, maar dan stopt het onherroepelijk... Het supportersfront heeft in het verleden al huzarenstukjes opgevoerd ja, dat klopt... maar durf dan ook wel onder ogen te zien hoe de wereld intussen is veranderd... De acties tegen Garré liggen nog vers in het geheugen maar doe dat eens anno 2014? Diezelfde acties leiden onherroepelijk tot stadionverbod nu bijvoorbeeld... Los daarvan, ben jij bovendien ervan overtuigd dat zo'n acties meer positieve dan negatieve effecten zouden hebben? Ik durf dat ten zeerste te betwijfelen... Met goede bedoelingen alleen run je geen voetbalclub, zeker geen tweedeklasser... en degene die het geld er kan insteken, heeft het voor het zeggen... Of dit nu in Aalst, in Cardiff, in Manchester of in Eupen is... Velen denken - met onze geschiedenis in het achterhoofd - dat de Fenix will rise again als de supporters het heft in eigen handen zouden nemen... Awel, ik denk dat Eendracht Aalst dan louter nog een lijntje is in de annalen van het Belgisch voetbal... Kijk naar SK Beveren, Racing Jet, Zwarte Leeuw, Diest, Tongeren: allemaal volksclubs die vroeg of laat weer gingen opstaan... Een mens moet al diep gaan graven in de krant om er nog iets van te lezen... Een herstart in een lagere reeks is schluss want buiten een intussen ook al serieus uitgedunde supportersschare, heb je geen stadion om een product te verkopen, laat staan dat er nog een markt is. Zelfs de tv-partner voor tweede klasse die zijn naam linkt aan de competitie, gelooft niet in "het totale product"... Wat zou je dan uit het niets gaan verrijzen - ik volg met meer dan gewone belangstelling het parcours van Beerschot 4.0 zie... Dit en volgend jaar met vlag en wimpel door de competitie fietsen, euforie langs alle kanten, media-aandacht ten top... En dan, een jaar eens blijven hangen in derde door met 70 punten op de tweede plaats te eindigen en er in de eerste ronde van de eindronde uit... Dan begint de miserie daar ook... Bovendien: gezien de nakende hervormingen van tweede en lagere klassen, vind ik dat we heel voorzichtig moeten zijn met onze "woorden" en "daden"... Stel dat er nu toch 1 of 2 tweedeklassers effectief geen licentie meer krijgen voor het BAS, is het duidelijk dat de schifting die in eerste klasse ooit begon, nu ook start in tweede... Dan moet je volgens mij - aan de vooravond van een hervorming - wel heel sterk in uw schoenen staan om de boel om te gooien... Een heel simpel antwoord dus, maar met verstrekkende gevolgen... Klopt dat de supporters er lang voor hebben gezorgd dat Eendracht Aalst is wat het is maar wees aub ook niet blind voor de relatieve macht die je - op dit moment - nog maar hebt... Ik zag op Iendracht vert leven die hele zaterdag bijvoorbeeld geen 3000 mensen rond ons stadion hangen hé, een tiende ervan was zelfs een succes te noemen... Laat staan dat die garde voor 1 seizoen telkens een deficit van om en bij de 300 k zou moeten bijpassen... In een jaar dat je 1000 abonnementen wist te verkopen dan nog en je qua puntenoogst ook geen al te hoge toppen scheerde... En dat is de realiteit... |
| 24 Apr 2014, 12:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor (Light) schreef: Ik heb me laten vertellen dat onzen Regi "not amused" is met deze situatie... ![]() Ik stilletjes aan ook, wat voor een amateurisme is dat hier zeg. Dan durven ze nog te gaan beweren dat zijn aanstelling misloopt omwille van een perslek. Heel Eendracht Aalst is gewoon 1 groot perslek, al jaren en niemand van de RvB vormt daar een uitzondering op. Het is wel heel hypocriet om dat nu als reden te gaan aanhalen Op vlak van officiele communicatie heb ik de indruk dat we trouwens naar "story" toestanden aan het evolueren zijn, de gewezen eindredacteur van dat blad heeft hier nochtans nog rond gelopen en was in ieder geval veel meer sereen dan hetgeen er nu loopt. Niet enkel op vlak van sportieve verantwoordelijkheid zijn ze een strijdje aan het voeren, maar ook qua communicatie heb ik de indruk dat er een paar met elkaar in de clinch liggen... Het gaat niet beteren met MEER mensen aan te stellen trouwens, het gaat hem over WIE je aanstelt. We hebben er nu in ieder geval te veel, voor veel te weinig kwaliteit. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Apr 2014, 13:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
iendrachter schreef: Ik vraag mij eigenlijk af wat het probleem is dat ze met Van Acker bezig zijn? Hij is toch einde contract bij Hamme en ze zijn zo goed als gered, moet daar zo een drama van gemaakt worden omdat iemand gelekt heeft dat ze daar mee bezig zijn. Nu lees ik dat artikel in de GvA en hij zou bij Hamme blijven staat er in, maar wat zat hij hier gisteren tijdens de match dan tussen het bestuur te doen? Een raar gedoe allemaal. Op voetbalkrant staat dat ze op zoek zijn naar een jonge,ambitieuze coach die met de jeugd kan werken. De Regi is er 59 dus zo jong is dat toch ook niet. Vraag me dan wel af wie de andere kandidaten zijn, onder andere De Corte wrs? pffft , iedereen moet toch langer werken , dus in dat opzicht is de regi nog een jonkie.... ![]() |
| 24 Apr 2014, 15:01 |
|
|
Reserve
Gisteren eens naar dat gedrocht van hier naast wisten zien,was net of ze de champion leaque hadden gewonnen na hun behoud in 3e klasse
Van eyk de man waar Janssens hier niets kon mee doen was weer de uitblinker,met goal en prima match Verder viel me terki op als spelverdeler,lijkt me zeker het niveau van 2e aan te kunnen |
| 28 Apr 2014, 9:27 |
|
|
forumlegende
willempie schreef: Gisteren eens naar dat gedrocht van hier naast wisten zien,was net of ze de champion leaque hadden gewonnen na hun behoud in 3e klasse Van eyk de man waar Janssens hier niets kon mee doen was weer de uitblinker,met goal en prima match Verder viel me terki op als spelverdeler,lijkt me zeker het niveau van 2e aan te kunnen kanttekening, de twee matchen die ik zag van Dender speelde Van Eyck twee keer een draak van een match. En die Terki begon twee keer vlammend, om de tweede helft grandioos terug te vallen... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Apr 2014, 9:31 |
|
|
Reserve
El Corredor (Light) schreef: willempie schreef: Gisteren eens naar dat gedrocht van hier naast wisten zien,was net of ze de champion leaque hadden gewonnen na hun behoud in 3e klasse Van eyk de man waar Janssens hier niets kon mee doen was weer de uitblinker,met goal en prima match Verder viel me terki op als spelverdeler,lijkt me zeker het niveau van 2e aan te kunnen kanttekening, de twee matchen die ik zag van Dender speelde Van Eyck twee keer een draak van een match. En die Terki begon twee keer vlammend, om de tweede helft grandioos terug te vallen... Na wat ik daar hoorde zou Terki daar maar zijn van januari en een half seizoen niet gespeeld hebben,wat mischien zijn terugval in 2e helft kan verklaren Maar wat ik er gisteren van zag was zeker niet slecht,en zeker iemand om te volgen |
| 28 Apr 2014, 10:00 |
|
|
forumlegende
willempie schreef: El Corredor (Light) schreef: willempie schreef: Gisteren eens naar dat gedrocht van hier naast wisten zien,was net of ze de champion leaque hadden gewonnen na hun behoud in 3e klasse Van eyk de man waar Janssens hier niets kon mee doen was weer de uitblinker,met goal en prima match Verder viel me terki op als spelverdeler,lijkt me zeker het niveau van 2e aan te kunnen kanttekening, de twee matchen die ik zag van Dender speelde Van Eyck twee keer een draak van een match. En die Terki begon twee keer vlammend, om de tweede helft grandioos terug te vallen... Na wat ik daar hoorde zou Terki daar maar zijn van januari en een half seizoen niet gespeeld hebben,wat mischien zijn terugval in 2e helft kan verklaren Maar wat ik er gisteren van zag was zeker niet slecht,en zeker iemand om te volgen Ik vind dat je de wedstrijd van Dender kan vergelijken met onze wedstrjid van dit weekend op Dessel. Zowel wij als Brakel hadden niets meer te winnen of te verliezen en dat bepaalt mee je beeld van de wedstrijd en de prestatie van een welbepaalde speler. |
| 28 Apr 2014, 16:18 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Wat ik ook weer flagrant vind is het volgende;
Wesley Vanbelle heeft nog een contract voor één seizoen. Ik denk dat iedereen rond de winterstop al wist dat Wesley één van de betere, als het niet de beste, speler is die in onze ploeg rond loopt. Hij had reeds enkele weken geleden een contractverlenging gehad moeten hebben vind ik.... Nu speelt hij nog een jaartje bij ons en kan hij transfervrij vertrekken..... Als ze hem natuurlijk nu een contractverlening aanbieden zal dit volgens mij duurder zijn ( nu hij man van het seizoen is kan hij meer vragen en gaan clubs die hem nog niet kenden gaan hem meer in het oog houden) ... _________________ Anti fusieclub! |
| 28 Apr 2014, 17:33 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Pauter schreef: Wat ik ook weer flagrant vind is het volgende; Wesley Vanbelle heeft nog een contract voor één seizoen. Ik denk dat iedereen rond de winterstop al wist dat Wesley één van de betere, als het niet de beste, speler is die in onze ploeg rond loopt. Hij had reeds enkele weken geleden een contractverlenging gehad moeten hebben vind ik.... Nu speelt hij nog een jaartje bij ons en kan hij transfervrij vertrekken..... Als ze hem natuurlijk nu een contractverlening aanbieden zal dit volgens mij duurder zijn ( nu hij man van het seizoen is kan hij meer vragen en gaan clubs die hem nog niet kenden gaan hem meer in het oog houden) ... Vind ik een mes dat langs twee kanten snijd... Kijk naar eind vorig seizoen: je breekt dan het contract open van Niels Martin en Thomas Weydisch (op algemeen applaus onthaald) en ook Mike Smet kon verlengen... Een jaar later zijn ze alledrie nagenoeg uit beeld als titularis... Dan kan ik wel de redenering volgen dat ze niet bij iedereen doorlopende contracten na amper 1 jaar gaan verlengen... We hebben het hier niet over jonge toptalenten van begin de twintig die op het punt staan om helemaal door te breken en waar de club nog munt kan uitslaan zoals een Depoitre of een De Schutter indertijd... Wesley is er al 28 dus snap ik wel dat ze pas volgend jaar met hem zouden praten... |
| 28 Apr 2014, 18:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: Pauter schreef: Wat ik ook weer flagrant vind is het volgende; Wesley Vanbelle heeft nog een contract voor één seizoen. Ik denk dat iedereen rond de winterstop al wist dat Wesley één van de betere, als het niet de beste, speler is die in onze ploeg rond loopt. Hij had reeds enkele weken geleden een contractverlenging gehad moeten hebben vind ik.... Nu speelt hij nog een jaartje bij ons en kan hij transfervrij vertrekken..... Als ze hem natuurlijk nu een contractverlening aanbieden zal dit volgens mij duurder zijn ( nu hij man van het seizoen is kan hij meer vragen en gaan clubs die hem nog niet kenden gaan hem meer in het oog houden) ... Vind ik een mes dat langs twee kanten snijd... Kijk naar eind vorig seizoen: je breekt dan het contract open van Niels Martin en Thomas Weydisch (op algemeen applaus onthaald) en ook Mike Smet kon verlengen... Een jaar later zijn ze alledrie nagenoeg uit beeld als titularis... Dan kan ik wel de redenering volgen dat ze niet bij iedereen doorlopende contracten na amper 1 jaar gaan verlengen... We hebben het hier niet over jonge toptalenten van begin de twintig die op het punt staan om helemaal door te breken en waar de club nog munt kan uitslaan zoals een Depoitre of een De Schutter indertijd... Wesley is er al 28 dus snap ik wel dat ze pas volgend jaar met hem zouden praten... Is anders wel één van de sterkhouders van het type waar we er niet veel van lopen hebben. |
| 29 Apr 2014, 10:22 |
|
|
Nationale Ploeg
der zit nen deftigen, jonge targetspits in 3de. bij FCV Dender
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 29 Apr 2014, 12:12 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15 Berichten: 349 Leeftijd: 36 Locatie: Aalst |
Regi Van Acker is de nieuwe trainer van Eendracht Aalst. Deze namiddag tekende hij een contract voor komend seizoen met een optie voor een bijkomend jaar. De 59-jarige Van Acker kon de voorbije maand derdeklasser Hamme redden van de degradatie. Vorig jaar loodste hij Hoogstraten voor het eerst in haar bestaan naar tweede klasse. In het verleden was Van Acker ook nog trainer van onder meer Kortrijk, Antwerp en Lierse.
Bron: Officiële site _________________ Anti fusieclub! |
| 29 Apr 2014, 20:34 |
|
| Pagina 141 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 139 140 141 142 143 … 515 Volgende |