Tweede klasse '13-'14 - Pagina 53 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 51 52 53 54 55 76
 Tweede klasse '13-'14 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Tweede klasse '13-'14
jammen schreef:
El Corredor (Light) schreef:
jammen schreef:

Misschien moeten we allemaal een beetje gas terugnemen.
Kijk, René is ontslagen dus moet er een nieuwe trainer komen. Wie dat zal worden zal de toekomst uitwijzen.
Het bestuur zal er wel mee bezig zijn en, volgens hun visie en beschikbare middelen, wel de juiste keuze maken.
Er was ook veel twijfel rond de licentie voor volgend jaar en dat is uiteindelijk ook goed uitgedraaid[/b].
Regi geniet mijn voorkeur maar moest het dan toch iemand anders worden, so be it.
Veel belangrijker, althans in mijn ogen, is de uitbouw van de ploeg naar volgend seizoen toe.

:zzz:

Ogen openen en lezen wat er staat. ;)

:D

29 Apr 2014, 12:28
forumlegende

Still standing ! schreef:
Smetje schreef:
willempie schreef:
Ze weten zelf nog niet wie de nieuwen trainer is ,laat staan transfers.

In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt.

mja. als EA al 2de keuze zou zijn na -met alle respect- VW Hamme.Uiteindelijk was Regi trainer van Hoogstraten, ploeg waar hij voetballend én resultaatsgewijs geen wonderen mee deed en waar hij gezien de resultaten van Highstreets nadien toch ook niet het maximum uithaalde (ok, niet helemaal eerlijk, I know) . VW Hamme zou zich ook zonder Regi redden. die hun voorlijn afgelopen seizoen is volgens mij beter dan de onze :plat:

ik volg DT in deze: verlaat de platgetreden paden. neuzel bij Boussu, Vise, Ath, ploegen uit top in 3de die niet overgaan... de trainer van Boussu heeft toch al wat bewezen, die Stevance kan iets, die Gerras maakte 2 goals tegen ons op een positie die bij ons niet incontournable is... Regi weet de witte merels in de spits blijkbaar ook niet lopen se. zie Boere, Salou, Struikelkermgoalstruikelmans... allez, misschien ben ik te bevooroordeeld wat de Regi betreft.

de mislukte transfers van BVR waren anders ook niet op één hand te tellen.

Van Acker promoveerde met Antwerp, Kortrijk, Hoogstraten, en speelde de eindronde met Racing Mechelen. Qua palmares kan dat tellen. Al is alleen dat geen garantie op succes.

Wat het aanvallend compartiment betreft van Hamme, 100% gelijk. Die mannen weten de goal staan, al is het dan een reeksje lager.

29 Apr 2014, 13:23
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:

In HLN van gisteren stond dat Van Acker gisteren zou voorgesteld worden. Is dus niet gebeurd. Ik hoop in elk geval dat hij de nieuwe trainer wordt.

mja. als EA al 2de keuze zou zijn na -met alle respect- VW Hamme.Uiteindelijk was Regi trainer van Hoogstraten, ploeg waar hij voetballend én resultaatsgewijs geen wonderen mee deed en waar hij gezien de resultaten van Highstreets nadien toch ook niet het maximum uithaalde (ok, niet helemaal eerlijk, I know) . VW Hamme zou zich ook zonder Regi redden. die hun voorlijn afgelopen seizoen is volgens mij beter dan de onze :plat:

ik volg DT in deze: verlaat de platgetreden paden. neuzel bij Boussu, Vise, Ath, ploegen uit top in 3de die niet overgaan... de trainer van Boussu heeft toch al wat bewezen, die Stevance kan iets, die Gerras maakte 2 goals tegen ons op een positie die bij ons niet incontournable is... Regi weet de witte merels in de spits blijkbaar ook niet lopen se. zie Boere, Salou, Struikelkermgoalstruikelmans... allez, misschien ben ik te bevooroordeeld wat de Regi betreft.

Van Acker promoveerde met Antwerp, Kortrijk, Hoogstraten, en speelde de eindronde met Racing Mechelen. Qua palmares kan dat tellen. Al is alleen dat geen garantie op succes.

Ik denk dat niemand de kwaliteiten van Van Acker in twijfel trekt hoor, maar is wel zo dat waar sommigen heil zien in organisatie en defensieve stabiliteit, anderen dat saai anti-voetbal vinden en er dus ook tegenstemmen kunnen opgaan of Regi wel een goeie trainer zou zijn voor Aalst... Om een kleine vergelijking te maken en zelfs een parallel te trekken: Eendracht Aalst heeft de laatste jaren nooit minder goals gepakt dan onder Chris Janssens... Het aanvallende spel leidde er verschrikkelijk onder, maar de cijfers zeggen wat dat betreft wel iets... Gezien de reputatie van Regi kan ik dus wel snappen dat niet iedereen op hem zit te wachten hier...

Soit, ondanks de voor- en tegenstand voor Regi Van Acker, vind ik gewoon dat het bestuur een keuze moet maken in eer en geweten maar wel in de optiek dat er nog andere trainers bestaan naast Regi... Volgens de teneur hier zijn er naast Ceulemans, Van Acker en De Corte geen alternatieven. Terwijl er bij Oudenaarde bijvoorbeeld iemand zit die, ondanks dat hij zijn club begrijpt, wel ambitie heeft om hoger dan derde te trainen en zelf ook niet vies is van wat scouting in lagere reeksen... Dan heb je idd nog de "gevallen engelen" uit tweede, enz.

Wat mij betreft, trek je een trainer aan onder dezelfde voorwendselen als een speler: als alle puzzelstukjes passen, geen obstakels tot een overeenkomst... Maar als er twijfels zijn of de return in verhouding zou staan tov de kost, toch even nog andere pistes verkennen... Die stap mis ik toch nog al te vaak bij onze club...

Bovendien: die artikels van dat staalhard ontkennen in de pers van een akkoord enerzijds, dan wel een vriendschappelijke match bijwonen van die ploeg anderzijds dezelfde dag in het bijzijn van het bestuur en de dag erop de druk dan nog verhogen op zijn huidige ploeg door garanties te vragen voor een top 5-plaats volgend seizoen om hem te kunnen houden, van een geslaagde start spreken, kan je dan toch ook niet echt... Zo'n soap rond een speler (ongeacht door wie uitgelekt) en de publieke opinie keerde zich hier direct tegen hem... Zie de transfer van Marc Le Part indertijd... Ik wil maar aangeven: we zijn nog ni bezig en het is weeral spel... Iets wat ik ook snel bij CJ had bijvoorbeeld...

Laatst gewijzigd door DT op 29 Apr 2014, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Apr 2014, 13:45
forumlegende

DT schreef:

Ik denk dat niemand de kwaliteiten van Van Acker in twijfel trekt hoor, maar is wel zo dat waar sommigen heil zien in organisatie en defensieve stabiliteit, anderen dat saai anti-voetbal vinden en er dus ook tegenstemmen kunnen opgaan of Regi wel een goeie trainer zou zijn voor Aalst... Om een kleine vergelijking te maken en zelfs een parallel te trekken: Eendracht Aalst heeft de laatste jaren nooit minder goals gepakt dan onder Chris Janssens... Het aanvallende spel leidde er verschrikkelijk onder, maar de cijfers zeggen wat dat betreft wel iets... Gezien de reputatie van Regi kan ik dus wel snappen dat niet iedereen op hem zit te wachten hier...

Soit, ondanks de voor- en tegenstand voor Regi Van Acker, vind ik gewoon dat het bestuur een keuze moet maken in eer en geweten maar wel in de optiek dat er nog andere trainers bestaan naast Regi... Volgens de teneur hier zijn er naast Ceulemans, Van Acker en De Corte geen alternatieven. Terwijl er bij Oudenaarde bijvoorbeeld iemand zit die, ondanks dat hij zijn club begrijpt, wel ambitie heeft om hoger dan derde te trainen en zelf ook niet vies is van wat scouting in lagere reeksen... Dan heb je idd nog de "gevallen engelen" uit tweede, enz.

Wat mij betreft, trek je een trainer aan onder dezelfde voorwendselen als een speler: als alle puzzelstukjes passen, geen obstakels tot een overeenkomst... Maar als er twijfels zijn of de return in verhouding zou staan tov de kost, toch even nog andere pistes verkennen... Die stap mis ik toch nog al te vaak bij onze club...

Bovendien: die artikels van dat staalhard ontkennen in de pers van een akkoord enerzijds, dan wel een vriendschappelijke match bijwonen van die ploeg anderzijds dezelfde dag in het bijzijn van het bestuur en de dag erop de druk dan nog verhogen op zijn huidige ploeg door garanties te vragen voor een top 5-plaats volgend seizoen om hem te kunnen houden, van een geslaagde start spreken, kan je dan toch ook niet echt... Zo'n soap rond een speler (ongeacht door wie uitgelekt) en de publieke opinie keerde zich hier direct tegen hem...

dus jij kent het loon van Regi?

och, ze zien maar wie ze pakken. Trainers genoeg. Ik dacht dat ze vorige keer toen ze CJ buiten zwierde, ze meer dan 30 cv's binnenkregen. :banana:

Van Acker is inderdaad wel een trainer die uitgaat van een goede organisatie.

29 Apr 2014, 14:01
Ancien

Leeftijd: 46

och, ze zien maar wie ze pakken. Trainers genoeg. Ik dacht dat ze vorige keer toen ze CJ buiten zwierde, ze meer dan 30 cv's binnenkregen. :banana:

Zeg ik dat dan? Ik maakte alleen een vergelijking tussen het aantrekken van een trainer en het aantrekken van een speler en het feit dat je daarvoor best een kosten-baten analyse opmaakt... Ik neem daarin geen positie in over het loon van Regi maar je moet als bestuur ook zien wat het u oplevert... Een kopie van de terugronde van BVR van twee seizoenen geleden of van het voorbije seizoen, gaat geen extra supporters aantrekken...

Bovendien zegt iets in mij ook dat gans die soap in de pers door eigenlijk twee partijen openlijk te vriend te willen houden, ook wel een beetje dient om de prijs van Regi op te drijven... Puur cijfermatig zou Eendracht Aalst toch ook financieel beter moeten zijn voor Regi, maar dat verandert natuurlijk als Hamme een top vijf kandidaat zou kunnen worden want meer gewonnen matchen, enz.

En daarom zeg ik, net zoals bij een speler: iemand willen, is goed, zolang alles geregeld wordt binnen de lijntjes die je vooraf hebt bepaald... Zit er op een bepaald moment iets te veel rek op die lijntjes, ga je best nog eens de hort op... Vind die soap rond dat al of niet akkoord gewoon weer nest dat voor niks goed is en daar spelen alle betrokken partijen een rol in... That's all...

29 Apr 2014, 14:24
forumlegende

DT schreef:

Zeg ik dat dan? Ik maakte alleen een vergelijking tussen het aantrekken van een trainer en het aantrekken van een speler en het feit dat je daarvoor best een kosten-baten analyse opmaakt... Ik neem daarin geen positie in over het loon van Regi maar je moet als bestuur ook zien wat het u oplevert... Een kopie van de terugronde van BVR van twee seizoenen geleden of van het voorbije seizoen, gaat geen extra supporters aantrekken...

Bovendien zegt iets in mij ook dat gans die soap in de pers door eigenlijk twee partijen openlijk te vriend te willen houden, ook wel een beetje dient om de prijs van Regi op te drijven... Puur cijfermatig zou Eendracht Aalst toch ook financieel beter moeten zijn voor Regi, maar dat verandert natuurlijk als Hamme een top vijf kandidaat zou kunnen worden want meer gewonnen matchen, enz.

En daarom zeg ik, net zoals bij een speler: iemand willen, is goed, zolang alles geregeld wordt binnen de lijntjes die je vooraf hebt bepaald... Zit er op een bepaald moment iets te veel rek op die lijntjes, ga je best nog eens de hort op... Vind die soap rond dat al of niet akkoord gewoon weer nest dat voor niks goed is en daar spelen alle betrokken partijen een rol in... That's all...

wie heeft dat eigenlijk gelekt naar de pers?

29 Apr 2014, 14:39
Nationale Ploeg

dat waren reacties in de zin van "da kaan ek oeik" die ze allemaal als sollicitatie genoteerd hebben.

29 Apr 2014, 15:47
Reserve

Van acker heeft deze middag een contract van 1 jaar met optie getekend bij ons ,aldus tv oost nieuws

29 Apr 2014, 17:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
willempie schreef:
Van acker heeft deze middag een contract van 1 jaar met optie getekend bij ons ,aldus tv oost nieuws

Staat ook op de officiële site.Regi Van Acker is de nieuwe trainer van Eendracht Aalst. Deze namiddag tekende hij een contract voor komend seizoen met een optie voor een bijkomend jaar. De 59-jarige Van Acker kon de voorbije maand derdeklasser Hamme redden van de degradatie. Vorig jaar loodste hij Hoogstraten voor het eerst in haar bestaan naar tweede klasse. In het verleden was Van Acker ook nog trainer van onder meer Kortrijk, Antwerp en Lierse

29 Apr 2014, 17:53
Nationale Ploeg

Ik ben absoluut fan van Regi Van Acker. Hij kent 2de klasse door en door, hij weet goed wat voor kern hij moet samenstellen om de vooropgestelde ambities waar te maken. Alleen is het altijd de vraag hoe ver een clubbestuur de wensen van een trainer kan inwilligen. Je moet daar ook vanaf de 1ste speeldag geen wonderen van verwachten, maar geef die de tijd om aan een elftal te bouwen en je gaat daar op termijn veel plezier aan beleven.

29 Apr 2014, 23:54
Scholier

Leeftijd: 47
RWDM Brussels krijgt geen licentie van het BAS en zakt bijgevolg naar derde klasse.

Vermeersch zal nog wel een of andere beroepsprocedure vinden zeker?

02 Mei 2014, 11:22
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 34
Het BAS is toch het laatste dat ze kunnen doen ? En daarvoor zijn ze gefaald, dus zal het 3de klas worden.

02 Mei 2014, 11:55
Ancien

Elektronized schreef:
Het BAS is toch het laatste dat ze kunnen doen ? En daarvoor zijn ze gefaald, dus zal het 3de klas worden.

Ik denk dat hij nu enkel nog naar de burgerlijke rechtbank kan stappen...

02 Mei 2014, 12:14
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
jammen schreef:
Elektronized schreef:

Ik denk dat hij nu enkel nog naar de burgerlijke rechtbank kan stappen...

Volgens Sporza is er geen beroep mogelijk. Maar burgerlijk zal misschien wel kunnen, maar of die bevoegd zijn?

02 Mei 2014, 12:36
nieuw in de eerste ploeg

antwerp volgend jaar ook nog in 2klas hebben een hun licentie beet

02 Mei 2014, 14:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1138 berichten ]  Ga naar pagina 1 51 52 53 54 55 76