Transfers volgend seizoen - Pagina 148 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 146 147 148 149 150 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Moreels is hier niet bepaal populair meer. (ook niet bij mij)
Maar toch heb ik het gevoel dat het zou klikken met die Vansimpsen in de aanval...

04 Mei 2014, 21:36
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Moreels mag van mij zeker en vast ook terugkomen.

04 Mei 2014, 21:52
Reserve

is dit de transfer waar we gingen van verschieten? Laat me niet lachen zeg. :plat:

volgens de info op de off site is de basis 17 spelers (inclusief Geenens en Vanderhoeven), + Vansimpsen alvast. Tja dan gaan die andere twee om aan 20 te geraken, geweldenaars moeten zijn. Want 75% van deze kern kan niet voetballen.

een stormloop op de abo's gaat het niet worden peisek.

04 Mei 2014, 21:58
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
http://www.nieuwsblad.be/SportWereld/cn ... 4_01091414

KVC Westerlo heeft zijn eerste versterking voor volgend seizoen beet. De transfervrije aanvaller Frederic Gounongbe, vorig seizoen aan de slag bij RWDM Brussels, maakt de overstap. Hij tekent een contract tot juni 2016, zo raakte zondag bekend.

‘We zijn blij met de komst van Gounongbe’, zegt Wim Van Hove, bestuurder bij Westerlo. ‘Al zal volgend seizoen in eerste klasse nog moeten blijken of hij een versterking is, maar we hebben vertrouwen in zijn kunnen.’

‘Of er nog versterkingen volgen? Dat wordt afwachten’, zegt Van Hove nog. ‘Volgende week gaan we eerst nog eens samenzitten met de kernspelers die de kwalificatie naar eerste klasse afgedwongen hebben, om te praten over contractverlengingen.’

Gounongbe speelde afgelopen seizoen voor het noodlijdende RWDM Brussels. De kopbalsterke aanvaller scoorde 11 keer voor de Brusselaars, en was mee verantwoordelijk voor de knappe achtste plaats in de eindstand. De Beninse Belg was in het Edmond Machtensstadion einde contract en wilde niet bijtekenen gezien de financiële problemen van de club.

Tot 2012 was de 26-jarige spits eigendom van White Star Woluwe, alvorens overgenomen te worden door Zulte Waregem. In West-Vlaanderen kwam hij echter nooit aan de bak.

04 Mei 2014, 23:22
Vaste Waarde

BDS schreef:
is dit de transfer waar we gingen van verschieten? Laat me niet lachen zeg. :plat:

volgens de info op de off site is de basis 17 spelers (inclusief Geenens en Vanderhoeven), + Vansimpsen alvast. Tja dan gaan die andere twee om aan 20 te geraken, geweldenaars moeten zijn. Want 75% van deze kern kan niet voetballen.

Vijf berichten gezet en alleen nog maar kritiek geleverd, Goed bezig! :wave:

05 Mei 2014, 9:12
Reserve

BDS schreef:

Als men ziet dat er uit de kern van dit seizoen 11 spelers van de loonlast verdwijnen (verhoeven,kompany,kabeya,weydisch, van steenbrughe, van belle, nelis, nagasseu, ceremagic, mpenza,petrevic )en men dan een spits moet halen bij degradatie kandidaat, die 4 maal scoort en niet altijd titularis is dan moet men toch surieus in de problemen zitten op financieel gebied.
Ons bestuur spreekt van belangrijk seizoen dat we bij eerst 8
moeten zijn ,maar sorry met deze kern gaat Van acker serieus uit zijn pijp moeten komen
Hopelijk toch nog een paar echte versterkingen ,en mischien kan Van acker sommige spelers naar een hoger niveau tillen dan dat ze nu presteerden
Voor een abo ,toch nog even afwachten wat er nog bijkomt,

05 Mei 2014, 9:18
Ancien

Leeftijd: 46
Tokkie schreef:
http://www.nieuwsblad.be/SportWereld/cnt/DMF20140504_01091414

KVC Westerlo heeft zijn eerste versterking voor volgend seizoen beet. De transfervrije aanvaller Frederic Gounongbe, vorig seizoen aan de slag bij RWDM Brussels, maakt de overstap. Hij tekent een contract tot juni 2016, zo raakte zondag bekend.

‘We zijn blij met de komst van Gounongbe’, zegt Wim Van Hove, bestuurder bij Westerlo. ‘Al zal volgend seizoen in eerste klasse nog moeten blijken of hij een versterking is, maar we hebben vertrouwen in zijn kunnen.’

‘Of er nog versterkingen volgen? Dat wordt afwachten’, zegt Van Hove nog. ‘Volgende week gaan we eerst nog eens samenzitten met de kernspelers die de kwalificatie naar eerste klasse afgedwongen hebben, om te praten over contractverlengingen.’

Gounongbe speelde afgelopen seizoen voor het noodlijdende RWDM Brussels. De kopbalsterke aanvaller scoorde 11 keer voor de Brusselaars, en was mee verantwoordelijk voor de knappe achtste plaats in de eindstand. De Beninse Belg was in het Edmond Machtensstadion einde contract en wilde niet bijtekenen gezien de financiële problemen van de club.

Tot 2012 was de 26-jarige spits eigendom van White Star Woluwe, alvorens overgenomen te worden door Zulte Waregem. In West-Vlaanderen kwam hij echter nooit aan de bak.

Staat foutje in het artikel van Het Nieuwsblad: Gounongbe was eigendom van Woluwe-Zaventem, niet White Star maar soit... Het blijkt dus ook niet altijd een financiële kwestie te zijn hé, gasten als Frédéric willen kost wat kost hun kans wagen in eerste klasse en dan heb je als tweedeklasser gewoon geen kans...

Wat Vansimpsen betreft, snap ik de negatieve reacties niet echt - bezorgde onze verdediging in elke wedstrijd dat hij tegen ons uitkwam een moeilijke namiddag. Is een speler die niet de imposante gestalte heeft van een Depoitre maar heeft wel die specifieke andere kwaliteit: trekt en sleurt vooraan van links naar rechts waardoor hij steeds een centrale verdediger uit zijn "comfort zone" haalt en zo niet alleen voor zichzelf, maar ook voor de middenvelders extra ruimte creëert - ideaal voor een Tjendo en/of een Martin dus... Klopt dat de productie dit seizoen niet hoog lag, maar met respectievelijk 6, 2 en 1 goal had onze vuurlinie nu toch ook niet die adelbrieven...

Gezien dit type spits wordt de invulling van de positie achter en/of naast Ratko echter wel cruciaal en moet je iemand hebben die een doelpunt kan maken... Ik zie hier de naam van Wouter Moreels opduiken maar ik weet niet of dat nog wel de man is die we zoeken - na een goed begin bij Deinze, was hij immers niet altijd onbetwist titularis meer... Bovendien is Wouter elk jaar wel een paar weken/maanden uit... Zal ongetwijfeld een enorme drang hebben om zich opnieuw te bewijzen maar daar schuilt net ook een extra risico in, gezien dat blessuregevoelige recente verleden... Bovendien was Wouter nooit van de snelste en is dat een belemmering voor de ontwikkeling van een Skhodra want zowel Wouter als Donjet in de ploeg werkt niet... Ik denk dat er andere opties zijn die meer aangewezen zijn...

05 Mei 2014, 9:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
DT schreef:
Gezien dit type spits wordt de invulling van de positie achter en/of naast Ratko echter wel cruciaal en moet je iemand hebben die een doelpunt kan maken...

Helemaal akkoord. Als je ziet hoe weinig er dit seizoen gescoord werd uit het middenveld, wordt het belangrijk om toch nog 1 à 2 scorende middenvelders/tweede spits aan te trekken.

Vansimpsen dit seizoen maar 4 goals blijkbaar, maar vorig seizoen toch 10. Bij Eindhoven in zijn eerste seizoen ook 10, tweede ook een stuk of 4. Volgend seizoen zijn eerste jaar Aalst, dus dat worden er ook weer 10 :D

05 Mei 2014, 9:43
Nationale Ploeg

Op papier ben ik tevreden met het aantrekken van iemand als Ratko.

Het doel dit seizoen moet zijn om top tien te halen, maar om vooral financieel goede zaken te doen. Iedereen weet dat ze een pak minder abonnementen zullen hebben dan vorig seizoen door die circustent, dus hopelijk houden ze daar ook rekening mee bij het bepalen van het aankoopbeleid. Tot nu toe lijkt dat wel zo.

05 Mei 2014, 9:56
Junior

Ah ja, laat ons de eerste vier matchen per ongeluk of op een diefje winnen en de tribunes lopen vedrom vol...
Wit en zwart niewaar....
:EA:

05 Mei 2014, 10:01
Nationale Ploeg

Nosferatu schreef:
Ah ja, laat ons de eerste vier matchen per ongeluk of op een diefje winnen en de tribunes lopen vedrom vol...

den Donnie wil nen terugspeelbal op VDN geven maar raakt Bogaerts vol in de visage waardoor de bal via Ken zijn klokkenspel pardoes voor de voeten van Tjendo valt die er over struikelt, tegen de centrale verdediger van de tegenstander knalt die vervolgens op de bal valt die keihard opstuitert in de winkelhaak van de goal van de tegenstander. :D

persconferentie Regi Van Acker (met rollende ogen, ondertussen een verse pint bestellend): "mooie goal uit een vloeiende aanvalsbeweging waar we wekelijks op trainen". Ken wel 2 weken out.

05 Mei 2014, 10:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
DT schreef:
[Bovendien was Wouter nooit van de snelste en is dat een belemmering voor de ontwikkeling van een Skhodra want zowel Wouter als Donjet in de ploeg werkt niet... Ik denk dat er andere opties zijn die meer aangewezen zijn...

Als Wouter geene rappe was, hoe noem je Donjet dan ? :)

Vind trouwens niet dat het 2 vergelijkbare types zijn. Als Donjet trouwens stappen zou zitten qua inzicht (kan met een goede coach(ing) ? ) dan kan hij een rij achteruit en daar volledig tot zijn recht komen. Een echte 10 zie ik in Donjet niet direkt eigenlijk. Waarmee ik hem trouwens niet afmaak, hij heeft gewoon andere kwaliteiten.

05 Mei 2014, 12:19
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
DT schreef:
[Bovendien was Wouter nooit van de snelste en is dat een belemmering voor de ontwikkeling van een Skhodra want zowel Wouter als Donjet in de ploeg werkt niet... Ik denk dat er andere opties zijn die meer aangewezen zijn...

Als Wouter geene rappe was, hoe noem je Donjet dan ? :)

Vind trouwens niet dat het 2 vergelijkbare types zijn. Als Donjet trouwens stappen zou zitten qua inzicht (kan met een goede coach(ing) ? ) dan kan hij een rij achteruit en daar volledig tot zijn recht komen. Een echte 10 zie ik in Donjet niet direkt eigenlijk. Waarmee ik hem trouwens niet afmaak, hij heeft gewoon andere kwaliteiten.

Maakt me niet uit of Donjet snel is of niet, maar als je hem behoudt (en dat doe je) en je bent op zoek naar aanvallend ingestelde spelers, dan moet je volgens mij niet bij Wouter Moreels uitkomen omdat je dan met Kevin J, Wouter Moreels en Donjet ongeveer 3 dezelfde types hebt: willen allemaal de bal in de voet, komen allemaal graag centraal, missen allemaal snelheid en explosiviteit op de eerste meters en geen een van de drie kan bogen op duelkracht of andere atletische kwaliteiten (kopspel, snelheid, enz.) als de boel op slot zit... Als je echt liever met een voetballende speler centraal achter Vansimpsen wil spelen, ben je misschien nog het beste van al af met Thomas Weydisch denk ik persoonlijk als je keuze hebt tussen hem en de drie andere namen die ik hierboven aangeef.

Bovendien, Donjet een rij achteruit? Heeft nauwelijks verdedigende intenties, geen recuperatievermogen en heeft ook de longen noch de duelkracht om een hele match te blijven gaan... Als je Donjet met andere woorden centraal op het midden gaat plaatsen, draai je best De Neve en Van Damme door een mixer om er 1 topspeler van te maken want dat is zelfmoord voor het team denk ik... Heeft ook niet de ervaring en de vista om naast het aanvallende ook het verdedigende te organiseren... Laat die zich verder ontwikkelen op de tien zou ik zeggen... Geef hem drie aanspeelmogelijkheden ipv 1 en kan volgens mij heel gemakkelijk de productie van een Galucci overnemen door zijn uitstekend schot en het werk dat een Ratko voor hem zal verzetten...

Laatst gewijzigd door DT op 05 Mei 2014, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

05 Mei 2014, 13:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Die Kevin Janssens gaan ze toch nog van de hand (proberen) te doen, mag ik hopen...

05 Mei 2014, 13:03
forumlegende

Jeroen schreef:
Die Kevin Janssens gaan ze toch nog van de hand (proberen) te doen, mag ik hopen...

de Libelle en de Flair hebben alvast interesse...

05 Mei 2014, 13:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 146 147 148 149 150 515