|
|
| Pagina 150 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Het is een feit dat we absoluut een doelpuntenmaker (of twee) nodig hebben en dat ze daarvoor diep in hunnen portemonnee zullen moeten tasten.
Anders geraken we in hetzelfde sukkelstraatje als afgelopen seizoen, met een sterke voorlinie zullen we meer acties en goals zien maken en krijgen je supporters waarvoor ze naar het PC stadion afzakken..VOETBAL! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Mei 2014, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg
"Anthony Di Lallo zou KSV Roeselare transfervrij verlaten."
zal 9 op 10 keers ook te duur zijn en heeft geen denderend seizoen gespeeld + we hebben Donny al, maar Di Lallo is wel ne goeie speler he en maakt elk seizoen toch wel wat goals. van mij zouden ze de Janssens mogen ruilen voor den dezen... _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Mei 2014, 10:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Still standing ! schreef: "Anthony Di Lallo zou KSV Roeselare transfervrij verlaten." zal 9 op 10 keers ook te duur zijn en heeft geen denderend seizoen gespeeld + we hebben Donny al, maar Di Lallo is wel ne goeie speler he en maakt elk seizoen toch wel wat goals. van mij zouden ze de Janssens mogen ruilen voor den dezen... Wilde weer loonsverhoging bij Roeselare dus vrees ik dat uw eerste reactie de juiste zal zijn... Zal waarschijnlijk wel contacten hebben met een paar eersteklassers en enkele tweedeklassers... |
| 06 Mei 2014, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Persoonlijk heb ik geen slecht gevoel bij de aankoop van Ratko. Niet dat het een superspits is. Maar aangevuld met nog extra transferts met aanvallend vermogen; kan Ratko wel globaal gezien een goede aankoop zijn. Het aanvallend gevaar moet van alle linies komen, en dan heb je een goede ploeg.
Wat me wel bijzonder zint is dat Ratko supergemotiveerd is om bij Eendracht te spelen. Hij popelt om te startrnen... De mentaliteit is ook heel belangrijk. En als hij een volledig seizoen kan gespaard blijven van blessures is hij toch telkens goed voor 10 goals per seizoen. Wil toch zeggen dat hij van waarde is, als hij er niet alleen voorstaat. Als er budget voor over voor is; zou er toch minstens een 2de spits van hetzelfde niveau mogen bijkomen, naast Ratko, en minstens een middenveller 'patron' voor de organisatie; die rust brengt in de ploeg. Evenals de verdediging zou ook mogen versterkt worden. Zo geef ik ons kans om volgend jaar in de subtop te eindigen (8ste tot 4de plaats) _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Mei 2014, 13:52 |
|
|
forumlegende
EA heeft interesse in Nico Binst van VW Hamme.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 14:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Weet iemand iets meer over die Nico Van Binst (VW Hamme) ?
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Mei 2014, 14:17 |
|
|
Junior
16 doelpunten... weet de goal alvast staan....
|
| 06 Mei 2014, 14:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: EA heeft interesse in Nico Binst van VW Hamme. Is die einde contract? |
| 06 Mei 2014, 14:46 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: EA heeft interesse in Nico Binst van VW Hamme. Is die einde contract? nee. is snel, wendbaar, maakt het truitje nat. kan prima renderen denk ik rond een grote spits. of het genoeg is voor de aanval te leiden in tweede, weet ik niet. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 06 Mei 2014, 14:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: EA heeft interesse in Nico Binst van VW Hamme. Is die einde contract? nee. is snel, wendbaar, maakt het truitje nat. kan prima renderen denk ik rond een grote spits. of het genoeg is voor de aanval te leiden in tweede, weet ik niet. Waarom altijd in de lagere reeksen gaan zoeken of de staart van tweede? Beter één keer een inspanning leveren dan 2 spelers uit derde aan te trekken en te hopen dat het goed komt.. Bovendien ga je met spelers als Binst of Vansimpsen geen extra supporters naar het PC stadion lokken _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 06 Mei 2014, 15:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
De_steve schreef: El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: Is die einde contract? nee. is snel, wendbaar, maakt het truitje nat. kan prima renderen denk ik rond een grote spits. of het genoeg is voor de aanval te leiden in tweede, weet ik niet. Waarom altijd in de lagere reeksen gaan zoeken of de staart van tweede? Beter één keer een inspanning leveren dan 2 spelers uit derde aan te trekken en te hopen dat het goed komt.. Bovendien ga je met spelers als Binst of Vansimpsen geen extra supporters naar het PC stadion lokken t moet zijn dat die twee elkaar vinden gelijk een vlieg ne stront riekt van op 5 kilometer afstand he.... kotje vol ![]() t zijn niet de "namen" die het mooie weer maken , liever ne goeien onbekende dan ne flierefluiter met naam.... |
| 06 Mei 2014, 15:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: EA heeft interesse in Nico Binst van VW Hamme. Is die einde contract? nee. is snel, wendbaar, maakt het truitje nat. kan prima renderen denk ik rond een grote spits. of het genoeg is voor de aanval te leiden in tweede, weet ik niet. Hun trainer weggehaald, vorige keer die soap rond Van Eyck, ik denk niet dat die mannen hem zomaar naar ons gaan laten gaan. Meer kans op slagen bij ons dan Van Eyck? |
| 06 Mei 2014, 15:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Smetje schreef: Is die einde contract? nee. is snel, wendbaar, maakt het truitje nat. kan prima renderen denk ik rond een grote spits. of het genoeg is voor de aanval te leiden in tweede, weet ik niet. Hun trainer weggehaald, vorige keer die soap rond Van Eyck, ik denk niet dat die mannen hem zomaar naar ons gaan laten gaan. Meer kans op slagen bij ons dan Van Eyck? Absoluut! Is een bewegende speler met een actie die naast de twee spitsposities ook op de linkerflank geposteerd kan worden... Koppelt bovendien snelheid en wendbaarheid aan gestalte en is redelijk sterk ook met het hoofd... Als pure targetman zou hij te licht uitvallen op dit moment, maar als tweede spits achter Ratko zou ik hem serieuze kansen toedichten... Bovendien heb je nu een trainer die er al mee samenwerkte ook hé... Soit, hangt ook af of dit werkelijk een gevolgde piste is hé... Ik denk dat ongeveer alle spitsen in het nationale voetbal wel op de een of andere manier aan Aalst worden gelinkt... Al dan niet terecht... En blijkbaar zien de supporters weer liever een extra gat in de portemonnee ook? Elke week zien ze een naam uit eerste maar wat aanmodderen op onze linkerflank maar toch moet er in dat soort vijvers blijven gevist worden... En dan verschieten dat het bibberen is in de maand april als de licenties moeten toegekend worden... Als ze dan toch voor een naam willen gaan onder druk van de achterban, dat ze dan voor Koffi van Westerlo gaan: nog niet zeker dat die de stap naar eerste gaat kunnen nemen (lees: Van Wijck twijfelt over zijn slaagkansen in eerste) en altijd een garantie op goals... |
| 06 Mei 2014, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: nee. is snel, wendbaar, maakt het truitje nat. kan prima renderen denk ik rond een grote spits. of het genoeg is voor de aanval te leiden in tweede, weet ik niet. Hun trainer weggehaald, vorige keer die soap rond Van Eyck, ik denk niet dat die mannen hem zomaar naar ons gaan laten gaan. Meer kans op slagen bij ons dan Van Eyck? Absoluut! Is een bewegende speler met een actie die naast de twee spitsposities ook op de linkerflank geposteerd kan worden... Koppelt bovendien snelheid en wendbaarheid aan gestalte en is redelijk sterk ook met het hoofd... Als pure targetman zou hij te licht uitvallen op dit moment, maar als tweede spits achter Ratko zou ik hem serieuze kansen toedichten... Bovendien heb je nu een trainer die er al mee samenwerkte ook hé... Soit, hangt ook af of dit werkelijk een gevolgde piste is hé... Ik denk dat ongeveer alle spitsen in het nationale voetbal wel op de een of andere manier aan Aalst worden gelinkt... Al dan niet terecht... En blijkbaar zien de supporters weer liever een extra gat in de portemonnee ook? Elke week zien ze een naam uit eerste maar wat aanmodderen op onze linkerflank maar toch moet er in dat soort vijvers blijven gevist worden... En dan verschieten dat het bibberen is in de maand april als de licenties moeten toegekend worden... Als ze dan toch voor een naam willen gaan onder druk van de achterban, dat ze dan voor Koffi van Westerlo gaan: nog niet zeker dat die de stap naar eerste gaat kunnen nemen (lees: Van Wijck twijfelt over zijn slaagkansen in eerste) en altijd een garantie op goals... Sonck ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Mei 2014, 15:34 |
|
|
Twijfelen over Koffi, maar wel Gounongbe aantrekken? Alle twee goeie spitsen, maar Koffi scoort toch vlotter. Als ze hem in Westerlo niet meer willen, mag die gerust naar hier komen. Maar zal ook wel onbetaalbaar zijn.
|
| 06 Mei 2014, 15:38 |
|
| Pagina 150 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 515 Volgende |