|
|
| Pagina 226 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 224 225 226 227 228 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Rode Duivels
Mja, toch een gewaagde keuze overall vind ik...
En sowieso koren op de molen voor communautaire relletjes als het slecht zou gaan... Ciman verkiezen boven Simons, Proto na een eerdere selectieweigering mee als derde keeper, grote poeha rond Bakali toen die plots geselecteerd moest worden en nu hetzelfde doen met Januzaj... Heeft het zich in elk geval niet makkelijk gemaakt als het fout zou aflopen... |
| 13 Mei 2014, 15:14 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48 Berichten: 226 Locatie: Dèremonne |
DT schreef: Mja, toch een gewaagde keuze overall vind ik... En sowieso koren op de molen voor communautaire relletjes als het slecht zou gaan... Ciman verkiezen boven Simons, Proto na een eerdere selectieweigering mee als derde keeper, grote poeha rond Bakali toen die plots geselecteerd moest worden en nu hetzelfde doen met Januzaj... Heeft het zich in elk geval niet makkelijk gemaakt als het fout zou aflopen... Simons zeer begrijpelijk. Te plat, versleten, overbodig. Keuze voor Ciman en Chadli snap ik niet. Ciman is waanzinnig slecht als back en centraal al keuze zat. Chadli pokkeseizoen ( veel bankzitten). Origi: zware gok. Batchuayi verklootte het zelf door slechte PO's te spelen, maar den andere scoorde welgeteld 6 goals bij Rijsel, tjah... Snap persoonlijk niet dat Naigolian ni mee mag ( Fellaini ook nul de botten dit seizoen!) en had ook de jonge Hazard er wel graag bijgezien. Proto blijft gewoon thuis uiteindelijk. |
| 13 Mei 2014, 15:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
didi schreef: DT schreef: Mja, toch een gewaagde keuze overall vind ik... En sowieso koren op de molen voor communautaire relletjes als het slecht zou gaan... Ciman verkiezen boven Simons, Proto na een eerdere selectieweigering mee als derde keeper, grote poeha rond Bakali toen die plots geselecteerd moest worden en nu hetzelfde doen met Januzaj... Heeft het zich in elk geval niet makkelijk gemaakt als het fout zou aflopen... Simons zeer begrijpelijk. Te plat, versleten, overbodig. Keuze voor Ciman en Chadli snap ik niet. Ciman is waanzinnig slecht als back en centraal al keuze zat. Chadli pokkeseizoen ( veel bankzitten). Origi: zware gok. Batchuayi verklootte het zelf door slechte PO's te spelen, maar den andere scoorde welgeteld 6 goals bij Rijsel, tjah... Snap persoonlijk niet dat Naigolian ni mee mag ( Fellaini ook nul de botten dit seizoen!) en had ook de jonge Hazard er wel graag bijgezien. Proto blijft gewoon thuis uiteindelijk. Goh, over de kwaliteit zelf, wilde ik het niet hebben... Mij ging het over zijn eerdere uitspraken over de vorming van de groep, enz. en de uiteindelijke keuzes die hij heeft gemaakt... En daar zitten toch wat haperingen in... Ben wel een beetje verrast dat er zo instemmend wordt gereageerd op zijn gemaakte keuzes - heeft in het afgaan van de namen inderdaad een specifieke uitleg gegeven, maar als je die individuele verklaringen even onder elkaar zet, vallen er toch wat gaatjes.. Haalt bijvoorbeeld aan dat het thuislaten van Simons de kans geeft aan Origi om mee te gaan terwijl die laatste toch gewoon meegaat om de geblesseerde Benteke te vervangen... Soit, puur op kwaliteit gezien, kan je weinig aanmerken maar voor bepaalde posities maakt hij toch serieuze bochten in zijn uitleg. Gooi het in Excel en uwe sheet zou toch een paar keer "circular reference" opgeven, gok ik... |
| 13 Mei 2014, 16:44 |
|
|
forumlegende
Het is inderdaad toch nog een 'rare' selectie geworden. Simons die niet meegaat, dat had ik helemaal niet verwacht. Ik dacht dat die heel hoog genoteerd stond bij Wilmots, zelfs al speelde hij niet.
Ciman, tja, da's meer een geluksbrenger geworden zeker, want iets anders zie ik die jongen op internationaal niveau niet uitspoken. Enfin, spelen doet die wss niet. Origi ipv Vossen/Bats is toch ook een kleine verrassing. Maar zoals gezegd, wel te verklaren door het wegvallen van Benteke. Naingodingskes...nee, daar ben ik niet rouwig om. Deed me te veel aan de Mudingayi's en de De Zeeuwen van deze wereld denken. Thorgan Hazard komt er later zeker bij. |
| 13 Mei 2014, 16:53 |
|
|
Ancien
Wat ook een reden zou kunnen zijn voor de "verrassingen" is dat er bij Wilmots misschien toch enige twijfel is gerezen over de totale kwaliteit van zijn kern na de eerste ronde van vriendschappelijke matchen tegen WK-deelnemers en hij liever afstand neemt van een deel van zijn principes/uitspraken ten voordele van wat extra kwaliteit (zoals Januzaj, een jongere versie van Benteke, enz.)... Hebben dat bij een heel gekende tweedeklasser in de zomer ook zo gezien, hoewel daar vraagtekens bij die extra kwaliteit konden worden gezet...
![]() |
| 13 Mei 2014, 17:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind het eerlijk gezegd een heel logische selectie, op Naingollan na...
Simons is toch gewoon véél te plat om mee te gaan naar een WK, wie zou voor hem moeten thuisblijven? Proto lijkt mij vierde keeper en zal dus wel nog afvallen, behalve als Casteels niet fit geraakt en dan is Proto (hoewel ik er niet teveel van moet weten) geen onlogische keuze. Die Origi ken ik niet... Ik had Batshuayi toch wel meegenomen, heeft zeker de kwaliteiten en is een ander type dan en Lukaku. Van den Borre is intrinsiek de beste speler die we op de RB hebben, alleen heeft hij het nog niet veel laten zien. Laatste maanden wel sterk bezig, denk dat hij veel volwassener is geworden. Over Ciman, die speelt bij Standard wel al 2 seizoen op hoog niveau. Bij Brugge was't voor te lachen, maar kan ook zowel op de RB als de CV spelen. In principe gaat die geen minuten krijgen hé, maar ge moet ook spelers hebben die naast de kern vallen zonder dat ze de boel op stelten zetten.. |
| 13 Mei 2014, 17:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Haalt bijvoorbeeld aan dat het thuislaten van Simons de kans geeft aan Origi om mee te gaan terwijl die laatste toch gewoon meegaat om de geblesseerde Benteke te vervangen... Voor Wilmots neemt Januzaj de plaats (niet positie) van Benteke binnen de kern in. En dan klopt zijn uitleg dat hij door het thuislaten van Simons Origi kan meenemen. Ik ben tevreden met de kern. Had enkel nog Ciman thuisgelaten aangezien er op zijn posities genoeg en betere keuzes zijn. In zijn plaats kon dan Poccognoli mee om toch een natuurlijke LB met snelheid in de kern te hebben. Nu heb je voor de LB eigenlijk enkel CV's die ook LB kunnen spelen. |
| 13 Mei 2014, 22:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
DT schreef: didi schreef: DT schreef: Mja, toch een gewaagde keuze overall vind ik... En sowieso koren op de molen voor communautaire relletjes als het slecht zou gaan... Ciman verkiezen boven Simons, Proto na een eerdere selectieweigering mee als derde keeper, grote poeha rond Bakali toen die plots geselecteerd moest worden en nu hetzelfde doen met Januzaj... Heeft het zich in elk geval niet makkelijk gemaakt als het fout zou aflopen... Simons zeer begrijpelijk. Te plat, versleten, overbodig. Keuze voor Ciman en Chadli snap ik niet. Ciman is waanzinnig slecht als back en centraal al keuze zat. Chadli pokkeseizoen ( veel bankzitten). Origi: zware gok. Batchuayi verklootte het zelf door slechte PO's te spelen, maar den andere scoorde welgeteld 6 goals bij Rijsel, tjah... Snap persoonlijk niet dat Naigolian ni mee mag ( Fellaini ook nul de botten dit seizoen!) en had ook de jonge Hazard er wel graag bijgezien. Proto blijft gewoon thuis uiteindelijk. Goh, over de kwaliteit zelf, wilde ik het niet hebben... Mij ging het over zijn eerdere uitspraken over de vorming van de groep, enz. en de uiteindelijke keuzes die hij heeft gemaakt... En daar zitten toch wat haperingen in... Ben wel een beetje verrast dat er zo instemmend wordt gereageerd op zijn gemaakte keuzes - heeft in het afgaan van de namen inderdaad een specifieke uitleg gegeven, maar als je die individuele verklaringen even onder elkaar zet, vallen er toch wat gaatjes.. Haalt bijvoorbeeld aan dat het thuislaten van Simons de kans geeft aan Origi om mee te gaan terwijl die laatste toch gewoon meegaat om de geblesseerde Benteke te vervangen... Soit, puur op kwaliteit gezien, kan je weinig aanmerken maar voor bepaalde posities maakt hij toch serieuze bochten in zijn uitleg. Gooi het in Excel en uwe sheet zou toch een paar keer "circular reference" opgeven, gok ik... Zijn er de dag van vandaag andere mogelijkheden -dan instemmend reageren- als het over de Rode Duivels gaat? |
| 14 Mei 2014, 7:29 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
tympanum2 schreef: Het is inderdaad toch nog een 'rare' selectie geworden. Simons die niet meegaat, dat had ik helemaal niet verwacht. Ik dacht dat die heel hoog genoteerd stond bij Wilmots, zelfs al speelde hij niet. Ciman, tja, da's meer een geluksbrenger geworden zeker, want iets anders zie ik die jongen op internationaal niveau niet uitspoken. Enfin, spelen doet die wss niet. Origi ipv Vossen/Bats is toch ook een kleine verrassing. Maar zoals gezegd, wel te verklaren door het wegvallen van Benteke. Citeer: Naingodingskes...nee, daar ben ik niet rouwig om. Deed me te veel aan de Mudingayi's en de De Zeeuwen van deze wereld denken. Wablieft Anders moet u eens kijken naar de statistieken van deze speler de afgelopen 2 seizoenen ? Vorig seizoen deed er niemand beter op zijn positie in de Serie A. Naingolan is op deze moment in een veeeel betere vorm dan een fellaini , is spijtig genoeg totaal nog niet geintregeerd in de groep. Ik vind het nog altijd spijtig dat Naingolan niet sneller zijn kans heeft gekregen... . _________________ <3 1919 <3 |
| 14 Mei 2014, 8:24 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Ik vind het eerlijk gezegd een heel logische selectie, op Naingollan na... Simons is toch gewoon véél te plat om mee te gaan naar een WK, wie zou voor hem moeten thuisblijven? Proto lijkt mij vierde keeper en zal dus wel nog afvallen, behalve als Casteels niet fit geraakt en dan is Proto (hoewel ik er niet teveel van moet weten) geen onlogische keuze. Citeer: Die Origi ken ik niet... Ik had Batshuayi toch wel meegenomen Van den Borre is intrinsiek de beste speler die we op de RB hebben, alleen heeft hij het nog niet veel laten zien. Laatste maanden wel sterk bezig, denk dat hij veel volwassener is geworden. Over Ciman, die speelt bij Standard wel al 2 seizoen op hoog niveau. Bij Brugge was't voor te lachen, maar kan ook zowel op de RB als de CV spelen. In principe gaat die geen minuten krijgen hé, maar ge moet ook spelers hebben die naast de kern vallen zonder dat ze de boel op stelten zetten.. Ik heb al een aantal wedstrijden gezien en ik heb het wel voor die Origi...zoekt goed de diepte en de ruimte op en kan een mannetje passeren...en hij kan een goal maken Ook schat ik de franse competitie toch wel "iets" hoger in dan de belgische ![]() _________________ <3 1919 <3 |
| 14 Mei 2014, 8:28 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: DT schreef: Haalt bijvoorbeeld aan dat het thuislaten van Simons de kans geeft aan Origi om mee te gaan terwijl die laatste toch gewoon meegaat om de geblesseerde Benteke te vervangen... Voor Wilmots neemt Januzaj de plaats (niet positie) van Benteke binnen de kern in. En dan klopt zijn uitleg dat hij door het thuislaten van Simons Origi kan meenemen. Ik ben tevreden met de kern. Had enkel nog Ciman thuisgelaten aangezien er op zijn posities genoeg en betere keuzes zijn. In zijn plaats kon dan Poccognoli mee om toch een natuurlijke LB met snelheid in de kern te hebben. Nu heb je voor de LB eigenlijk enkel CV's die ook LB kunnen spelen. God ja, is een uitleg zoals een andere hé maar iets verder geeft hij dan aan dat Simons niet in aanmerking kwam omdat hij genoeg spelers had voor die positie want kan het zich zelfs permiteren om Naingolan thuis te laten... Vind het gewoon weinig van respect getuigen tov Simons en alle nest die hij er dan bijhaalt, terwijl voor Ciman bijvoorbeeld net dezelfde elementen spelen maar hij in dat geval toch switcht om de pers te overtuigen dat Laurent een valabel alternatief is voor als het nodig moest zijn... Ik had Timmy dan al "afgedankt" voor de eerste ronde van de vriendschappelijke matchen en in die matchen de twee debutanten al eens laten opdraven... Soit, ballen kunnen ze allemaal - maar ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren als we de eerste match verliezen... Hebben een pak aanvallende klassespelers, maar in de praktijk beperkt die zich wel tot dezelfde posities met redelijk gelijklopende types... De Bruyne, Mirallas, Hazard, Mertens, Januzaj, Chadli voor max 3 posities... Ben echt benieuwd... |
| 14 Mei 2014, 8:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik denk dat veel mensen onderschatten wat voor toestanden we hier gaan beleven tijdens het WK. De hype wordt stelselmatig opgedreven door het marketingbureau van de bond, door journalisten, door de panini-stickers, reportages op tv...
Een voorbeeldje, groot nieuws op sporza vandaag: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... d_training Als dat soort filmpjes nu al, een maand voor het begin van het WK, op de nieuwssites worden gezet, dan hou ik mijn hart vast. |
| 14 Mei 2014, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Ik denk dat veel mensen onderschatten wat voor toestanden we hier gaan beleven tijdens het WK. De hype wordt stelselmatig opgedreven door het marketingbureau van de bond, door journalisten, door de panini-stickers, reportages op tv... Het voelt inderdaad heel on-Belgisch aan. Zoveel optimisme ben ik ook niet gewoon. Ik heb de indruk dat onze zelfverzekerde noorderburen al op ons neerkijken. Dan is het al ver gekomen. Mijn gevoel zegt nog altijd dat we met vrij onervaren kern naar een WK gaan, ondanks dat de meeste spelers wel in sterke competities spelen. Ik denk dat iets meer nederigheid op zijn plaats zou zijn. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 14 Mei 2014, 21:37 |
|
|
Ancien
Gruunwit schreef: De Jean schreef: Ik denk dat veel mensen onderschatten wat voor toestanden we hier gaan beleven tijdens het WK. De hype wordt stelselmatig opgedreven door het marketingbureau van de bond, door journalisten, door de panini-stickers, reportages op tv... Het voelt inderdaad heel on-Belgisch aan. Zoveel optimisme ben ik ook niet gewoon. Ik heb de indruk dat onze zelfverzekerde noorderburen al op ons neerkijken. Dan is het al ver gekomen. Mijn gevoel zegt nog altijd dat we met vrij onervaren kern naar een WK gaan, ondanks dat de meeste spelers wel in sterke competities spelen. Ik denk dat iets meer nederigheid op zijn plaats zou zijn. Dat de supporters helemaal uit hun dak gaan, kan ik me nog in vinden zolang de technische staff en de spelers de voeten maar op de grond kunnen houden... De eerste ronde van vriendschappelijke wedstrijden liet toch duidelijk zien dat ze er verre van zijn... We shall see... |
| 15 Mei 2014, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Waarom een Van Buyten meenemen die bij Bayern enkel de bank mag verwarmen.
|
| 15 Mei 2014, 14:37 |
|
| Pagina 226 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 224 225 226 227 228 … 242 Volgende |