Transfers volgend seizoen - Pagina 155 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 153 154 155 156 157 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
De_steve schreef:
Was te verwachten met de komst van Van Polfliet

Eens benieuwd of er vanavond een nieuwe speler zal voorgesteld worden...

Geen transfernieuws gekregen, ze gaan juist nog een middenvelder en een spits kopen. :hmm:

Janssens misschien.

Ze zijn rap dit jaar om hun vuilbak op te kuisen :D
http://www.eendracht-aalst.be/team/a-kern

14 Mei 2014, 8:06
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
De_steve schreef:
Was te verwachten met de komst van Van Polfliet

Eens benieuwd of er vanavond een nieuwe speler zal voorgesteld worden...

Geen transfernieuws gekregen, ze gaan juist nog een middenvelder en een spits kopen. :hmm:

Janssens misschien.

Bron? Nog niks zien verschijnen in de pers vandaar...

En wat Galucci betreft: afgelopen seizoen geen basisspeler meer bij een laagvlieger uit derde... Sympathieke gast en veel verdiensten gehad voor onze club maar zich een beetje vergallopeert bij zijn laatste onderhandelingen hier en nu gewoon 2 jaar later in een niet zo leuke situatie, maar die terughalen... I don't think so...

14 Mei 2014, 9:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Met Galucci hadden we tenminste scorend vermogen uit het middenveld. Zou volgens mij nog altijd goed zijn om te roteren met Tjendo.

14 Mei 2014, 9:52
Reserve

Hopelijk niet te veel gekwetsten of geschorsten dit seizoen want dan gaat het heel krap worden
Bij eerste 8 eindigen lijkt me het hoogst haalbare met bijna het zelfde elftal
Hopelijk kan Regi uit elke speler wat meer halen dan dit seizoen,want anders vrees ik voor kopie van vorig seizoen
Hopelijk nog 2 echte versterkingen

14 Mei 2014, 10:08
Nationale Ploeg

zouden De Neve en Bael bijgetekend hebben ?

14 Mei 2014, 10:25
Reserve

Still standing ! schreef:
zouden De Neve en Bael bijgetekend hebben ?

Normaal wel ,staan toch op off site bij aangepaste spelers lijst

14 Mei 2014, 10:37
Ancien

Smetje schreef:
Mag altijd terukomen. Maar volgens mij staat er dat hij een nieuwe ploeg zoekt. Moest hij kunnen, sou hij denk ik graag terugkeren.

Ze gaan maar twee spelers meer kopen een nummer 10 en dan hebben we in de voorlinie nog een killer nodig, dus ik denk dat we de piste Galucci mogen vergeten.

14 Mei 2014, 10:55
Ancien

Leeftijd: 38
Hugo schreef:
Smetje schreef:
Mag altijd terukomen. Maar volgens mij staat er dat hij een nieuwe ploeg zoekt. Moest hij kunnen, sou hij denk ik graag terugkeren.

Ze gaan maar twee spelers meer kopen een nummer 10 en dan hebben we in de voorlinie nog een killer nodig, dus ik denk dat we de piste Galucci mogen vergeten.

Al een chance.

14 Mei 2014, 11:15
Ancien

Leeftijd: 46
Smetje schreef:
Met Galucci hadden we tenminste scorend vermogen uit het middenveld. Zou volgens mij nog altijd goed zijn om te roteren met Tjendo.

Je zegt het goed - "hadden"... Maar die periode ligt intussen al meer dan twee seizoenen achter ons. Dateert nog van een periode dat een Kevin Janssens vast in de ploeg stond bij Cercle Brugge, dat Nick Van Belle geboekstaafd stond als een van de grote talenten van Club Brugge... Zegt toch genoeg? Spelers die je haalt, moet je afrekenen op hun laatste jaar, niet op wat ze ooit ergens gepresteerd hebben - voorbeelden zijn nochtans legio bij ons de laatste jaren dat we daar allemaal iets te blind voor blijven...

Damien heeft niks gepresteerd bij een ploeg die onderin bengelde in derde klasse... Dat moet de enige waardemeter zijn...

Wat de voorspelling voor volgend seizoen betreft, daar waag ik me nog niet aan. Ik blijf erbij dat er meer kwaliteit in de kern zit dan wat er afgelopen seizoen is uitgekomen. Naast uw eigen sterkte is een klassement in tweede klasse meer nog afhankelijk van hoe uw tegenstanders het doen en daar heb ik naar volgend jaar geen zicht op... Als je achteraf terugkijkt op dit seizoen, hebben wij zwaar ondergepresteerd in een al bij al zwakke reeks waar geen enkele ploeg echt een verpletterende indruk naliet... Veel zal ook afhangen wat de nieuwe trainer gaat doen en of zijn mayonnaise pakt... Goed starten is belangrijk...

Hoe kwam Regi trouwens over op de supportersvergadering? Slechter als CJ vorig seizoen kan wel niet, maar toch even polsen?

14 Mei 2014, 11:22
forumlegende

Leeftijd: 69
DT schreef:
Smetje schreef:

Je zegt het goed - "hadden"... Maar die periode ligt intussen al meer dan twee seizoenen achter ons. Dateert nog van een periode dat een Kevin Janssens vast in de ploeg stond bij Cercle Brugge, dat Nick Van Belle geboekstaafd stond als een van de grote talenten van Club Brugge... Zegt toch genoeg? Spelers die je haalt, moet je afrekenen op hun laatste jaar, niet op wat ze ooit ergens gepresteerd hebben - voorbeelden zijn nochtans legio bij ons de laatste jaren dat we daar allemaal iets te blind voor blijven...

Damien heeft niks gepresteerd bij een ploeg die onderin bengelde in derde klasse... Dat moet de enige waardemeter zijn...

Wat de voorspelling voor volgend seizoen betreft, daar waag ik me nog niet aan. Ik blijf erbij dat er meer kwaliteit in de kern zit dan wat er afgelopen seizoen is uitgekomen. Naast uw eigen sterkte is een klassement in tweede klasse meer nog afhankelijk van hoe uw tegenstanders het doen en daar heb ik naar volgend jaar geen zicht op... Als je achteraf terugkijkt op dit seizoen, hebben wij zwaar ondergepresteerd in een al bij al zwakke reeks waar geen enkele ploeg echt een verpletterende indruk naliet... Veel zal ook afhangen wat de nieuwe trainer gaat doen en of zijn mayonnaise pakt... Goed starten is belangrijk...

Hoe kwam Regi trouwens over op de supportersvergadering? Slechter als CJ vorig seizoen kan wel niet, maar toch even polsen?

Gaf volgens mij een positieve indruk met nadruk op spelen met Belgische en jonge spelers gekoppeld aan werkkracht. Geen vedetten voor de Regi. Ik heb achteraf nog een goeie babbel gehad met hem en ik moet zeggen dat hij alsook de T2 nu al honger hebben en dat is ook belangrijk!

14 Mei 2014, 12:32
Nationale Ploeg

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Gaf volgens mij een positieve indruk met nadruk op spelen met Belgische en jonge spelers gekoppeld aan werkkracht. Geen vedetten voor de Regi. Ik heb achteraf nog een goeie babbel gehad met hem en ik moet zeggen dat hij alsook de T2 nu al honger hebben en dat is ook belangrijk!

mja... de CJ had ook altijd héél veel honger :D :D :D

allez, twas vechten om aan een broodje te geraken precies ;)

14 Mei 2014, 12:57
Ancien

DT schreef:
Smetje schreef:

Is zeker geen egotripper zoals CJ, is realist en ambieert een plaats in de eerste acht, 't liefst bij de eerste vijf. :D
De aanwerving van Vansimpsen komt op zijn vraag omdat het een type speler is, die elke wedstrijd 100 %tendienste van de ploeg speelt.
Hij is inderdaad geen voorstander van het aankopen van grote namen maar werkt liever met jonge talenten die alles nog moeten bewijzen.
Lijkt me een bekwaam man en zijn palmares kan dit alleen maar bevestigen.
Ik zie hem wel slagen in zijn opzet en hou er alvast een goed gevoel aan over.

14 Mei 2014, 20:47
Ancien

Leeftijd: 38
Gingen ze normaal geen nieuwe speler voorstellen tijdens de vergadering?

15 Mei 2014, 12:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Hopelijk nen betere Janssens dan de twee sjarels die we dit seizoen aan't werk hebben gezien. :D

15 Mei 2014, 12:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Gilles schreef:
Gingen ze normaal geen nieuwe speler voorstellen tijdens de vergadering?

Gingen ze proberen... Als ze niet tot een akkoord zijn gekomen in die tijd, njah, dan valt er weinig voor te stellen :-) Ik vermoed dat het ging over die spits van visé, al weet ik het niet zeker!

15 Mei 2014, 12:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 153 154 155 156 157 515