|
|
| Pagina 157 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 155 156 157 158 159 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
absolute voorrang zou moeten gaan naar een scorende diepe spits vind ik
niet de makkelijkste (en vooral niet de goedkoopste) plek om in te vullen... maar 't zal nodig zijn. we moeten ook realist zijn en beseffen dat we niet de financiele middelen hebben om een hele hoop spelers onder contract zomaar opzij te schuiven, ook al kwam er tot op vandaag niet uit wat eruit te halen valt. ik hoop erop dat nu we nen deftigen trainer hebben, dat sommige spelers plots het licht gaan zien. ik denk hierbij aan een kevin janssens |
| 16 Mei 2014, 12:54 |
|
|
Vaste Waarde
Davy schreef: absolute voorrang zou moeten gaan naar een scorende diepe spits vind ik niet de makkelijkste (en vooral niet de goedkoopste) plek om in te vullen... maar 't zal nodig zijn. we moeten ook realist zijn en beseffen dat we niet de financiele middelen hebben om een hele hoop spelers onder contract zomaar opzij te schuiven, ook al kwam er tot op vandaag niet uit wat eruit te halen valt. ik hoop erop dat nu we nen deftigen trainer hebben, dat sommige spelers plots het licht gaan zien. ik denk hierbij aan een kevin janssens Ik vrees dat we van Kevin Janssens zowat alles reeds gezien hebben : zonnebankbruin, haar goedleggen aan een waanzinnig tempo, vallende ziekte zowat het hele seizoen. Wat we zouden moeten hebben gezien, heb ik alvast NIET gezien : op een of andere manier een meerwaarde zijn voor deze groep... Ik durf dus enkel te hopen dat er een of andere naïeve ploeg met een beetje budget zo vriendelijk wil zijn om dat heerschap zo rap mogelijk over te nemen…. ![]() |
| 16 Mei 2014, 13:07 |
|
|
Nationale Ploeg
mamananeto schreef: Davy schreef: absolute voorrang zou moeten gaan naar een scorende diepe spits vind ik niet de makkelijkste (en vooral niet de goedkoopste) plek om in te vullen... maar 't zal nodig zijn. we moeten ook realist zijn en beseffen dat we niet de financiele middelen hebben om een hele hoop spelers onder contract zomaar opzij te schuiven, ook al kwam er tot op vandaag niet uit wat eruit te halen valt. ik hoop erop dat nu we nen deftigen trainer hebben, dat sommige spelers plots het licht gaan zien. ik denk hierbij aan een kevin janssens Ik vrees dat we van Kevin Janssens zowat alles reeds gezien hebben : zonnebankbruin, haar goedleggen aan een waanzinnig tempo, vallende ziekte zowat het hele seizoen. Wat we zouden moeten hebben gezien, heb ik alvast NIET gezien : op een of andere manier een meerwaarde zijn voor deze groep... Ik durf dus enkel te hopen dat er een of andere naïeve ploeg met een beetje budget zo vriendelijk wil zijn om dat heerschap zo rap mogelijk over te nemen…. ![]() hmmm... waarom valt de naam 'fcv dender' mij nu te binnen ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 16 Mei 2014, 13:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Philippe Janssens getekend. (bron Facebook Eendracht Aalst)
|
| 16 Mei 2014, 16:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
gweninho schreef: Philippe Janssens getekend. (bron Facebook Eendracht Aalst) Tès ier de lésten toid iet mé die Janssenses zelle, na nog ne nest Peetersens... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Mei 2014, 16:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
gweninho schreef: Philippe Janssens getekend. (bron Facebook Eendracht Aalst) Vanaf nu op het plein https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t31.0-8/1979123_10202188017926933_8054592315662016042_o.jpg _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2014, 16:35 |
|
|
Reserve
gweninho schreef: Philippe Janssens getekend. (bron Facebook Eendracht Aalst) Staat ook al op off site |
| 16 Mei 2014, 18:48 |
|
|
Reserve
Op hun forum bij Westerlo zijn ze heel positief over Janssens
pagina 341 schrijven ze, is voor iedere 2e klasser een meerwaarde en zouden hem graag in 1e gezien hebben ,maar is de vriend niet van Van wijk Verder weinig zo een balvaste ,creatieve en hard werkende speler gezien aldus op hun forum Natuurlijk afwachten maar volgens mij zeker geen slechte transfer |
| 16 Mei 2014, 19:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
willempie schreef: Op hun forum bij Westerlo zijn ze heel positief over Janssens pagina 341 schrijven ze, is voor iedere 2e klasser een meerwaarde en zouden hem graag in 1e gezien hebben ,maar is de vriend niet van Van wijk Verder weinig zo een balvaste ,creatieve en hard werkende speler gezien aldus op hun forum Natuurlijk afwachten maar volgens mij zeker geen slechte transfer Die mannen willen zelf N Van belle mee pakken naar eerste. Afwachten inderdaad. |
| 16 Mei 2014, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde
Kempeneer, Ph. Janssens en Vansimpsen lijken me behoorlijke versterkingen, alhoewel ik twijfels heb bij de kwaliteiten van Vansimpsen als scorende spits. Targetman-pivot, dat wel, maar zelf?
Misschien moeten ze toch Nelis, Weydisch en Van Steenbrugghe, die nog een lopend contract voor één jaar hebben, nog maar eens een kans geven in deze kern. Mijn indruk momenteel is: nog één scorende spits, en dan is de kern compleet, maar waar vinden we zo'n dure "witte merel"? Of ontploft Van Der Hoeven dit jaar? |
| 16 Mei 2014, 22:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Martin komt toch terug, en die scoorde toch ook regelmatig.
|
| 17 Mei 2014, 7:12 |
|
|
Nationale Ploeg
2 werkkrachtige spelers die collectief denken, waar den RVA al mee gewerkt heeft en die uw balvastheid wat verhogen. dat lijkt mij zowat de baseline...
help mij eens: hoe moet je het middenveld in elkaar passen ? ken, gianni, kevin janssens, philippe janssens, donny,... is die philippe een rechtstreekse concurrent voor donny ? of zou die voor donny uitgespeeld worden als 2de spits (met 1 verdedigende middenvelder dan, er mogen er maar 11 opstaan he) ? of speelt die lager dan donny, eerder in het vaarwater van ken en/of gianni ? waar ga je de kevin nog zetten ? ik zie alleszins zeker Van Steenbrugge niet meer in een type-elftal staan zelfs indien fit, en voor de beloften lijkt die mij nogal duur. die zijn vertrek zou misschien ook wat extra financiele ruimte maken, of werd daar al rekening mee gehouden voor de huidige transfers ? op rechts is tjendo een certitude, maar wie kan daar backuppen ? en op middenlinks zal dat dan Martin/Bael zijn ? allez, van mij mogen ze er al aan beginnen ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 17 Mei 2014, 7:39 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: 2 werkkrachtige spelers die collectief denken, waar den RVA al mee gewerkt heeft en die uw balvastheid wat verhogen. dat lijkt mij zowat de baseline... help mij eens: hoe moet je het middenveld in elkaar passen ? ken, gianni, kevin janssens, philippe janssens, donny,... is die philippe een rechtstreekse concurrent voor donny ? of zou die voor donny uitgespeeld worden als 2de spits (met 1 verdedigende middenvelder dan, er mogen er maar 11 opstaan he) ? of speelt die lager dan donny, eerder in het vaarwater van ken en/of gianni ? waar ga je de kevin nog zetten ? ik zie alleszins zeker Van Steenbrugge niet meer in een type-elftal staan zelfs indien fit, en voor de beloften lijkt die mij nogal duur. die zijn vertrek zou misschien ook wat extra financiele ruimte maken, of werd daar al rekening mee gehouden voor de huidige transfers ? op rechts is tjendo een certitude, maar wie kan daar backuppen ? en op middenlinks zal dat dan Martin/Bael zijn ? allez, van mij mogen ze er al aan beginnen ![]() Indien Van Steenbrugge ooit volledig fit en wedstrijdklaar is dan staat hij altijd in de ploeg. |
| 17 Mei 2014, 8:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jean schreef: Still standing ! schreef: 2 werkkrachtige spelers die collectief denken, waar den RVA al mee gewerkt heeft en die uw balvastheid wat verhogen. dat lijkt mij zowat de baseline... help mij eens: hoe moet je het middenveld in elkaar passen ? ken, gianni, kevin janssens, philippe janssens, donny,... is die philippe een rechtstreekse concurrent voor donny ? of zou die voor donny uitgespeeld worden als 2de spits (met 1 verdedigende middenvelder dan, er mogen er maar 11 opstaan he) ? of speelt die lager dan donny, eerder in het vaarwater van ken en/of gianni ? waar ga je de kevin nog zetten ? ik zie alleszins zeker Van Steenbrugge niet meer in een type-elftal staan zelfs indien fit, en voor de beloften lijkt die mij nogal duur. die zijn vertrek zou misschien ook wat extra financiele ruimte maken, of werd daar al rekening mee gehouden voor de huidige transfers ? op rechts is tjendo een certitude, maar wie kan daar backuppen ? en op middenlinks zal dat dan Martin/Bael zijn ? allez, van mij mogen ze er al aan beginnen ![]() Indien Van Steenbrugge ooit volledig fit en wedstrijdklaar is dan staat hij altijd in de ploeg. Das net het probleem,is hier nooit fit en wedstrijdklaar geraakt,kan je naar volgend seizoen toe dit risico opnieuw nemen? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mei 2014, 8:27 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Jean schreef: Still standing ! schreef: 2 werkkrachtige spelers die collectief denken, waar den RVA al mee gewerkt heeft en die uw balvastheid wat verhogen. dat lijkt mij zowat de baseline... help mij eens: hoe moet je het middenveld in elkaar passen ? ken, gianni, kevin janssens, philippe janssens, donny,... is die philippe een rechtstreekse concurrent voor donny ? of zou die voor donny uitgespeeld worden als 2de spits (met 1 verdedigende middenvelder dan, er mogen er maar 11 opstaan he) ? of speelt die lager dan donny, eerder in het vaarwater van ken en/of gianni ? waar ga je de kevin nog zetten ? ik zie alleszins zeker Van Steenbrugge niet meer in een type-elftal staan zelfs indien fit, en voor de beloften lijkt die mij nogal duur. die zijn vertrek zou misschien ook wat extra financiele ruimte maken, of werd daar al rekening mee gehouden voor de huidige transfers ? op rechts is tjendo een certitude, maar wie kan daar backuppen ? en op middenlinks zal dat dan Martin/Bael zijn ? allez, van mij mogen ze er al aan beginnen ![]() Indien Van Steenbrugge ooit volledig fit en wedstrijdklaar is dan staat hij altijd in de ploeg. Das net het probleem,is hier nooit fit en wedstrijdklaar geraakt,kan je naar volgend seizoen toe dit risico opnieuw nemen?[/q Indien je er financieel voordeel mee kan doen om hem weg te doen dan kan je inderdaad beter het risico niet meer nemen. Als je hem toch moet doorbetalen kan je alleen maar hopen dat het toch nog zou lukken want hij kan/kon goed voetballen. |
| 17 Mei 2014, 8:30 |
|
| Pagina 157 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 155 156 157 158 159 … 515 Volgende |