Transfers volgend seizoen - Pagina 159 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 157 158 159 160 161 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef:
DT schreef:
mamananeto schreef:

Dito Hugo.
Naar mijn mening vind ik de bilan op dit moment zelfs vrij rampzalig… :?

Begin er met deze kern maar aan tegen een OHL, Antwerp, Mons en consoorten…..

Met deze kern pakten we 3 punten thuis tegen Antwerp, wonnen we van Westerlo thuis, hielden we STVV thuis op een draw, speelden we gelijk in Moeskroen en hadden we meer verdiend hier thuis. In de voorbereiding op het seizoen waren we zeker niet zwakker dan Bergen...

Datzelfde Bergen verliest kansloos van OHL die er nu nauwelijks aan te pas komen tegen Moeskroen, STVV en Eupen... M.a.w. maak de andere nu ook niet tot de allergrootsten hé... Hebben dit seizoen zonder voetbal te spelen voldoende punten gehaald met deze kern, waarom zou het volgend jaar dan niet lukken... Blijf het wel herhalen dat de enige openstaande positie wel een heel cruciale is...

Zwart kijken vind ik niet nodig - wat gaat er nog overblijven van OHL volgend seizoen? Bergen gaat door met 3 spelers van de huidige kern, enz.

Afgelopen seizoen geeft mooi aan dat duurdere aankopen of namen, niet noodzakelijk meer punten of beter voetbal opleveren...

:worship: :worship: :worship:

Ik sluit mij hier toch ook bij aan hoor, plus dat een groot deel van de kern behouden blijft wat de automatismen
alleen maar te goede komt. :EA:

19 Mei 2014, 13:20
Nationale Ploeg

DT schreef:
mamananeto schreef:
Hugo schreef:
't zal wel met de centen te maken hebben, maar met wat ze nu al gekocht hebben zie ik ze zeker niet in de eerste acht eindigen, er zal in de voorlinie een kanjer moeten bijkomen of ik vrees voor de zaak.

Dito Hugo.
Naar mijn mening vind ik de bilan op dit moment zelfs vrij rampzalig… :?

Begin er met deze kern maar aan tegen een OHL, Antwerp, Mons en consoorten…..

Met deze kern pakten we 3 punten thuis tegen Antwerp, wonnen we van Westerlo thuis, hielden we STVV thuis op een draw, speelden we gelijk in Moeskroen en hadden we meer verdiend hier thuis. In de voorbereiding op het seizoen waren we zeker niet zwakker dan Bergen...

Datzelfde Bergen verliest kansloos van OHL die er nu nauwelijks aan te pas komen tegen Moeskroen, STVV en Eupen... M.a.w. maak de andere nu ook niet tot de allergrootsten hé... Hebben dit seizoen zonder voetbal te spelen voldoende punten gehaald met deze kern, waarom zou het volgend jaar dan niet lukken... Blijf het wel herhalen dat de enige openstaande positie wel een heel cruciale is...

Zwart kijken vind ik niet nodig - wat gaat er nog overblijven van OHL volgend seizoen? Bergen gaat door met 3 spelers van de huidige kern, enz.

Afgelopen seizoen geeft mooi aan dat duurdere aankopen of namen, niet noodzakelijk meer punten of beter voetbal opleveren...

die OHL en Mons krijgen wel ne rugzak van 1.5 miljoen euro... blijf dat echt zo fucking onrechtvaardig vinden he, dergelijke clubs worden beloond voor slecht beleid met geld dat uiteindelijk van de andere 2de klassers afgepakt werd (tov de periode dat de tv-gelden ook over 2de verdeeld werd).

nu, voor de rest heb je wel gelijk dat er niet te zwart moet gereageerd worden. 1/ voetbal blijft een onvoorspelbaar spelletje. als de 'saus' pakt en de spelers vormen blok kan er veel. beste bewijs was KVO over 2 seizoenen, was voetbaltechnisch echt niet zo'n goeie ploeg se. 2/ ambitie is de eerste acht. we gaan eens negatief redeneren: wie is er zogezegd zeker beter dan wij ? OHL, Mons, Antwerp, Lommel, Eupen (als ze niet stijgen), Stvv (als ze niet stijgen), Peruwelz-Lille B,... dat zijn er 7 waarvan er nog 1 gaat overgaan. en of nen Antwerp, Lommel ook echt vele beter gaan zijn ? allez, ik wil maar gewoon zeggen dat een EA perfect wel haar plaats kan hebben op plaats 6,7,8 zonder dat je daarvoor een uitzonderlijk knalseizoen moet spelen.

eerlijk, ik denk dat wij (de supporters) wel eens een belangrijke rol zouden kunnen spelen om het dubbeltje nét wel de goeie kant op te doen vallen. zo'n gasten als Donnie, Tjendo, dien Ratko, Gianni,... als we die een beetje kunnen 'upfiren' gaan die net iets meer kunnen presteren.

Laatst gewijzigd door Still standing ! op 19 Mei 2014, 13:38, 2 keer totaal gewijzigd.

19 Mei 2014, 13:28
Vaste Waarde

Afgezien van het feit dat ik ook hoop op de komst van een heel goeie diepe spits, hoop ik ook op een beetje meer nuance in plaats van altijd dat zwart-wit-denken, hoe mooi en trots ik ook ben op onze kleuren :EA:

19 Mei 2014, 13:29
Vaste Waarde

anathema76 schreef:
Afgezien van het feit dat ik ook hoop op de komst van een heel goeie diepe spits, hoop ik ook op een beetje meer nuance in plaats van altijd dat zwart-wit-denken, hoe mooi en trots ik ook ben op onze kleuren :EA:

Voor het goede begrip : ik ben ook enorm trots op onze kleuren, maar deel hier de mening niet dat we het met de huidige kern wel gaan redden.
Daarvoor zag ik dit seizoen simpelweg te weinig voetbal.
:EA:

19 Mei 2014, 14:39
Ancien

mamananeto schreef:
anathema76 schreef:

Voor het goede begrip : ik ben ook enorm trots op onze kleuren, maar deel hier de mening niet dat we het met de huidige kern wel gaan redden.
Daarvoor zag ik dit seizoen simpelweg te weinig voetbal.
:EA:

't zal wel zijn, maar als we geen geld hebben om een afwerker te kopen, blijven we met hetzelfde probleem zitten als afgelopen seizoen.
Ze moeten geld investeren in een afwerker die een match kan beslissen of anders is het weer dikke miserie.
En van te stellen, bij OHL en Mons zullen de beste spelers wel vertrekken, is best mogelijk, maar ze hebben in ieder geval nog meer middelen dan onze club om nog een hoofdrol te spelen, en van de stijgers zit er ook altijd een verrassing tussen.
We zullen wel zien, maar er zullen wel meerdere ploegen de ambitie hebben om in de eerste poule te eindigen, als die hervorming er ooit komt natuurlijk.
Wees gerust ik ben geen zwartkijker of afbreker hoor, alleen wil ik er de ballekes zien invliegen, de reden waarvoor ik naar het voetbal kom. :D :EA:

19 Mei 2014, 17:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Gianni De Neve en Steve Bael hebben vandaag hun handtekening gezet onder een contract voor de komende twee seizoenen.

19 Mei 2014, 20:45
Junior

Leeftijd: 54
Citeer:
Steve Bael

Tja, een pluimgewicht.....

19 Mei 2014, 20:52
Reserve

Leeftijd: 51
JohanD schreef:
Citeer:
Steve Bael

Tja, een pluimgewicht.....

Pfffff......Heeft idd vorig seizoen meermaals zijn kans(en) gekregen maar is gewoon veeel te licht !

19 Mei 2014, 21:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bael zal wel niet veel kosten en kan een goeie invaller zijn om nog iets te forceren. Speelde bv. heel goed op Visé en scoorde als invaller de gelijkmaker op Heist.

Past trouwens in het profiel van jong, belgisch, hardwerkend, ...

19 Mei 2014, 22:00
Reserve

man man man, Steve Bael, en moeten we daar blij van worden ofwa?

jong, belgisch, hardwerkend, en vooral kan niet voetballen.

19 Mei 2014, 22:21
forumlegende

Leeftijd: 43
BDS schreef:

Gij hebt u ook geregistreerd om op alles en iedereen commentaar te geven zeker?

20 Mei 2014, 5:50
forumlegende

BDS schreef:

bedankt voor uw constructieve bijdrage

20 Mei 2014, 7:54
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik deel die mening ook ze, brengt veel te weinig. Ze hadden dan beter hun geld gehouden en iemand van de jeugd een kans gegeven... dat zijn pas besparingen en zo groot zal het verschil ook wel niet zijn.

Nu kan ik gewoon hopen dat Bael mij verrast dit seizoen en wel van waarde blijkt te zijn.

20 Mei 2014, 8:24
Vaste Waarde

BDS schreef:

8 posts, letter voor letter gezeik, Nuri ben jij dat? :hmm:

20 Mei 2014, 8:59
forumlegende

Wouter Moreels zakt af naar vierde klasse...amai....wie had dit gedacht?

20 Mei 2014, 9:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 157 158 159 160 161 515