Rode Duivels - Pagina 228 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 226 227 228 229 230 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Rode Duivels
Zienaa schreef:
Gisteren die Januzai een persconferentie zien geven. Wat een degoutante tamme smoel heeft die kerel, en uiteraard spreekt hij geen woord Nederlands.

Eigenlijk kan ik buiten Courtois, Vertonghen en nog een paar enkelingen bijna niemand van die hele selectie horen of rieken... Wat een hoop stront.

Akkoord!
Ik ben fan van Courtois. Met Vermaelen, Vertongehen, Alderweireld en Van Buyten kan ik leven. Lombaerts en Mertens zijn twijfelgevallen. Al de rest zijn eikels of erger.

21 Mei 2014, 12:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Mertens es nen heljd ! :worship:

21 Mei 2014, 15:28
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Kielse Rat schreef:
Zienaa schreef:
Gisteren die Januzai een persconferentie zien geven. Wat een degoutante tamme smoel heeft die kerel, en uiteraard spreekt hij geen woord Nederlands.

Eigenlijk kan ik buiten Courtois, Vertonghen en nog een paar enkelingen bijna niemand van die hele selectie horen of rieken... Wat een hoop stront.

Akkoord!
Ik ben fan van Courtois. Met Vermaelen, Vertongehen, Alderweireld en Van Buyten kan ik leven. Lombaerts en Mertens zijn twijfelgevallen. Al de rest zijn eikels of erger.

:fuck:

21 Mei 2014, 18:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Het is niet omdat Mertens een 'verleden' heeft bij ons dat hij ook niet kan veranderen in een blaas é.

22 Mei 2014, 7:46
nieuw in de eerste ploeg

Josken11 schreef:
Kielse Rat schreef:
Zienaa schreef:

Akkoord!

:fuck:

Goeiemorgen, sweetheart.

22 Mei 2014, 8:38
Junior

Leeftijd: 36
Jullie kennen die mensen blijkbaar persoonlijk? Ik weet ni wa voor iemand die kerels zijn ze...

En daarbij, van mij mogen ze de grootste blaas op aarde zijn ze, als ze goe spelen ben ek content, nu da we is een goeie generatie spelers hebben EN da we nog is op een WK staan...

Maja, al degenen die erop zitten te kappen staan achteraf waarschijnlijk mee te springen en te dansen voor "hun helden" :hmm:

22 Mei 2014, 8:38
nieuw in de eerste ploeg

Madman schreef:
Jullie kennen die mensen blijkbaar persoonlijk? Ik weet ni wa voor iemand die kerels zijn ze...

En daarbij, van mij mogen ze de grootste blaas op aarde zijn ze, als ze goe spelen ben ek content, nu da we is een goeie generatie spelers hebben EN da we nog is op een WK staan...

Maja, al degenen die erop zitten te kappen staan achteraf waarschijnlijk mee te springen en te dansen voor "hun helden" :hmm:

Ik denk het niet.
Het verschil is al dat jij in de "we" vorm spreekt over de Rode Duivels. Ik heb dat gevoel niet, en draait het daar niet allemaal om?

22 Mei 2014, 8:39
Junior

Nee daar draait het niet om. Er zijn er hier die het nodig vinden om de spelers af te breken, waarom vraag ek mij dan af.. En al zeker als ge dan geen voeling hebt met de nationale ploeg, zwijgt er dan over.. Lijkt mij een beetje een kwestie van verzuring :)

En ja ik spreek over "we", net als ek da bij den Iendracht ook doe, omdat ek ook fier ben op deze ploeg, en vooral op wa de spelers hebben bereikt bij hun ploeg al. Ik denk toch dat da mag?

Of als ge het hebt over de politieke kant.. Ik ken genoeg mensen die al jaren rechts zijn en N-VA of VB stemmen, maar toch supporter zijn van de Rode Duivels.

Maja ze, voor sommigen mensen is 't nooit ni goed. Op 't vlak van de nationale ploeg zullen er altijd 2 kanten zijn zeker...

Wit en Zwart, gelijk hier :EA:

22 Mei 2014, 8:52
Freak

Kielse Rat schreef:
Madman schreef:

Ik denk het niet.
Het verschil is al dat jij in de "we" vorm spreekt over de Rode Duivels. Ik heb dat gevoel niet, en draait het daar niet allemaal om?

Inderaad. Ik voel Vlaming en geen Belg, laat staan dat de Duivels mij zouden boeien.
'Staan springen voor deze helden' doe ik al zeker niet. Laat die hele opgezette hype maar
snel weer voorbij zijn. Successupporters en circustoestanden bij het voetbal doen me walgen ...

22 Mei 2014, 8:57
Junior

Tja, en ik vind die hele hype plezant, en zal ook op 't groot scherm gaan kijken, me veel plezier. En hopen op e goe resultaat.

En ja, das uw keuze, alle respect voor. Zolang ge maar consequent zijt zeg ek dan.. Wat gij dan wel doet blijkbaar :)

Maar laat dan nen andere mens ook zijn plezier hebben, i.p.v. altijd die reacties van successupporters e.d. (da woord ben ek al enorm beu gehoord). 't Is logisch in het voetbal dat ge meer supporters hebt bij goeie resultaten, en al zeker in de aanloop naar een WK.

Soit, ik heb er geen problemen mee me gans die circustoestanden, de 17e sta ek op de werf, matchke voetbal kijken en (meerdere) pinten drinken :drank:

22 Mei 2014, 9:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Madman schreef:
Nee daar draait het niet om. Er zijn er hier die het nodig vinden om de spelers af te breken, waarom vraag ek mij dan af.. En al zeker als ge dan geen voeling hebt met de nationale ploeg, zwijgt er dan over.. Lijkt mij een beetje een kwestie van verzuring :)

Euh, in bijvoorbeeld 1994 had ik enorm veel voeling met onze nationale ploeg, dit heeft niets met politiek te maken. Is het zo raar dat ik meer affiniteit had met een Franky Van der Elst of een Danny Boffin dan met Chadli, Defour of Fellaini?

22 Mei 2014, 9:50
Junior

Zienaa schreef:
Madman schreef:

Euh, in bijvoorbeeld 1994 had ik enorm veel voeling met onze nationale ploeg, dit heeft niets met politiek te maken. Is het zo raar dat ik meer affiniteit had met een Franky Van der Elst of een Danny Boffin dan met Chadli, Defour of Fellaini?

Nee dat is zeker niet raar. Da versta ek maar al te goed :) Daarbij ik zei "Of ALS ge het hebt over de politieke kant..."

't Is wel waar dat de ploeg van eind jaren '80 - begin '90 dichter bij "het volk" stond. Alleen de liedjes al :p Maar ja, tijden veranderen spijtig genoeg.

't Moet allemaal groter en beter voor de commerce e

22 Mei 2014, 10:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Madman schreef:
Zienaa schreef:
Madman schreef:

Nee dat is zeker niet raar. Da versta ek maar al te goed :) Daarbij ik zei "Of ALS ge het hebt over de politieke kant..."

't Is wel waar dat de ploeg van eind jaren '80 - begin '90 dichter bij "het volk" stond. Alleen de liedjes al :p Maar ja, tijden veranderen spijtig genoeg.

't Moet allemaal groter en beter voor de commerce e

Da zal van horen zeggen zijn zeker :D

22 Mei 2014, 11:49
Ancien

Leeftijd: 65
Tot spijt van wie het benijdt zijn de Rode Duivels het levende bewijs dat mensen van een andere origine evenzeer tot sterke prestaties en inzet in staat als ze maar gelijke kansen krijgen en niet geremd worden door dom racisme. In die zin is voor velen die dit met lede ogen aanzien de huidige ploeg uiteraard veel minder aantrekkelijk dan die van de jaren '80 toen het allemaal blanke Belgen waren. Spijtig, hé, maar je kan alleen maar vaststellen dat die gasten het waarmaken in hun leven en een mooie carrière uitbouwen bij niet de minste ploegen.En nog een leuke vaststelling is dat autochtone Belgen en nieuwkomers perfect kunnen samenwerken, als ze maar willen.
In die zin zijn ze de Duivels een kaakslag voor al wie denkt dat mensen van een vreemde origine minderwaardig zijn of dat het door hun eigen schuld is dat ze niet bijdragen aan de samenleving. Dit geldt voor de Belgische nationale ploeg, maar evenzeer voor de Nederlandse, de Franse, de Engelse...

24 Mei 2014, 20:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
salvador schreef:
Tot spijt van wie het benijdt zijn de Rode Duivels het levende bewijs dat mensen van een andere origine evenzeer tot sterke prestaties en inzet in staat als ze maar gelijke kansen krijgen en niet geremd worden door dom racisme. In die zin is voor velen die dit met lede ogen aanzien de huidige ploeg uiteraard veel minder aantrekkelijk dan die van de jaren '80 toen het allemaal blanke Belgen waren. Spijtig, hé, maar je kan alleen maar vaststellen dat die gasten het waarmaken in hun leven en een mooie carrière uitbouwen bij niet de minste ploegen.En nog een leuke vaststelling is dat autochtone Belgen en nieuwkomers perfect kunnen samenwerken, als ze maar willen.
In die zin zijn ze de Duivels een kaakslag voor al wie denkt dat mensen van een vreemde origine minderwaardig zijn of dat het door hun eigen schuld is dat ze niet bijdragen aan de samenleving. Dit geldt voor de Belgische nationale ploeg, maar evenzeer voor de Nederlandse, de Franse, de Engelse...

Inderdaad besteken,dat ze nu allemaal zo waren e ;)

24 Mei 2014, 21:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 226 227 228 229 230 242