|
|
| Pagina 176 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Stadion
eendrachter'80 schreef: wij zouden eventueel met alle iendrachters den burgenmeester eens kunnen gaan bezoeken uitleg vragen hoe het nu verder moet met onzen iendracht ! Inderdaad, het is al veel te lang geleden dat ze de supporters hebben gehoord. Ik ken er al een pak die graag eens op 'uitstap' zouden willen gaan. |
| 13 Jun 2014, 13:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
SteffVanB schreef: Inderdaad, het is al veel te lang geleden dat ze de supporters hebben gehoord. Ik ken er al een pak die graag eens op 'uitstap' zouden willen gaan. Zijn we weg? _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Jun 2014, 13:01 |
|
|
Miniem
anathema76 schreef: SteffVanB schreef: Inderdaad, het is al veel te lang geleden dat ze de supporters hebben gehoord. Ik ken er al een pak die graag eens op 'uitstap' zouden willen gaan. Zijn we weg? Als de voorzitters van de supportersclubs iets kunnen overeenkomen, stap ik maar al te graag mee. |
| 13 Jun 2014, 13:03 |
|
|
Vaste Waarde
Het einde komt steeds dichterbij , en natuurlijk wordt dit nieuws uitgesteld tot na de verlenging van de abonnementenverkoop.
Nog een seizoen "genieten" in onze schitterende accomodatie en dan stilaan het licht uitdoen zeker ? Benieuwd hoe regi hier gaat op reageren want er zullen wel schitterende beloftes gemaakt zijn. Waar hebben wij dit aan verdiend om zo met ons kloten te laten rammelen eigenlijk? Ik heb er eigenlijk geen woorden voor ..... Wie gelooft ons circus eigenlijk nog.. |
| 13 Jun 2014, 13:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
zijn er nu in feite nog andere locaties die geschikt kunnen zijn voor een nieuw stadion ?
_________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Jun 2014, 13:08 |
|
|
Duivelke
Ontgoochelend, maar laten we niet te snel met stenen gooien.
Ben alleszinds benieuwd naar de argumenten. Als het Ghelamco plan wordt afgeblazen, zal het misschien het Novski plan worden (Roda stadion). En aangezien de burgemeester naar ginder gegaan en de heer Valckenier ook al betrokken werd, lijkt het me niet onmogelijk dat de Siesegemlaan terug in de kijker komt. Is natuurlijk ook voorzien als industriezone, maar daar is momenteel nog niets dus misschien makkelijker om te vormen dan in een bestaande industriezone. |
| 13 Jun 2014, 13:09 |
|
|
Ancien
Het cbs blijft meezoeken naar een oplossing. We betreuren het dat we Eendracht Aalst voorlopig niet kunnen helpen. De problematiek van deze sportclub moeten we echt binnen dit bestuur oplossen. Het dossier Eendracht Aalst blijft op de agenda staan van het schepencollege. Er zijn wel degelijk nog mogelijkheden maar deze worden eerst afgetoetst met betrekking tot hun haalbaarheid.
Daar gaan die mannen van Ghelamco zeker op wachten, geniet maar met volle teugen de komende jaren van onze fameuse noodtribune. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 13:10 |
|
|
Vaste Waarde
Wat is u voorstel dan? Wat belachelijk staan roepen aan de mc donalds straks?
Sorry maar voor een protestmars krijg je mij niet meer warm , het is duidelijk waar de prioriteiten liggen voor onze "schitterende " stad aalst. Als movianto binnenkort beslist om naar het buitenland te verhuizen zal ik in ieder geval mijn lach niet kunnen inhouden ( bij wijze van spreken , want dit zou erg zijn voor de werknemers daar) |
| 13 Jun 2014, 13:12 |
|
|
Ancien
Trooper schreef: Ontgoochelend, maar laten we niet te snel met stenen gooien. Ben alleszinds benieuwd naar de argumenten. Als het Ghelamco plan wordt afgeblazen, zal het misschien het Novski plan worden (Roda stadion). En aangezien de burgemeester naar ginder gegaan en de heer Valckenier ook al betrokken werd, lijkt het me niet onmogelijk dat de Siesegemlaan terug in de kijker komt.Is natuurlijk ook voorzien als industriezone, maar daar is momenteel nog niets dus misschien makkelijker om te vormen dan in een bestaande industriezone. En De Nul gaat het gratis bouwen ook zeker. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 13:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
UPDATE - Geen stadion voor Eendracht Aalst in Erembodegem
Sport Share on netlog More Sharing Services 1 . 13 juni, 2014 - 12:13 | Door Redactie aalsttv De gronden op de bedrijvenzone Erembodegem IV waar Eendracht Aalst graag een stadion had gebouwd, zijn toegekend aan Movianto. Eendracht grijpt dus naast de gronden waar Ghelamco ook graag een nieuwe voetbaltempel had gebouwd. Later meer. UPDATE - De Stad Aalst verstuurde zonet dit persbericht: Het terrein aan Zuid IV zal worden verkocht aan het zorgbedrijf Movianto. Het schepencollege heeft unaniem beslist om de beslissing van Solva om de gronden op Terjoden te verkopen aan het Erembodegemse bedrijf Movianto, goed te keuren. Movianto wil zeer snel een nieuw distributiecentrum bouwen. Het zorggerelateerde bedrijf gaat fors uitbreiden en dat levert meteen 100 extra jobs op (+32 korte termijn + 35 middellange termijn). In het huidige economische klimaat waar heel wat mensen uit de regio getroffen zijn door het sluiten van bedrijven, is extra tewerkstelling belangrijk. Het bedrijf Movianto past volledig in ons profiel als zorgstad. Bij het indienen van een subsidiedossier, op zeer korte termijn, voor een nieuw stadion werd de locatie te Erembodegem naar voorgeschoven. Na het mislopen van de subsidies dienden echter investeerders gezocht te worden. Ghelamco was bereid om voor de voetbalclub op de aangeduide locatie een nieuw stadion te bouwen. Maar om hiervan een rendabel project te maken, wou men dit combineren met het ontwikkelen van een aanzienlijke oppervlakte retail. Eenzelfde retailverhaal is al opgestart op de Tragelsite. Dat dossier is al vergevorderd en we willen kost wat kost vermijden dat we onze middenstand in het centrum wurgen door op twee sites in de stad een groot winkelcomplex in te plannen. Bovendien wordt de Tragel gerealiseerd door een autonoom gemeentebedrijf, hierdoor kan de stad waken over de mogelijke ontwikkelingen. Het cbs blijft meezoeken naar een oplossing. We betreuren het dat we Eendracht Aalst voorlopig niet kunnen helpen. De problematiek van deze sportclub moeten we echt binnen dit bestuur oplossen. Het dossier Eendracht Aalst blijft op de agenda staan van het schepencollege. Er zijn wel degelijk nog mogelijkheden maar deze worden eerst afgetoetst met betrekking tot hun haalbaarheid. Namens het schepencollege Christoph D’Haese, Ilse Uyttersprot, Karim Van Overmeire, Ann Van de Steen, Mia De Brouwer, Iwein De Koninck, Dylan Casaer, Caroline Verdoodt, Paul Stockman, Sarah Smeyers En steeds maar beloven en blijven beloven!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Jun 2014, 13:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: En steeds maar beloven en blijven beloven!!!! Kijk, 't is heel simpel: - of ze lossen het stadiondossier op - of al die beloftes ontploffen in hun gezicht Ik ga er nog altijd van uit - misschien naïef, ik weet het - dat je niet zomaar roekeloos beloftes gaat maken én - vooral - die beloftes blijft herhalen. Wat niet wil zeggen dat we misschien niet best eens een afspraak regelen met den Dozje om een hartig woordje te klappen over één en ander. Protestmarsen, dat lost idd niets op. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Jun 2014, 13:19 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Wat is u voorstel dan? Wat belachelijk staan roepen aan de mc donalds straks? Sorry maar voor een protestmars krijg je mij niet meer warm , het is duidelijk waar de prioriteiten liggen voor onze "schitterende " stad aalst. Als movianto binnenkort beslist om naar het buitenland te verhuizen zal ik in ieder geval mijn lach niet kunnen inhouden ( bij wijze van spreken , want dit zou erg zijn voor de werknemers daar) Misschien onze clubnaam veranderen, juist nog Eendracht, spijtig dat er nu geen competitie is, anders konden we spandoeken ophangen met onze grieven. Ik zeg maar iets, maar van onze kant moeten we toch ook onze stem laten horen, anders kunnen we er beter mee stoppen en ze doen maar. Allez dat is mijn gedacht hé besteken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 13:21 |
|
|
Ancien
Jowwan weet jij iets meer?
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2014, 13:23 |
|
|
Vaste Waarde
Als dit een manier is om ons richting fcazerty te duwen
Ms moeten we het pc stadion eigenhandig afbreken zodat ze wel iets anders moeten zetten ![]() |
| 13 Jun 2014, 13:25 |
|
|
Mijn topvijf van theoretische mogelijkheden in Aalst voor een nieuw stadion:
1. DuParc (één grote sportzone met daarnaast ook Schotte dat momenteel in aanbouw is, dat lost ook al een deel van de parkeerproblemen bij wedstrijden op) 2. Siesegemlaan in de geplande industriezone -> als er een rup-wijziging kan voor een crematorium, waarom dan niet voor een voetbalstadion? 3. Siesegemlaan tussen Aalsterse ring en achterkant kerkhof Aalst 4. Naast Colruyt 5. Overzijde N45 Erembodegem Zuid IV -> bij de buurt verkopen als een buffer tussen hun woningen en het geraas van de expressweg. Just my two cents _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Jun 2014, 13:25 |
|
| Pagina 176 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 174 175 176 177 178 … 462 Volgende |