|
|
| Pagina 190 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Stadion
BDS schreef: Ghelamco hebben we in gans deze vaudeville nog niet gehoord...Mannen zien een miljoenenproject door hun neus geboord, en niemand die reageert, ook heel vreemd toch. En waarom moest Valckenier mee met onze burgemeester? vragen waar nog geen antwoord op gegeven is. Inderdaad juiste opmerking, vragen waar we zo snel mogelijk een antwoord op willen krijgen, want het uitstapje van Valckenier met onze Burgemeester juist voordat de beslissing moest genomen worden heeft bij de meeste supporters toch de wenkbrauwen doen fronsen, wat steekt daar allemaal achter? Het eerste dat er bij mij opkwam dat er achter de schermen een machtstrijd bezig is. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2014, 20:43 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: BDS schreef: Ghelamco hebben we in gans deze vaudeville nog niet gehoord...Mannen zien een miljoenenproject door hun neus geboord, en niemand die reageert, ook heel vreemd toch. En waarom moest Valckenier mee met onze burgemeester? vragen waar nog geen antwoord op gegeven is. Hadden ze wel een akkoord? was alles financieel wel rond met ghelamco vragen waar we hopelijk een antwoord gaan op krijgen tijdens de CBS vergadering.Want van het stadsbestuur hoor je meer en meer verhalen dat er en addertje onder het gras zat. Maar ik ga hier nog niemand met de vinger wijzen,eerst de vergadering afwachten en daar zal de aap wel uit de mouw komen zeker. Inderdaad besteken afwachten is de boodschap, maar we hebben recht op antwoord. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Jun 2014, 20:46 |
|
|
Vaste Waarde
Hugo schreef: BDS schreef: Ghelamco hebben we in gans deze vaudeville nog niet gehoord...Mannen zien een miljoenenproject door hun neus geboord, en niemand die reageert, ook heel vreemd toch. En waarom moest Valckenier mee met onze burgemeester? vragen waar nog geen antwoord op gegeven is. Inderdaad juiste opmerking, vragen waar we zo snel mogelijk een antwoord op willen krijgen, want het uitstapje van Valckenier met onze Burgemeester juist voordat de beslissing moest genomen worden heeft bij de meeste supporters toch de wenkbrauwen doen fronsen, wat steekt daar allemaal achter? Het eerste dat er bij mij opkwam dat er achter de schermen een machtstrijd bezig is. ![]() Ik denk dat je er niet ver naast zit en hiermee fdr schaakmat is gezet om de boel aan valckenier en co te laten, ik kan mis zijn maar alles wijst in die richting en dan komt het dender verhaal akelig dichtbij want fdr heeft gezegd nooit een fusie MET mij maar zonder hem is alles mogelijk. |
| 15 Jun 2014, 21:29 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: supersossis schreef: mamananeto schreef: Is puur technisch zeker mogelijk maar daar gaat het volgens mij bij blijven om twee redenen : - Volgens mij gaat Ghelamco nooit geïnteresseerd zijn als ze de ruimtes in/rond het stadium niet zelf mogen uitbaten ( dat is hier trouwens reeds door iemand anders gezegd) - Volgens mij is er reeds lang geleden beslist dat EA maar dient op te hoepelen naar naar het denderstadion. Dat stadion is amper enkele jaren oud, is perfect eersteklasse waardig, ligt op vogelvlucht van 't stad, en staat daar gewoon te verkommeren… Ik vrees dat ik er niet ver ga naastzitten... das t zelfde als brugge naar anderlecht sturen voor hun thuismatchen , of omgekeerd....das oorlog uitlokken....ik kan mij niet voorstellen naar "eendracht aalst" te gaan moeten kijken in denderleeuw op het plein van fcvdender....en zwijg mij van mogelijke fusies want dan ga ik zeker niet meer zien....en ik ben daar zeker niet de enige in met die gedachte! da ze godver van t stadhuis uit eens maken dat ze een deftige oplossing vinden of we sturen ze binnenkort zelf enkele reis richting denderleeuw om in mekaars hol te kruipen!da ze ginder de inwoners dan wa blazen gaan wijsmaken... Ik ook niet maar wie gaat al die boetes blijven betalen? Misschien in het park gaan spelen, we zullen de ballekes wel uit de vijver vissen. Alle gekheid op een stokje, zeg mij eens waar je naartoe moet als je in tweede klasse wil blijven spelen? Je stad laat je in de steek en dan zijn bij mij al die Anti-dendergevoelens van minder belang, hopelijk kunnen we snel iets horen van bestuurszijde wat hun plannen zijn wat onze toekomst betreft. Ik veronderstel als FDR het nog ziet zitten, dat het richting nieuwe tribune K zal gaan zeker. Dit plan liever dan een verhuis, zakken de tribunes met de tijd in, dan is de stad ook mee verantwoordelijk of niet? ![]() zeg het mij als ik mis ben maar als ik mij niet vergis is t stad toch de "verhuurder" van het stadion aan ea.en staat volgens de wet dan "de verhuurder" niet in voor de verplichte herstellingen (en vernieuwingen indien nodig) als het gebouw gebreken vertoond of versleten is zodat de "huurder" geen hinder ondervind bij gebruik ervan door de tekortkomingen aan het gebouw?? (zoals als je een huis huurt en de boiler is kapot , dan moet uwen huisbaas dat toch ook komen vervangen aangezien een huurder geen werken/kosten/verbouwingen mag doen aan iets dat hij huurt? 't zou nog ne gralijke zot zijn die dat wel doet.... dan vraag ik mij ook af waarom het eendrachtbestuur en niet t stad de boetes en de kosten voor de mankementen aan het stadion moet ophoesten elke keer....moet de stad niet zien dat het stadion voldoet aan alle eisen en zodoende dan ook alle boetes op zich nemen , t zal dan wel rap een oplossing gezocht worden? hoewel ze met hun laatste frats die oplossing misschien al aan het uitvoeren zijn....deportatie van s.c.eendracht aalst richting verbrandingsoven rendac.... |
| 15 Jun 2014, 21:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... pencollege
FDR blijft vechten. Als 1 blok achter FDR. Valckenier aan de macht = fusioneren... ![]() |
| 15 Jun 2014, 22:09 |
|
|
Reserve
Josken11 schreef: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1510-clubbestuur-wil-snel-samenzitten-met-schepencollege FDR blijft vechten. Als 1 blok achter FDR. Valckenier aan de macht = fusioneren... ![]() van bijna weggepest 3 maanden terug, naar martelaar en Messias. het kan verkeren zei Bredero. |
| 15 Jun 2014, 22:31 |
|
|
Ancien
Josken11 schreef: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1510-clubbestuur-wil-snel-samenzitten-met-schepencollege FDR blijft vechten. Als 1 blok achter FDR. Valckenier aan de macht = fusioneren... ![]() Fusioneren daar geloof ik niets van, is bij dender opgestapt omdat ze teveel schulden hadden en nu gaat hij er nog eens de schuldenlast van den Iendracht bijpakken zeker. Aalst grootstad en den Iendracht met een achterban dat is veel interessanter voor Mijnheer Valckenier, wil hij in het bestuur komen voor mijn part is hij van harte welkom. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Jun 2014, 8:18 |
|
|
forumlegende
'Integer' te werk gaan, zo vermeldt de site...integriteit is nu net iets wat in dit dossier volledig ontbreekt.
Net als duidelijkheid, want de geruchten swingen weer de pan uit. |
| 16 Jun 2014, 10:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Nog even doorbomen over de piste-Tragel:
Ik heb wat opzoekingswerk gedaan en de Tragel-site blijkt 20,4 hectare groot te zijn. Voor een voetbalstadion wordt gezegd dat er 5 hectare nodig is. Plaats genoeg, lijkt me (zelfs met aftrek van wegenis en ruimte voor woningen). Hoe kan er nog plaats gewonnen worden? - Integreer dat winkelcentrum/kantoren volledig in de nieuwe infrastructuur voor EA en Okapi. - Kies niet voor parkeerplaatsen op maaiveldniveau (dat neemt enorm veel plaats in), maar zet een parkeertoren naast de nieuwe ontwikkelingen (misschien esthetisch geen mooi gebouw, maar zet dat dan vlak tegen het viaduct, dan is het wat weggestopt op de site. Of nog beter: werk een parkeergebouw uit onder het viaduct, dat is daar toch verloren ruimte). Eén zaak is zeker: als de stad ZELF geen nieuw stadion wil bekostigen (wat ik begrijp), dan kan een nieuw stadion enkel en alleen als het mag gecombineerd worden met retail of kantoren. En als de stad zegt dat ze geen twee nieuwe winkelcentra willen, dan kan een nieuw stadion enkel op de Tragel Dus, als de stad het echt goed meent met onze club, huiswerk opnieuw maken, plannen hertekenen en voor de Tragel kiezen. De Colruyt-piste is voor mij ook ok, maar ook daar: retail is noodzakelijk om het hele project door een privépartner te laten betalen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 16 Jun 2014, 10:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Josken11 schreef: http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/item/1510-clubbestuur-wil-snel-samenzitten-met-schepencollege FDR blijft vechten. Als 1 blok achter FDR. Valckenier aan de macht = fusioneren... ![]() Klopt niet, hij heeft Terjoden opgedoekt en bij de vrienden van Dender zal hij niet te rap langsgaan denk ik ![]() |
| 16 Jun 2014, 10:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: Klopt niet, hij heeft Terjoden opgedoekt en bij de vrienden van Dender zal hij niet te rap langsgaan denk ik ![]() Ik denk dat we het bezoek van D'Haese aan Roda en het opduiken van de naam Valckenier moeten koppelen aan het gerucht als zou dit plan enkel uitgevoerd worden als het huidige EA-bestuur de handdoek gooit en de nieuwe mensen de club volledig kunnen overnemen. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 16 Jun 2014, 11:02 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
In de Colruyt -piste geloof ik minder (moerasgebied en met de overzetboot naar t stadion varen is wel iets anders
) ; RUP Tragel lijkt mij een optie (vooral ook inzake mobiliteit- nabijzijnde viaduct-parkeergelegenheid) ; Het PC stadion is eigendom van 't stad , toekomstige boetes van IBZ betreffende infrastructuur zijn tlv 't stad. |
| 16 Jun 2014, 11:04 |
|
|
jowwan schreef: In de Colruyt -piste geloof ik minder -> moerasgebied Groot bufferbekken voorzien, desnoods onder het stadion. Is allemaal al eens gedaan, je moet alleen met open blik kijken naar de mogelijkheden en niet onmiddellijk "gaat niet" zeggen ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 16 Jun 2014, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
anathema76 schreef: Nog even doorbomen over de piste-Tragel: Ik heb wat opzoekingswerk gedaan en de Tragel-site blijkt 20,4 hectare groot te zijn. Voor een voetbalstadion wordt gezegd dat er 5 hectare nodig is. Plaats genoeg, lijkt me (zelfs met aftrek van wegenis en ruimte voor woningen). Hoe kan er nog plaats gewonnen worden? - Integreer dat winkelcentrum/kantoren volledig in de nieuwe infrastructuur voor EA en Okapi. - Kies niet voor parkeerplaatsen op maaiveldniveau (dat neemt enorm veel plaats in), maar zet een parkeertoren naast de nieuwe ontwikkelingen (misschien esthetisch geen mooi gebouw, maar zet dat dan vlak tegen het viaduct, dan is het wat weggestopt op de site. Of nog beter: werk een parkeergebouw uit onder het viaduct, dat is daar toch verloren ruimte). Eén zaak is zeker: als de stad ZELF geen nieuw stadion wil bekostigen (wat ik begrijp), dan kan een nieuw stadion enkel en alleen als het mag gecombineerd worden met retail of kantoren. En als de stad zegt dat ze geen twee nieuwe winkelcentra willen, dan kan een nieuw stadion enkel op de Tragel Dus, als de stad het echt goed meent met onze club, huiswerk opnieuw maken, plannen hertekenen en voor de Tragel kiezen. De Colruyt-piste is voor mij ook ok, maar ook daar: retail is noodzakelijk om het hele project door een privépartner te laten betalen. Tragel lijkt me idd de beste optie. Maar Ann VDS blijft op facebook zeggen dat het niet mogelijk is, terwijl Ilse blijkbaar wel voor is (zegt dat ze het zelf voorstelde als burgemeester). Volgens AVDS heeft een studie aangetoond dat het niet kon, maar waarom niet antwoord ze niet op. Ik geloof er sowieso niet in dat ze die plannen nog gaan herzien, aangezien dat weer een uistel van minstens een jaar of 2 zal meebrengen. |
| 16 Jun 2014, 11:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
anathema76 schreef: jowwan schreef: In de Colruyt -piste geloof ik minder -> moerasgebied Groot bufferbekken voorzien, desnoods onder het stadion. Is allemaal al eens gedaan, je moet alleen met open blik kijken naar de mogelijkheden en niet onmiddellijk "gaat niet" zeggen ![]() Gohja, zo kan je alles oplossen, maar zoiets heeft ook een serieuze kostprijs hé. Ik denk niet dat Colruyt een optie is. |
| 16 Jun 2014, 11:25 |
|
| Pagina 190 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 188 189 190 191 192 … 462 Volgende |