|
|
| Pagina 193 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Stadion
Dirk schreef: zwetzat schreef: man, man, man ... wat zijn er hier toch dromers ![]() Man, man, man, komt tein zelf isj mé iet veeren de pinnen, goi brekt alles af, mor iet constructief komt er nie oit ! _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 16 Jun 2014, 23:58 |
|
|
forumlegende
Mja, de pessimist zegt natuurlijk van zichzelf dat hij realist is.
Als sommigen willen geloven dat alles al beslist is, dan is dat hun goed recht. Ik geloof zeker nog altijd dat er een nieuw stadion komt, misschien tegen beter weten in. Maar wat is een mens zonder hoop? Een AzertyEendrachtlandvanAalst-supporter? |
| 17 Jun 2014, 9:59 |
|
|
Nationale Ploeg
tympanum2 schreef: Mja, de pessimist zegt natuurlijk van zichzelf dat hij realist is. Als sommigen willen geloven dat alles al beslist is, dan is dat hun goed recht. Ik geloof zeker nog altijd dat er een nieuw stadion komt, misschien tegen beter weten in. Maar wat is een mens zonder hoop? Een AzertyEendrachtlandvanAalst-supporter? normaal hoor ik onder het vakje 'positivo's', maar ik moet zeggen dat ik er (hopelijk ONterecht) niet in geloof. omdat naar mijn mening duidelijk is gebleken dat de politieke wil er gewoon niet is bij het stadsbestuur. ze halen dan wel graag telkens opnieuw aan dat dit probleem al oud is en dus hun fout niet... maar dat is zo zoetjes aan een nepexcuus aan het worden (bovendien hebben ze in verkiezingstijd wel degelijk beloften gemaakt die ze niet echt aan het nakomen zijn). en de tegenargumenten die ze aanhaalden voor hun keuze te verdedigen zijn 1/ argumenten die ze allang wisten, dus waarom de club zo aan het lijntje houden 2/ ze bij elk volgend voorstel ook gaan kunnen (en zullen) bovenhalen 3/ ik vind het tamelijk raar dat je namen als Cottyn (...) hoort vallen. ook de toch wel tamelijk plotse verandering in de houding van onze burgervader wijst op spelletjes achter de schermen. onzen arm is gewoon zo lang niet als die van den Okapi, Voka en andere instellingen. het hemd ligt nader dan de rok, daar is onder de kracht der... just niets aan veranderd. hopelijk bewijzen ze dat ik volledig verkeerd zit, ik vraag niet liever... _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 17 Jun 2014, 12:16, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Jun 2014, 10:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De bal is aan het rollen,sommige mensen hangen het slachtoffer uit, terwijl ze niet anders doen dan leugens vertellen,ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jun 2014, 12:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: De bal is aan het rollen,sommige mensen hangen het slachtoffer uit, terwijl ze niet anders doen dan leugens vertellen,ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt. ??????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jun 2014, 12:30 |
|
|
Scholier
lot schreef: Bram schreef: Een beetje heel veel te klein ze die zone Ge zou met moeite Wilskracht Hofstade zelf naar die locatie kunnen verhuizen Is uwen hof daar ook geen optie geweest? (En nu eventjes heel onrealistisch: als ze dan da stadion in Bram zijnen hof zetten: chico, kan de creche dan op zondag ook ni opendoen? )We zetten er gewoon een extra gebouw naast het plein, dan hebben de kindjes direct ne schonen hof. Als da politiek verantwoord is tenminste ![]() |
| 17 Jun 2014, 12:42 |
|
|
Scholier
davy1919 schreef: Dirk schreef: zwetzat schreef: man, man, man ... wat zijn er hier toch dromers ![]() Man, man, man, komt tein zelf isj mé iet veeren de pinnen, goi brekt alles af, mor iet constructief komt er nie oit ! Wij kunnen dus ook aanwezig zijn op het vragenuurtje De gemeenteraadzitting begint om 20 uur en wordt voorafgegaan door een vragenuur dat aanvangt om 19 uur. Tijdens deze vragenronde kunnen raadsleden vragen stellen over actuele en/of dringende onderwerpen. De vragen worden afwisselend gesteld door de fracties in een volgorde die werd vastgelegd in het reglement van vragenuur. Het vragenuur en de openbare zitting van de gemeenteraad kan door iedereen worden bijgewoond. Na de openbare zitting volgt gewoonlijk een besloten vergadering om de agendapunten over personen te behandelen. Daarbij mogen pers en publiek niet meer aanwezig zijn. |
| 17 Jun 2014, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Volgende gemeenteraad is op 24 juni!
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 17 Jun 2014, 13:12 |
|
|
Ancien
We zijn ervan overtuigd dat het bestuur en de supporters op dit ogenblik reeds meer dan voldoende het nodige ongenoegen hebben getoond over de voorbije verwikkelingen en dat we voorlopig dus best een integere houding aannemen om de geplande contacten alle kansen te geven.
Bron: off.site Wij hebben nog niets ondernomen, de strijd moet nog beginnen, wat is met dat hier zeg. Komt die supp. vergadering er nu of niet? Of zijn er acties voorzien op 24 juni dag van de gemeenteraad, daar moeten we zeker met zen allen naar toe. Een andere locatie daar geloof ik ook niets van, anders hadden ze den Iendracht direct een compromis voorgesteld, volgens mij is dit juist een maneuver om de gemoederen bij de supporters te bedaren. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2014, 13:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: De bal is aan het rollen,sommige mensen hangen het slachtoffer uit, terwijl ze niet anders doen dan leugens vertellen,ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt. wat bedoel je dan ? FDR had toch iemand van Ghelamco mee he, dat was geen fictieve persoon, dat zal toch wel niet voor de gezelligheid geweest zijn. en op deze moment stelt het stadsbestuur geen alternatief of iets dergelijks voor, toch niet dat we weten ? het is duidelijk dat het clubbestuur, met de beperkte middelen die er zijn, probeert onze club een toekomst te geven in nochtans woelige tijden (economische crisis, een reeks die tot een sterfput omgevormd werd,... ) maar om die belangrijkste hindernis, het stadiondossier, te kunnen nemen gaan ze hoe je het ook draait of keert de constructieve medewerking van het stad Aalst nodig hebben. en uitspraken zoals den burgemeester deed over 'aalst is gent niet, da gaat onze middenstand int stad versmachten' over een stadion voor EA aan de afritten, met vooral kantoorruimte dan nog, daar heb ik serieus problemen mee om daar in mee te gaan. pas op, ik ben ook maar ne mens ik zie dat misschien verkeerd maar leg het mij dan concreet uit. ik wil best aanvaarden dat er aan het verhaal meer nuances zitten dan tot nu toe naar buiten gebracht (ik lees ook maar de kranten en het forum) maar als je op de feiten afgaat en de blablabla er af 'snijdt' dan lag er toch iets heel concreet op tafel op de door het stadsbestuur voorgestelde locatie dat vanuit de politiek met discutabele argumenten (waaronder oa net die locatie) afgeschoten werd... wat is hetgeen je suggereert dan ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 17 Jun 2014, 13:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Er wordt een extern studiebureau aangesteld om een nieuwe locatie te zoeken aldus Ilse Uyttersprot.
![]() |
| 17 Jun 2014, 15:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: Bakkie schreef: De bal is aan het rollen,sommige mensen hangen het slachtoffer uit, terwijl ze niet anders doen dan leugens vertellen,ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt. wat bedoel je dan ? FDR had toch iemand van Ghelamco mee he, dat was geen fictieve persoon, dat zal toch wel niet voor de gezelligheid geweest zijn. en op deze moment stelt het stadsbestuur geen alternatief of iets dergelijks voor, toch niet dat we weten ? het is duidelijk dat het clubbestuur, met de beperkte middelen die er zijn, probeert onze club een toekomst te geven in nochtans woelige tijden (economische crisis, een reeks die tot een sterfput omgevormd werd,... ) maar om die belangrijkste hindernis, het stadiondossier, te kunnen nemen gaan ze hoe je het ook draait of keert de constructieve medewerking van het stad Aalst nodig hebben. en uitspraken zoals den burgemeester deed over 'aalst is gent niet, da gaat onze middenstand int stad versmachten' over een stadion voor EA aan de afritten, met vooral kantoorruimte dan nog, daar heb ik serieus problemen mee om daar in mee te gaan. pas op, ik ben ook maar ne mens ik zie dat misschien verkeerd maar leg het mij dan concreet uit. ik wil best aanvaarden dat er aan het verhaal meer nuances zitten dan tot nu toe naar buiten gebracht (ik lees ook maar de kranten en het forum) maar als je op de feiten afgaat en de blablabla er af 'snijdt' dan lag er toch iets heel concreet op tafel op de door het stadsbestuur voorgestelde locatie dat vanuit de politiek met discutabele argumenten (waaronder oa net die locatie) afgeschoten werd... wat is hetgeen je suggereert dan ? ![]() Het mes snijd langs twee kanten,ge moet beide verhalen horen,maar dit is hier niet aan mij,om dit naar buiten te brengen,maar er zat een adder(tje) onder het gras. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jun 2014, 16:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: Er wordt een extern studiebureau aangesteld om een nieuwe locatie te zoeken aldus Ilse Uyttersprot. ![]() Een extern studiebureau aanstellen ? Dat is eerder een daad om te bewijzen dat men toch iets onderneemt alhoewel het probleem hopeloos blijkt. Als men de voor de hand liggende oplossing eerst verkwanselt en toewijst aan een ander project. Terwijl geen enkele politiicus maar enig alternatief achter de hand uitwerkte. Waar zou dit extern studiebureau nu ineens een haalbare oplossing kunnen vinden. Terwijl onze beleidsmensen over dit probleem nu al decennia lang hebben nagedacht om een oplossing uit te werken... ![]() _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 17 Jun 2014, 16:05 |
|
|
toevallige voorbijganger
Ha, ze gaan het zo spelen, een wat geld uitgeven aan een ingehuurd en bedrijfje dat tot de vaststelling MOET komen dat er geen plaats is voor een nieuw terrein, zo kunnen ze hun handen weer wit wassen. Maar dat gaat niet lukken hoor.
Is er nu geen enkele politieker in Aalst die zelf iets kan forceren zoals dienen uit Oostende? |
| 17 Jun 2014, 16:05 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: Er wordt een extern studiebureau aangesteld om een nieuwe locatie te zoeken aldus Ilse Uyttersprot. ![]() Wij hebben het aan ons kl....., wat een bende leugenaars, die van Ghelamco zitten ondertussen frieten te bakken. Op naar 24 juni, ze zullen ons horen en zien. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2014, 16:14 |
|
| Pagina 193 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 462 Volgende |