oefenwedstrijden seizoen 2014-15 - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 15
 oefenwedstrijden seizoen 2014-15 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: oefenwedstrijden seizoen 2014-15
Bakkie schreef:
@ DT het gaat helemaal niet om die 12 loekes,het gaat om de grote Fabeltjeskrant van FDR en dat weet je begod maar al te goed en nu ga je er hier een heilige van maken,maar wie op je post reageerde heeft natuurlijk de boter gefret,heb meerdere pb gekregen,waar men zich afvroeg of ge ne slag van de molen had gekregen.

Een heilige van maken? Lezen met nuance heet dat... Ik beweer hier nergens dat het fantastisch loopt allemaal maar geef gewoon aan dat er met kunst- en vliegwerk wel iemand het geld bijpast om toch de licentie te halen... Iemand die het sinds december 2011 heeft gedaan of het was dan al over en sluiten... En we weten allemaal wie dat is of niet soms? Dat is het enige wat ik zeg... Als het niet correct is, spreek me dan gerust tegen... Als dat van iemand een heilige maken is?? Ik zeg ook dat er de laatste maanden/jaren wel rekening wordt gehouden met de vraag van de supporters: supportersvergaderingen, vraag naar een sfeervak, tegemoetkoming om tegen eersteklassers uit te kunnen komen in de voorbereiding, enz. Is dat een heilige maken van iemand? Ik denk het niet, maar is gewoon wel even wat positiefs laten zien in al het negatieve dat er rond den Iendracht hangt... That's all...

En ik plaats de kanttekening: alles wat FDR zegt is fabeltjeskrant, maar langs de andere kant, lijken heel veel mensen wel blind te geloven in dat gratis stadionverhaal... Of daar mag niet kritisch naar worden gekeken? Het gaat om de loekes hé Bakkie zoals je zegt - en over 1 ding zijn we tot nu toe zeker geweest: dat de loekes er elk jaar werden ingestopt ook zonder de luchtkastelen en dat al die wilde weldoeners nochtans goed weten wat te doen als ze de grote jan willen uithangen en hun plannen willen uitrollen... En dat het dan toch al een stuk minder is... Of niet soms?

Wel groot van die mensen om in pb naar u te sturen hé Bakkie - als ze iets te vragen of te zeggen hebben, kunnen ze dat ook naar mij doen toch?

Laatst gewijzigd door DT op 08 Jul 2014, 9:31, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Jul 2014, 9:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
DT schreef:
Bakkie schreef:
@ DT het gaat helemaal niet om die 12 loekes,het gaat om de grote Fabeltjeskrant van FDR en dat weet je begod maar al te goed en nu ga je er hier een heilige van maken,maar wie op je post reageerde heeft natuurlijk de boter gefret,heb meerdere pb gekregen,waar men zich afvroeg of ge ne slag van de molen had gekregen.

Een heilige van maken? Lezen met nuance heet dat... Ik beweer hier nergens dat het fantastisch loopt allemaal maar geef gewoon aan dat er met kunst- en vliegwerk wel iemand het geld bijpast om toch de licentie te halen... En we weten allemaal wie dat is of niet soms? En tot op heden zie ik niemand opstaan die het kan overpakken, that's all...

Wel groot van die mensen om in pb naar u te sturen hé Bakkie - als ze iets te vragen of te zeggen hebben, kunnen ze dat ook naar mij doen toch?

En ge weet maar al te goed hoe FDR zijn kunst en vliegwerk doet ;) ja ze hebben blijkbaar niet allemaal de ballen aan hun lijf,om hun mening te zeggen

Laatst gewijzigd door Bakkie op 08 Jul 2014, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Jul 2014, 9:26
Nationale Ploeg

we gaan er tè diep op in tegenwoordig.

beter iets meer afstand nemen, wat ontluchten. de ontgoocheling over oa het mislopen van het stadion en ons (?) stadsbestuur was heel groot, ook bij mij. en dan heb je de neiging om ook andere zaken te negatief te gaan bekijken en op alles te beginnen schieten. ik volg DT daar wel in.

misschien valt er wel nog iets uit de bus quoi stadion, volgens mij zou dat gewoon alle verschil maken quoi perceptie. en terecht.

de competitiestart is nog even, we kunnen er tegen dan weer volop invliegen quoi passie en discussies. misschien dat we nu best effe pauzeren en buiten naar de vogeltjes gaan kijken of zoiets. beetje naar de regen staren... :oooh:

08 Jul 2014, 9:42
forumlegende

zaterdag om 16 uur : oefenwedstrijd op Sinaai

08 Jul 2014, 10:01

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Het zijn niet alleen op de iendracht zagen en kreften :D

Een voorbereidingswedstrijd tussen Heart of Midlothian en Dinamo Boekarest in Lancashire village of Leigh is zondagmiddag aardig uit de hand gelopen. Zowel supporters als spelers lieten zich van hun kleinste kant zien.

Het begon allemaal toen de wedstrijd een half uur later begon op een ander veld, omdat het hoofdveld in Leigh Harriers' Athletics ground er te belabberd bij lag. De exobirante ticketprijs van tien pond (iets meer dan twaalf euro) zette alvast eveneens kwaad bloed bij de supporters.

Halfweg de wedstrijd zat het spel op de wagen. Een half dozijn luidruchtige fans van Dinamo Boekarest werden door een steward het stadion uitgezet nadat ze bier en vuurwerk op het veld hadden gegooid. Enkele meters verderop konden ze echter, net buiten het stadion achter de hekken, de wedstrijd verder volgen.

Gebroken been en onterecht toegekende strafschop

Maar ook tussen de lijnen liep het grondig fout. Scott Robinson werd keihard onderuit gehaald door een van de bezoekende spelers. Hij werd afgevoerd in een ambulance met een gebroken been. De emoties laaiden hoog op en toen de scheidsrechter halfweg de tweede helft een hoekschop toekende aan de thuisploeg, ontaarde alles. Laurentiu Rus, aanvoerder van Dinamo Boekarest, was furieus voor de (onterecht?) toegekende strafschop, rende op de scheidsrechter af en duwde die op de grond. Resultaat? De aanvoerder kreeg een rood kartonnetje onder de neus geduwd.

Laurentiu Rus weigerde echter het veld te verlaten. Pas na lange woordenwisselingen verdween de aanvoerder van tussen de lijnen. De bezoekers uit Roemenië kwamen echter niet met een man minder te staan. Buiten het oog van de scheidsrechter om brachten ze simpelweg een nieuwe speler op het veld. Pas na enkele minuten ontdekten de officials de farce, maar toen bleek onduidelijkheid over welke speler nu net het veld moest verlaten. Uiteindelijk was de speler met rugnummer 35 de dupe.

"De schuld van de scheidsrechter"

Nochtans toonde de trainer van de Hearts zich na de wedstrijd opvallend vriendelijk voor de tegenstander. "Van ons mochten ze opnieuw elf spelers tussen de lijnen hebben. De scheidsrechter stond het echter niet toe", aldus Robbie Neilson. Heart won uiteindelijk de wedstrijd met 2-1, meldt The Guardian.

Twee jaar geleden kwam Dinamo Boekarest al eens in opspraak omwille van hun gedrag in een vriendschappelijke oefenwedstrijd.

08 Jul 2014, 10:14
Vaste Waarde

Selectie Genk voor de match tegen den Iendracht:
Köteles, Bizot, Jackers, Kara, Tshimanga, Hamalainen, Ojo, Joseph-Monrose, Gorius, Zarandia, Anele, Simaeys, Buffel, Milinkovic-Savic, Cissé, De Ceulaer, Kabasele, Limbombe, Ayub, Schrijvers, Gerkens, Walsh, Castagne, Mboyo, Walbrecq en Ciranni.

Iedereen speelt één helft (behalve één doelman) en de licht geblesseerden Joseph-Monrose en Limbombe komen normaal gezien ook niet aan de aftrap. Vossen (transferperikelen en licht geblesseerd) zit niet in de selectie.

08 Jul 2014, 11:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
anathema76 schreef:
Köteles, Bizot, Jackers, Kara, Tshimanga, Hamalainen, Ojo, Joseph-Monrose, Gorius, Zarandia, Anele, Simaeys, Buffel, Milinkovic-Savic, Cissé, De Ceulaer, Kabasele, Limbombe, Ayub, Schrijvers, Gerkens, Walsh, Castagne, Mboyo, Walbrecq en Ciranni.

Iedereen speelt één helft (behalve één doelman) en de licht geblesseerden Joseph-Monrose en Limbombe komen normaal gezien ook niet aan de aftrap. Vossen (transferperikelen en licht geblesseerd) zit niet in de selectie.

jaandewadde zeg , die spelerslijst lijkt zo uit de troepenlijst van 't vreemdelingenlegioen te komen....

08 Jul 2014, 20:35
Ancien

supersossis schreef:
anathema76 schreef:

jaandewadde zeg , die spelerslijst lijkt zo uit de troepenlijst van 't vreemdelingenlegioen te komen....

Het zijn in ieder geval niet de beloften en bij Zulte Waregem liepen er ook niet veel Belgen bij, ik ga in ieder geval kijken. :EA:

09 Jul 2014, 9:39
forumlegende

Hugo schreef:
supersossis schreef:
anathema76 schreef:

Het zijn in ieder geval niet de beloften en bij Zulte Waregem liepen er ook niet veel Belgen bij, ik ga in ieder geval kijken. :EA:

Ik ga ook kijken en zaterdag op Sinaai ook, ik kan dat niet laten, hoe slecht het soms ook gaat...
Alhoewel, sportief kan het een vrij aardig seizoen worden!

09 Jul 2014, 10:58

Hugo schreef:

De selectie van Genk wordt pas bekend gemaakt na de training van 11u.

09 Jul 2014, 11:53
Ancien

Scandic schreef:
Hugo schreef:

De selectie van Genk wordt pas bekend gemaakt na de training van 11u.[/quote

De selectie van den Iendracht juist voor den aftrap. :lol:

09 Jul 2014, 13:30
Nationale Ploeg

1-2 verloren van Genk.

09 Jul 2014, 20:05

Leeftijd: 37
Ben niet kunnen gaan, was te laat thuis van men werk.. Vansimpsen toch al gescoord, tis al iets!

Wanneer spelen ze nu dan weer? Op sinaai met ons a elftal??

09 Jul 2014, 22:31
forumlegende

hansken schreef:
Ben niet kunnen gaan, was te laat thuis van men werk.. Vansimpsen toch al gescoord, tis al iets!

Wanneer spelen ze nu dan weer? Op sinaai met ons a elftal??

mooi doelpunt

09 Jul 2014, 22:39

Leeftijd: 68
Het gras heeft al goed afgezien !!! :wow:
Wat een rotweer .....

De buitenlijnen werden een extra kalklaag voorzien net voor de wedstrijd ....

foto's dra op de website ;)

09 Jul 2014, 22:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 15