|
|
| Pagina 204 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 202 203 204 205 206 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Stadion
England4ever schreef: Verbechio schreef: Gisteren was het door de regen toch ook weer sjiek om in de K te geraken. Moor, drasj en halve vijvers Ongelooflijk, ze hebben 2 maand tijd gehad om de putten wat op te vullen, maar nee laat de "gewone" supporter maar in de moor lopen! Schandalig ist! Das om extra supps aan te trekken,dat ze dat doen,terwijl de mannen naar de voetbal kijken, kan de mama en de kindjes bootje varen,ze.zijn zo dom nog niet zelle op den iendracht. tes nooit niet goed ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Aug 2014, 12:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
met een beetje "sjans" kunnen we er van de winter op "schovverdoijnn"
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 11 Aug 2014, 12:41 |
|
|
Ancien
England4ever schreef: Verbechio schreef: Gisteren was het door de regen toch ook weer sjiek om in de K te geraken. Moor, drasj en halve vijvers Ongelooflijk, ze hebben 2 maand tijd gehad om de putten wat op te vullen, maar nee laat de "gewone" supporter maar in de moor lopen! Schandalig ist! FDR heeft op een van de supportersvergaderingen nochtans beloofd dat het nodige zou gedaan worden. Wat is het resultaat de parking stond onder water en voor de inkom van de kantine stond ook een vijver om door te wandelen, op den duur stroomde het water gewoon binnen. Wat kan het nu kosten om de diepste putten toe te gooien, dan zwijg ik nog van de verplichte weg langs de garages door het slijk en de plassen. Is het de schuld van het stadsbestuur of het iendrachtbestuur? In ieder geval ze behandelen hun trouwe supporters als vuil van de straat of we dit nog lang gaan blijven slikken is een andere vraag. Als den boel zal ontploffen zullen ze van niets weten, bende zeikerds. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 11 Aug 2014, 12:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: England4ever schreef: Verbechio schreef: Gisteren was het door de regen toch ook weer sjiek om in de K te geraken. Moor, drasj en halve vijvers Ongelooflijk, ze hebben 2 maand tijd gehad om de putten wat op te vullen, maar nee laat de "gewone" supporter maar in de moor lopen! Schandalig ist! FDR heeft op een van de supportersvergaderingen nochtans beloofd dat het nodige zou gedaan worden. Wat is het resultaat de parking stond onder water en voor de inkom van de kantine stond ook een vijver om door te wandelen, op den duur stroomde het water gewoon binnen. Wat kan het nu kosten om de diepste putten toe te gooien, dan zwijg ik nog van de verplichte weg langs de garages door het slijk en de plassen. Is het de schuld van het stadsbestuur of het iendrachtbestuur? In ieder geval ze behandelen hun trouwe supporters als vuil van de straat of we dit nog lang gaan blijven slikken is een andere vraag. Als den boel zal ontploffen zullen ze van niets weten, bende zeikerds. ![]() wa te zeggen over die gasten die de kaartjes en abo's daar moesten knippen....die stonden daar gewoon in de rotte regen zonder iet van overdekking , doorzopen van t nat....als die vandaag geen driedubbele longontsteking hebben.... uw vrijwilligers moet ge godver soigneren ipv gelijk ne vuilzak buiten te zetten want zemmen ze vandoen! ik snap niet dat het zo moeilijk kan zijn om puttekes dicht te gooien en om iet te voorzien dat ook de ingangmannen droog kunnen staan en aangenaam kunnen werken! om dan maar te zwijgen over de zwembaden van op t straat tot tegen de onderste trede van de tribune waar we gisteren allemaal weeral door moesten daggeren...ik doe mijn vissersbroek aan ze volgende keer of ik breng een opblaasbootje mee... |
| 11 Aug 2014, 13:45 |
|
|
Nationale Ploeg
volgens mij stond de tent van de bezoekers in den 2de helft niet meer waterpas maar begon ze naar rechts weg te zinken. misschien nog een chance da de meeste clubs in 2de maar 30 man mee hebben
![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 11 Aug 2014, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Ik heb juist een mailtje gestuurd naar het secreatriaat. Ik had dat gisteren gezegd tegen ons companie dat ik dat ging doen. For what it's worth..
Beste, De omstandigheden waarin wij ons gisteren naar het "stadion" moesten begeven, waren (alweer) ronduit schandalig!! Eerst en vooral moesten we in de gietende regen wachten vooralleer we binnen mochten. (14.12u) En dat is nu élke keer hetzelfde. Is dat nu zoveel gevraagd om de poorten om 14u te openen?? Jullie moeten maar op voorhand zien dat alles in orde is zodanig dat jullie de supporters kunnen ontvangen. Ten tweede: Wij wisten gisterennamiddag niet goed waar we ons juist bevonden.. een voetbalstadion of een terrein voor cyclocross.. Vorig jaar heb ik al eens een paar schoenen mogen weggooien na een match, gisteren heb ik 4 paar schoenen mogen kuisen. (van mij en mijn kinderen) Ik verwacht niet dat er na elke boze mail actie ondernomen wordt, maar vorig jaar heb ik dit ook eens aangekaart...zonder reactie overigens... En de competite heeft toch ook "eventjes" stil gelegen om hier iets aan te doen. Ijdele hoop dus. Ik spreek hier enkel voor mezelf, maar denk dat er velen met mij deze mening delen. Mvg, Kristof De Schepper _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 11 Aug 2014, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Schepper schreef: Ik heb juist een mailtje gestuurd naar het secreatriaat. Ik had dat gisteren gezegd tegen ons companie dat ik dat ging doen. For what it's worth.. Beste, De omstandigheden waarin wij ons gisteren naar het "stadion" moesten begeven, waren (alweer) ronduit schandalig!! Eerst en vooral moesten we in de gietende regen wachten vooralleer we binnen mochten. (14.12u) En dat is nu élke keer hetzelfde. Is dat nu zoveel gevraagd om de poorten om 14u te openen?? Jullie moeten maar op voorhand zien dat alles in orde is zodanig dat jullie de supporters kunnen ontvangen. Ten tweede: Wij wisten gisterennamiddag niet goed waar we ons juist bevonden.. een voetbalstadion of een terrein voor cyclocross.. Vorig jaar heb ik al eens een paar schoenen mogen weggooien na een match, gisteren heb ik 4 paar schoenen mogen kuisen. (van mij en mijn kinderen) Ik verwacht niet dat er na elke boze mail actie ondernomen wordt, maar vorig jaar heb ik dit ook eens aangekaart...zonder reactie overigens... En de competite heeft toch ook "eventjes" stil gelegen om hier iets aan te doen. Ijdele hoop dus. Ik spreek hier enkel voor mezelf, maar denk dat er velen met mij deze mening delen. Mvg, Kristof De Schepper de vraag blijft: is dit niet eerder naar onzen burgervader & zijn gevolg te sturen ? _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 11 Aug 2014, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Aug 2014, 14:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Schepper schreef: Ik heb juist een mailtje gestuurd naar het secreatriaat. Ik had dat gisteren gezegd tegen ons companie dat ik dat ging doen. For what it's worth.. Beste, De omstandigheden waarin wij ons gisteren naar het "stadion" moesten begeven, waren (alweer) ronduit schandalig!! Eerst en vooral moesten we in de gietende regen wachten vooralleer we binnen mochten. (14.12u) En dat is nu élke keer hetzelfde. Is dat nu zoveel gevraagd om de poorten om 14u te openen?? Jullie moeten maar op voorhand zien dat alles in orde is zodanig dat jullie de supporters kunnen ontvangen. Ten tweede: Wij wisten gisterennamiddag niet goed waar we ons juist bevonden.. een voetbalstadion of een terrein voor cyclocross.. Vorig jaar heb ik al eens een paar schoenen mogen weggooien na een match, gisteren heb ik 4 paar schoenen mogen kuisen. (van mij en mijn kinderen) Ik verwacht niet dat er na elke boze mail actie ondernomen wordt, maar vorig jaar heb ik dit ook eens aangekaart...zonder reactie overigens... En de competite heeft toch ook "eventjes" stil gelegen om hier iets aan te doen. Ijdele hoop dus. Ik spreek hier enkel voor mezelf, maar denk dat er velen met mij deze mening delen. Mvg, Kristof De Schepper Inderdaad gisteren was het gespreks onderwerp nummer 1, en net zoals jij heb ik vorig jaar hierover ook een mailtje gestuurd, ook zonder enige reactie trouwens zoals we gewoon zijn! We kunnen nu ook niet verwachten dat ze op het secretariaat alles tegelijk doen he, fb en het forum lezen vraagt al veel van hun tijd... Pffffff |
| 11 Aug 2014, 14:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: Schepper schreef: Ik heb juist een mailtje gestuurd naar het secreatriaat. Ik had dat gisteren gezegd tegen ons companie dat ik dat ging doen. For what it's worth.. Beste, De omstandigheden waarin wij ons gisteren naar het "stadion" moesten begeven, waren (alweer) ronduit schandalig!! Eerst en vooral moesten we in de gietende regen wachten vooralleer we binnen mochten. (14.12u) En dat is nu élke keer hetzelfde. Is dat nu zoveel gevraagd om de poorten om 14u te openen?? Jullie moeten maar op voorhand zien dat alles in orde is zodanig dat jullie de supporters kunnen ontvangen. Ten tweede: Wij wisten gisterennamiddag niet goed waar we ons juist bevonden.. een voetbalstadion of een terrein voor cyclocross.. Vorig jaar heb ik al eens een paar schoenen mogen weggooien na een match, gisteren heb ik 4 paar schoenen mogen kuisen. (van mij en mijn kinderen) Ik verwacht niet dat er na elke boze mail actie ondernomen wordt, maar vorig jaar heb ik dit ook eens aangekaart...zonder reactie overigens... En de competite heeft toch ook "eventjes" stil gelegen om hier iets aan te doen. Ijdele hoop dus. Ik spreek hier enkel voor mezelf, maar denk dat er velen met mij deze mening delen. Mvg, Kristof De Schepper de vraag blijft: is dit niet eerder naar onzen burgervader & zijn gevolg te sturen ? Op een van de vorige vergaderingen,beloofde FDR al een paar keer dat hij het ging in orde brengen,weer een van zijn loze beloftes. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 11 Aug 2014, 15:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Toen ik bij het binnengaan de paarden zag staan in de wei, ik net niet tot de enkels in de modder zakte, dacht ik even dat ik op een amateuristisch georganiseerde jumpingwedstrijd was.
Helaas. Ik bevond me in het "stadion" van Eendracht Aalst, een club die verder de weg van de professionalisering wil inslaan. Club of stad, wie het moet oplossen, dat trek ik me geen kl*ten aan. Ik ben klant, betaal gdvmme 14 euro voor een doorregende partytent, en wil een minimum aan service en comfort ! Het rood-witte lintje was wel nieuw, er is blijkbaar nog geld om te investeren in ons stadion... |
| 11 Aug 2014, 15:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Die van Mechelen zullen gedacht hebben dat ze een klasse gezakt waren ipv gestegen, maar zij hebben geluk, zij moeten dit maar één keer op een seizoen meemaken, wij om de 14 dagen.
Bref, 't is echt schandalig en respectloos tov de supporters, of moeten wij nu ook opnieuw de putten vullen (letterlijk en figuurlijk)? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Aug 2014, 16:12 |
|
|
forumlegende
zijn er foto's van dit alles, of heeft snorremans alleen weer wijven getrokken?
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Aug 2014, 16:21 |
|
|
Junior
Op de zittribune mag je dan wel droog zitten maar je moet wel eerst ne rol wc papier gaan halen om het vuil en den duivenstr*nt af te kuisen. En dat voor slechts 230 euro!
|
| 11 Aug 2014, 16:36 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Kleine close-up van gisteren...
![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 11 Aug 2014, 16:45 |
|
|
Junior
De schreeuw om een nieuw stadion was bijna niet hoorbaar.... dus denken ze we doen verder..
|
| 11 Aug 2014, 17:25 |
|
| Pagina 204 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 202 203 204 205 206 … 462 Volgende |