|
|
| Pagina 32 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Waarom zouden wij niet met zijn allen de schepenen en burgemeester niet eens overladen met mails ,
om hen te laten weten dat het nu genoeg is geweest en dat wij niet langer met ons kloten laten spelen ! ![]() |
| 28 Aug 2014, 19:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
luque schreef: Dat ze den Iendracht kapot willen maken is nu wel duidelijk, tijd voor actie. We moesten al veel langer onze stem laten horen hebben maar ja, FDR was de zondebok en er kwamen geen acties. Nu zie je nogmaals dat het stadsbestuur onze club op alle mogelijke manieren aan het dwarsbomen is tot onze voorzitter den handdoek zal gooien en het gedaan is met het voetbal in Aalst. Moest ik hier al mijn centen in steken dan zou ik er sterk over nadenken om een nieuw stadion buiten Aalst neer te zetten, want wat heb je hier in Oilsjt nog te zoeken wat voetbal betreft. Volgens hun redenering zou de wedstrijd tegen den Antwerp ook nooit mogen doorgaan nietwaar? Enfin, ik wacht af hoe ze deze keer vanuit de supportersverenigingen gaan reageren. Erg heel erg voor al de mensen die zich dagelijks inzetten voor de club en al onze trouwe supporters. Wieze is niet ver... veel plaats ook ![]() Het plein van FC Wieze ligt alleszins leeg, die gaan vanaf dit seizoen op het veld van Lebbeke spelen dacht ik. |
| 28 Aug 2014, 20:04 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
iendrachter schreef: Spijtig dat ge in Aalst niet iedereen meekrijgt met een boycot, ik zou heel graag die match zien, maar als er een boycot moest komen doe ik zeker mee,ik denk dat het ondertussen wel tijd geworden is voor actie, hoe neig gaan we nog met onze kop laten lachen door da stom stadsbestuur? Dan zegt dienen dwazen Dozje nog dat die partytent die er nog maar pas staat niet veilig is, maar hij heeft ze wel zelf gekozen en er mag om de 2 weken wel een pak volk in staan van ons, dat mag wel.... Er zou een actie moeten komen die het nieuws en de kranten haalt, want daar zijn die vuile politiekers hier in Oilsjt wel gevoelig voor, mss gaan ze dan eens inzien dat er iets moet gebeuren. Ik ga van FDR zeker genen heiligen maken, maar ge moet toch veel goesting hebben om in deze club zonder toekomstvisie en tegenwerkend stadsbestuur nog u geld te steken, als hij het hier afbolt is het gedaan, zo simpel ist. Een boycot haalt volgens mij niet veel uit, dan liever zoals Timoilsjt ook voorstelt en met zoveel mogelijk volk op verplaatsing gaan en met protestliederen en spandoeken werken. Met een boycot straft ge ook uw eigen spelers, die dan nihil steun hebben. |
| 28 Aug 2014, 20:19 |
|
|
Nationale Ploeg
voetbal een feest ?
Niet Voor Aalst ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 28 Aug 2014, 20:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bijna alle matchen speelt de lagere klasser thuis. En wij zijn zeker de enige die van de burgemeester niet mogen. Arm, arm Aalst
|
| 28 Aug 2014, 20:44 |
|
|
forumlegende
Een boycot zal meer effect hebben dan wat spandoeken. En meer aandacht in de media.
Maar dan moet iedereen mee willen. |
| 28 Aug 2014, 20:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als je zo een boycot dan nog kan doen met match live bekijken op groot scherm in ons stadion en iedereen betaalt zijn voorziene inkom, zou de club hier financieel ook goed bij varen. Want dan moeten ze niet delen met Club.
|
| 28 Aug 2014, 21:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Smetje schreef: Als je zo een boycot dan nog kan doen met match live bekijken op groot scherm in ons stadion en iedereen betaalt zijn voorziene inkom, zou de club hier financieel ook goed bij varen. Want dan moeten ze niet delen met Club. Direct akkoord _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Aug 2014, 21:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Voila, mijn mail aan het adres van Dozje is verstuurd. Heb het proper gehouden
Geachte Heer D'haese, Slechts zelden word ik ertoe aangezet een persoonlijk schrijven aan onze burgervader te richten. Dit is zo een zeldzame keer. Als geboren en getogen Aalstenaar heb ik steeds met gepaste fierheid naar mijn bijzondere stad gekeken. Bijzonder, want anders dan alle anderen. Een epistel hoeft U hier niet te verwachten. De geschiedenis van onze stad en de oorsprong van ons uniek Oilsjters karakter zijn U ongetwijfeld ook bekend. Wel, die fierheid herbergt ook een groot stuk trots. Vraag een willekeurige Vlaming naar wat Aalst vertegenwoordigt. Carnaval -uiteraard- als voor de hand liggend. Maar ook Eendracht Aalst behoort, onder vele vele andere dingen, tot ons gezamenlijk erfgoed. Reeds 95 jaar meneer D'haese... Ik bespaar u de ontelbare anekdotes over mijn ervaringen/belevenissen die gelinkt zijn aan onze Aalsterse voetbalclub. Wel dit: deze club brengt iets teweeg bij uw burgers. Goede of slechte tijden. Altijd. Ook bij mij, nota bene een rationeel mens. Mijn hart bloedt als ik zie wat er nu aan de gang is met de club waar mijn vader zaliger met zoveel passie over sprak, preekte bijna. Dit kan niet, en er zijn geen excuses meneer de burgemeester. Nils volentibus arduum, dat moet bekend klinken toch? Vraag (tegen beter weten in): wat is uw PERSOONLIJKE visie in deze, en wat kan (let wel, niet wil) je aan de huidige beschamende toestand doen? Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar ik zou een -liefst niet op politiek geënt- oprecht antwoord zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groeten, Een beschaamde Aalstenaar/Eendrachtsupporter Laatst gewijzigd door luque op 28 Aug 2014, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Aug 2014, 21:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
luque schreef: Voila, mijn mail aan het adres van Dozje is verstuurd. Heb het proper gehouden Geachte Heer D'haese, Slechts zelden word ik ertoe aangezet een persoonlijk schrijven aan onze burgervader te richten. Dit is zo een zeldzame keer. Als geboren en getogen Aalstenaar heb ik steeds met gepaste fierheid naar mijn bijzondere stad gekeken. Bijzonder, want anders dan alle anderen. Een epistel hoeft U hier niet te verwachten. De geschiedenis van onze stad en de oorsprong van ons uniek Oilsjters karakter zijn U ongetwijfeld ook bekend. Wel, die fierheid herbergt ook een groot stuk trots. Vraag een willekeurige Vlaming naar wat Aalst vertegenwoordigt. Carnaval -uiteraard- als voor de hand liggend. Maar ook Eendracht Aalst behoort, onder vele vele andere dingen, tot ons gezamenlijk erfgoed. Reeds 102 jaar meneer D'haese... Ik bespaar u de ontelbare anekdotes over mijn ervaringen/belevenissen die gelinkt zijn aan onze Aalsterse voetbalclub. Wel dit: deze club brengt iets teweeg bij uw burgers. Goede of slechte tijden. Altijd. Ook bij mij, nota bene een rationeel mens. Mijn hart bloedt als ik zie wat er nu aan de gang is met de club waar mijn vader zaliger met zoveel passie over sprak, preekte bijna. Dit kan niet, en er zijn geen excuses meneer de burgemeester. Nils volentibus arduum, dat moet bekend klinken toch? Vraag (tegen beter weten in): wat is uw PERSOONLIJKE visie in deze, en wat kan (let wel, niet wil) je aan de huidige beschamende toestand doen? Ik verwacht het eerlijk gezegd niet, maar ik zou een -liefst niet op politiek geënt- oprecht antwoord zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groeten, Een beschaamde Aalstenaar/Eendrachtsupporter Hartverwarmend om te zien hoe er vandaag op Facebook een storm van protest is ontstaan ! Hiervoor kunnen en mogen ze niet blind zijn. |
| 28 Aug 2014, 21:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Reeds 95 jaar dus, iets te voortvarend
![]() Laatst gewijzigd door luque op 28 Aug 2014, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Aug 2014, 21:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
edit
Laatst gewijzigd door luque op 28 Aug 2014, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Aug 2014, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Als 't nog eens verkiezingen zijn zal hij mss eens antwoorden...
|
| 28 Aug 2014, 21:47 |
|
|
forumlegende
Bomber schreef: Heb op Fb Dhaese, AVDS en Uyttersprot aangesproken, alleen antwoord van AVDS gekregen... Ruimtelijke ordening is bezig met locatieonderzoek blablabla... Dhaese (of beter PVDB) leest ze wel maar reageert niet. Zal wel eens passen... diene PVDB ga ik toch ook nog eens een antwoord geven als ik hem zie. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 28 Aug 2014, 21:52 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30 Berichten: 167 |
Ik hoop in ieder geval, waar de wedstrijd ook moge gespeeld worden, 'den dosje' zijn kop niet laat zien tijdens de wedstrijd. Alleen echte supporters zijn welkom!
Anders bestaat het gevaar, wanneer hij de camera's van de VRT ziet, hij met alle eer gaat lopen als 'echte' eendrachtsupporter! Hem sowieso de toegang tot de wedstrijd ontzeggen! Niet welkom! Dosje, bekijk nog eens het 1ste krantenartikel na je verkiezingsoverwinning http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 8_00416693 ‘Deze meerderheid legt de lat hoog, het is onze ambitie om de stad een heuse gedaanteverwisseling te laten ondergaan, van het somber en grauw industrieel bolwerk tot een moderne en leefbare stad', aldus D'Haese. Waar blijft onze moderne voetbaltempel? ![]() |
| 28 Aug 2014, 22:03 |
|
| Pagina 32 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 64 Volgende |