|
|
| Pagina 49 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 64 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Beker van België: Eendracht Aalst - Club Brugge
Madman schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: http://clubbrugge.be/nl/nieuws/18777/club-brugge-ontvangt-eendracht-aalst ![]() Prijzen zijn in orde vind ek Nu wachten wanneer wij er kunnen kopen! En afwachten waar we ons gaan zetten ![]() ik vermoed dat ze ons gewoon de zuidelijke tribune zullen geven... dat is meestal het geval wanneer de bezoekers niet gewoon het bezoekersvak krijgen voor zover ik me kan herinneren--> 7,5 euro inkom, maar inderdaad afwachten of het combi is of niet + wanneer er tickets kunnen gekocht worden _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Sep 2014, 16:04 |
|
|
geconfirmeerd : spotterswerking
Na overleg wordt er voor deze wedstrijd geen combiregeling opgelegd. Wegens grote werkzaamheden nabij het stadion en om supportersvermenging te voorkomen wordt voor de Aalsterse supporters wel een strikt te volgen route opgelegd vanop de E40. Dit zowel voor de bussen als de mensen met eigen wagen .
Verplichte route vanop E40: *Afrit 6 - Jabbeke *Gistelsesteenweg richting Brugge *Zeeweg *Doornstraat tot aan parking Z1 Mvg |
| 05 Sep 2014, 16:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
spotters politie aalst schreef: Na overleg wordt er voor deze wedstrijd geen combiregeling opgelegd. Wegens grote werkzaamheden nabij het stadion en om supportersvermenging te voorkomen wordt voor de Aalsterse supporters wel een strikt te volgen route opgelegd vanop de E40. Dit zowel voor de bussen als de mensen met eigen wagen . Verplichte route vanop E40: *Afrit 6 - Jabbeke *Gistelsesteenweg richting Brugge *Zeeweg *Doornstraat tot aan parking Z1 Mvg ah , das nu eens eindelijk iet van goe nieuws zie.... Laatst gewijzigd door supersossis op 05 Sep 2014, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Sep 2014, 16:59 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
spotters politie aalst schreef: Na overleg wordt er voor deze wedstrijd geen combiregeling opgelegd. Wegens grote werkzaamheden nabij het stadion en om supportersvermenging te voorkomen wordt voor de Aalsterse supporters wel een strikt te volgen route opgelegd vanop de E40. Dit zowel voor de bussen als de mensen met eigen wagen . Verplichte route vanop E40: *Afrit 6 - Jabbeke *Gistelsesteenweg richting Brugge *Zeeweg *Doornstraat tot aan parking Z1 Mvg Bedankt voor het superleuke bericht ! |
| 05 Sep 2014, 17:28 |
|
|
Nationale Ploeg
spotters politie aalst schreef: Na overleg wordt er voor deze wedstrijd geen combiregeling opgelegd. Wegens grote werkzaamheden nabij het stadion en om supportersvermenging te voorkomen wordt voor de Aalsterse supporters wel een strikt te volgen route opgelegd vanop de E40. Dit zowel voor de bussen als de mensen met eigen wagen . Verplichte route vanop E40: *Afrit 6 - Jabbeke *Gistelsesteenweg richting Brugge *Zeeweg *Doornstraat tot aan parking Z1 Mvg Fan-tas-tisch! Hopelijk wordt het vertrouwen niet beschaamd. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in. Dit is echt goed nieuws. |
| 05 Sep 2014, 17:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Giene combi? Tèn leggen we een busken in, e party(tent)busken...
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Sep 2014, 17:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Goed nieuws
|
| 05 Sep 2014, 17:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Jeroen schreef: Goed nieuws idd ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 05 Sep 2014, 18:48 |
|
|
Ancien
Allez, het doet eens deugd goed nieuws te krijgen, ik veronderstel dat ze snel met de voorverkoop zullen starten, het begint al te kriebelen.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 05 Sep 2014, 18:53 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55 Berichten: 292 Leeftijd: 51 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Allez, het doet eens deugd goed nieuws te krijgen, ik veronderstel dat ze snel met de voorverkoop zullen starten, het begint al te kriebelen. ![]() Volksverhois ? |
| 05 Sep 2014, 19:28 |
|
|
Vaste Waarde
We moeten massaal mobiliseren en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen. Ik herinner mij mooie momenten in Brugge toen we nog in eerste klasse speelden. De Brugge-supporters zullen van ons verschieten!!!!!
![]() |
| 05 Sep 2014, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde
parol schreef: We moeten massaal mobiliseren en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen. Ik herinner mij mooie momenten in Brugge toen we nog in eerste klasse speelden. De Brugge-supporters zullen van ons verschieten!!!!! ![]() Dat het stadsbestuur eerst eens verschiet - daar zouden we meer aan hebben nietwaar ? ![]() |
| 05 Sep 2014, 20:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
parol schreef: We moeten massaal mobiliseren en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen. Ik herinner mij mooie momenten in Brugge toen we nog in eerste klasse speelden. De Brugge-supporters zullen van ons verschieten!!!!! ![]() Ik ook, met De Bilde in de tijd, die de pannen van het dak speelde en achteraf vroegen ze de Caje wat hij tegen hem gezegd had: "Gilles, ge weet wat dat hier voor mij betekent, hé..." had de Caje voor de match gezegd. Laatst gewijzigd door salvador op 05 Sep 2014, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Sep 2014, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Hopelijk onderschatten ze ons en volgt er ne stunt en gaan we een ronde verder, ik kan er immers niet bijzijn
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 05 Sep 2014, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
parol schreef: We moeten massaal mobiliseren en onze ploeg naar de overwinning schreeuwen. Ik herinner mij mooie momenten in Brugge toen we nog in eerste klasse speelden. De Brugge-supporters zullen van ons verschieten!!!!! ![]() |
| 06 Sep 2014, 8:26 |
|
| Pagina 49 van 64 |
[ 959 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 64 Volgende |